ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΒΑΛΩ ΤΟ OUTLOOK αφου εχω τισ επαφεσ στο icloud?
Προετοιμασία για να παω στην 5.1.1
Από
mandrake79
, 15/09/2012 03:52
34 μηνύματα σε αυτό το θέμα
#31
Δημοσίευση 15/09/2012 - 14:17
Ad
#32
Δημοσίευση 15/09/2012 - 14:18
ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΒΑΛΩ ΤΟ OUTLOOK αφου εχω τισ επαφεσ στο icloud?
Δεν είσαι αναγκασμένος. Όπως σου γράφω και στο post 4, κάποια πράγματα μπορείς να τα κρατήσεις μέσω iCloud
#33
Δημοσίευση 15/09/2012 - 14:19
κατι τελευταιο...παταω απλα επαναφορα...ετσι
οχι shift restore ναι?
#34
Δημοσίευση 15/09/2012 - 14:21
κατι τελευταιο...παταω απλα επαναφορα...ετσι
οχι shift restore ναι?
Αν έχεις την .IPSW του iOS 5.1.1 κατεβασμένη, τότε κάνε Shift+Restore. Γενικά είναι το ίδιο. Απλά χωρίς το Shift, πρώτα το iTunes θα κατεβάσει την .IPSW και μετά θα κάνει το Restore.
Επίσης βάλε το iPhone πρώτα σε DFU για να αποφύγεις πιθανά errors.
#35
Δημοσίευση 15/09/2012 - 15:40
Νικόλα το κανα..όλα οκ..απλά ερώτηση..στη ροή είχα κάπου 200 φόρος και μου βγάλε κάπου 122..γιατί;;
Νικόλα το κανα..όλα οκ..απλά ερώτηση..στη ροή είχα κάπου 200 φότος και μου βγάλε κάπου 122..γιατί;;
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 0
0 μέλη, 0 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες





