Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
- - - - -

Προετοιμασία για να παω στην 5.1.1


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
34 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#16   nikoz87

nikoz87

    iPH Intergalactic Leader

  • 21.572 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5
  • Tablet:iPad 4
  • GameCenter:TheNikoz

Δημοσίευση 15/09/2012 - 13:09

ΟΚ ΤΟ ΔΕΧΤΗΚΕ...ΑΡΑ ΟΛΑ ΘΑ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ...ΜΕΤΑ ΤΟ update set up as new...ΚΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΜΠΟΥΝ ΟΙ ΕΠΑΦΕΣ ΜΟΥ ΦΟΤΟΣ ΚΤΛ?


Με Sync μέσω iTunes ή αν τα κράτησες με iCloud, τότε κάνεις απλά signin στο iCloud και ενεργοποιείς τους αντίστοιχους διακόπτες από τις Ρυθμίσεις.

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#17   mandrake79

mandrake79

    iPH Member

  • 209 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 15/09/2012 - 13:11

Σεευχαριστω..θα ενημερώσω για το τι εγινε.εχει τρομερές διάφορες η 5.1.1 απο την 5.0.1;

#18   nikoz87

nikoz87

    iPH Intergalactic Leader

  • 21.572 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5
  • Tablet:iPad 4
  • GameCenter:TheNikoz

Δημοσίευση 15/09/2012 - 13:12

Σεευχαριστω..θα ενημερώσω για το τι εγινε.εχει τρομερές διάφορες η 5.1.1 απο την 5.0.1;


Τιποτα ρε 'συ.. Σιγά..
Πολύ μικρές διαφορές, ίσως λίγο καλύτερη διαχείριση μπαταρίας στο iOS 5.1.1

#19   mandrake79

mandrake79

    iPH Member

  • 209 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 15/09/2012 - 13:42

ΛΟΙΠΟΝ ΕΚΑΝΑ ΤΟ udate ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ...ΓΙΑΤΙ ΕΤΡΩΓΑ...ΑΝΟΙΞΕ ΚΑΝΟΝΙΚΑ...ΑΠΛΑ ΛΕΙΠΕΙ ΤΟ CYDIA KAI TO INSTALOUS ΚΑΙ ΟΤΙ ΕΙΧΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΠΩΣ ΠΡΙΝ...ΕΝΩ ΕΓς ΤΗΑ ΤΗΕΛΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΟ

#20   nikoz87

nikoz87

    iPH Intergalactic Leader

  • 21.572 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5
  • Tablet:iPad 4
  • GameCenter:TheNikoz

Δημοσίευση 15/09/2012 - 13:45

ΛΟΙΠΟΝ ΕΚΑΝΑ ΤΟ udate ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ...ΓΙΑΤΙ ΕΤΡΩΓΑ...ΑΝΟΙΞΕ ΚΑΝΟΝΙΚΑ...ΑΠΛΑ ΛΕΙΠΕΙ ΤΟ CYDIA KAI TO INSTALOUS ΚΑΙ ΟΤΙ ΕΙΧΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΠΩΣ ΠΡΙΝ...ΕΝΩ ΕΓς ΤΗΑ ΤΗΕΛΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΟ


Αν έκανες Restore & "Set up as new", είναι απολύτως φυσιολογικό.

Πρέπει να ξανακάνεις Jailbreak με το redSn0w 0.9.14b2

#21   mandrake79

mandrake79

    iPH Member

  • 209 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 15/09/2012 - 13:47

ΑΑΑΑΑ ΕΙΝΑΙ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ Ε?ΜΑ ΔΕΝ ΜΟΥ ΖΗΤΗΣΕ ΚΑΤΙ ΣΟΥ ΛΕΩ ΕΤΡΩΓΑ...ΟΥΤΕ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ACTIVATE ΜΕΣΩ ITUNES ΚΤΛ ΕΧΕΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΜΟΥ ΜΕΣΑ...

#22   nikoz87

nikoz87

    iPH Intergalactic Leader

  • 21.572 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5
  • Tablet:iPad 4
  • GameCenter:TheNikoz

Δημοσίευση 15/09/2012 - 14:04

ΑΑΑΑΑ ΕΙΝΑΙ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ Ε?ΜΑ ΔΕΝ ΜΟΥ ΖΗΤΗΣΕ ΚΑΤΙ ΣΟΥ ΛΕΩ ΕΤΡΩΓΑ...ΟΥΤΕ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ACTIVATE ΜΕΣΩ ITUNES ΚΤΛ ΕΧΕΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΜΟΥ ΜΕΣΑ...


Ώπα, ώπα...

Έκανες Restore όπως σου είπα ή πάτησες μόνο το Update;

Μήπως έκανες κανά Restore "from Backup";

#23   mandrake79

mandrake79

    iPH Member

  • 209 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 15/09/2012 - 14:06

MONO update πατησα

ΠΗΓΕ ΒΕΒΑΙΑ ΣΤΗΝ 5.1.1 ΕΚΑΝΑ ΜΑΛΑΚΙΑ?

#24   nikoz87

nikoz87

    iPH Intergalactic Leader

  • 21.572 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5
  • Tablet:iPad 4
  • GameCenter:TheNikoz

Δημοσίευση 15/09/2012 - 14:06

MONO update πατησα


Λάθος..

Κοίτα πάλι το post μου τι να κάνεις.

Κράτησε Backup όπως ακριβώς προτείνει το link που σου έχω παραθέσει και ότα τελειώσεις, πατάς το Restore. Όταν τελειώσει και το Restore, στο iTunes επιλέγεις "Set up as new" και στο iPhone "Διαμόρφωση ως νέο".
Αυτή είναι η σωστή διαδικασία. ;)

#25   mandrake79

mandrake79

    iPH Member

  • 209 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 15/09/2012 - 14:07

ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΞΑΝΑ???

#26   nikoz87

nikoz87

    iPH Intergalactic Leader

  • 21.572 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5
  • Tablet:iPad 4
  • GameCenter:TheNikoz

Δημοσίευση 15/09/2012 - 14:08

ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΞΑΝΑ???


Ναι...... Αλλά αυτή την φορά, σωστά! :)

#27   mandrake79

mandrake79

    iPH Member

  • 209 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 15/09/2012 - 14:10

ΠΑΤΩ ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ...ΜΕΤΑ ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙ SET UP AS NEW KAI META ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΕΙ ΩΣ ΝΕΟ...ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ?

#28   nikoz87

nikoz87

    iPH Intergalactic Leader

  • 21.572 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5
  • Tablet:iPad 4
  • GameCenter:TheNikoz

Δημοσίευση 15/09/2012 - 14:11

ΠΑΤΩ ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ...ΜΕΤΑ ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙ SET UP AS NEW KAI META ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΕΙ ΩΣ ΝΕΟ...ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ?


Ναι, θα είναι όπως την πρώτη μέρα που το έβγαλες από το κουτί του. Γι αυτό, μην ξεχάσεις να κάνεις τα πάντα Backup.

#29   mandrake79

mandrake79

    iPH Member

  • 209 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 15/09/2012 - 14:12

ΕΚΑΝΑ ΑΝΤΙΓΡΑΦΟ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΠΟΥ ΜΟΥ ΠΕ

#30   nikoz87

nikoz87

    iPH Intergalactic Leader

  • 21.572 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5
  • Tablet:iPad 4
  • GameCenter:TheNikoz

Δημοσίευση 15/09/2012 - 14:14

ΕΚΑΝΑ ΑΝΤΙΓΡΑΦΟ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΠΟΥ ΜΟΥ ΠΕ


Λόγω πως είσαι με Jailbreak, βασικά ήσουν προν το Update, το "αντιγραφο ασφαλείας" δεν είναι σωστό να το χρησιμοποιήσεις.

Κοίτα το post #4, πως να κάνεις χειροκίνητο Backup.

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;



Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 0

0 μέλη, 0 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες