Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
- - - - -

Αξιολόγηση της συναλλαγής μου με το 9Volto


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
31 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#16   jig

jig

    iPH Elite Poster

  • 2.022 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 31/08/2013 - 13:53

Έχεις δημιουργήσει ένα θέμα το οποίο θα μπορούσες να λύσεις σε 2 λεπτά

Αν σου αρέσουν οι δύσκολοι δρόμοι στην ζωή, σεβαστό.

Ας περιμένουμε λοιπόν όλοι μαζί την απάντηση τους, που από ότι φαίνεται δεν θα έρθει ποτέ.


ⓜⓘⓚⓔ   ✈︎  Everything you can imagine is real [P²]


Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#17   aliengoa

aliengoa

    iPH Addict

  • 608 μηνύματα
  • Twitter:@aliengoa
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone X
  • Tablet:iPad

Δημοσίευση 31/08/2013 - 13:57

Έχεις δημιουργήσει ένα θέμα το οποίο θα μπορούσες να λύσεις σε 2 λεπτά

Αν σου αρέσουν οι δύσκολοι δρόμοι στην ζωή, σεβαστό.

Ας περιμένουμε λοιπόν όλοι μαζί την απάντηση τους, που από ότι φαίνεται δεν θα έρθει ποτέ.

 

Γιατί επιμένεις; Έγραψα για την εμπειρία μου.. Παρελθόν δηλαδή και απλά σας ενημέρωσα (όπως ενημέρωσα και το κατάστημα)! Απο εκεί και πέρα δεν αποσκοπώ σε κάτι.

Μην περιμένεις τίποτα, αφου δεν σε νοιάζει μην παρακολουθείς και το θέμα για να είσαι "ήσυχος"...



#18   petervgr

petervgr

    iPH Elite Poster

  • 2.599 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:iPad Air 2

Δημοσίευση 31/08/2013 - 13:58

Δεν είπα να μην πεις τίποτα ή να μην κάνεις. Αντίθετα μια κουβέντα με τον ιδιοκτήτη θα ειναι χρήσιμη και για τους δυό σας.
Το mail είπα ότι δεν ειναι προσφορος τρόπος. Πάρτους τηλέφωνο αν δεν μπορείς να πάς. Η στείλε κάποιον γνωστό σου να ρωτήσει.

Εσύ θα καταλάβεις καλύτερα το σκεπτικό με το οποίο παρέχουν τις υπηρεσίες τους και θα ενημερωθείς για το τι υπηρεσίες αφορά το κόστος που πλήρωσες.

Και εκείνοι θα καταλάβουν καλύτερα πως νιώθει ένας πελάτης τους όταν δεν τον ενημερώνουν σωστά και έγκαιρα. Αν ειναι σωστοί επαγγελματίες θα αξιοποιήσουν θετικά τις απόψεις σου στους επόμενους πελάτες, αν όχι ειναι θέμα χρόνου πόσο θα αντέξουν να μειώνονται οι πελάτες τους και να κλείσουν.

Εσυ κάνε αυτά που έχεις να κάνεις σαν πελάτης, το μεγαλύτερο πρόβλημα από αυτή την ιστορία το έχουν αυτοί και όχι εσυ. Να το θυμάσαι.

#19   petervgr

petervgr

    iPH Elite Poster

  • 2.599 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:iPad Air 2

Δημοσίευση 31/08/2013 - 14:05


Αυτό που ένιωσα και εγω σαν πελάτης το διάβασα και από εσένα.

Γιαυτό ειναι χρήσιμα τα φόρουμ για ανταλλάγή απόψεων.

Κατά την γνωμη μου καλά έκανες και το αναφέρεις και κρατάς και κόσμια και προσεκτική γραφή.

Ελπίζω να σου δωθούν οι απαντήσεις σου !!

#20   DjVassel

DjVassel

    iPH Master

  • 6.775 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6
  • Tablet:iPad mini
  • GameCenter:djvassel

Δημοσίευση 31/08/2013 - 14:08

Παιδια δε βλεπω τον λογο υπερασπισης τους. Οταν εχεις καταστημα εισαι υποχρεωμενος να απαντας ειτε ειναι για καλο ειτε για κακο το mail. Το κομματι της επικοινωνιας ειναι αρηκτα συνδεδεμενο με τις υπηρεσιες.

Π.χ εγω παιρνω και επιβεβαιωνω τηλεφωνικα ολες τις παραγγελιες ΠΡΙΝ αποσταλλουν, ωστε σε περιπτωση επιστροφης να εχω δικαιωμα να ζητησω τα μεταφορικα απο τον πελατη γιατι επιστραφηκε μετα απο επιβεβαιωση (εχω αυτο το δικαιωμα)

Ομως προχθες ηρθε παραγγελια απο ανθρωπο ο οποιος ηταν κωφος, και μου το εγραψε στα σχολια της παραγγελιας. Εννοειται πως μπηκα στη διαδικασια και εκανα επιβεβαιωση με γραπτα μηνυματα sms, αλλιως θεωρω πως θα ημουν απαραδεκτος αν δε του το εστελνα επειδη δε μπορουσα να κανω τηλεφωνικη επιβεβαιωση.

#21   jig

jig

    iPH Elite Poster

  • 2.022 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 31/08/2013 - 14:22

Από ότι διαβάσαμε κανένας δεν τους υπερασπίστηκε.

Γνώμες είπαμε πως θα μπορούσε να διευθετηθεί το ζήτημα γρήγορα και απλά.


ⓜⓘⓚⓔ   ✈︎  Everything you can imagine is real [P²]


#22   aliengoa

aliengoa

    iPH Addict

  • 608 μηνύματα
  • Twitter:@aliengoa
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone X
  • Tablet:iPad

Δημοσίευση 31/08/2013 - 14:23

Να ξεκαθαρίσω κάτι. Ο λόγος που έστειλα e-mail είναι γιατί είναι κοινά αποδεκτός σε τέτοιες περιπτώσεις, μένει στα "χέρια" και των δύο (αποστολέα - παραλήπτη) χωρίς παρεξηγήσεις ή διαστρεβλώσεις και γενικά είναι η σύγχρονη μέθοδος επικοινωνίας πλέον. Μην ξεχνάτε πως πολλά καταστήματα είναι υποχρεωμένα απο τον νόμο να έχουν φύλλα διαμαρτυρίας στην έξοδο τους (αν και είναι κυρίως καταστήματα εστίασης κλπ). Σαφώς και κάποιος θα μπορούσε να μιλήσει εκείνη την στιγμή για κάτι που δεν του άρεσε αλλά αυτός είναι ο σωστός (κατ'εμε) και πλέον νόμιμος τρόπος για να διαμαρτηρηθείς για κάποια υπηρεσία ως πελάτης (εξ'ου και έγινε επώνυμα).

 

Συγνώμη που καταχράστηκα τον χώρο φιλοξενίας του φόρουμ και σας ενημερώνω πως δεν σκοπεύω να το συνεχίσω άλλο το θέμα. Αν θέλουν οι διαχειριστές μπορούν να το κλειδώσουν/σβήσουν για να αποφεύγονται παρεξηγήσεις, παρανοήσεις ή δυσφημήσεις αν κρίνουν ότι έκανα κάτι τέτοιο.

Και πάλι σας ευχαριστώ.

 

@DjVassel χαίρομαι που συμφωνείς 



#23   DjVassel

DjVassel

    iPH Master

  • 6.775 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6
  • Tablet:iPad mini
  • GameCenter:djvassel

Δημοσίευση 31/08/2013 - 14:57

Από ότι διαβάσαμε κανένας δεν τους υπερασπίστηκε.
Γνώμες είπαμε πως θα μπορούσε να διευθετηθεί το ζήτημα γρήγορα και απλά.


Ο σωστος τροπος επικοινωνιας για αυτα τα ζητηματα ειναι αυτο που εκανε ο φιλος, το mail. Απλα για να λυθει το θεμα αμεσα, το καταστημα λαμβανοντας το mail επρεπε να τον καλεσει αμεσα για να διευκρινυσει τις λεπτομεριες και να λυθει το θεμα

#24   vagos456

vagos456

    iPH Contributor

  • 1.291 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 31/08/2013 - 15:36

Τέτοια μαγαζάκια που συμπεριφέρονται έτσι,σύντομα κλείνουν...Μετά λένε φταίει η κρίση! Δεν λέω έχει ένα μεγάλο μέρος και η κρίση,αλλά φταίει και αυτός που έχει το μαγαζί που δεν ξέρει πως να το κρατήσει... Στο τέλος θα μείνουν μόνο αυτά που αξίζουν....



#25   petros29

petros29

    iPH Hero

  • 4.323 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5S
  • Tablet:iPad 3

Δημοσίευση 31/08/2013 - 15:44

Να ξεκαθαρίσω κάτι. Ο λόγος που έστειλα e-mail είναι γιατί είναι κοινά αποδεκτός σε τέτοιες περιπτώσεις, μένει στα "χέρια" και των δύο (αποστολέα - παραλήπτη) χωρίς παρεξηγήσεις ή διαστρεβλώσεις και γενικά είναι η σύγχρονη μέθοδος επικοινωνίας πλέον. Μην ξεχνάτε πως πολλά καταστήματα είναι υποχρεωμένα απο τον νόμο να έχουν φύλλα διαμαρτυρίας στην έξοδο τους (αν και είναι κυρίως καταστήματα εστίασης κλπ). Σαφώς και κάποιος θα μπορούσε να μιλήσει εκείνη την στιγμή για κάτι που δεν του άρεσε αλλά αυτός είναι ο σωστός (κατ'εμε) και πλέον νόμιμος τρόπος για να διαμαρτηρηθείς για κάποια υπηρεσία ως πελάτης (εξ'ου και έγινε επώνυμα).

 

Συγνώμη που καταχράστηκα τον χώρο φιλοξενίας του φόρουμ και σας ενημερώνω πως δεν σκοπεύω να το συνεχίσω άλλο το θέμα. Αν θέλουν οι διαχειριστές μπορούν να το κλειδώσουν/σβήσουν για να αποφεύγονται παρεξηγήσεις, παρανοήσεις ή δυσφημήσεις αν κρίνουν ότι έκανα κάτι τέτοιο.

Και πάλι σας ευχαριστώ.

 

@DjVassel χαίρομαι που συμφωνείς 

Φίλε πολύ καλά έκανες, και προσωπικά χαίρομε που μας το μοιράστηκες. Βέβαια απο το να τρέχεις σε διάφορα ''μαγαζάκια'' θα μπορούσες να μιλήσεις με κάποιον τεχνικό του φόρουμ, που σίγουρα θα έβρισκες καλύτερη εξυπηρέτηση απο τέτοιου είδους εταιρίες. (Για τι πρόβλημα μιλάμε)?



#26 Guest_emeliss_*

Guest_emeliss_*

Δημοσίευση 31/08/2013 - 16:32

Φυσικά και έκανε καλά που το μοιράστηκε. Όμως είναι περίεργο να ονομάζουμε "μαγαζάκι" μία επώνυμη εταιρία με καμιά 15 χρόνια εμπειρίας στην πλάτη και να προτείνουμε τους τεχνικούς του φόρουμ.


Τελευταία επεξεργασία από: emeliss, 31/08/2013 - 16:33


#27   W3rtY88

W3rtY88

    iPH Elite Poster

  • 2.979 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 4

Δημοσίευση 31/08/2013 - 16:46

Φυσικά και έκανε καλά που το μοιράστηκε. Όμως είναι περίεργο να ονομάζουμε "μαγαζάκι" μία επώνυμη εταιρία με καμιά 15 χρόνια εμπειρίας στην πλάτη και να προτείνουμε τους τεχνικούς του φόρουμ.

όταν σε 2 χρόνια που είμαι μέλος στο φόρουμ (και έχω συνεργαστεί με κάποιους τεχνικούς του φόρουμ) και έχον βγει σπαθί και σε τιμές αλλά και σε παροχή υπηρεσιών και κάποια άλλα μαγαζιά την έχουν δει βεντέτες και έχουν ΑΠΙΣΤΕΥΤΕΣ ΤΙΜΕΣ και χάλια μεταχείριση γιατί να μην προτείνουμε τους τεχνικούς του φόρουμ ?


ο γούγλης είναι φίλος μας και τα ξέρει όλα ... Οπότε, ρώτα πρώτα αυτόν και μετά όλους τους άλλους :P


#28 Guest_emeliss_*

Guest_emeliss_*

Δημοσίευση 31/08/2013 - 16:49

Αλλο αυτό και αλλο να ονομάζεις τις επιχειρήσεις "μαγαζάκια".

#29   vanni

vanni

    iPH Contributor

  • 1.599 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone SE
  • Tablet:Άλλο

Δημοσίευση 31/08/2013 - 16:51

καλά δεν είναι και καμιά πολυεθνική σιγά 2 μαγαζιά στον Πειραιά έχει


Τελευταία επεξεργασία από: vanni, 31/08/2013 - 16:53

Please Before You Ask A Question Use Google You'll See It Will Be Your Best Friend


#30   petros29

petros29

    iPH Hero

  • 4.323 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5S
  • Tablet:iPad 3

Δημοσίευση 31/08/2013 - 17:29

Αλλο αυτό και αλλο να ονομάζεις τις επιχειρήσεις "μαγαζάκια".

Μαγαζάκι φίλε μου δε σημαίνει απλώς το μαγαζί τις γειτονιάς...ακόμη και πολυεθνική να είναι απο τη στιγμή που έχει νοοτροπία ξεπέτας τότε είναι μαγαζάκι. Αν είναι δυνατόν να επιστρέφουν πίσω ένα τηλ που πήραν για service χωρίς πρώτα να επικοινωνήσουν με τον πελάτη. Αν είναι δυνατόν να μη του εξηγούν τους λόγους που δεν επισκευάζεται το τηλ του, αλλα να του χρεώνουν τεχνικό έλεγχο. Αν δεν είναι αυτό μαγαζάκι τότε τι είναι??? Σκέψου δηλαδή να πάς το αυτοκίνητο σου για επισκευή και να στο στείλουν πίσω χωρίς να σου πούνε τη πρόβλημα έχει και γιατί δε το φτιάξαν και να σε χρεώσουν και ένα 100αρι τεχνικά!! Δε θα τρελαθείς η όχι??



Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;



Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1

0 μέλη, 1 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες