Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
* * * * * 2 ψήφοι

RetinaMacBookPro Burn-in, Image Retention, Ghosting


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
132 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#16   jimmakos

jimmakos

    iPH Community Leader

  • 10.183 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone X
  • Tablet:iPad 2

Δημοσίευση 26/09/2012 - 22:22

Θα ήταν ο ίδιος υπάλληλος φαίνεται που δεν θέλει να μιλάνε στους τεχνικούς γιατι είναι σε γυαλα και είδος υπό εξαφάνιση.. Ντροπή τους..


Ντροπή τους δεν λες τίποτα...Τι να λέμε...Εμένα μου είπαν ένα απλό συγνώμη και ότι έγινε λάθος διάγνωση η οποία σε κάποιον που δεν ξέρει θα πλήρωνε 1.500 ευρώ η θα το πέταγε...

Και ο διευθυντής τους μάλιστα μου είπε ότι δεν θα κάτσει να απολογηθεί διότι αυτά συμβαίνουν...Δεν είχα όρεξη και χρόνο, αλλιώς ήταν για μήνυση...
Once You Go Mac You Never Go Back

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#17   Evangelia

Evangelia

    iPH Enthousiast

  • 548 μηνύματα
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Κινητό: iPhone X

Δημοσίευση 26/09/2012 - 22:22

Mark δεν το πας στη document??? Για άλλο θέμα πήγα εγω κ έμεινα πολυ ευχαριστημένη απο αυτούς!!:)

#18   Lucky555

Lucky555

    iPH newbie

  • 17 μηνύματα

Δημοσίευση 26/09/2012 - 22:27

Δυστυχώς και ούτε πρόκειται να το κάνει Φώτη. Θα γίνει η ίδια ιστορία όπως με τις σκιές στις οθόνες των iMac που δεν το παραδέχεται και οι 8 στους 10 θα βγάλουν και απλά το πας για αλλαγή οθόνης.

Για το συγκεκριμένο Service που το πήγες δεν χρειάζεται να πω πολλά. Θα θυμάστε την δική μου ιστορία πριν λίγο καιρό που μου έβγαλαν άχρηστο το Macbook και στην συνέχεια το έφτιαξα μόνος μου...

Κι εγώ όταν είχα πάει είχα ζητήσει πολλές φορές να μιλήσω με τεχνικό και με έγραψαν...

ΓΙα το συγκεκριμένο service, εγώ έμεινα απόλυτα ευχαριστημένος όπως έγραψα και πιο πάνω. Το πήγα τη Δευτέρα, το είδα ο τεχνικός και χωρίς πολλά πολλά αναγνώρισε το πρόβλημα και την επόμενη ημέρα είχα μια τέλεια samsung οθόνη. Επίσης η apple το ghosting, το θεωρεί ''φυσιολογική συμπεριφορά των ips οθονών δείτε http://support.apple.com/kb/HT2807 . Επειδή ασχολήθηκα πολύ με αυτό το πρόβλημα διαβάζοντας όλα τα ξένα sites. Όσοι το πήγαν στην ίδια την apple στο genious bar, δεν το θεωρούσαν σαν πρόβλημα και φυσικά δε ΄δεχονταν να τους αλλάξουν οθόνη. Οπότε πάλι καλά που εδώ τουλάχιστον σε μένα προσωπικά μεσα σε ένα 24ωρο είχα ολοκαίνουρια samsung οθόνη χωρίς dead pixels, χωρίς IR. Στην apple care άμα πάρετε κάνουν τους κινέζους και σου λένε για κάρτα γραφικών, αναβάθμιση, clean install κλπ. Έτσι κι αλλιώς δε θα στο ανοίξουν το λάπτοπ για να διαπιστώσουν τι πρόβλημα έχει, απλά σου αλλάζουν οθόνη

Τελευταία επεξεργασία από: Lucky555, 26/09/2012 - 22:29


#19   MarkKnopfler

MarkKnopfler

    iPH Intergalactic Leader

  • 16.726 μηνύματα
  • Twitter:@Fmiggas
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5S
  • Tablet:iPad 4
  • GameCenter:markknopfler

Δημοσίευση 26/09/2012 - 22:30

Mark δεν το πας στη document??? Για άλλο θέμα πήγα εγω κ έμεινα πολυ ευχαριστημένη απο αυτούς!!:)

Αγνοούσαν το πρόβλημα παντελώς και αυτη που μου μίλησε ήταν πολυ αγενης... Αφού οι συγκεκριμένοι είχαν αλλάξει τουλάχιστον μια είπα να μην το ρισκαρω...

Αναρτημένη εικόνα


#20   iLuxus

iLuxus

    iPH Hero

  • 5.344 μηνύματα
  • Twitter:@iLuxus
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS
  • Tablet:iPad Air
  • GameCenter:apw_Ultra

Δημοσίευση 26/09/2012 - 22:38

Παιδιά, κατανοώντας απόλυτα την αγανάκτηση σας, θα ηθελα απλως να επισημάνω οτι ολα αυτα σας συμβαίνουν επειδή οι αντιπρόσωποι (και το σερβις τους) βρισκονται στο Ελλαδισταν!

Δεν εχω ξαναδει πουθενα αλλου εξω, για τέτοιου ειδους προβλήματα, τοσο χαζές, και ανεύθυνες απαντήσεις απο 'υποτιθέμενους' τεχνικους!! (..ο θεος να τους κάνει)!! Εδώ στο εξωτερικο, μια που τον πήγες, και μια που στον άλλαξαν! Και δεν μιλαω στο ντούκου, μιας που αντίστοιχα παραδείγματα εχουμε εννοείται και εδώ! (Γαλλία)

Πατανε απλως στην αμάθεια, και στην αγαθοσύνη, ντροπη και καλα, του Έλληνα καταναλωτή.

Στείλτε @mail στα κεντρικα της Apple για Ευρώπη, απευθυνθείτε στον συνδεσμο προστασίας καταναλωτών, δωστε δουλεια στον οικογενειακό σας δικηγόρο (...η προσλάβετε ενα τλπ), αλλα προπάντων μην τους αφήσετε έτσι! Δεν καταλαβαίνουν αυτοι διαφορετικά. Αν δεν πέσουν κυρώσεις απο τα κεντρικα, αν δεν χασουν κανα δυο την αντιπροσωπεία λογο ανικανότητας, και κακης παροχής σερβις, αν δεν φανε καμια μήνυση στο κεφαλι (με αποζημίωση) δεν πρόκειται ποτε να αλλάξει τιποτα σε αυτη την χωρα!

Για τον απλο λόγο, οτι εσεις σαν καταναλωτες έχετε την δυναμη στα χερια σας ($$$) και οχι αυτοι! Εσείς πρεπει να χτυπατε το ταμπούρλο, και αυτοι να χορεύουν, και οχι το αντίθετο!

Anyway... πικραμένη ιστορία τα παραπάνω. Φωτη ευχομαι να βρεις την λυση αγορι μου συντομα, και να μην σε ταλαιπωρήσουν άλλο οι ανίδεοι!

∼ Να είσαι ο εαυτός σου, όλοι οι άλλοι ρόλοι είναι πιασμένοι ∼


#21   MarkKnopfler

MarkKnopfler

    iPH Intergalactic Leader

  • 16.726 μηνύματα
  • Twitter:@Fmiggas
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5S
  • Tablet:iPad 4
  • GameCenter:markknopfler

Δημοσίευση 26/09/2012 - 22:48

Αν διαβασες τι είπε ο φίλος πάνω,η Apple δεν το αναγνωρίζει ως πρόβλημα άρα δεν φταίνε οι APR σε αυτο αλλα η ίδια η apple οταν λέει βάλτε screensaver σε μια οθόνη που διαφημίζει Τοσο...
Ευχαριστώ κι εγώ το ελπίζω!!!<λ

Τελευταία επεξεργασία από: MarkKnopfler, 26/09/2012 - 22:49

Αναρτημένη εικόνα


#22   Lucky555

Lucky555

    iPH newbie

  • 17 μηνύματα

Δημοσίευση 26/09/2012 - 22:59

Παιδιά, κατανοώντας απόλυτα την αγανάκτηση σας, θα ηθελα απλως να επισημάνω οτι ολα αυτα σας συμβαίνουν επειδή οι αντιπρόσωποι (και το σερβις τους) βρισκονται στο Ελλαδισταν!

Δεν εχω ξαναδει πουθενα αλλου εξω, για τέτοιου ειδους προβλήματα, τοσο χαζές, και ανεύθυνες απαντήσεις απο 'υποτιθέμενους' τεχνικους!! (..ο θεος να τους κάνει)!! Εδώ στο εξωτερικο, μια που τον πήγες, και μια που στον άλλαξαν! Και δεν μιλαω στο ντούκου, μιας που αντίστοιχα παραδείγματα εχουμε εννοείται και εδώ! (Γαλλία)

Πατανε απλως στην αμάθεια, και στην αγαθοσύνη, ντροπη και καλα, του Έλληνα καταναλωτή.

Στείλτε @mail στα κεντρικα της Apple για Ευρώπη, απευθυνθείτε στον συνδεσμο προστασίας καταναλωτών, δωστε δουλεια στον οικογενειακό σας δικηγόρο (...η προσλάβετε ενα τλπ), αλλα προπάντων μην τους αφήσετε έτσι! Δεν καταλαβαίνουν αυτοι διαφορετικά. Αν δεν πέσουν κυρώσεις απο τα κεντρικα, αν δεν χασουν κανα δυο την αντιπροσωπεία λογο ανικανότητας, και κακης παροχής σερβις, αν δεν φανε καμια μήνυση στο κεφαλι (με αποζημίωση) δεν πρόκειται ποτε να αλλάξει τιποτα σε αυτη την χωρα!

Για τον απλο λόγο, οτι εσεις σαν καταναλωτες έχετε την δυναμη στα χερια σας ($$$) και οχι αυτοι! Εσείς πρεπει να χτυπατε το ταμπούρλο, και αυτοι να χορεύουν, και οχι το αντίθετο!

Anyway... πικραμένη ιστορία τα παραπάνω. Φωτη ευχομαι να βρεις την λυση αγορι μου συντομα, και να μην σε ταλαιπωρήσουν άλλο οι ανίδεοι!

Δεν είναι ακριβώς έτσι. Στην Αμερική χιλιάδες πελάτες της apple παραπονιούνται επειδή το πήγαν στην ίδια την apple και είτε δεν του αλλάξουν την οθόνη, αφού η apple δεν το θεωρεί πρόβλημα, είτε του την άλλαξαν με μια lg πάλι. Τουλάχιστον εδώ το αναγνωρίζουν οι τεχνικοί σαν πρόβλημα και φυσικά δέχονται να σου αλλάξουν την οθόνη. Και για το πόσο γρήγορα την αλλάζουν, νομίζω ένα 24ωρο που έκαναν σε μένα και στον mark που το πήγε σήμερα και αν κατάλαβα καλά αύριο θα είναι έτοιμο. Τα άλλα για μεταφορικά κλπ είναι ευθύνη της apple. Νομίζω την APPLE θα έπρεπε να βρίζουμε σχετικά με ό΄λη αυτή την ταλαιπωρία και όχι τους Έλληνες τεχνικούς. Μας έχει πιάσει μια ξενομανία τώρα τελευταία λόγω κρίσης αλλά μην τα ισοπεδώνουμε και όλα. Είναι καθαρά μέγα λάθος της APPLE, που έβγαλε στην αγορά λάπτοπ των 3 χιλιάδων ευρώ με προβληματικές οθόνες.

Τελευταία επεξεργασία από: Lucky555, 26/09/2012 - 23:04


#23   iLuxus

iLuxus

    iPH Hero

  • 5.344 μηνύματα
  • Twitter:@iLuxus
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS
  • Tablet:iPad Air
  • GameCenter:apw_Ultra

Δημοσίευση 26/09/2012 - 23:19

Δεν είναι ακριβώς έτσι. Στην Αμερική χιλιάδες πελάτες της apple παραπονιούνται επειδή το πήγαν στην ίδια την apple και είτε δεν του αλλάξουν την οθόνη, αφού η apple δεν το θεωρεί πρόβλημα, είτε του την άλλαξαν με μια lg πάλι. Τουλάχιστον εδώ το αναγνωρίζουν οι τεχνικοί σαν πρόβλημα και φυσικά δέχονται να σου αλλάξουν την οθόνη. Και για το πόσο γρήγορα την αλλάζουν, νομίζω ένα 24ωρο που έκαναν σε μένα και στον mark που το πήγε σήμερα και αν κατάλαβα καλά αύριο θα είναι έτοιμο. Τα άλλα για μεταφορικά κλπ είναι ευθύνη της apple. Νομίζω την APPLE θα έπρεπε να βρίζουμε σχετικά με ό΄λη αυτή την ταλαιπωρία και όχι τους Έλληνες τεχνικούς. Μας έχει πιάσει μια ξενομανία τώρα τελευταία λόγω κρίσης αλλά μην τα ισοπεδώνουμε και όλα. Είναι καθαρά μέγα λάθος της APPLE, που έβγαλε στην αγορά λάπτοπ των 3 χιλιάδων ευρώ με προβληματικές οθόνες.


Αν διαβασες τι είπε ο φίλος πάνω,η Apple δεν το αναγνωρίζει ως πρόβλημα άρα δεν φταίνε οι APR σε αυτο αλλα η ίδια η apple οταν λέει βάλτε screensaver σε μια οθόνη που διαφημίζει Τοσο...
Ευχαριστώ κι εγώ το ελπίζω!!!<λ


• ''

Noticed it. Just called Apple Care. Purchased day 1 and they offered to do a repair and specifically called the "Dispatch" repair department while I was on the phone and requested the Samsung display.''



• "

I was having an issue, but a quick trip to the apple store and it was replaced with a good display the next day. they said it is a known fault with some of the early batches of LG displays, the later runs seem fine. but the the samsung models are still slightly better looking.



if you are having the issue, dont just get it replaced, you may end up with the same problem. especially if your laptop was a built to order model. ask for a repair of the screen and you will get a good display."






• "

I replaced my machine for the 3rd, seems to be working fine now without issues with new samsung panel


( SAMSUNG PANEL)


screen info  > SN: Week 47


Color LCD


LSN154YL01001


DLM22850241F49GA4"





• "

Apple’s policy thus far has been to replace the systems, but that’s less satisfying to customers who are now on their third or fourth MacBook Pro and continue running into the same problem."







• "

I called apple and spoke to a senior person there and explained my situation. Due to me being iverseas its good that i reported it, because they gave me a case number and i should be able to get a refund by quoting the case number at the apple store when i return home." (από φορουμ της Apple)







....Ξερω για ποιο πραγμα αναφέρομαι Φωτη, το θεμα ειναι μιας που και η Apple ειναι μια πολυεθνική στο φιναλε, και η πολιτική της είναι ''οσο μπορουμε να περιορίσουμε το κοστος'' (εξοδα αντικατάστασης, σερβις, κτλ), η ολη ιστορία έγκειται πλεον στου πελατες της! Εσας δλδ και μεχρι που είστε αποφασισμένοι να το τραβήξετε. Το πρωτο μπλοκ το τρωτε απο τους υπάλληλους, (μιλημένα τα πράγματα), το δευτερο απο το τηλφ.σερβις, και οταν πλεον δουν οτι δεντα παρατάτε ετσι εύκολα, και οτι θα τους δημιουργήστε προβλήματα, τοτε ως δια μαγείας παρουσιάζεται ο 'καλος' της υποθεσης, οπου ειναι έτοιμος να σας κανει προσφορες, η ακομα (με λιγη παραπανω πίεση) και την ολκή αντικατάσταση του προβληματικού προϊόντος σας!


Τα ειπα στο προηγουμενο ποστ πως θα επρεπε να λειτουργουμε, αλλα δεν βαριεσαι, ετσι και αλλιως μια που τα διαβάσαμε, και μια που τα ξεχάσαμε! Ετσι ειναι η μνήμη του Έλληνα! ....Μικρή και επιλεκτική. (θυμάται μονο τα καλυτερα) ;-)




(σορι για τα bold μικρα μεγάλα γράμματα, αλλα ειναι απο copy past, και δυστηχως μου βγαίνουν έτσι)!





ps: ... εννοείται το παραπάνω πόρισμα, δεν απευθύνεται σε κανέναν προσωπικά, και ειναι απλως μια προσωπική διαπίστωση.

Τελευταία επεξεργασία από: iLuxus, 26/09/2012 - 23:23

∼ Να είσαι ο εαυτός σου, όλοι οι άλλοι ρόλοι είναι πιασμένοι ∼


#24   iLuxus

iLuxus

    iPH Hero

  • 5.344 μηνύματα
  • Twitter:@iLuxus
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS
  • Tablet:iPad Air
  • GameCenter:apw_Ultra

Δημοσίευση 26/09/2012 - 23:28

..... Νομίζω την APPLE θα έπρεπε να βρίζουμε σχετικά με ό΄λη αυτή την ταλαιπωρία και όχι τους Έλληνες τεχνικούς. Μας έχει πιάσει μια ξενομανία τώρα τελευταία λόγω κρίσης αλλά μην τα ισοπεδώνουμε και όλα. Είναι καθαρά μέγα λάθος της APPLE, που έβγαλε στην αγορά λάπτοπ των 3 χιλιάδων ευρώ με προβληματικές οθόνες.


Ανοίγεις μεγαλη κουβέντα φιλε μου, και σιγουρα θα βγουμε οφ τοπικ!

Ας απαντησουν οι φιλοι του φορουμ ποσο ικανοποιημένοι εχουν μείνει απο την αντικατάσταση και το σερβις των προϊόντων της Apple, από τους αντιπροσώπους, και το σερβις (τεχνικό η μη) αυτών!

Οσο για την ξενομανια του Ελληνα, δεν ξερω ποσο χρόνων εισαι, αλλα υπαρχει ηδη εδω και πολλά πολλά χρόνια στην Ελλάδα, και δεν νομίζω να αλλάξει τωρα! ;-)

∼ Να είσαι ο εαυτός σου, όλοι οι άλλοι ρόλοι είναι πιασμένοι ∼


#25   Lucky555

Lucky555

    iPH newbie

  • 17 μηνύματα

Δημοσίευση 26/09/2012 - 23:29

Οι περισσότεροι απλά παίζουν το παιχνίδι με τις επιστροφές, κάτι σαν λόττο μπας και πετύχουν ένα του κουτιού με samsung και μετά από αρκετές προσπάθειες τα παρατάνε. Το αν δεν καλύπτεται τα έξοδα μεταφοράς του υπολογιστή πχ είναι λάθος της apple καθαρά. Τώρα αυτά που πόσταρες, τι διαφορά έχει με εδώ? το πάμε το λάπτοπ για repair και την επόμενη μέρα είναι έτοιμο. Όπως επίσης άμα δεν έχουν περάσει 14 μέρες από την αγορά του λάπτοπ μπορούμε να παίξουμε λόττο. Δε μίλησα για την ποιότητα του σέρβις στην Ελλάδα. Μιλάμε συγκεκριμένα για το πρόβλημα με τις προβληματικές οθόνες και πως αν το πας για αλλαγή οθόνης, την επόμενη είναι έτοιμο, όπως άλλωστε έγεινε στην περίπτωσή μου

Τελευταία επεξεργασία από: Lucky555, 26/09/2012 - 23:32


#26   iLuxus

iLuxus

    iPH Hero

  • 5.344 μηνύματα
  • Twitter:@iLuxus
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS
  • Tablet:iPad Air
  • GameCenter:apw_Ultra

Δημοσίευση 26/09/2012 - 23:41

Οι περισσότεροι απλά παίζουν το παιχνίδι με τις επιστροφές, κάτι σαν λόττο μπας και πετύχουν ένα του κουτιού με samsung και μετά από αρκετές προσπάθειες τα παρατάνε.


Για να το κανουν αυτο ομως, παει να πει οτι τους παίρνει! Το επιστρέφω και το αλλάζω, σημαινει ότι αναγνωριζεται καποιο τεχνικο λαθος.

Τώρα αυτά που πόσταρες, τι διαφορά έχει με εδώ?


Καμια διαφορα! Ολα δειχνουν οτι η αντικατάσταση πραγματοποιήθηκε είτε αυτο ηταν εντός 14 ημερων, ειτε παραπάνω.

το πάμε το λάπτοπ για repair και την επόμενη μέρα είναι έτοιμο.


Ναι αλλα αυτο το repair καποιος το πληρώνει! Εγω δεν καταλαβα από τους παραπανω διαλογους κάποιος να πληρωσε απο την τσέπη έξτρα! Αρα σημαινει οτι έμμεσα το λαθος αναγνωρίζεται, εστω και αν κανουν χιλια δυο για να σε πεισουν στην αρχη οτι δεν τρεχει μια!!

Όπως επίσης άμα δεν έχουν περάσει 14 μέρες από την αγορά του λάπτοπ μπορούμε να παίξουμε λόττο.


Αυτοι μπορουν (Αμερικάνοι, Ευρωπαίοι) εσεις οχι! Για πήγαινε το σε ελληνικό αντιπρόσωπο της Apple τον υπολογιστή σου τρεις και τέσσερις φορές για το ιδιο λάθος, και θα δουμε τι θα σου πει!!

Εδω την πρωτη πατε, και σαν βγαζουν το λαδι για να αναγνωρίσουν οτι υπαρχει προβλημα, τι μου λες τώρα!!

Τελευταία επεξεργασία από: iLuxus, 26/09/2012 - 23:43

∼ Να είσαι ο εαυτός σου, όλοι οι άλλοι ρόλοι είναι πιασμένοι ∼


#27   CybeRTroN

CybeRTroN

    iPH Contributor

  • 1.249 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6S
  • GameCenter:KyriakosThess

Δημοσίευση 26/09/2012 - 23:41

Αγανάκτησα και μόνο που διάβασα την περιπέτεια των παιδιών με τα Ρετνα λαπτοπ , απαράδεκτη ως εταιρεία η Μήλον....εύχομαι να λυθούν όλων τα προβλήματα με επιτυχία !! Πολλά hardware προβλήματα σε όλες τις συσκευές...σε κάθε συσκευη υπάρχει στάνταρ και μια μαύρη τρυπά στο υλικό....νισάφι....αρχίζω να αισθάνομαι ότι όσο η Μήλον γίνεται εμπορικοτατη....τόσο και θα υπάρχουν συνεχής ξερες....!!
Μα καλά δεν τα δοκιμάζουν αυτά με τεστ στην διάρκεια της παραγωγής...πριν τα κυκλοφορήσουν...έλεος !!
Δηλαδη για να το καταλάβω....σε γκρίζο φόντο η κάτι τέτοιο φαίνονται στα πάνελ , σαν τους τρέχων iMac ένα πράμα σκιές και μαυρισμένες κοιλιδες...για όσους έχουν πάνελ από την LG ...??
Η ίδια ιστορία και εδώ δηλαδη....πάλι από τον προμηθευτή LG προβλήματα και τα imac από αυτούς προμηθεύονται οθόνες...αφού δεν το έχει με τα πάνελ τι στο διάολο τους δένουν υπέρ - εργολαβίες....για να ρεζιλεύονται με τέτοιες ξερες σε τέτοια ακριβά μηχανάκια ??
Μην περιμένετε κανείς να παραδεχτεί επίσημα κάτι....θα περάσουν 2..3 μοντέλα στο μέλλον...και μετά θα το διορθώσουν " ήσυχα " !!
Μακάρι με τα αλλαγμένα Samsung πάνελ να μην υπάρχει πρόβλημα πλέων !!
Σχετικά με το σέρβις γενικά στην Αθήνα , συνεχώς για προβλήματα συμπεριφοράς στον πελάτη ακούμε και κακή αντιμετώπιση....εδώ Θεσσαλονίκη είναι εντάξει , δεν ακούγονται τέτοια παράπονα όπως κάτω...αντιθέτως όσο εχω ψάξει καλά λόγια άκουσα...τι παίζει όμως με κάτω δεν ξέρω...!!

#28   Alex0077

Alex0077

    iPH Master

  • 5.732 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6S
  • GameCenter:ALEX0077

Δημοσίευση 26/09/2012 - 23:53

@iLuxus.. Δεν φταίνε κάτι τα APR στην Ελλάδα σε αυτό. Μπορώ να σου πω είναι και καλύτερα εδώ. Γιατί η apple έχει βγάλει επίσημη ανακοινωση και δεν το αναγνωρίζει αυτό σαν πρόβλημα.. Σαν λύση λέει να βαλεις screensaver http://support.apple...38;locale=en_US

Οπότε αν πηγαινες σε apple store δύσκολα θα στην άλλαζαν.
Εδώ σου αλλάζουν την οθόνη μέσα σε 1 μόλις μέρα και κατανόησαν το πρόβλημα.

Δεν έχει κάποια διαφορά με τα apple stores.


Για όλα αυτά φταίει η apple kai μόνο.. Μιλάμε για ένα laptop που φημίζεται για την καλύτερη οθόνη στον κόσμο και η οθόνη είναι προβληματική...

Τελευταία επεξεργασία από: Alex0077, 26/09/2012 - 23:54


#29   MarkKnopfler

MarkKnopfler

    iPH Intergalactic Leader

  • 16.726 μηνύματα
  • Twitter:@Fmiggas
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5S
  • Tablet:iPad 4
  • GameCenter:markknopfler

Δημοσίευση 26/09/2012 - 23:54

Λουκά η ίδια η Apple αρνήθηκε να καλύψει τα μεταφορικά γιατι δεν Εχει Πάτρα σέρβις.. Αν είχα apple care ενω έχω εγγύηση Δλδ 1 έτους θα το κάλυπτε..Δλδ η εγγύηση τι περιλαμβάνει;; Πρέπει να δώσω παραπάνω για να έχω αυτο που ΠΡΈΠΕΙ τουλάχιστον στο 1ο έτος;

Κυριακο κάνει ακριβώς αυτο που βλέπεις στη φωτό.. Το σκάκι είναι προηγούμενη φωτό που αποτυπώθηκε για 15 λεπτα και παραπάνω ότι και να έβαλα να δω!Αναρτημένη εικόνα

Αναρτημένη εικόνα


#30   Lucky555

Lucky555

    iPH newbie

  • 17 μηνύματα

Δημοσίευση 26/09/2012 - 23:58

Για να το κανουν αυτο ομως, παει να πει οτι τους παίρνει! Το επιστρέφω και το αλλάζω, σημαινει ότι αναγνωριζεται καποιο τεχνικο λαθος

Κάνεις λάθος, το επιστρέφουν γιατί είναι η πολιτική της apple μέσα σε 14 μέρες απο την αγορά του λάπτοπ μπορει΄ς να το επιστρέψεις και χωρίς να έχει πρόβλημα και είτε παίρνεις άλλο καινούριο είτε τα λεφτά σου πίσω. Και εδώ μπορείς να το κάνεις απλά πρέπει να είσαι τυχερός ότι θα πετύχεις samsung. Παιχνίδι για γερά νεύρα. Δεν υπάρχει ούτε ένας που αφού πέρασαν οι 14 μέρες να πήρε καινούριο του κουτιού επειδή η apple το αναγνώρισε σαν πρόβλημα,. Η Apple αποφάσισε να μην το θεωρήσει πρόβλημα. Παντού μπορείς να κάνεις το παιχνίδι με τις επιστροφές. και στην Ελλάδα. Ούτε πλήρωσα κάτι από την τσέπη μου. Το αν αναγνωριστεί το λάθος στην Ελλάδα είναι στην κρίση του κάθε τεχνικολυ, και ναι εδώ το αναγνωριζουν σα λάθος. Δηλαδή αφού η apple δεν πληρώνει για τη μεταφορά του λάπτοπ πρέπει να τα πληρώσει η κάθε systemgraph?

Τελευταία επεξεργασία από: Lucky555, 27/09/2012 - 00:02


Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;



Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 0

0 μέλη, 0 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες