Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
* * * * - 24 ψήφοι

Τα πρώτα iPhone 5 στην Ελλάδα! Εντυπώσεις χρηστών!


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
4270 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#1981   MarkKnopfler

MarkKnopfler

    iPH Intergalactic Leader

  • 16726 μηνύματα
  • Twitter:@Fmiggas
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5S
  • Tablet:iPad 4
  • GameCenter:markknopfler

Δημοσίευση 07/11/2012 - 01:12

Ωραία ναι δε διαφωνώ σε αυτά που λες...Απλά δεν είναι λογική κι αυτή. Μπορεί να φτιάξει τη δικιά μου συσκευή; ΌΧΙ. Άρα καινούριο. Αυτό θα ήταν το σωστό. Έτσι κάνει ο σωστός κατασκευαστής.

Τι κίνητρα δίνει η Apple σε non-Apple-Stores sellers έστω και APR να πουλήσουν τα προϊόντα της;
Δεν παρέχει DOA γιατί έτσι θέλει.
Έχει 1 χρόνο εγγύηση.
ΠΑρόλη τη μεγάλη αύξηση στην τιμή το ποσοστό κέρδους των καταστημάτων είναι πολύ μικρό σε σχέση με την αξία της συσκευής. Αν θέλετε ρωτήστε κάποιον που εμπορεύεται σε λιανική iPhone να σας το επιβεβαιώσει ότι
έχει το χαμηλότερο ποσοστό από όλους.

Αναρτημένη εικόνα


Banner Ad (απενεργοποιείται όταν συνδεθείτε)

Banner Ad (απενεργοποιείται όταν συνδεθείτε)

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#1982   hulio

hulio

    iPH Enthousiast

  • 426 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5
  • Tablet:iPad 3

Δημοσίευση 07/11/2012 - 01:27

Ωραία ναι δε διαφωνώ σε αυτά που λες...Απλά δεν είναι λογική κι αυτή. Μπορεί να φτιάξει τη δικιά μου συσκευή; ΌΧΙ. Άρα καινούριο. Αυτό θα ήταν το σωστό. Έτσι κάνει ο σωστός κατασκευαστής.

Τι κίνητρα δίνει η Apple σε non-Apple-Stores sellers έστω και APR να πουλήσουν τα προϊόντα της;
Δεν παρέχει DOA γιατί έτσι θέλει.
Έχει 1 χρόνο εγγύηση.
ΠΑρόλη τη μεγάλη αύξηση στην τιμή το ποσοστό κέρδους των καταστημάτων είναι πολύ μικρό σε σχέση με την αξία της συσκευής. Αν θέλετε ρωτήστε κάποιον που εμπορεύεται σε λιανική iPhone να σας το επιβεβαιώσει ότι
έχει το χαμηλότερο ποσοστό από όλους.


ισχυει 100% αυτο που λες φιλε, για παρδειγμα στο imac των 1819 ευρω το ποσοστο που γλιτωνει καποιος αν το παρει κατευθειαν απο infoquest ειναι μονο 50 ευρω...

#1983   nsxbass

nsxbass

    iPH Guru

  • 8350 μηνύματα
  • Twitter:@n1ckstrat
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6S Plus
  • GameCenter:nsxbass

Δημοσίευση 07/11/2012 - 01:28

Ωραία ναι δε διαφωνώ σε αυτά που λες...Απλά δεν είναι λογική κι αυτή. Μπορεί να φτιάξει τη δικιά μου συσκευή; ΌΧΙ. Άρα καινούριο. Αυτό θα ήταν το σωστό. Έτσι κάνει ο σωστός κατασκευαστής.

Τι κίνητρα δίνει η Apple σε non-Apple-Stores sellers έστω και APR να πουλήσουν τα προϊόντα της;
Δεν παρέχει DOA γιατί έτσι θέλει.
Έχει 1 χρόνο εγγύηση.
ΠΑρόλη τη μεγάλη αύξηση στην τιμή το ποσοστό κέρδους των καταστημάτων είναι πολύ μικρό σε σχέση με την αξία της συσκευής. Αν θέλετε ρωτήστε κάποιον που εμπορεύεται σε λιανική iPhone να σας το επιβεβαιώσει ότι
έχει το χαμηλότερο ποσοστό από όλους.

Και εγώ για τα ίδια πράγματα μιλάω από την πρώτη μέρα που αποκαλούν τους Έλληνες APR λαμόγια για τις τιμές...

Έτσι ακριβώς είναι.

Η μόνη διαφορά που πιστεύω ότι υπάρχει είναι στο ότι ΜΠΟΡΕΙ να φτιάξει τη συσκευή σου.

Ή θα μπορούσε τέλος πάντων.

Η όλη ιστορία με τα ανακατασκευασμένα μάλλον γλυτώνει την Apple την εκπαίδευση των τεχνικών και τον πελάτη την αναμονή της επισκευής.

Για αυτό ακόμα και στα Apple Store που σε όλα τα υπόλοιπα μηχανήματα μπαίνει χέρι στο μηχάνημά σου (πχ Mac), στις mobile συσκευές δεν μπαίνει.

Παίρνεις μία άλλη επισκευασμένη και η επισκευάζεται η δικιά σου εν ευθέτω χρόνο για να την πάρει κάποιος άλλος.

Δεν είναι ας πούμε δύκολο σε αυτά με τον τζόγο στην οθόνη να το λύσουν και να το δέσουν σωστά.

Ή σε αυτά με πιθανό πρόβλημα στο WiFi να αλλάξουν το WiFi module ας πούμε.

Και εφόσον η συσκευή ούτως ή άλλως θα επισκευαστεί, με τον τρόπο αυτό φαίνεται η Apple καλή και γρήγορη προς τον πελάτη.

Και να μην ξεχνάμε ότι είναι αν δεν κάνω λάθος η μοναδική εταιρεία που το κάνει.

Οι υπόλοιπες τα επισκευάζουν όταν υπάρχουν βλάβες.

Μόνο σε εξαιρετικές περιπτώσεις γίνονται replacements.

Και οι υπόλοιποι λοιπόν δίνουν μεταχειρισμένο κινητό πίσω. Απλά είναι το δικό σου μεταχειρισμένο.

#1984   nikolai92

nikolai92

    iPH Enthousiast

  • 385 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 4
  • Tablet:iPad 3

Δημοσίευση 07/11/2012 - 01:31

Ωραία ναι δε διαφωνώ σε αυτά που λες...Απλά δεν είναι λογική κι αυτή. Μπορεί να φτιάξει τη δικιά μου συσκευή; ΌΧΙ. Άρα καινούριο. Αυτό θα ήταν το σωστό. Έτσι κάνει ο σωστός κατασκευαστής.

Τι κίνητρα δίνει η Apple σε non-Apple-Stores sellers έστω και APR να πουλήσουν τα προϊόντα της;
Δεν παρέχει DOA γιατί έτσι θέλει.
Έχει 1 χρόνο εγγύηση.
ΠΑρόλη τη μεγάλη αύξηση στην τιμή το ποσοστό κέρδους των καταστημάτων είναι πολύ μικρό σε σχέση με την αξία της συσκευής. Αν θέλετε ρωτήστε κάποιον που εμπορεύεται σε λιανική iPhone να σας το επιβεβαιώσει ότι
έχει το χαμηλότερο ποσοστό από όλους.


Με αυτα που προ ανεφερες εγω βλεπω οτι εφοσον δεν σαρεσει να πληρωνεις 739 και να σου ερχεται χτυπημενο κλπ κλπ,δεν σου δινει καινουργιο αλλα μεταχειρισμενο σε αυτη την περιπτωση και οπως λες σε εχει γραμμενη στα @@ της τοτε δεν το αγοραζεις. Ποσο απλο? δεν σου λεω μην το παρεις αυτην την στιγμη απλα δειχνεις και κανεις σαν να εισαι υποχρεομενος να το παρεις και δεν σε καλυπτουν "οι οροι αγορας". Τοτε πες τους αντε γεια...εφοσον σε γραφει στα @@ της πες να παρεις τα @@ μου..


Το 50% να ελεγε οχι στην συμπεριφορα της apple θα σας εφερνε το iphone o ιδιος ο Τιμ στο σπιτι...
Φιλικα παντα

#1985   MarkKnopfler

MarkKnopfler

    iPH Intergalactic Leader

  • 16726 μηνύματα
  • Twitter:@Fmiggas
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5S
  • Tablet:iPad 4
  • GameCenter:markknopfler

Δημοσίευση 07/11/2012 - 01:36

@nsxbass

Ίσως σε αυτό που λες περί εκπαίδευσης και χρόνου παράδοσης έχεις δίκιο. Όχι ίσως,έχεις δίκιο όντως.. Στην Ελλάδα είμαστε εδώ υπάρχουν προβλήματα σε πιο απλά πράγματα.

Αν έχεις χρησιμοποιήσει το κινητό ένα μήνα προφανώς πρέπει να σου δώσει μεταχειρισμένο κινητό, δεν απαιτεί κανείς να πάρει καινούριο. Θα ήταν παράλογο αυτό.

Αλλά αν το έχεις 3 μέρες και βγάλει πρόβλημα σημαίνει ότι είναι εργοστασιακό πρόβλημα, και θα έπρεπε να έχει τη σωστή πολιτική που έχει στα Apple Stores.

Δηλαδή στα Apple Stores γιατί αλλάζει κι εδώ όχι;

Το πιο σημαντικό για μένα είναι το DOA.Δεν μπορεί να δίνεις ένα μισθό+ και αν γίνει κάτι και δεν είναι όπως πρέπει το κινητό να σε λέει στα μούτρα ΜΑΚΑΚΑ,γιατί αυτό γίνεται όταν πληρώνεις 739+ και παίρνεις μεταχειρισμένο κινητό.

Με αυτα που προ ανεφερες εγω βλεπω οτι εφοσον δεν σαρεσει να πληρωνεις 739 και να σου ερχεται χτυπημενο κλπ κλπ,δεν σου δινει καινουργιο αλλα μεταχειρισμενο σε αυτη την περιπτωση και οπως λες σε εχει γραμμενη στα @@ της τοτε δεν το αγοραζεις. Ποσο απλο? δεν σου λεω μην το παρεις αυτην την στιγμη απλα δειχνεις και κανεις σαν να εισαι υποχρεομενος να το παρεις και δεν σε καλυπτουν "οι οροι αγορας". Τοτε πες τους αντε γεια...εφοσον σε γραφει στα @@ της πες να παρεις τα @@ μου..


Το 50% να ελεγε οχι στην συμπεριφορα της apple θα σας εφερνε το iphone o ιδιος ο Τιμ στο σπιτι...
Φιλικα παντα

Δε διαφωνώ σε αυτό κατά βάση αλλά όταν ένα προϊόν σε καλύπτει κατά μεγάλο ποσοστό είναι δύσκολο να κρατηθείς να μην το πάρεις από τέτοια προβλήματα. Μιλάω για τον εαυτό μου.
Το iPhone 5 δεν θα το πάρω εγώ προσωπικά γιατί δεν βρίσκω λόγο να το πάρω, αν ήταν να το πάρω όμως θα το έπαιρνα από Apple Store κι όχι από εδώ.

Τελευταία επεξεργασία από: MarkKnopfler, 07/11/2012 - 01:37

Αναρτημένη εικόνα


#1986   rromeodim

rromeodim

    iPH Master

  • 7158 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 07/11/2012 - 01:41

μισο λεπτο βρε παιδια....εχω μια απορια.
Ας υποθεσουμε οτι εχω τηλ μιας αλλης εταιριας...τι ισχυει σε αυτες αν παθω κατι αναλογο?Συγκεκριμενα ξερουμε?Αυτο που ισχυει ειναι παγκοσμια πολιτικη η η ντοπια αντιπροσωπεια εχει την ευχερεια να με ικανοποιησει σαν πελατη ασχετα με το τι ισχυει γενικα?\
Ρωταω ειλικρινα γιατι δεν μου εχει τυχει κατι παρα μονο με αλλου ειδους συσκευες οπου εκει σφυριζαν το ιδιο αδιαφορα.
Προσωπικα διαφωνω με την πολιτικη της καθε apple.Αγοραζω κατι ελαττωματικο και απαιτω να μου αντικατασταθει εντος εβδομαδος με κατι σφραγισμενο καινουργεστατο.Οτιδηποτε αλλο δεν με ικανοποιει απο τη στιγμη ιδιως που εχω σκασει τοσα λεφτα.

Τελευταία επεξεργασία από: rromeodim, 07/11/2012 - 01:41


#1987   MarkKnopfler

MarkKnopfler

    iPH Intergalactic Leader

  • 16726 μηνύματα
  • Twitter:@Fmiggas
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5S
  • Tablet:iPad 4
  • GameCenter:markknopfler

Δημοσίευση 07/11/2012 - 01:44

μισο λεπτο βρε παιδια....εχω μια απορια.
Ας υποθεσουμε οτι εχω τηλ μιας αλλης εταιριας...τι ισχυει σε αυτες αν παθω κατι αναλογο?Συγκεκριμενα ξερουμε?Αυτο που ισχυει ειναι παγκοσμια πολιτικη η η ντοπια αντιπροσωπεια εχει την ευχερεια να με ικανοποιησει σαν πελατη ασχετα με το τι ισχυει γενικα?\
Ρωταω ειλικρινα γιατι δεν μου εχει τυχει κατι παρα μονο με αλλου ειδους συσκευες οπου εκει σφυριζαν το ιδιο αδιαφορα.
Προσωπικα διαφωνω με την πολιτικη της καθε apple.Αγοραζω κατι ελαττωματικο και απαιτω να μου αντικατασταθει εντος εβδομαδος με κατι σφραγισμενο καινουργεστατο.Οτιδηποτε αλλο δεν με ικανοποιει απο τη στιγμη ιδιως που εχω σκασει τοσα λεφτα.

Για τη Samsung ξέρω ότι αντικαθιστά με καινούριο.Έχει DOA αλλά δε θυμάμαι πόσες μέρες. Παγκόσμια δεν ξέρω τι κάνει, αλλά για να το κάνει Ελλάδα που είναι ο τελευταίος τροχός της αμάξης θα το κάνει παντού.
Για LG πάλι ισχύει το ίδιο.
Για Dell,Lenovo,Sony laptops το ίδιο. Υπάρχει DOA από την αντιπροσωπεία επίσημο...
Μάλιστα με Dell έχει τύχει 2 φορές στα τόσα χρόνια να αλλαχθεί laptop με καινούριο κατευθείαν χωρίς δεύτερη κουβέντα. Το πρώτο είχε πρόβλημα στο Wifi ,το δεύτερο έκανε θόρυβο το ανεμιστηράκι της CPU.

Αναρτημένη εικόνα


#1988   azaleea

azaleea

    iPH Master

  • 6386 μηνύματα
  • Φύλο: Γυναίκα

Δημοσίευση 07/11/2012 - 01:46

μισο λεπτο βρε παιδια....εχω μια απορια.
Ας υποθεσουμε οτι εχω τηλ μιας αλλης εταιριας...τι ισχυει σε αυτες αν παθω κατι αναλογο?Συγκεκριμενα ξερουμε?Αυτο που ισχυει ειναι παγκοσμια πολιτικη η η ντοπια αντιπροσωπεια εχει την ευχερεια να με ικανοποιησει σαν πελατη ασχετα με το τι ισχυει γενικα?\
Ρωταω ειλικρινα γιατι δεν μου εχει τυχει κατι παρα μονο με αλλου ειδους συσκευες οπου εκει σφυριζαν το ιδιο αδιαφορα.
Προσωπικα διαφωνω με την πολιτικη της καθε apple.Αγοραζω κατι ελαττωματικο και απαιτω να μου αντικατασταθει εντος εβδομαδος με κατι σφραγισμενο καινουργεστατο.Οτιδηποτε αλλο δεν με ικανοποιει απο τη στιγμη ιδιως που εχω σκασει τοσα λεφτα.


πως θα στο δωσει η apple αφου δεν υπαρχει ?

#1989   MarkKnopfler

MarkKnopfler

    iPH Intergalactic Leader

  • 16726 μηνύματα
  • Twitter:@Fmiggas
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5S
  • Tablet:iPad 4
  • GameCenter:markknopfler

Δημοσίευση 07/11/2012 - 01:47

πως θα στο δωσει η apple αφου δεν υπαρχει ?

Αν δεν υπάρχει και δεν μπορεί να έρθει εντός κάποιων ημερών κατόπιν συνεννόησης με τον πελάτη, τα χρήματα πίσω.

Αναρτημένη εικόνα


#1990   rromeodim

rromeodim

    iPH Master

  • 7158 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 07/11/2012 - 01:51

Ε τοτε τι συζηταμε....κακη πολιτικη της apple στο συγκεκριμενο θεμα.Αντε να δεχτω οτι πουλαει ακριβα προιοντα αλλα και παλι θα επρεπε να ταλαιπωρει οσο το δυνατον λιγοτερο τους πελατες της και οχι να τους βγαζει το λαδι .Σε αυτο το θεμα δεν της δινω ουτε ενα ελαφρυντικο.

#1991   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Superbious

  • 82791 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 07/11/2012 - 01:53

Το πιο βασικό σε σχέση με τις άλλες εταιρείες είναι οτι έχουν επίσημη αντιπροσωπεία..

Ενω με την Apple έχεις να κάνεις με Resellers.

Να μη πούμε οτι η Smamsung δίνει 2 χρόνια εγγύηση..
| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#1992   azaleea

azaleea

    iPH Master

  • 6386 μηνύματα
  • Φύλο: Γυναίκα

Δημοσίευση 07/11/2012 - 01:54

Αν δεν υπάρχει και δεν μπορεί να έρθει εντός κάποιων ημερών κατόπιν συνεννόησης με τον πελάτη, τα χρήματα πίσω.


εμμ, αφ ενος, κ υπαρχει κ δεν υπαρχει
αφ ετερου ποιος ο λογος να παρεις χρηματα πισω αφου τα εδωσες για να παρεις αντικειμενο, πεφτουμε σε φαυλο κυκλο δηλ

για μια εταιρεια οπως ειναι η apple, κ οπως θελει ν ακουγεται κ να εχει τον αναλογο σεβασμο, θα επρεπε να υπαρχει κανονικα με shop κ να υποστηριζει τα τηλεφωνα της

#1993   MarkKnopfler

MarkKnopfler

    iPH Intergalactic Leader

  • 16726 μηνύματα
  • Twitter:@Fmiggas
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5S
  • Tablet:iPad 4
  • GameCenter:markknopfler

Δημοσίευση 07/11/2012 - 02:01

εμμ, αφ ενος, κ υπαρχει κ δεν υπαρχει
αφ ετερου ποιος ο λογος να παρεις χρηματα πισω αφου τα εδωσες για να παρεις αντικειμενο, πεφτουμε σε φαυλο κυκλο δηλ

για μια εταιρεια οπως ειναι η apple, κ οπως θελει ν ακουγεται κ να εχει τον αναλογο σεβασμο, θα επρεπε να υπαρχει κανονικα με shop κ να υποστηριζει τα τηλεφωνα της

Στα δίνει πίσω και το παίρνεις από αλλού, όπου το βρεις διαθέσιμο...Αυτό ισχύει και στα Apple Stores και στα περισσότερα καταστήματα στο εξωτερικό. Μπορεί
να το μετάνιωσες επίσης, ότι θέλεις κάνεις εντός κάποιων ημερών.
Το public λέει ότι δίνει χρήματα πίσω εντός 14 ημερών, δεν ξέρω αν το εφαρμόζει βέβαια.

Κανονικά θα έπρεπε να υπάρχει μαγαζί αλλά αφού δεν υπάρχει θα έπρεπε να έχει κάποιους ελάχιστους κανόνες που έπρεπε να τηρούνται στην πώληση ενός προϊόντος.
Στην Ελλάδα, ο Ελληνάρας της αρπαχτής λοιπόν είναι η Apple και ο τυπικός είναι ο καταναλωτής.
Ουδέν σφάλμα αναγνωρίζεται, μετά την απομάκρυνση από το ταμείο..

Τελευταία επεξεργασία από: MarkKnopfler, 07/11/2012 - 02:02

Αναρτημένη εικόνα


#1994   azaleea

azaleea

    iPH Master

  • 6386 μηνύματα
  • Φύλο: Γυναίκα

Δημοσίευση 07/11/2012 - 02:12

εννοεις μετρητα ή πιστωτικο ?

#1995   MarkKnopfler

MarkKnopfler

    iPH Intergalactic Leader

  • 16726 μηνύματα
  • Twitter:@Fmiggas
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5S
  • Tablet:iPad 4
  • GameCenter:markknopfler

Δημοσίευση 07/11/2012 - 02:18

Σε ένα φυλλάδιο που μοίραζε το public έλεγε money back εντός 14ημερών από την αγορά εφόσον δεν έχει ανοιχτεί κάτι.

Σε Apple Store ισχύει 1000% το money back.

Αναρτημένη εικόνα





Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 0

0 μέλη, 0 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες