
Samsung και εξυπηρέτηση πελατών
#31
Δημοσίευση 26/07/2014 - 22:13
Ad
#32
Δημοσίευση 27/07/2014 - 09:01
Αν επικοινωνήσεις με τη μαμά Samsung μεσω email και τους εξηγήσεις την όλη κατάσταση (ότι αφενός αγοράζεις συχνά κινητά, δεν είσαι απλός χρήστης, δεν έχεις ξαναδημιουργησει θέμα με άλλη συσκευη) δεν υπαρχει καμία περίπτωση να εισακουστεις;
Αυτα εννοειται πως τα εχω κανει Κυριακο, και σε ολα η απαντηση ηταν το θεμα σας προωθηθηκε και θα σας καλεσει καποιος υπευθυνος. Με καλεσε μια "κυρια" ΕΝΑ ΜΗΝΑ ΜΕΤΑ για να μου το παιξει και ιστορια "Δεν εχουμε να αποδειξουμε τιποτα, τελος". Δε πειραζει, αν νομιζουν οτι γλυτωνοντας τα 250 ευρω που μου εκλεψαν βγηκαν κερδισμενοι, γελαστηκαν. Εχω γραψει σε τουλαχιστον 10 ελληνικα και ξενα φορουμς το τι εχει συμβει. 5 πελατες να χασει απο αυτα που διαβαζουν, θα βγει περισσοτερο χαμενη.
Σε προβλημα που εμφανιζε ενα Motorola Moto G που εχω, το κρατησαν για tests 10 μερες, και επειδη επεμενα να το κρατησουν περισσοτερο μεχρι να τους το παρουσιασει (εχανε τη sim) μου εκαναν αντικατασταση συσκευης ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΑ. Εγω πως να πω κακη κουβεντα για αυτους και την Cellcom?
Αυτο το myservice εδω θεσσαλονικη δε ξερει με ποιον εχει μπλεξει
#33
Δημοσίευση 27/07/2014 - 10:45
Εγώ ήθελα να σε ρωτήσω, εάν η μπαταρία του ήταν φουσκωμένη πριν σταλεί η συσκευή στους δήθεν επαγγελματίες.
Τελευταία επεξεργασία από: synzeus, 27/07/2014 - 10:45
#34
Δημοσίευση 27/07/2014 - 11:09
Εγώ ήθελα να σε ρωτήσω, εάν η μπαταρία του ήταν φουσκωμένη πριν σταλεί η συσκευή στους δήθεν επαγγελματίες.
Οχι, το τηλεφωνο ηταν αξεγαδιαστο. Απλα σε καποια φαση παγωσε στο λειτουργικο, εκανε reset μονο του, και επεσε σε boot cycle.
Ακομα και τωρα ειναι σα καινουργιο, με τη ζελατινα της οθονης απο το εργοστασιο ακομα επανω. Μπαταριες κτλ ολα αψογα, και φυσικα αισθητηρες υγρασιας λευκοι
#35
Δημοσίευση 29/07/2014 - 15:42
Ενημέρωση για το θέμα. Επειδή δε μπορώ να περιμένω το τελος καλοκαιριού για να λειτουργήσουν ΙΝΚΑ και συνηγορος καταναλωτη, εδωσα το τηλεφωνο σε τεχνικο (διαπιστευμένο) για να το επιδιορθώσει. Εψαχνε 1 ωρα ο ανθρωπος και οξειδωση στην πλακετα δε βρηκε πουθενα. Οποτε συνεχίζουμε με μηνύσεις. Για όσους γνωρίζουν απο τεχνικά θέματα, τα διαπιστευτήρια εδω:
http://postimg.org/g...crznu/1cb5244a/
#36
Δημοσίευση 29/07/2014 - 16:07
Μην τα παρατησεις και πεις ¨στο διάολο να πάει"
Κυνηγά τους μέχρι να δικαιωθείς ...
#37
Δημοσίευση 29/07/2014 - 16:26
χαχαχαχα τωρα θα σου πουν οτι το εχει ανοιξει αλλος!!!
μακαρι φιλε μου να δικαιωθεις....φανταζομαι ποσοι ειναι αυτοι που τους λενε για ταχα υγρασια και αυτοι το δεχονται...
Τελευταία επεξεργασία από: Paolokom, 29/07/2014 - 16:27
#38
Δημοσίευση 29/07/2014 - 17:49
#39
Δημοσίευση 29/07/2014 - 18:00
Αγοράστε iphone για μην έχετε προβλήματα..
Χαχαχαχαχαχα
#40
Δημοσίευση 30/07/2014 - 06:50
#41
Δημοσίευση 30/07/2014 - 08:23
Στη συγκεκριμένη περιπτωση, το κινητο ηταν ακυκλοφόρητο Ελλάδα. Το εφερε γνωστός μου ειδική παραγγελία πριν καν εμφανιστεί σαν συσκευή στο skroutz. Να φανταστεις οτι δεν το ειχαν καν σαν μοντελο στο συστημα τους στο service, αλλα ακομα και αυτη τη στιγμη αν θες να στειλεις mail και σου ζηταει να επιλεξεις μοντελο, δε το εχει στη λιστα. Και προφανως δε μπρουσαν να κανουν ουτε αντικατασταση, ουτε επισκευη, οποτε να ποιος ηταν ο ευκολος δρομος.
#42
Δημοσίευση 07/08/2014 - 11:38
Ενημερωση:
Τελικα ο επιμένων νικά. Οταν σταλθηκε το mail στη Samsung με τις φωτογραφιες της πλακετας και την αναφορα οτι δεν εντοπιστηκε πουθενα οξειδωση πλακετας, με καλεσε υπευθυνος της samsung μεσα σε 1 μερα (που πριν κανω αυτο δε με καλεσε για 35 ημέρες) και με ενημερωσε οτι αποφασισαν να περασουν το τηλεφωνο μου στην εγγυηση. Θα επιδιορθωθει και θα εχει κανονικα 2 χρονια εγγυηση απο την ημερομηνια αγορας του.
Συμπερασμα, σε περιπτωσεις που ξερετε οτι εχετε δικιο, η λυση φαινεται να ειναι αυτη. Πιστοποιηση απο καποιον ουδετερο τεχνικο οτι δεν υπαρχει το προβλημα το οποιο προφασιζονται για να βγει εκτος εγγυησης, αποστολη τους στην εταιρια, και ενημερωση οτι με αυτα τα στοιχεια, αν δεν αλλαξουν αποφαση, θα καταθεσετε μηνυση.
Ελπιζω να βοηθησω καποιους ομοιοπαθουντες
#43
Δημοσίευση 07/08/2014 - 13:03
Ενημερωση:
Τελικα ο επιμένων νικά. Οταν σταλθηκε το mail στη Samsung με τις φωτογραφιες της πλακετας και την αναφορα οτι δεν εντοπιστηκε πουθενα οξειδωση πλακετας, με καλεσε υπευθυνος της samsung μεσα σε 1 μερα (που πριν κανω αυτο δε με καλεσε για 35 ημέρες) και με ενημερωσε οτι αποφασισαν να περασουν το τηλεφωνο μου στην εγγυηση. Θα επιδιορθωθει και θα εχει κανονικα 2 χρονια εγγυηση απο την ημερομηνια αγορας του.
Συμπερασμα, σε περιπτωσεις που ξερετε οτι εχετε δικιο, η λυση φαινεται να ειναι αυτη. Πιστοποιηση απο καποιον ουδετερο τεχνικο οτι δεν υπαρχει το προβλημα το οποιο προφασιζονται για να βγει εκτος εγγυησης, αποστολη τους στην εταιρια, και ενημερωση οτι με αυτα τα στοιχεια, αν δεν αλλαξουν αποφαση, θα καταθεσετε μηνυση.
Ελπιζω να βοηθησω καποιους ομοιοπαθουντες
αντε μπραβο..παντως θελει πολυ υπομονη να εχεις για να βγεις "νικητης" απο κατι τετοιες ιστοριες..
#44
Δημοσίευση 07/08/2014 - 20:01
Καλα εκανες και δεν το αφησες
Χαρα στο κουραγιο σου
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 0
0 μέλη, 0 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες