αυτο μου εστειλε σημερα
Seller's message:
'We are really sorry for the delay , we can resend a new one to you in case the parcel lost during the delivery , is that OK? Could you kindly close the case ? we are willing to solve any problem with you .Credit is so important for seller and we always endeavor to satisfy every customer's purchase. If you still can't receive the item later, we will just make the refund to you . pls close the case and contact us by mail :tinxi.style@gmail.com. we do appreciate your help and understanding '
γιατι τετοια πρεμουρα να κλεισω το case?
θα ζητησω refund και να παει να μαμηθει
Πές του ότι θα το αφήσεις ανοιχτό και θα περιμένεις 2-3 μέρες ακόμη, αν δεν έρθει θέλεις τα λεφτά σου πίσω, αν έρθει κλείνεις την υπόθεση. Αν δε δεχτεί πές ότι θα κάνεις escalate και μη το κουράζεις άλλο, τα λόγια είναι φτώχεια...