Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
* * * * - 14 ψήφοι

Τελικα υπάρχουν τα προβληματα που ακουγονται στο iphone 5?


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
1839 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#1141   gore

gore

    iPH Addict

  • 779 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 31/12/2012 - 14:09

Να επιμείνεις.. Μιλάμε για αστοχία υλικού..


Αστοχια υλικου ονομαζεται αλλο πραγμα και οχι μια γρατζουνια :)

Banner Ad (απενεργοποιείται όταν συνδεθείτε)

Banner Ad (απενεργοποιείται όταν συνδεθείτε)

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#1142   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Superbious

  • 82814 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 31/12/2012 - 14:16

Σωστά.. Έχει και Light Leak η συσκευή του, πέρα απο τη γρατζουνιά.
| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#1143   dennis97

dennis97

    iPH Contributor

  • 1262 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 31/12/2012 - 14:34

Παιδιά άκυρο για σήμερα.Επικοινώνησα με River West και επιμένουν πρώτα να πάει στο Service αλλά το χειρότερο είναι ότι επίσης επιμένουν ότι θα μου δωθεί καινούργια συσκευή αλλά χωρίς κουτί.Τους ξανά λέω ανακατασκευασμένο, όχι λέει καινούργιο αλλά χωρίς κουτί.Επίσης για το light leak μου είπε πως κάτι τέτοιο δεν ισχύει.Μου είπαν και αυτοί για το DOA πως δεν ισχυεί παρόλο που τους είπα ότι το είδα στην ιστοσελίδα τους.Άλλα ντ'άλλων.
Αν είναι να πάω και αυτοί να επιμένουν το αντίθετο...καλύτερα να το πάω στο Κολωνάκι που έχει ένας φίλος μου,έναν γνωστό,μπας και καταφέρω τίποτα.
Μόνο που με προβληματίζει ότι επειδή σήμερα δεν μπορώ να τρέχω εκεί πάνω,θα το πάω όποτε μπορέσω αυτές τις μέρες αλλά θα έχει λήξει το υποτιθέμενο DOA που προσφέρουν.Εγώ όμως το πήρα από αυτούς γιατί διάβασα για τις τρεις μέρες DOA.
Και αυτοί τώρα μου λένε άλλα.Δε φταίω εγώ που είναι ανοργάνωτοι.Άλλα γράφουν στο site τους και άλλα λένε απο το τηλέφωνο.
Απλά όταν θα πάω θα πατήσω και στην παραπληροφόρηση.

Τελευταία επεξεργασία από: dennis97, 31/12/2012 - 14:35


#1144   Jimmy08

Jimmy08

    iPH Community Leader

  • 10181 μηνύματα
  • Twitter:@JimmyR8
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6
  • Tablet:iPad Air +4G
  • GameCenter:j0kerr

Δημοσίευση 31/12/2012 - 14:37

αν δεν εχουν περασει οι 3 μερες που δινουν doa καλυτερα να το πας σημερα και να τους κανεις φασαρια για να σου δωσουν αλλο σφραγισμενο.

#1145   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Superbious

  • 82814 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 31/12/2012 - 14:41

Παιδιά άκυρο για σήμερα.Επικοινώνησα με River West και επιμένουν πρώτα να πάει στο Service αλλά το χειρότερο είναι ότι επίσης επιμένουν ότι θα μου δωθεί καινούργια συσκευή αλλά χωρίς κουτί.Τους ξανά λέω ανακατασκευασμένο, όχι λέει καινούργιο αλλά χωρίς κουτί.Επίσης για το light leak μου είπε πως κάτι τέτοιο δεν ισχύει.Μου είπαν και αυτοί για το DOA πως δεν ισχυεί παρόλο που τους είπα ότι το είδα στην ιστοσελίδα τους.Άλλα ντ'άλλων.
Αν είναι να πάω και αυτοί να επιμένουν το αντίθετο...καλύτερα να το πάω στο Κολωνάκι που έχει ένας φίλος μου,έναν γνωστό,μπας και καταφέρω τίποτα.
Μόνο που με προβληματίζει ότι επειδή σήμερα δεν μπορώ να τρέχω εκεί πάνω,θα το πάω όποτε μπορέσω αυτές τις μέρες αλλά θα έχει λήξει το υποτιθέμενο DOA που προσφέρουν.Εγώ όμως το πήρα από αυτούς γιατί διάβασα για τις τρεις μέρες DOA.
Και αυτοί τώρα μου λένε άλλα.Δε φταίω εγώ που είναι ανοργάνωτοι.Άλλα γράφουν στο site τους και άλλα λένε απο το τηλέφωνο.
Απλά όταν θα πάω θα πατήσω και στην παραπληροφόρηση.


Nα το πας σήμερα, να είσαι καλυμμένος. Να μη μπορούν να σου πουν τίποτα.

Διαφορετικά, ΙΝΚΑ, προστασία καταναλωτή. Μόνο έτσι καταλαβαίνουν.
| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#1146   dafly7

dafly7

    iPH newbie

  • 68 μηνύματα
  • Twitter:@Nikosdafly
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5
  • Tablet:iPad 3

Δημοσίευση 31/12/2012 - 14:53

Εγω Τετάρτη θα το παω πάντως πίσω παιδιά το είχα αγοράσει απο ΟΤΕ Σαντορίνης κ θα το επιστρέψω γτ απο την αρχή παρά πολλοί μου έκαναν παράπονα οτι με ακούνε μπουκομενα κ δεν με καταλαβαίνουν κ τωρα μετα απο ενα μήνα χρήσης μου το έχουν πει παρά πολλοί οπότε θα το παω να δω τι θα μου πουν!να σκέφτεται οτι όλοι οι φίλοι μου μου λένε οτι με το προηγούμενο μου( ενα νοκια μέχρι να βγει το 5 των 40€ ) με άκουγαν πολυ καλύτερα!!!

#1147   el3ctronick

el3ctronick

    iPH Enthousiast

  • 447 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α
  • Κινητό: iPhone 6
  • Tablet:iPad Air

Δημοσίευση 31/12/2012 - 15:30

Παιδιά άκυρο για σήμερα.Επικοινώνησα με River West και επιμένουν πρώτα να πάει στο Service αλλά το χειρότερο είναι ότι επίσης επιμένουν ότι θα μου δωθεί καινούργια συσκευή αλλά χωρίς κουτί.Τους ξανά λέω ανακατασκευασμένο, όχι λέει καινούργιο αλλά χωρίς κουτί.Επίσης για το light leak μου είπε πως κάτι τέτοιο δεν ισχύει.Μου είπαν και αυτοί για το DOA πως δεν ισχυεί παρόλο που τους είπα ότι το είδα στην ιστοσελίδα τους.Άλλα ντ'άλλων.
Αν είναι να πάω και αυτοί να επιμένουν το αντίθετο...καλύτερα να το πάω στο Κολωνάκι που έχει ένας φίλος μου,έναν γνωστό,μπας και καταφέρω τίποτα.
Μόνο που με προβληματίζει ότι επειδή σήμερα δεν μπορώ να τρέχω εκεί πάνω,θα το πάω όποτε μπορέσω αυτές τις μέρες αλλά θα έχει λήξει το υποτιθέμενο DOA που προσφέρουν.Εγώ όμως το πήρα από αυτούς γιατί διάβασα για τις τρεις μέρες DOA.
Και αυτοί τώρα μου λένε άλλα.Δε φταίω εγώ που είναι ανοργάνωτοι.Άλλα γράφουν στο site τους και άλλα λένε απο το τηλέφωνο.
Απλά όταν θα πάω θα πατήσω και στην παραπληροφόρηση.

σου λεω ξανα, πηγαινε το πισω και ζητα τα χρηματα σου. εχεις δικαιωμα οσο ειναι doa. μην εμπιστευεσαι ανιδεους.

#1148   dennis97

dennis97

    iPH Contributor

  • 1262 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 31/12/2012 - 15:45

Δε νομίζω πως μπορώ να πάρω τα χρήματα μου πίσω από τη στιγμή που το έχω ανοίξει.
Εδώ δεν μπορούν να μου αντικαταστήσουν ένα ελαττωματικό iPhone.

#1149   ipgpi

ipgpi

    iPH Contributor

  • 1587 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5S
  • Tablet:iPad Air

Δημοσίευση 31/12/2012 - 16:23

καλα νομιζω το εχετε παρεξηγησει λιγο το θεμα του DOA...αυτο σημαινει xdead on arrival...δηλα να μην ανοιγει να εχει θεμα η οθονη κλπ, κλπ...το θεμα "γρατζουνιες" χτυπηματα...δεν μπορει να θεωρηθει DOA, μια κ μπορει να ισχυριστει οτι σου επεσε κλπ κλπ...δεν ξερω, αλλα υπαρχει συγχυση στο θεμα...

#1150   dennis97

dennis97

    iPH Contributor

  • 1262 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 31/12/2012 - 16:41

Εμένα έχει και light leak όμως που θεωρείται πρόβλημα.

#1151   el3ctronick

el3ctronick

    iPH Enthousiast

  • 447 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α
  • Κινητό: iPhone 6
  • Tablet:iPad Air

Δημοσίευση 31/12/2012 - 17:09

Δε νομίζω πως μπορώ να πάρω τα χρήματα μου πίσω από τη στιγμή που το έχω ανοίξει.
Εδώ δεν μπορούν να μου αντικαταστήσουν ένα ελαττωματικό iPhone.

πωωωω μη με τρελλαινεις τωρα!!!:PPPP istorm ειπες? διαβασε και εκτυπωσε και τρυφτο στα μουτρα τους! πρωτα απ ολα μιλαμε για 14 μερες doa.


21. Επιστροφές Προϊόντων - Δικαίωμα Υπαναχώρησης

Στη περίπτωση που το προϊόν είναι προβληματικό, η επιστροφή του γίνεται με βάση τη πολιτική DOA (dead on Arrival) που ισχύει από τον κατασκευαστή. Επειδή κάποιοι κατασκευαστές, παρέχουν υποστήριξη στο χώρο του πελάτη, είναι σημαντικό να επικοινωνήσετε με τον πάροχο της εγγύησης. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τον πάροχο της εγγύησης, τα στοιχεία επικοινωνίας με τον πάροχο, την πολιτική επιστροφής DOA και την διάρκεια ισχύος της πολιτικής DOA πατήστε εδώ για προϊόντα Apple και εδώ για τα υπόλοιπα προϊόντα.

Στην περίπτωση που το προϊόν είναι διαφορετικό από αυτό που παραγγείλατε, μπορείτε να το επιστρέψετε εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την αγορά του χωρίς χρέωση μεταφορικών. Επιστροφή του προϊόντος, σε αυτή τη περίπτωση, μπορεί να γίνει μόνο όταν το προϊόν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση και με πλήρη αυθεντική συσκευασία.

Προκειμένου να επιστρέψετε το προϊόν σας παρακαλούμε επικοινωνήστε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο τηλέφωνο 211-9997590, Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00-21:00, Σάββατο 9:00-18:00 (εκτός αργιών) για πληροφορίες.

Τα έξοδα μεταφοράς καλύπτονται από την iStorm σε περίπτωση που το προϊόν είναι διαφορετικό από αυτό που παραγγείλατε. Σε κάθε άλλη περίπτωση τα έξοδα μεταφοράς επιβαρύνουν εσάς.

Μετά την επιστροφή και αφού ελεγχθεί το προϊόν, σας πιστώνουμε τα χρήματά σας στο σύνολό τους.


αρα θα το πας με το κουτι του οπως ειναι και θα ζητησεις τα λεφτα σου πισω, χωρις επισκευες και βλακειες. ακουσε με!!! ενα προιον βγαινει doa αφου το ανοιξεις και διαπιστωσεις το προβλημα, με ακτινες x θα το τσεκαρεις? απλα δεν πρεπει να εχει φθορες! ξερω τι σου λεω!


#1152   dennis97

dennis97

    iPH Contributor

  • 1262 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 31/12/2012 - 17:16

Καλύτερα με συμφέρει να το κάνω όπως το λες για να μην μπλέξω καθόλου με αντικαταστάσεις αλλά για iPhone λέει 3 ημέρες.Αν και από το τηλέφωνο μου είπαν πως δεν ισχύει για τα iPhone.
Αναρτημένη εικόνα

#1153   el3ctronick

el3ctronick

    iPH Enthousiast

  • 447 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α
  • Κινητό: iPhone 6
  • Tablet:iPad Air

Δημοσίευση 31/12/2012 - 18:32

Καλύτερα με συμφέρει να το κάνω όπως το λες για να μην μπλέξω καθόλου με αντικαταστάσεις αλλά για iPhone λέει 3 ημέρες.Αν και από το τηλέφωνο μου είπαν πως δεν ισχύει για τα iPhone.
Αναρτημένη εικόνα


που το βλεπεις αυτο ακριβως? εγω το κοιταξα στο istom το site..

να τους εκτυπωσεις τη σελιδα τους..βρισκεται εδω: http://www.istorm.gr/terms_of_use

#1154   dennis97

dennis97

    iPH Contributor

  • 1262 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 31/12/2012 - 18:35

21. Επιστροφές Προϊόντων - Δικαίωμα Υπαναχώρησης

Στη περίπτωση που το προϊόν είναι προβληματικό, η επιστροφή του γίνεται με βάση τη πολιτική DOA (dead on Arrival) που ισχύει από τον κατασκευαστή. Επειδή κάποιοι κατασκευαστές, παρέχουν υποστήριξη στο χώρο του πελάτη, είναι σημαντικό να επικοινωνήσετε με τον πάροχο της εγγύησης. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τον πάροχο της εγγύησης, τα στοιχεία επικοινωνίας με τον πάροχο, την πολιτική επιστροφής DOA και την διάρκεια ισχύος της πολιτικής DOA πατήστε εδώγια προϊόντα Apple και εδώγια τα υπόλοιπα προϊόντα.
Στην περίπτωση που το προϊόν είναι διαφορετικό από αυτό που παραγγείλατε, μπορείτε να το επιστρέψετε εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την αγορά του χωρίς χρέωση μεταφορικών. Επιστροφή του προϊόντος, σε αυτή τη περίπτωση, μπορεί να γίνει μόνο όταν το προϊόν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση και με πλήρη αυθεντική συσκευασία.
Προκειμένου να επιστρέψετε το προϊόν σας παρακαλούμε επικοινωνήστε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο τηλέφωνο 211-9997590, Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00-21:00, Σάββατο 9:00-18:00 (εκτός αργιών) για πληροφορίες.
Τα έξοδα μεταφοράς καλύπτονται από την iStorm σε περίπτωση που το προϊόν είναι διαφορετικό από αυτό που παραγγείλατε. Σε κάθε άλλη περίπτωση τα έξοδα μεταφοράς επιβαρύνουν εσάς.
Μετά την επιστροφή και αφού ελεγχθεί το προϊόν, σας πιστώνουμε τα χρήματά σας στο σύνολό τους.

εδώ

Τελευταία επεξεργασία από: dennis97, 31/12/2012 - 18:36


#1155   el3ctronick

el3ctronick

    iPH Enthousiast

  • 447 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α
  • Κινητό: iPhone 6
  • Tablet:iPad Air

Δημοσίευση 31/12/2012 - 18:40

καλα νομικα δεν ξερω αν καλυπτονται οπως ειναι γραμμενο :S αλλα τεσπα..αν πας 2 εισαι μεσα στο doa? σου ξαναλεω μην παρεις αλλη συσκευη..ζητα χρηματα...και μετα ξαναγοραζεις τηλεφωνο..ειναι κριμα..εχω παρει και εγω 5αρι 32αρι λευκο και δεν εχει κανενα απολυτως προβλημα και αν ειχα το παραμικρο θα κανα αυτο που σου λεω να κανεις κι εσυ




Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 0

0 μέλη, 0 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες