ΟΚ ΤΟ ΔΕΧΤΗΚΕ...ΑΡΑ ΟΛΑ ΘΑ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ...ΜΕΤΑ ΤΟ update set up as new...ΚΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΜΠΟΥΝ ΟΙ ΕΠΑΦΕΣ ΜΟΥ ΦΟΤΟΣ ΚΤΛ?
Με Sync μέσω iTunes ή αν τα κράτησες με iCloud, τότε κάνεις απλά signin στο iCloud και ενεργοποιείς τους αντίστοιχους διακόπτες από τις Ρυθμίσεις.





