Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
* * * - - 6 ψήφοι

Samsung και εξυπηρέτηση πελατών


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
43 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#16   thanozr

thanozr

    iPH Contributor

  • 1.429 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6

Δημοσίευση 07/07/2014 - 08:53

Samsung service έχω συνεργαστεί πολλές φορές με τη Smartec (Χαιδάρι - Αθήνα) και δεν είχα ποτέ προβλήματα με ψεύτικα προβλήματα. Σε 300+ κινητά με είχαν ενημερώσει για υγρασία σε 5-6 και οι ιδιοκτήτες τους μετά δεν το αρνήθηκαν. Τώρα αυτό που λες στη Θεσ/νικη δεν το έχω ξανακούσει.



Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#17   DjVassel

DjVassel

    iPH Master

  • 6.775 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6
  • Tablet:iPad mini
  • GameCenter:djvassel

Δημοσίευση 07/07/2014 - 11:01

Αλλο τραγικο, συνηγορος του καταναλωτη, κανενα τηλεφωνο δεν απαντα απο τις 9 το πρωι ως τωρα...



#18   dominator

dominator

    iPH Hero

  • 3.533 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:iPad 4

Δημοσίευση 07/07/2014 - 11:11

Μιλά με δικηγόρο ....

#19   DjVassel

DjVassel

    iPH Master

  • 6.775 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6
  • Tablet:iPad mini
  • GameCenter:djvassel

Δημοσίευση 09/07/2014 - 10:30

13η ημέρα και καμια απάντηση απο samsung. ΙΝΚΑ και Συνηγορος καταναλωτη, υπηρεσιες που υπαρχουν απλα για να υπαρχουν. Καμια ουσιαστικη βοηθεια



#20   canecorso

canecorso

    iPH Elite Poster

  • 1.962 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS
  • Tablet:iPad mini 4 +4G

Δημοσίευση 09/07/2014 - 11:02

13η ημέρα και καμια απάντηση απο samsung. ΙΝΚΑ και Συνηγορος καταναλωτη, υπηρεσιες που υπαρχουν απλα για να υπαρχουν. Καμια ουσιαστικη βοηθεια

φίλε μου σε καταλαβαίνω απολυτά , άπλα κράτα δυνάμεις και υπομονή μεγάλη ...έχεις δυστυχως ακόμα δρόμο ......

Να επιμένεις και στο τέλος , σίγουρα κάτι κάλο θα βγει :)


  • Some People Play the Game ......Others Change it........Powered By BlackBerry PassPort .

#21   sirdimitrism

sirdimitrism

    iPH Member

  • 248 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6

Δημοσίευση 11/07/2014 - 00:59

Αα ρε αθανατη ελλαδα..
Θειος μου στο εξωτερικο του επεσε iphone 5s 64gb σε λεκανη και τους το πηγε πισω λεγοντας οτι κολλαει και του το αλλαξαν επιτοπου δωρεαν..

#22   omilitis1987

omilitis1987

    iPH Hero

  • 4.524 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone X

Δημοσίευση 11/07/2014 - 01:26

Χαχα, αθάνατη Ελλάδα όντως!!

#23   slay3rg1

slay3rg1

    iPH Elite Poster

  • 2.189 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS

Δημοσίευση 11/07/2014 - 02:48

13η ημέρα και καμια απάντηση απο samsung. ΙΝΚΑ και Συνηγορος καταναλωτη, υπηρεσιες που υπαρχουν απλα για να υπαρχουν. Καμια ουσιαστικη βοηθεια

 

Αδερφέ στην ψωροκώσταινα ζεις, αρχικά να σου πω πως οπλίσου με πολυ μεγάλη υπομονή γιατι θα σου χρειαστεί (ειχα πολυ ωραίες εμπειρίες με το service της Samsung για τα λαπτοπ της) και επισης να σου πω οτι το ΙΝΚΑ περιπουυυυυυυ θα σου απαντήσει 1 με 1,5 μήνα μετα (εμενα μου απάντησαν βεβαια 2 μηνες μετα :Ρ)



#24   DjVassel

DjVassel

    iPH Master

  • 6.775 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6
  • Tablet:iPad mini
  • GameCenter:djvassel

Δημοσίευση 26/07/2014 - 19:56

Σημερα 26/7 και 1 μηνα μετα την αναφορα προβληματος στη Samsung, με καλεσε καποια υπεθυνη, που με υφακι μου ειπε "Το τηλεφωνο εχει υγρασια, δεν εχουμε να αποδειξουμε τιποτα σε κανεναν, τελος"

 

Εκρεμμει η καταγγελια στον συνηγορο καταναλωτη, χωρις ομως να ευελπιστω για τιποτα.

 

Απλα να σκεφθείτε 2 φορες πριν μπλεξετε με την εταιρία-παρωδία Samsung



#25   cbpiaa

cbpiaa

    iPH Addict

  • 666 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 4S
  • Tablet:iPad 3 +4G
  • GameCenter:ΚΩΣΤΑΣ ST200

Δημοσίευση 26/07/2014 - 20:08

Απορω γιατι δεν πας σε ωρες "αιχμης" του καταστηματος να τους σηκωσεις ολους στον αερα....
Να δεις για ποτε θα βρεθει μεγαλοστελεχος-διευθυντης καταστηματος να του πεις τα γεγονοτα και να σε "ηρεμησει";
Στην Ελλαδα ειμαστε... ετσι λυνονται τα προβληματα... δυστυχως.

ΥΓ. Να πεις και για τη κ@ριολια που σου μιλησε ολο επειχηρηματα οτι τη συσκευη τη πληρωσες.. δε στη χαρισαν και να μιλαει καλυτερα

Τελευταία επεξεργασία από: cbpiaa, 26/07/2014 - 20:11


#26   jimmakos

jimmakos

    iPH Community Leader

  • 10.183 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone X
  • Tablet:iPad 2

Δημοσίευση 26/07/2014 - 20:08

Σημερα 26/7 και 1 μηνα μετα την αναφορα προβληματος στη Samsung, με καλεσε καποια υπεθυνη, που με υφακι μου ειπε "Το τηλεφωνο εχει υγρασια, δεν εχουμε να αποδειξουμε τιποτα σε κανεναν, τελος"

 

Εκρεμμει η καταγγελια στον συνηγορο καταναλωτη, χωρις ομως να ευελπιστω για τιποτα.

 

Απλα να σκεφθείτε 2 φορες πριν μπλεξετε με την εταιρία-παρωδία Samsung

Μάλιστα, τώρα τι να πεις και τι να κάνεις. Φαντάζομαι ότι θα τους είπες ότι οι αισθητήρες υγρασίας δεν είναι ενεργοποιημένοι, αλλά θα σε έγραψαν ε?


Once You Go Mac You Never Go Back

#27   DjVassel

DjVassel

    iPH Master

  • 6.775 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6
  • Tablet:iPad mini
  • GameCenter:djvassel

Δημοσίευση 26/07/2014 - 20:10

Απορω γιατι δεν πας σε ωρες "αιχμης" του καταστηματος να τους σηκωσεις ολους στον αερα....
Να δεις για ποτε θα βρεθει μεγαλοστελεχος-διευθυντης καταστηματος να του πεις τα γεγονοτα και να σε "ηρεμησει";
Στην Ελλαδα ειμαστε... ετσι λυνονται τα προβληματα... δυστυχως.

Ποιου καταστηματος;; Απο ιντερνετικο μαγαζι το πηρα, απο τη στιγμη που χαλασε δεν εχω προβλημα με το μαγαζι, με το service και την εταιρια εχω



#28   cbpiaa

cbpiaa

    iPH Addict

  • 666 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 4S
  • Tablet:iPad 3 +4G
  • GameCenter:ΚΩΣΤΑΣ ST200

Δημοσίευση 26/07/2014 - 20:12

Ακριβως.Για την εταιρια του service μιλαω...

#29   DjVassel

DjVassel

    iPH Master

  • 6.775 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6
  • Tablet:iPad mini
  • GameCenter:djvassel

Δημοσίευση 26/07/2014 - 20:24

Θα ερθει και η σειρα τους. Το σιγουρο ειναι οτι θα βρω τροπο να κανω πολυ μεγαλυτερη ζημια απο τα 250€ που μου εκλεψαν



#30   PanosMouz

PanosMouz

    iPH Master

  • 7.098 μηνύματα
  • Twitter:@PanosMouz
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 3G
  • Tablet:iPad 3 +4G
  • GameCenter:PanosMouz

Δημοσίευση 26/07/2014 - 21:40

Εμένα με έχουν χάσει εδώ και καιρό απο πελάτη. Έχουν απαράδεκτη πολιτική σαν εταιρεία γενικά. Και αν σε αυτή την πολιτική βάλουμε και τη νοοτροπία του Ελληνάρα που έχουν εκεί μέσα (κοινώς ότι πιούμε , ότι φάμε κ ότι αρπάξει ο κ.... μας) καταλαβαίνουμε τι γίνεται. Για μένα 100000% δημιουργήσανε μόνοι τους την υγρασία, εκτός αν η συσκευή ήρθε ελαττωματική από το εργοστάσιο. Γενικά στην Ελλάδα μάθανε την καραμέλα της υγρασίας και την λένε παντού. Πετάνε και λίγο νεράκι στη συσκευή κ όλα καλά. Εξάλλου αν εσύ δεν τους έχεις βάλει να την ελέγξουν εκείνη τη στιγμή κ να γράψουν ότι δεν έχει υγρασία , μπορούν να πουν ότι θέλουν. Και απο μένα πάντως ΜΑΚΡΥΑ από Samsung. Χειρότεροι και από Γερμανό-Cosmote για μένα.
| Jailbreak your iDevice - make it Unique |

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;



Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 0

0 μέλη, 0 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες