Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
* * * - - 6 ψήφοι

Samsung και εξυπηρέτηση πελατών


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
43 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#31   kiriakosa

kiriakosa

    iPH Elite Poster

  • 2.101 μηνύματα
  • Twitter:@Kiriakosa
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • Tablet:iPad Pro 3rd gen
  • GameCenter:kiriakosa

Δημοσίευση 26/07/2014 - 22:13

Αν επικοινωνήσεις με τη μαμά Samsung μεσω email και τους εξηγήσεις την όλη κατάσταση (ότι αφενός αγοράζεις συχνά κινητά, δεν είσαι απλός χρήστης, δεν έχεις ξαναδημιουργησει θέμα με άλλη συσκευη) δεν υπαρχει καμία περίπτωση να εισακουστεις;

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#32   DjVassel

DjVassel

    iPH Master

  • 6.775 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6
  • Tablet:iPad mini
  • GameCenter:djvassel

Δημοσίευση 27/07/2014 - 09:01

Αν επικοινωνήσεις με τη μαμά Samsung μεσω email και τους εξηγήσεις την όλη κατάσταση (ότι αφενός αγοράζεις συχνά κινητά, δεν είσαι απλός χρήστης, δεν έχεις ξαναδημιουργησει θέμα με άλλη συσκευη) δεν υπαρχει καμία περίπτωση να εισακουστεις;

Αυτα εννοειται πως τα εχω κανει Κυριακο, και σε ολα η απαντηση ηταν το θεμα σας προωθηθηκε και θα σας καλεσει καποιος υπευθυνος. Με καλεσε μια "κυρια" ΕΝΑ ΜΗΝΑ ΜΕΤΑ για να μου το παιξει και ιστορια "Δεν εχουμε να αποδειξουμε τιποτα, τελος".  Δε πειραζει, αν νομιζουν οτι γλυτωνοντας τα 250 ευρω που μου εκλεψαν βγηκαν κερδισμενοι, γελαστηκαν. Εχω γραψει σε τουλαχιστον 10 ελληνικα και ξενα φορουμς το τι εχει συμβει. 5 πελατες να χασει απο αυτα που διαβαζουν, θα βγει περισσοτερο χαμενη.

 

Σε προβλημα που εμφανιζε ενα Motorola Moto G που εχω, το κρατησαν για tests 10 μερες, και επειδη επεμενα να το κρατησουν περισσοτερο μεχρι να τους το παρουσιασει (εχανε τη sim) μου εκαναν αντικατασταση συσκευης ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΑ. Εγω πως να πω κακη κουβεντα για αυτους και την Cellcom?

 

Αυτο το myservice εδω θεσσαλονικη δε ξερει με ποιον εχει μπλεξει



#33   synzeus

synzeus

    iPH newbie

  • 7 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 4

Δημοσίευση 27/07/2014 - 10:45

Εγώ ήθελα να σε ρωτήσω, εάν η μπαταρία του ήταν φουσκωμένη πριν σταλεί η συσκευή στους δήθεν επαγγελματίες.


Τελευταία επεξεργασία από: synzeus, 27/07/2014 - 10:45


#34   DjVassel

DjVassel

    iPH Master

  • 6.775 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6
  • Tablet:iPad mini
  • GameCenter:djvassel

Δημοσίευση 27/07/2014 - 11:09

Εγώ ήθελα να σε ρωτήσω, εάν η μπαταρία του ήταν φουσκωμένη πριν σταλεί η συσκευή στους δήθεν επαγγελματίες.

Οχι, το τηλεφωνο ηταν αξεγαδιαστο. Απλα σε καποια φαση παγωσε στο λειτουργικο, εκανε reset μονο του, και επεσε σε boot cycle.

Ακομα και τωρα ειναι σα καινουργιο, με τη ζελατινα της οθονης απο το εργοστασιο ακομα επανω. Μπαταριες κτλ ολα αψογα, και φυσικα αισθητηρες υγρασιας λευκοι



#35   DjVassel

DjVassel

    iPH Master

  • 6.775 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6
  • Tablet:iPad mini
  • GameCenter:djvassel

Δημοσίευση 29/07/2014 - 15:42

Ενημέρωση για το θέμα. Επειδή δε μπορώ να περιμένω το τελος καλοκαιριού για να λειτουργήσουν ΙΝΚΑ και συνηγορος καταναλωτη, εδωσα το τηλεφωνο σε τεχνικο (διαπιστευμένο) για να το επιδιορθώσει. Εψαχνε 1 ωρα ο ανθρωπος και οξειδωση στην πλακετα δε βρηκε πουθενα. Οποτε συνεχίζουμε με μηνύσεις. Για όσους γνωρίζουν απο τεχνικά θέματα, τα διαπιστευτήρια εδω:

 

http://postimg.org/g...crznu/1cb5244a/



#36   tzigis

tzigis

    iPH Addict

  • 669 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 29/07/2014 - 16:07

Μην τα παρατησεις και πεις ¨στο διάολο να πάει"

Κυνηγά τους μέχρι να δικαιωθείς ...



#37   Paolokom

Paolokom

    iPH Addict

  • 632 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 4S

Δημοσίευση 29/07/2014 - 16:26

χαχαχαχα τωρα θα σου πουν οτι το εχει ανοιξει αλλος!!!
μακαρι φιλε μου να δικαιωθεις....φανταζομαι ποσοι ειναι αυτοι που τους λενε για ταχα υγρασια και αυτοι το δεχονται...


Τελευταία επεξεργασία από: Paolokom, 29/07/2014 - 16:27


#38   nickolaou

nickolaou

    iPH Contributor

  • 1.100 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 29/07/2014 - 17:49

Αγοράστε iphone για μην έχετε προβλήματα..

#39   dominator

dominator

    iPH Hero

  • 3.533 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:iPad 4

Δημοσίευση 29/07/2014 - 18:00

Αγοράστε iphone για μην έχετε προβλήματα..




Χαχαχαχαχαχα

#40   sioulisn

sioulisn

    iPH User

  • 161 μηνύματα
  • Twitter:@sioulisn
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5
  • Tablet:iPad 4 +4G

Δημοσίευση 30/07/2014 - 06:50

Ξέρει κάποιος να μου πει, η Samsung Hellas, όταν παραλαμβάνει ένα ελαττωματικό κινητό που πρέπει να γίνει αντικατάσταση, το χρεώνεται αυτή ή το στέλνει στην Κορέα; διότι έχω την εντύπωση ότι δεν έχει λόγο να σας κοροϊδέψει εφόσον πρέπει να αντικατασταθεί και δεν χρεώνεται κάτι. Εκτός αν όντως υπάρχει υγρασία και ξέρει ότι και να το στείλει θα αρνηθούν αντικατάσταση.

#41   DjVassel

DjVassel

    iPH Master

  • 6.775 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6
  • Tablet:iPad mini
  • GameCenter:djvassel

Δημοσίευση 30/07/2014 - 08:23

Στη συγκεκριμένη περιπτωση, το κινητο ηταν ακυκλοφόρητο Ελλάδα. Το εφερε γνωστός μου ειδική παραγγελία πριν καν εμφανιστεί σαν συσκευή στο skroutz. Να φανταστεις οτι δεν το ειχαν καν σαν μοντελο στο συστημα τους στο service, αλλα ακομα και αυτη τη στιγμη αν θες να στειλεις mail και σου ζηταει να επιλεξεις μοντελο, δε το εχει στη λιστα. Και προφανως δε μπρουσαν να κανουν ουτε αντικατασταση, ουτε επισκευη, οποτε να ποιος ηταν ο ευκολος δρομος.



#42   DjVassel

DjVassel

    iPH Master

  • 6.775 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6
  • Tablet:iPad mini
  • GameCenter:djvassel

Δημοσίευση 07/08/2014 - 11:38

Ενημερωση:

 

Τελικα ο επιμένων νικά. Οταν σταλθηκε το mail στη Samsung με τις φωτογραφιες της πλακετας και την αναφορα οτι δεν εντοπιστηκε πουθενα οξειδωση πλακετας, με καλεσε υπευθυνος της samsung μεσα σε 1 μερα (που πριν κανω αυτο δε με καλεσε για 35 ημέρες) και με ενημερωσε οτι αποφασισαν να περασουν το τηλεφωνο μου στην εγγυηση. Θα επιδιορθωθει και θα εχει κανονικα 2 χρονια εγγυηση απο την ημερομηνια αγορας του.

 

Συμπερασμα, σε περιπτωσεις που ξερετε οτι εχετε δικιο, η λυση φαινεται να ειναι αυτη. Πιστοποιηση απο καποιον ουδετερο τεχνικο οτι δεν υπαρχει το προβλημα το οποιο προφασιζονται για να βγει εκτος εγγυησης, αποστολη τους στην εταιρια, και ενημερωση οτι με αυτα τα στοιχεια, αν δεν αλλαξουν αποφαση, θα καταθεσετε μηνυση.

 

Ελπιζω να βοηθησω καποιους ομοιοπαθουντες



#43   mpa3

mpa3

    iPH Addict

  • 690 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5
  • Tablet:Άλλο
  • GameCenter:Thanoc2129

Δημοσίευση 07/08/2014 - 13:03

Ενημερωση:

 

Τελικα ο επιμένων νικά. Οταν σταλθηκε το mail στη Samsung με τις φωτογραφιες της πλακετας και την αναφορα οτι δεν εντοπιστηκε πουθενα οξειδωση πλακετας, με καλεσε υπευθυνος της samsung μεσα σε 1 μερα (που πριν κανω αυτο δε με καλεσε για 35 ημέρες) και με ενημερωσε οτι αποφασισαν να περασουν το τηλεφωνο μου στην εγγυηση. Θα επιδιορθωθει και θα εχει κανονικα 2 χρονια εγγυηση απο την ημερομηνια αγορας του.

 

Συμπερασμα, σε περιπτωσεις που ξερετε οτι εχετε δικιο, η λυση φαινεται να ειναι αυτη. Πιστοποιηση απο καποιον ουδετερο τεχνικο οτι δεν υπαρχει το προβλημα το οποιο προφασιζονται για να βγει εκτος εγγυησης, αποστολη τους στην εταιρια, και ενημερωση οτι με αυτα τα στοιχεια, αν δεν αλλαξουν αποφαση, θα καταθεσετε μηνυση.

 

Ελπιζω να βοηθησω καποιους ομοιοπαθουντες

αντε μπραβο..παντως θελει πολυ υπομονη να εχεις για να βγεις "νικητης" απο κατι τετοιες ιστοριες..



#44   Donsotiriou

Donsotiriou

    iPH Contributor

  • 965 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 8
  • Tablet:iPad mini

Δημοσίευση 07/08/2014 - 20:01

Συγχαρητηρια φιλε μου
Καλα εκανες και δεν το αφησες
Χαρα στο κουραγιο σου




Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1

0 μέλη, 1 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες