Έχεις δημιουργήσει ένα θέμα το οποίο θα μπορούσες να λύσεις σε 2 λεπτά
Αν σου αρέσουν οι δύσκολοι δρόμοι στην ζωή, σεβαστό.
Ας περιμένουμε λοιπόν όλοι μαζί την απάντηση τους, που από ότι φαίνεται δεν θα έρθει ποτέ.
Δημοσίευση 31/08/2013 - 13:53
Έχεις δημιουργήσει ένα θέμα το οποίο θα μπορούσες να λύσεις σε 2 λεπτά
Αν σου αρέσουν οι δύσκολοι δρόμοι στην ζωή, σεβαστό.
Ας περιμένουμε λοιπόν όλοι μαζί την απάντηση τους, που από ότι φαίνεται δεν θα έρθει ποτέ.
ⓜⓘⓚⓔ ✈︎ Everything you can imagine is real [P²]
Δημοσίευση 31/08/2013 - 13:57
Έχεις δημιουργήσει ένα θέμα το οποίο θα μπορούσες να λύσεις σε 2 λεπτά
Αν σου αρέσουν οι δύσκολοι δρόμοι στην ζωή, σεβαστό.
Ας περιμένουμε λοιπόν όλοι μαζί την απάντηση τους, που από ότι φαίνεται δεν θα έρθει ποτέ.
Γιατί επιμένεις; Έγραψα για την εμπειρία μου.. Παρελθόν δηλαδή και απλά σας ενημέρωσα (όπως ενημέρωσα και το κατάστημα)! Απο εκεί και πέρα δεν αποσκοπώ σε κάτι.
Μην περιμένεις τίποτα, αφου δεν σε νοιάζει μην παρακολουθείς και το θέμα για να είσαι "ήσυχος"...
Δημοσίευση 31/08/2013 - 13:58
Δημοσίευση 31/08/2013 - 14:05
Δημοσίευση 31/08/2013 - 14:08
Δημοσίευση 31/08/2013 - 14:22
Από ότι διαβάσαμε κανένας δεν τους υπερασπίστηκε.
Γνώμες είπαμε πως θα μπορούσε να διευθετηθεί το ζήτημα γρήγορα και απλά.
ⓜⓘⓚⓔ ✈︎ Everything you can imagine is real [P²]
Δημοσίευση 31/08/2013 - 14:23
Να ξεκαθαρίσω κάτι. Ο λόγος που έστειλα e-mail είναι γιατί είναι κοινά αποδεκτός σε τέτοιες περιπτώσεις, μένει στα "χέρια" και των δύο (αποστολέα - παραλήπτη) χωρίς παρεξηγήσεις ή διαστρεβλώσεις και γενικά είναι η σύγχρονη μέθοδος επικοινωνίας πλέον. Μην ξεχνάτε πως πολλά καταστήματα είναι υποχρεωμένα απο τον νόμο να έχουν φύλλα διαμαρτυρίας στην έξοδο τους (αν και είναι κυρίως καταστήματα εστίασης κλπ). Σαφώς και κάποιος θα μπορούσε να μιλήσει εκείνη την στιγμή για κάτι που δεν του άρεσε αλλά αυτός είναι ο σωστός (κατ'εμε) και πλέον νόμιμος τρόπος για να διαμαρτηρηθείς για κάποια υπηρεσία ως πελάτης (εξ'ου και έγινε επώνυμα).
Συγνώμη που καταχράστηκα τον χώρο φιλοξενίας του φόρουμ και σας ενημερώνω πως δεν σκοπεύω να το συνεχίσω άλλο το θέμα. Αν θέλουν οι διαχειριστές μπορούν να το κλειδώσουν/σβήσουν για να αποφεύγονται παρεξηγήσεις, παρανοήσεις ή δυσφημήσεις αν κρίνουν ότι έκανα κάτι τέτοιο.
Και πάλι σας ευχαριστώ.
@DjVassel χαίρομαι που συμφωνείς
Δημοσίευση 31/08/2013 - 14:57
Από ότι διαβάσαμε κανένας δεν τους υπερασπίστηκε.
Γνώμες είπαμε πως θα μπορούσε να διευθετηθεί το ζήτημα γρήγορα και απλά.
Δημοσίευση 31/08/2013 - 15:36
Τέτοια μαγαζάκια που συμπεριφέρονται έτσι,σύντομα κλείνουν...Μετά λένε φταίει η κρίση! Δεν λέω έχει ένα μεγάλο μέρος και η κρίση,αλλά φταίει και αυτός που έχει το μαγαζί που δεν ξέρει πως να το κρατήσει... Στο τέλος θα μείνουν μόνο αυτά που αξίζουν....
Δημοσίευση 31/08/2013 - 15:44
Να ξεκαθαρίσω κάτι. Ο λόγος που έστειλα e-mail είναι γιατί είναι κοινά αποδεκτός σε τέτοιες περιπτώσεις, μένει στα "χέρια" και των δύο (αποστολέα - παραλήπτη) χωρίς παρεξηγήσεις ή διαστρεβλώσεις και γενικά είναι η σύγχρονη μέθοδος επικοινωνίας πλέον. Μην ξεχνάτε πως πολλά καταστήματα είναι υποχρεωμένα απο τον νόμο να έχουν φύλλα διαμαρτυρίας στην έξοδο τους (αν και είναι κυρίως καταστήματα εστίασης κλπ). Σαφώς και κάποιος θα μπορούσε να μιλήσει εκείνη την στιγμή για κάτι που δεν του άρεσε αλλά αυτός είναι ο σωστός (κατ'εμε) και πλέον νόμιμος τρόπος για να διαμαρτηρηθείς για κάποια υπηρεσία ως πελάτης (εξ'ου και έγινε επώνυμα).
Συγνώμη που καταχράστηκα τον χώρο φιλοξενίας του φόρουμ και σας ενημερώνω πως δεν σκοπεύω να το συνεχίσω άλλο το θέμα. Αν θέλουν οι διαχειριστές μπορούν να το κλειδώσουν/σβήσουν για να αποφεύγονται παρεξηγήσεις, παρανοήσεις ή δυσφημήσεις αν κρίνουν ότι έκανα κάτι τέτοιο.
Και πάλι σας ευχαριστώ.
@DjVassel χαίρομαι που συμφωνείς
Φίλε πολύ καλά έκανες, και προσωπικά χαίρομε που μας το μοιράστηκες. Βέβαια απο το να τρέχεις σε διάφορα ''μαγαζάκια'' θα μπορούσες να μιλήσεις με κάποιον τεχνικό του φόρουμ, που σίγουρα θα έβρισκες καλύτερη εξυπηρέτηση απο τέτοιου είδους εταιρίες. (Για τι πρόβλημα μιλάμε)?
Δημοσίευση 31/08/2013 - 16:32
Φυσικά και έκανε καλά που το μοιράστηκε. Όμως είναι περίεργο να ονομάζουμε "μαγαζάκι" μία επώνυμη εταιρία με καμιά 15 χρόνια εμπειρίας στην πλάτη και να προτείνουμε τους τεχνικούς του φόρουμ.
Τελευταία επεξεργασία από: emeliss, 31/08/2013 - 16:33
Δημοσίευση 31/08/2013 - 16:46
Φυσικά και έκανε καλά που το μοιράστηκε. Όμως είναι περίεργο να ονομάζουμε "μαγαζάκι" μία επώνυμη εταιρία με καμιά 15 χρόνια εμπειρίας στην πλάτη και να προτείνουμε τους τεχνικούς του φόρουμ.
όταν σε 2 χρόνια που είμαι μέλος στο φόρουμ (και έχω συνεργαστεί με κάποιους τεχνικούς του φόρουμ) και έχον βγει σπαθί και σε τιμές αλλά και σε παροχή υπηρεσιών και κάποια άλλα μαγαζιά την έχουν δει βεντέτες και έχουν ΑΠΙΣΤΕΥΤΕΣ ΤΙΜΕΣ και χάλια μεταχείριση γιατί να μην προτείνουμε τους τεχνικούς του φόρουμ ?
ο γούγλης είναι φίλος μας και τα ξέρει όλα ... Οπότε, ρώτα πρώτα αυτόν και μετά όλους τους άλλους
Δημοσίευση 31/08/2013 - 16:49
Δημοσίευση 31/08/2013 - 16:51
καλά δεν είναι και καμιά πολυεθνική σιγά 2 μαγαζιά στον Πειραιά έχει
Τελευταία επεξεργασία από: vanni, 31/08/2013 - 16:53
Please Before You Ask A Question Use Google You'll See It Will Be Your Best Friend
Δημοσίευση 31/08/2013 - 17:29
Αλλο αυτό και αλλο να ονομάζεις τις επιχειρήσεις "μαγαζάκια".
Μαγαζάκι φίλε μου δε σημαίνει απλώς το μαγαζί τις γειτονιάς...ακόμη και πολυεθνική να είναι απο τη στιγμή που έχει νοοτροπία ξεπέτας τότε είναι μαγαζάκι. Αν είναι δυνατόν να επιστρέφουν πίσω ένα τηλ που πήραν για service χωρίς πρώτα να επικοινωνήσουν με τον πελάτη. Αν είναι δυνατόν να μη του εξηγούν τους λόγους που δεν επισκευάζεται το τηλ του, αλλα να του χρεώνουν τεχνικό έλεγχο. Αν δεν είναι αυτό μαγαζάκι τότε τι είναι Σκέψου δηλαδή να πάς το αυτοκίνητο σου για επισκευή και να στο στείλουν πίσω χωρίς να σου πούνε τη πρόβλημα έχει και γιατί δε το φτιάξαν και να σε χρεώσουν και ένα 100αρι τεχνικά!! Δε θα τρελαθείς η όχι??
0 μέλη, 1 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες