Samsung service έχω συνεργαστεί πολλές φορές με τη Smartec (Χαιδάρι - Αθήνα) και δεν είχα ποτέ προβλήματα με ψεύτικα προβλήματα. Σε 300+ κινητά με είχαν ενημερώσει για υγρασία σε 5-6 και οι ιδιοκτήτες τους μετά δεν το αρνήθηκαν. Τώρα αυτό που λες στη Θεσ/νικη δεν το έχω ξανακούσει.
Samsung και εξυπηρέτηση πελατών
#16
Δημοσίευση 07/07/2014 - 08:53
Ad
#17
Δημοσίευση 07/07/2014 - 11:01
Αλλο τραγικο, συνηγορος του καταναλωτη, κανενα τηλεφωνο δεν απαντα απο τις 9 το πρωι ως τωρα...
#18
Δημοσίευση 07/07/2014 - 11:11
#19
Δημοσίευση 09/07/2014 - 10:30
13η ημέρα και καμια απάντηση απο samsung. ΙΝΚΑ και Συνηγορος καταναλωτη, υπηρεσιες που υπαρχουν απλα για να υπαρχουν. Καμια ουσιαστικη βοηθεια
#20
Δημοσίευση 09/07/2014 - 11:02
13η ημέρα και καμια απάντηση απο samsung. ΙΝΚΑ και Συνηγορος καταναλωτη, υπηρεσιες που υπαρχουν απλα για να υπαρχουν. Καμια ουσιαστικη βοηθεια
φίλε μου σε καταλαβαίνω απολυτά , άπλα κράτα δυνάμεις και υπομονή μεγάλη ...έχεις δυστυχως ακόμα δρόμο ......
Να επιμένεις και στο τέλος , σίγουρα κάτι κάλο θα βγει
- Some People Play the Game ......Others Change it........Powered By BlackBerry PassPort .
#21
Δημοσίευση 11/07/2014 - 00:59
Θειος μου στο εξωτερικο του επεσε iphone 5s 64gb σε λεκανη και τους το πηγε πισω λεγοντας οτι κολλαει και του το αλλαξαν επιτοπου δωρεαν..
#22
Δημοσίευση 11/07/2014 - 01:26
#23
Δημοσίευση 11/07/2014 - 02:48
13η ημέρα και καμια απάντηση απο samsung. ΙΝΚΑ και Συνηγορος καταναλωτη, υπηρεσιες που υπαρχουν απλα για να υπαρχουν. Καμια ουσιαστικη βοηθεια
Αδερφέ στην ψωροκώσταινα ζεις, αρχικά να σου πω πως οπλίσου με πολυ μεγάλη υπομονή γιατι θα σου χρειαστεί (ειχα πολυ ωραίες εμπειρίες με το service της Samsung για τα λαπτοπ της) και επισης να σου πω οτι το ΙΝΚΑ περιπουυυυυυυ θα σου απαντήσει 1 με 1,5 μήνα μετα (εμενα μου απάντησαν βεβαια 2 μηνες μετα :Ρ)
#24
Δημοσίευση 26/07/2014 - 19:56
Σημερα 26/7 και 1 μηνα μετα την αναφορα προβληματος στη Samsung, με καλεσε καποια υπεθυνη, που με υφακι μου ειπε "Το τηλεφωνο εχει υγρασια, δεν εχουμε να αποδειξουμε τιποτα σε κανεναν, τελος"
Εκρεμμει η καταγγελια στον συνηγορο καταναλωτη, χωρις ομως να ευελπιστω για τιποτα.
Απλα να σκεφθείτε 2 φορες πριν μπλεξετε με την εταιρία-παρωδία Samsung
#25
Δημοσίευση 26/07/2014 - 20:08
Να δεις για ποτε θα βρεθει μεγαλοστελεχος-διευθυντης καταστηματος να του πεις τα γεγονοτα και να σε "ηρεμησει";
Στην Ελλαδα ειμαστε... ετσι λυνονται τα προβληματα... δυστυχως.
ΥΓ. Να πεις και για τη κ@ριολια που σου μιλησε ολο επειχηρηματα οτι τη συσκευη τη πληρωσες.. δε στη χαρισαν και να μιλαει καλυτερα
Τελευταία επεξεργασία από: cbpiaa, 26/07/2014 - 20:11
#26
Δημοσίευση 26/07/2014 - 20:08
Σημερα 26/7 και 1 μηνα μετα την αναφορα προβληματος στη Samsung, με καλεσε καποια υπεθυνη, που με υφακι μου ειπε "Το τηλεφωνο εχει υγρασια, δεν εχουμε να αποδειξουμε τιποτα σε κανεναν, τελος"
Εκρεμμει η καταγγελια στον συνηγορο καταναλωτη, χωρις ομως να ευελπιστω για τιποτα.
Απλα να σκεφθείτε 2 φορες πριν μπλεξετε με την εταιρία-παρωδία Samsung
Μάλιστα, τώρα τι να πεις και τι να κάνεις. Φαντάζομαι ότι θα τους είπες ότι οι αισθητήρες υγρασίας δεν είναι ενεργοποιημένοι, αλλά θα σε έγραψαν ε?
#27
Δημοσίευση 26/07/2014 - 20:10
Απορω γιατι δεν πας σε ωρες "αιχμης" του καταστηματος να τους σηκωσεις ολους στον αερα....
Να δεις για ποτε θα βρεθει μεγαλοστελεχος-διευθυντης καταστηματος να του πεις τα γεγονοτα και να σε "ηρεμησει";
Στην Ελλαδα ειμαστε... ετσι λυνονται τα προβληματα... δυστυχως.
Ποιου καταστηματος;; Απο ιντερνετικο μαγαζι το πηρα, απο τη στιγμη που χαλασε δεν εχω προβλημα με το μαγαζι, με το service και την εταιρια εχω
#28
Δημοσίευση 26/07/2014 - 20:12
#29
Δημοσίευση 26/07/2014 - 20:24
Θα ερθει και η σειρα τους. Το σιγουρο ειναι οτι θα βρω τροπο να κανω πολυ μεγαλυτερη ζημια απο τα 250€ που μου εκλεψαν
#30
Δημοσίευση 26/07/2014 - 21:40
Ad
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 0
0 μέλη, 0 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες