Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
- - - - -

Αξιολόγηση της συναλλαγής μου με το 9Volto


  • Please log in to reply
31 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#1   aliengoa

aliengoa

    iPH Addict

  • 608 μηνύματα
  • Twitter:@aliengoa
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone X
  • Tablet:iPad

Δημοσίευση 26/08/2013 - 18:29

Παρακάτω βάζω το e-mail αυτούσιο όπως το έστειλα στην εταιρία 9volto που δραστηριοποιείται στο service κινητών τηλεφώνων. 

Δεν αποσκοπώ σε κάτι παρά μόνο στην ενημέρωση, με βάση την ποιότητα των υπηρεσιών που δέχτηκα και είναι καθαρά προσωπική άποψη και εμπειρία που θέλω να μοιραστώ μαζί σας.

Αφορμή είναι το γεγονός πως πλήρωσα 21,50 ευρώ στην ACS Courier κατα την παραλαβή του κινητού χωρίς να γνωρίζω κάτι και φυσικά μένοντας έκπληκτος απο το ποσό την στιγμή που σε άλλα καταστήματα τόσο κοστίζει μια επισκευή βλάβης όχι απλώς έλεγχος! Συγκριτικά, σε παρόμοια περίπτωση στον Γερμανό πλήρωσα 9 ευρώ ενώ σε ένα άλλο κατάστημα δεν με χρέωσαν τίποτα.

 

"Καλησπέρα σας, 

 

Ονομάζομαι Φίλιππος Δαουκόπουλος, και επικοινωνώ μαζί σας καθώς ήμουν πρόσφατα πελάτης των υπηρεσιών σας, και θα ήθελα να εκφράσω τη δυσαρέσκειά μου για την ποιότητα των υπηρεσιών που έλαβα. 

Συγκεκριμένα, πριν από μια εβδομάδα (19/8/2013) είχα επικοινωνήσει με το τεχνικό τμήμα της εταιρείας, με στόχο να λάβω μια προσφορά για την επιδιόρθωση κινητού iPhone 4S. Καθώς στην ιστοσελίδα σας δεν αναφέρετε κάποια συγκεκριμένη πληροφορία που να αφορά έξοδα αποστολής, έξοδα ελέγχου και κόστος επιδιόρθωσης, εσείς οι ίδιοι αναφέρετε πως θα πρέπει να επικοινωνήσει ο πελάτης μαζί σας για κάποια προσφορά. Στην επικοινωνία, λοιπόν, που είχα μαζί σας, περιέγραψα τη βλάβη του τηλεφώνου και με επιβεβαιώσατε πως αυτή μπορεί να επιλυθεί. Ωστόσο, δεν με ενημερώσατε για οποιοδήποτε κόστος, καθώς η ενημέρωση αυτή θα γινόταν μετά τον έλεγχο του τηλεφώνου. 

Απέστειλα το τηλέφωνο και περίμενα την ενημέρωσή σας. Μετά από 4 εργάσιμες ημέρες, δεν υπήρξε καμία επικοινωνία από την εταιρεία σας και έπρεπε να προχωρήσω και πάλι εγώ σε επικοινωνία μαζί σας. Ωστόσο, στη δεύτερη τηλεφωνική επικοινωνία που είχα, με ενημέρωσαν πως το τηλέφωνο έχει ήδη φύγει για επιστροφή προς εμένα χωρίς να έχει επισκευαστεί. Δεν υπήρξε καμία τηλεφωνική ενημέρωση εκ μέρους σας για την πορεία του τεχνικού ελέγχου και καμία απολύτως ενημέρωση για τυχόν κόστος που θα έπρεπε να επωμιστώ μετά τον έλεγχο του τηλεφώνου. 

Σήμερα παρέλαβα το τηλέφωνο ανεπισκεύαστο από την εταιρεία ACS. Προς έκπληξη μου είδα πως υπήρχε χρέωση για την υπηρεσία του τεχνικού ελέγχου, ενώ δεν υπήρξε καμία απολύτως ενημέρωση για αυτήν τη χρέωση, και ούτε υπάρχει κάποια τέτοια πληροφορία στην ιστοσελίδα σας. Επιπλέον, δεν μου έγινε καμία αναφορά βλάβης, είτε τηλεφωνικά είτε εγγράφως, ώστε να γνωρίζω ποιο είναι το πρόβλημα του τηλεφώνου και για ποιον λόγο αυτό δεν μπορεί να επισκευαστεί. 

Η σύγκριση των δικών σας υπηρεσιών με άλλων από ανταγωνιστικές εταιρείες ή τεχνικούς είναι αναπόφευκτη. Αντίστοιχα έχω αποστείλει κινητά προς επισκευή σε άλλη εταιρεία η οποία μου έδωσε σαφή αναφορά τεχνικού ελέγχου, ενώ σε άλλη περίπτωση έγινε έλεγχος του τηλεφώνου χωρίς κάποια χρέωση ή γνώριζα εκ των προτέρων τη χρέωση που θα υπάρξει. Δυστυχώς, μετά από αυτήν την ελλιπή εξυπηρέτηση, δεν θα ήθελα να στείλω κάποιο κινητό για επιδιόρθωση σε εσάς. 

Σας ενημερώνω πως το παραπάνω γεγονός που σας περιγράφω θα το αναρτήσω επώνυμα και σε όλα τα γνωστά φόρουμ κινητής τηλεφωνίας στα οποία είμαι μέλος, ώστε να γνωρίζουν και οι υπόλοιποι καταναλωτές την ποιότητα των υπηρεσιών που δέχθηκα. 

 

Με εκτίμηση, 

 

Φίλιππος Δαουκόπουλος"

 



Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#2   petervgr

petervgr

    iPH Elite Poster

  • 2,599 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:iPad Air 2

Δημοσίευση 26/08/2013 - 21:15

Εχω επισκευάσει δυο κινητά εκει. Τα πήγα ο ίδιος στο κατάστημά τους στον Πειραιά.

Ενα iPhone 2G με πρόβλημα στο κουμπί on off και ένα iPhone 3G με σπασμένη οθόνη.
Τα πλήρωσα με μια διαφορά τιμής 10 -20 € πάνω κάτω που δεν την θεωρούσα υπερβολική (τότε) αφού η επισκευή ήταν πάρα πολύ καλή.

Η αλήθεια είναι ότι και εγω ένιωσα ότι σε επιπεδο επικοινωνίας δεν ήταν και πολύ καλοι αλλά αφου η δουλειά τους ειναι άψογη λίγο με νοιάζει.

Αν σε παραξενεύουν τα 20€ για έναν έλεγχο στο 9volto , που να δεις την πολιτική της apple στην Ελλάδα που ΠΡΟΠΛΗΡΩΝΕΙΣ 50€ για να δουν το μηχάνημα σου άσχετα αν έχει ή δεν έχει πρόβλημα. ΜΟΝΟ για την ώρα που θα φάνε μαζί σου.
Αυτά κλαίω εγώ , αναδεικνύοντας ότι η apple ακόμα κρατάει πολιτικές και νοοτροπίες μονοπωλείου δυστυχώς :(

Ευτυχώς για εμάς που έχουμε Mac κάποιων χρόνων και δεν ισχύει η εγγύηση , μπορούμε να τα πηγαίνουμε και σε άλλα μαγαζιά που κάνουν εξειδικευμένες επισκευές.
Το ίδιο ισχύει και για τα iPhones πλέον.

Ναι έχουμε επιλογές πια !!!!



#3   aliengoa

aliengoa

    iPH Addict

  • 608 μηνύματα
  • Twitter:@aliengoa
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone X
  • Tablet:iPad

Δημοσίευση 26/08/2013 - 21:24

Περιμένω την απάντηση τους αύριο και φυσικά θα την δημοσιεύσω εδώ για να είμαι δίκαιος και χωρίς σχόλια δικά μου.

Δεν με παραξένεψαν τα 20 ευρώ αν και είναι πολλά για έλεγχο (δεν ξέρω σήμερα κάποιο Ανεπίσημο σέρβις να χρεώνει τόσα). Απλά ήταν η αφορμή για να τα γράψω όλα αυτά και φυσικά πρώτα έστειλα σε αυτούς το e-mail μια και θεωρώ πως ως πελάτης τους είχα την υποχρέωση να τους πω τι δεν μου άρεσε ώστε να βελτιωθούν. 

Αυτό που με πείραξε ήταν η ασυνεννοησία και το γεγονός πως έπρεπε να πληρώσω στο κουριερ 21,50 χωρίς να ξέρω κάτι! Το τονίζω πως άλλα σέρβις δεν χρεώνουν οπότε δεν ήταν στάνταρ για να με προϊδεάσουν ότι κάτι θα πληρώσω (εδώ καλά καλά δεν ήξερα οτι το στείλανε πίσω...) σε περίπτωση που δεν γίνει. Ούτε ήξερα το ποσό! Κανένας δεν μου είπε τίποτα! Και ακόμα δεν έμαθα για ποιο λόγο δεν φτιάχνετε! Το θετικό ήταν πως είχαν απόδειξη παροχής υπηρεσιών μέσα.

Τέλος να πω πως το έστειλα με μοναδικό λόγο το γεγονός πως υποστηρίζουν οτι έχουν Level 4 service. 


Τελευταία επεξεργασία από: aliengoa, 26/08/2013 - 21:26.


#4   jimvouts

jimvouts

    iPH Member

  • 295 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5

Δημοσίευση 26/08/2013 - 21:28

Κι εγω μια φορα που χρειαστηκε να κανω επισκευη στο dock connector πηγα και πληρωσα 50 ευρω επισκευη και μου το εφτιαξαν μεσα σε πολυ λιγη ωρα..οπως επισης και ενα s3 με σπασμενη οθονη,επιτοπου αλλαγη οθονης με κοστος 160 ευρω...δεν ξερω αν ειναι ακριβα η φθηνα αλλα οπως λετε και απο πανω αφου εγινε η δουλεια μου σωστα τοτε οκ..φυσικα βεβαια αν βρω καπου φθηνοτερα με την ιδια ποιοτητα δουλειας θα παω εκει...απλα το συγκεκριμενο με βολευει επειδη ειναι κοντα στο σπιτι μου...οτι θελω πεταγομαι με τα ποδια..δεν μπλεκω με μεταφορικα και τετοια...


Επισης αν δεν κανω λαθος το κοστος του ελεγχου ειναι 7 η 9 ευρω...

#5   aliengoa

aliengoa

    iPH Addict

  • 608 μηνύματα
  • Twitter:@aliengoa
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone X
  • Tablet:iPad

Δημοσίευση 30/08/2013 - 23:09

Μέχρι σήμερα δεν πήρα καμία απάντηση! Πλήρης αδιαφορία, δυστυχώς! Ακόμα δεν έμαθα γιατί πλήρωσα 21,50. Θα βάλω κάποιον να πάρει να ρωτήσει πόσο κοστίζει η ελάχιστη χρέωση και αναλόγως θα πράξω. Πάντως, είναι τουλάχιστον εκνευριστική αυτή η συμπεριφορά και αυτός ήταν άλλωστε και ο λόγος που ήθελα να το δημοσιεύσω! 



#6   jimmakos

jimmakos

    iPH Community Leader

  • 10,219 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone X
  • Tablet:iPad 2

Δημοσίευση 30/08/2013 - 23:15

Δυστυχώς δεν είναι όλοι επαγγελματίες. Σε ευχαριστούμε για την ενημέρωση. 


Once You Go Mac You Never Go Back

#7   GARFITO

GARFITO

    iPH Guru

  • 7,595 μηνύματα
  • Twitter:@vaggelisg77
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 7
  • Tablet:Άλλο
  • GameCenter:garfito2

Δημοσίευση 30/08/2013 - 23:18

αυτο που μ ενοχλει ρε παιδια ειναι οτι αυτοι επιβιωνουν και οτι εμεις στο καημο μας να αναστησουμε τη συσκευη μας απλα την παταμε σα χαζοι


3gs, 4, 4s, 5, s4, 5s, 6,6+,6s+,6s, se, 7+,7,8+,Χ, XS max, xs  - MacBookAir-Pro iPad 1,2,3,air. mini ipod4,ipod5,iPod nano,apple watch 1,2,3,4,5 ,  AirPods 1,2


#8   jimmakos

jimmakos

    iPH Community Leader

  • 10,219 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone X
  • Tablet:iPad 2

Δημοσίευση 30/08/2013 - 23:21

Δυστυχώς ισχύει. 

 

Και στον τομέα την τεχνολογίας και του service πιστεύω ότι ο κόσμος εδώ στην Ελλάδα δεν είναι όπως θα έπρεπε ενημερωμένος και δυστυχώς την πατάνε πολλοί. 


Once You Go Mac You Never Go Back

#9   hackertom

hackertom

    iPH Contributor

  • 1,095 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:Άλλο

Δημοσίευση 31/08/2013 - 12:21

Πολλά like το post σου! Θέλουνε πραγματικά κράξιμο όταν κάνουνε ότι θέλουνε σε βάρος του πελάτη!

#10   petervgr

petervgr

    iPH Elite Poster

  • 2,599 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:iPad Air 2

Δημοσίευση 31/08/2013 - 12:56

Παιδιά δεν θέλω να τους υπερασπιστώ , δεν έχω και καμμία σχέση μαζί τους άλλωστε,

όμως :

Μην καταδικάζουμε τόσο εύκολα πράγματα πού δεν ξέρουμε.
Μιλάω για τα κραξίματα που αναφέρονται πιο πάνω.

Οτι έχουν ενα πρόβλημα επικοινωνίας με τον πελάτη το έχουν, δεν φανταζόμουνα ότι θα απαντήσουν και κάτι, αφού με το ζόρι σου εξηγούν τι συμβαίνει στο μαγαζί τους, πόσο μάλλον να απαντήσουν και σε επιστολές διαμαρτυρίας. Θα ήταν έκπληξη μια απάντηση.

Από την άλλη όσες φορές πήγα κινητό εκεί , (όχι πολλές ειναι η αλήθεια) η δουλειά ήταν άψογη.

Στην τελική τι θέλει ο πελάτης ; Δημόσιες σχέσεις ή ποιότητα υπηρεσιών ;

Για τον φίλο με τα μεταφορικά σίγουρα αν ήμουν στην θέση του θα ήθελα απάντηση για τον τρόπο διευθέτησης της υπηρεσίας τους.
Αν δεν απαντήσουν γραπτώς (που δεν το βλέπω) όταν με έφερνε ο δρόμος μου προς τα εκεί , θα έμπαινα στο μαγαζί και θα ζήταγα φιλικά τον ιδιοκτήτη , ώστε να μου εξηγήσει την συλλογιστική των ενεργειών τους απέναντί μου. Αυτό και μόνο θα τους έδινε ενα μήνυμα.

Για 20€ δεν αξίζει να το τραβήξει κανείς και πολύ.

Αλλωστε η καλύτερη εκδίκηση του καταναλωτή είναι η επιλογή του σε ποιό μαγαζί θα ψωνίσει ..…

#11   aliengoa

aliengoa

    iPH Addict

  • 608 μηνύματα
  • Twitter:@aliengoa
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone X
  • Tablet:iPad

Δημοσίευση 31/08/2013 - 13:12

Παιδιά δεν θέλω να τους υπερασπιστώ , δεν έχω και καμμία σχέση μαζί τους άλλωστε,

όμως :

Μην καταδικάζουμε τόσο εύκολα πράγματα πού δεν ξέρουμε.
Μιλάω για τα κραξίματα που αναφέρονται πιο πάνω.

Οτι έχουν ενα πρόβλημα επικοινωνίας με τον πελάτη το έχουν, δεν φανταζόμουνα ότι θα απαντήσουν και κάτι, αφού με το ζόρι σου εξηγούν τι συμβαίνει στο μαγαζί τους, πόσο μάλλον να απαντήσουν και σε επιστολές διαμαρτυρίας. Θα ήταν έκπληξη μια απάντηση.

Από την άλλη όσες φορές πήγα κινητό εκεί , (όχι πολλές ειναι η αλήθεια) η δουλειά ήταν άψογη.

Στην τελική τι θέλει ο πελάτης ; Δημόσιες σχέσεις ή ποιότητα υπηρεσιών ;

Για τον φίλο με τα μεταφορικά σίγουρα αν ήμουν στην θέση του θα ήθελα απάντηση για τον τρόπο διευθέτησης της υπηρεσίας τους.
Αν δεν απαντήσουν γραπτώς (που δεν το βλέπω) όταν με έφερνε ο δρόμος μου προς τα εκεί , θα έμπαινα στο μαγαζί και θα ζήταγα φιλικά τον ιδιοκτήτη , ώστε να μου εξηγήσει την συλλογιστική των ενεργειών τους απέναντί μου. Αυτό και μόνο θα τους έδινε ενα μήνυμα.

Για 20€ δεν αξίζει να το τραβήξει κανείς και πολύ.

Αλλωστε η καλύτερη εκδίκηση του καταναλωτή είναι η επιλογή του σε ποιό μαγαζί θα ψωνίσει ..… "Για αυτό και έγραψα την εμπειρία μου"

 

Η ποιότητα συμπεριλαμβάνει τα πάντα! Από το καλημέρα μέχρι το τέλος της δουλειάς. Μέσα στην ποιότητα των υπηρεσιών είναι και η σωστή ενημέρωση! Δεν είναι θέμα δημοσίων σχέσεων (δεν τους πήρα τηλέφωνο για μπλαμπα, την δουλειά μου ήθελαν να κάνω - επισκευή iphone).

 

Δεν βρίσκομαι Αθήνα για να πάω από εκεί δυστυχώς... Τα 21,50 δεν ήταν ταχυδρομικά μου το ξεκαθάρισε η ACS. Επίσης, έχω στα χέρια μου απόδειξη απο το κατάστημα για 21,50 χωρίς να ξέρω τι έχω πληρώσει.

Η δουλειά δεν έγινε, ποτέ δεν με ενημερώσανε για το τίποτα και εν τέλει πλήρωσα κάτι κυριολεκτικά τζάμπα την στιγμή που άλλοι δεν σε χρεώνουν καν. 

Αυτά προς ενημέρωση... Από εκεί και πέρα ο καθένας έχει την άποψη του

Είναι όμως λυπηρό να διαβάζω πως δεν πρέπει να περιμένω έστω μια τυπική απάντηση ή πως δεν πρέπει να πούμε τίποτα γιατί είναι "μόνο 20 ευρώ"...


Τελευταία επεξεργασία από: aliengoa, 31/08/2013 - 13:15.


#12   jig

jig

    iPH Elite Poster

  • 2,022 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 31/08/2013 - 13:26

Την απαντηση δεν θα την περιμενεις σε ενα φορουμ.

Θα τους παρεις τηλεφωνο να στην δωσουν.


ⓜⓘⓚⓔ   ✈︎  Everything you can imagine is real [P²]


#13   vanni

vanni

    iPH Contributor

  • 1,599 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone SE
  • Tablet:Άλλο

Δημοσίευση 31/08/2013 - 13:38

απάντηση στο mail που τους έστειλε περιμένει όχι στο forum


Please Before You Ask A Question Use Google You'll See It Will Be Your Best Friend


#14   jig

jig

    iPH Elite Poster

  • 2,022 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 31/08/2013 - 13:44

Δεν θα ήταν πιο εύκολο να πάρει ένα τηλέφωνο και να λυθούν οι όποιες παρεξηγήσεις άμεσα? Λέω εγώ τώρα.......


ⓜⓘⓚⓔ   ✈︎  Everything you can imagine is real [P²]


#15   aliengoa

aliengoa

    iPH Addict

  • 608 μηνύματα
  • Twitter:@aliengoa
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone X
  • Tablet:iPad

Δημοσίευση 31/08/2013 - 13:47

Παιδιά την παρεξήγηση δεν έχω σκοπό να την λύσω απο εδώ. Απλά σας έγραψα την εμπειρία μου για να ξέρετε. Διαβάστε και το πρώτο ποστ και μετά βγάλτε τα συμπεράσματα σας. Οτι και να μου πουν τώρα δεν αναιρεί την "εξυπηρέτηση" που δέχτηκα...

Το παρατράγουδο; Πάλι εγώ πρέπει να πάρω τηλέφωνο... Οχι παιδιά δεν θα ασχοληθώ άλλο... Περίμενα να δώσουν περισσότερη βαρύτητα στα σχόλια ενός πελάτη τους. Απο εκεί και πέρα όπως ξαναέγραψα ο καθένας έχει την άποψη του. Ευχαριστώ



Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;



Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 2

0 μέλη, 2 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες