Οι περισσότεροι απλά παίζουν το παιχνίδι με τις επιστροφές, κάτι σαν λόττο μπας και πετύχουν ένα του κουτιού με samsung και μετά από αρκετές προσπάθειες τα παρατάνε.
Για να το κανουν αυτο ομως, παει να πει οτι τους παίρνει! Το επιστρέφω και το αλλάζω, σημαινει ότι αναγνωριζεται καποιο τεχνικο λαθος.
Τώρα αυτά που πόσταρες, τι διαφορά έχει με εδώ?
Καμια διαφορα! Ολα δειχνουν οτι η αντικατάσταση πραγματοποιήθηκε είτε αυτο ηταν εντός 14 ημερων, ειτε παραπάνω.
το πάμε το λάπτοπ για repair και την επόμενη μέρα είναι έτοιμο.
Ναι αλλα αυτο το repair καποιος το πληρώνει! Εγω δεν καταλαβα από τους παραπανω διαλογους κάποιος να πληρωσε απο την τσέπη έξτρα! Αρα σημαινει οτι έμμεσα το λαθος αναγνωρίζεται, εστω και αν κανουν χιλια δυο για να σε πεισουν στην αρχη οτι δεν τρεχει μια!!
Όπως επίσης άμα δεν έχουν περάσει 14 μέρες από την αγορά του λάπτοπ μπορούμε να παίξουμε λόττο.
Αυτοι μπορουν (Αμερικάνοι, Ευρωπαίοι) εσεις οχι! Για πήγαινε το σε ελληνικό αντιπρόσωπο της Apple τον υπολογιστή σου τρεις και τέσσερις φορές για το ιδιο λάθος, και θα δουμε τι θα σου πει!!
Εδω την πρωτη πατε, και σαν βγαζουν το λαδι για να αναγνωρίσουν οτι υπαρχει προβλημα, τι μου λες τώρα!!
Τελευταία επεξεργασία από: iLuxus, 26/09/2012 - 23:43