Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
- - - - -

Προετοιμασία για να παω στην 5.1.1


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
34 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#31   mandrake79

mandrake79

    iPH Member

  • 209 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 15/09/2012 - 14:17

ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΒΑΛΩ ΤΟ OUTLOOK αφου εχω τισ επαφεσ στο icloud?

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#32   nikoz87

nikoz87

    iPH Intergalactic Leader

  • 21.572 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5
  • Tablet:iPad 4
  • GameCenter:TheNikoz

Δημοσίευση 15/09/2012 - 14:18

ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΒΑΛΩ ΤΟ OUTLOOK αφου εχω τισ επαφεσ στο icloud?


Δεν είσαι αναγκασμένος. Όπως σου γράφω και στο post 4, κάποια πράγματα μπορείς να τα κρατήσεις μέσω iCloud

#33   mandrake79

mandrake79

    iPH Member

  • 209 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 15/09/2012 - 14:19

κατι τελευταιο...παταω απλα επαναφορα...ετσι???οχι shift restore ναι?

#34   nikoz87

nikoz87

    iPH Intergalactic Leader

  • 21.572 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5
  • Tablet:iPad 4
  • GameCenter:TheNikoz

Δημοσίευση 15/09/2012 - 14:21

κατι τελευταιο...παταω απλα επαναφορα...ετσι???οχι shift restore ναι?


Αν έχεις την .IPSW του iOS 5.1.1 κατεβασμένη, τότε κάνε Shift+Restore. Γενικά είναι το ίδιο. Απλά χωρίς το Shift, πρώτα το iTunes θα κατεβάσει την .IPSW και μετά θα κάνει το Restore.

Επίσης βάλε το iPhone πρώτα σε DFU για να αποφύγεις πιθανά errors.



#35   mandrake79

mandrake79

    iPH Member

  • 209 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 15/09/2012 - 15:40

Νικόλα το κανα..όλα οκ..απλά ερώτηση..στη ροή είχα κάπου 200 φόρος και μου βγάλε κάπου 122..γιατί;;

Νικόλα το κανα..όλα οκ..απλά ερώτηση..στη ροή είχα κάπου 200 φότος και μου βγάλε κάπου 122..γιατί;;






Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 0

0 μέλη, 0 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες