Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
* * - - - 13 ψήφοι

Paintbull 9H....το εχετε δει;;;δεν υπαρχει!το εχει βαλει κανεις απο εδω;;


  • Το θέμα είναι κλειδωμένο Το θέμα αυτό είναι κλειδωμένο
373 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#331   PAINTBULLHELLAS

PAINTBULLHELLAS

    iPH newbie

  • 13 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 4S

Δημοσίευση 12/12/2014 - 14:03

Εμένα η άποψη μου(παρότι είμαι πελάτης σας με ένα note 3 το οποίο παραμενει άψογο με τα απο ενάμιση μήνα που έγινε η εφαρμογή),είναι ότι στο ότι αναφέρετε ότι η επισκευή της συσκευή γίνετε απο εξειδικευμένα καταστήματα(εξειδικευμένος είναι ελεύθερη Μεταφραση)ενώ κατα τους περισσότερους το σωστό θα ήταν να γίνετε απο πιστοποιημένα/authorized απο την Apple καταστήματα όπου δεν χρησιμοποιούνται αμφιβόλου Ανταλακτικα /οθόνες (βλέπε infoquest/istorm/κτλπ)τα οποία θα πρέπει να αναγράφονται στην γραπτή εγγύηση που παρέχετε.

Έτσι πιστεύω ότι ξεκαθάριζει ένα θολό τοπίο όσο αφορά την επισκευή και εγγύηση μια συσκευής το οποίο επιδέχεται πολλά ερωτηματικά και επικρίσεις .

Αυτά όσο αφορά της προτάσεις που αναφέρατε ότι θέλατε να ακούσετε απο τους καταναλωτές σας.

ΕΙΛΙΚΡΙΝΗ ΚΑΙ ΣΩΣΤΗ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΚΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ

ΤΟ ΔΟΚΙΜΑΣΑΜΕ ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΠΑΜΕ ΣΕ ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΑΛΛΑ ΚΑΜΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΕΝ ΑΝΑΛΛΑΜΒΑΝΕΙ ΕΥΘΥΝΗ ΑΝ ΔΕΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΡΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΜΕΤΑ ΤΟΥΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΥΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΚΛΠΚΛΠ. ΔΗΛΑΔΗ ΠΟΤΕ.

ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΝΑ ΜΠΕΙ ΚΑΝ ΣΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ

ΔΕΝ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΠΟΛΛΟΥΣ

ΕΜΕΙΣ ΟΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΠΟΡΕΣΑΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΟ ΚΑΝΑΜΕ ΠΑΡΤΕ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΦΕΡΟΥΜΕ (LIQIPEL) ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΔΩΣΕΙ ΕΓΓΥΗΣΗ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΠΕΝΔΥΣΟΥΜΕ 300.000 ΓΙ ΑΥΤΟ. ΜΟΝΟ ΕΔΩ ΘΑ ΓΙΝΕΤΕ ΔΕΙΤΕ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΕΝ ΛΟΓΟ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΟΥ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΕΠΩΝΥΜΕΣ ΣΥΣΚΕΥΕΣ ΠΟΥ ΝΑ ΠΑΩ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΝΑ ΣΑΣ ΔΩΣΕΙ ΕΓΓΥΗΣΗ? ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΣΤΕΛΝΟΥΝ ΤΟΙΣ ΣΥΣΚΕΥΕΣ ΣΕ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΘΕ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΔΩ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΟΘΟΝΕΣ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΗΣΜΗ APLE



Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#332   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113.560 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 12/12/2014 - 14:05

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ. ΛΥΠΑΜΑΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΤΑΦΕΡΑΜΕ ΝΑ ΠΡΟΒΛΕΨΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΑΛΛΑ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΞΟΔΕΨΑΝ 2 ΜΙΣΘΟΥΣ ΓΙΑ ΑΓΟΡΑ ΤΗΛΕΦΩΝΟΥ ΤΟΥΣ ΚΑΛΥΠΤΟΥΜΕ ΣΤΟ ΕΠΑΚΡΟΝ.
ΛΥΠΑΜΑΙ ΠΟΥ ΑΝ ΟΔΗΓΕΙΤΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΔΕΝ ΞΕΡΕΤΕ ΠΟΥ ΚΑΘΕΣΤΕ.
ΕΜΕΙΣ ΖΗΤΗΣΑΜΕ ΛΥΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΛΥΨΟΥΜΕ ΤΥΧΟΝ ΑΜΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΜΑΣ
ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑ ΜΑΣ ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΤΕ ΤΙ ΘΑ ΗΤΑΝ ΥΠΕΥΘΥΝΟ ΓΙΑ ΕΣΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟ ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΕΜΕΙΣ ΕΔΩ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΑ ΠΕΙΤΕ ΤΟ. ΑΝ ΕΙΧΑΤΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΤΟΙΧΕΙΟΔΗ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΝΑ ΔΗΜΙΟΣΙΕΥΣΕΤΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΑ ΘΑ ΗΤΑΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΙΛΑΜΕ ΕΠΙ ΣΟΣΙ ΟΡΟΙΣ ΑΝ ΟΧΙ ΤΟΤΕ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΞΕΡΕΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΕΛΠΙΖΩ ΤΟΥς ΝΟΗΜΟΝΕΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΛΥΨΑ

Καταρχάς μη φωνάζετε. Με πεζά γράφουμε εδώ.
 
Το να μου συγκρίνετε αυτοκίνητο με τηλ. είναι το πιο ατυχές που θα μπορούσατε να κάνετε.
 
Υπεύθυνο λοιπόν θα ήταν να ζητάγατε μια συγγνώμη. Να σας εξηγήσω μήπως και το "άλλο τι έκαναν στην παραγωγή. Οπότε άλλα μας είπαν άλλα έκαναν"?

 

"Νοημόνες" άνθρωποι είμαστε και καταλαβαίνουμε όλοι. Και 'μενα μετά και απο όλα αυτά με καλύψατε πλήρως.
 


Τελευταία επεξεργασία από: nikosgnr, 12/12/2014 - 14:10

| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#333   tzigis

tzigis

    iPH Addict

  • 663 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 12/12/2014 - 14:25

ΕΙΛΙΚΡΙΝΗ ΚΑΙ ΣΩΣΤΗ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΚΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ
ΤΟ ΔΟΚΙΜΑΣΑΜΕ ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΠΑΜΕ ΣΕ ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΑΛΛΑ ΚΑΜΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΕΝ ΑΝΑΛΛΑΜΒΑΝΕΙ ΕΥΘΥΝΗ ΑΝ ΔΕΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΡΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΜΕΤΑ ΤΟΥΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΥΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΚΛΠΚΛΠ. ΔΗΛΑΔΗ ΠΟΤΕ.
ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΝΑ ΜΠΕΙ ΚΑΝ ΣΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
ΔΕΝ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΠΟΛΛΟΥΣ
ΕΜΕΙΣ ΟΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΠΟΡΕΣΑΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΟ ΚΑΝΑΜΕ ΠΑΡΤΕ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΦΕΡΟΥΜΕ (LIQIPEL) ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΔΩΣΕΙ ΕΓΓΥΗΣΗ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΠΕΝΔΥΣΟΥΜΕ 300.000 ΓΙ ΑΥΤΟ. ΜΟΝΟ ΕΔΩ ΘΑ ΓΙΝΕΤΕ ΔΕΙΤΕ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΕΝ ΛΟΓΟ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΟΥ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΕΠΩΝΥΜΕΣ ΣΥΣΚΕΥΕΣ ΠΟΥ ΝΑ ΠΑΩ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΝΑ ΣΑΣ ΔΩΣΕΙ ΕΓΓΥΗΣΗ? ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΣΤΕΛΝΟΥΝ ΤΟΙΣ ΣΥΣΚΕΥΕΣ ΣΕ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΘΕ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΔΩ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΟΘΟΝΕΣ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΗΣΜΗ APLE


Μα για να μην μπερδεύομαι εγώ και όλοι οι άλλοι .
Όταν πάει μια συσκευή για αντικατάσταση οθόνης επι πληρωμή απο τον αποστολέα στη infoquest πχ δεν την απασχόλει την ενλογο εταιρεία για ποιον λόγο γίνετε αντικατάσταση οθόνης
Πληρώνετε για να μου αντικατάσταση την οθόνη και δεν ρωτάει κουβέντα..
Είναι λάθος αυτό που λέτε,η δεν κατάλαβα καλά!

#334   karasarinis

karasarinis

    iPH Contributor

  • 1.026 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:iPad Air 2 +4G

Δημοσίευση 12/12/2014 - 14:31

Μα για να μην μπερδεύομαι εγώ και όλοι οι άλλοι .
Όταν πάει μια συσκευή για αντικατάσταση οθόνης επι πληρωμή απο τον αποστολέα στη infoquest πχ δεν την απασχόλει την ενλογο εταιρεία για ποιον λόγο γίνετε αντικατάσταση οθόνης
Πληρώνετε για να μου αντικατάσταση την οθόνη και δεν ρωτάει κουβέντα..
Είναι λάθος αυτό που λέτε,η δεν κατάλαβα καλά!


Νομίζω ότι η info quest δεν κανει επισκευή οθόνης. Σου δίνει ανακατασκευασμένη συσκευή.

#335   MarkKnopfler

MarkKnopfler

    iPH Intergalactic Leader

  • 16.726 μηνύματα
  • Twitter:@Fmiggas
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5S
  • Tablet:iPad 4
  • GameCenter:markknopfler

Δημοσίευση 12/12/2014 - 14:31

ΕΙΛΙΚΡΙΝΗ ΚΑΙ ΣΩΣΤΗ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΚΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ

ΤΟ ΔΟΚΙΜΑΣΑΜΕ ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΠΑΜΕ ΣΕ ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΑΛΛΑ ΚΑΜΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΕΝ ΑΝΑΛΛΑΜΒΑΝΕΙ ΕΥΘΥΝΗ ΑΝ ΔΕΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΡΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΜΕΤΑ ΤΟΥΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΥΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΚΛΠΚΛΠ. ΔΗΛΑΔΗ ΠΟΤΕ.

ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΝΑ ΜΠΕΙ ΚΑΝ ΣΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ

ΔΕΝ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΠΟΛΛΟΥΣ

ΕΜΕΙΣ ΟΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΠΟΡΕΣΑΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΟ ΚΑΝΑΜΕ ΠΑΡΤΕ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΦΕΡΟΥΜΕ (LIQIPEL) ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΔΩΣΕΙ ΕΓΓΥΗΣΗ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΠΕΝΔΥΣΟΥΜΕ 300.000 ΓΙ ΑΥΤΟ. ΜΟΝΟ ΕΔΩ ΘΑ ΓΙΝΕΤΕ ΔΕΙΤΕ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΕΝ ΛΟΓΟ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΟΥ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΕΠΩΝΥΜΕΣ ΣΥΣΚΕΥΕΣ ΠΟΥ ΝΑ ΠΑΩ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΝΑ ΣΑΣ ΔΩΣΕΙ ΕΓΓΥΗΣΗ? ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΣΤΕΛΝΟΥΝ ΤΟΙΣ ΣΥΣΚΕΥΕΣ ΣΕ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΘΕ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΔΩ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΟΘΟΝΕΣ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΗΣΜΗ APLE

Εκπρόσωπος εταιρίας είσαι όπως λες και μάλιστα σοβαρής κατά τα λεγόμενά σου, βάλε ένα λεξικό στον υπολογιστή σου δεν κοστίζει. 

Και το ίδιο να κάνετε και στη σελίδα σας.


Αναρτημένη εικόνα


#336   PAINTBULLHELLAS

PAINTBULLHELLAS

    iPH newbie

  • 13 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 4S

Δημοσίευση 12/12/2014 - 14:39

Μα για να μην μπερδεύομαι εγώ και όλοι οι άλλοι .
Όταν πάει μια συσκευή για αντικατάσταση οθόνης επι πληρωμή απο τον αποστολέα στη infoquest πχ δεν την απασχόλει την ενλογο εταιρεία για ποιον λόγο γίνετε αντικατάσταση οθόνης
Πληρώνετε για να μου αντικατάσταση την οθόνη και δεν ρωτάει κουβέντα..
Είναι λάθος αυτό που λέτε,η δεν κατάλαβα καλά!

Εμείς είπαμε δεν κάνουμε αντικατάσταση οθόνης παρά μόνο σε εξουσιοδοτημένους γι αυτό πως θα μπορούσαμε άλωστε να το κάναμε σε όλους τους τύπους κινητών για όλα τα κινητά



#337   PAINTBULLHELLAS

PAINTBULLHELLAS

    iPH newbie

  • 13 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 4S

Δημοσίευση 12/12/2014 - 14:42

Καταρχάς μη φωνάζετε. Με πεζά γράφουμε εδώ.
 
Το να μου συγκρίνετε αυτοκίνητο με τηλ. είναι το πιο ατυχές που θα μπορούσατε να κάνετε.
 
Υπεύθυνο λοιπόν θα ήταν να ζητάγατε μια συγγνώμη. Να σας εξηγήσω μήπως και το "άλλο τι έκαναν στην παραγωγή. Οπότε άλλα μας είπαν άλλα έκαναν"?

 

"Νοημόνες" άνθρωποι είμαστε και καταλαβαίνουμε όλοι. Και 'μενα μετά και απο όλα αυτά με καλύψατε πλήρως.
 

Νομίζω πως συγνώμη ζητήσαμε δημόσια

Δεν φωνάζω το κάνω για να αποφύγω τους τόνους η ηλικία μου δεν με καθιστά καλό χρήστη του πληκτρολογίου όσον αφορά τα ορθογραφικά λάθη και την χρήση λεξικου που προανέφερε κάποιος εγώ θα προτιμούσα επίσημη υπεύθυνη ανορθόγραφη απάντηση απο ορθογραφημένη ασάφεια ενός καρεκλοκένταυρου

Σας ευχαριστώ όλους



#338   tzigis

tzigis

    iPH Addict

  • 663 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 12/12/2014 - 14:44

Νομίζω ότι η info quest δεν κανει επισκευή οθόνης. Σου δίνει ανακατασκευασμένη συσκευή.


Και βέβαια με το ανάλογο χρηματικο ποσό χωρίς ερωτήσεις .πληρωνεις το αντίτιμο που σου ζητάει και τελειώνουν οι ερωτήσεις εκεί!!!
Αυτό και πρέπει να γίνετε κατα εμένα και να αναγράφεται στην εγγύηση της paintbull.
Και τελειώνουν όλες οι αμφισβητήσεις απο τον οποιοδήποτε που ανησυχεί για την σοβαρότητα τον λεγόμενων μιας εταιρείας !!!

#339   tzigis

tzigis

    iPH Addict

  • 663 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 12/12/2014 - 14:49

Εμείς είπαμε δεν κάνουμε αντικατάσταση οθόνης παρά μόνο σε εξουσιοδοτημένους γι αυτό πως θα μπορούσαμε άλωστε να το κάναμε σε όλους τους τύπους κινητών για όλα τα κινητά


Στην αρχική σας δήλωση αναφέρατε εξειδικευμένα καταστήματα τα οποία η μαγεία της ελληνικής γλώσσας δυστυχώς τα διαχωρίζει απο τα εξουσιοδοτημένα απο την Apple
Η διόρθωση σας εδώ αλλά και γραπτώς στην εγγύηση σας θα κλείσει πολλά ερωτηματικά!!

#340   karasarinis

karasarinis

    iPH Contributor

  • 1.026 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:iPad Air 2 +4G

Δημοσίευση 12/12/2014 - 14:51

Και βέβαια με το ανάλογο χρηματικο ποσό χωρίς ερωτήσεις .πληρωνεις το αντίτιμο που σου ζητάει και τελειώνουν οι ερωτήσεις εκεί!!!
Αυτό και πρέπει να γίνετε κατα εμένα και να αναγράφεται στην εγγύηση της paintbull.
Και τελειώνουν όλες οι αμφισβητήσεις απο τον οποιοδήποτε που ανησυχεί για την σοβαρότητα τον λεγόμενων μιας εταιρείας !!!


Φιλε εγω δεν δέχομαι να πάρω ανακατασκευασμένο ούτε να γίνει επισκευή οθόνης όσο έχω εγγύηση γιατί την χάνω. Αλλα τι να έκανα;
Όταν πήγα όμως εκεί τα παιδιά μου λένε θα σου το αντικαταστήσουμε με Καινουριο σφραγισμένο για να μην έχεις θέμα με την εγγύηση χωρίς να τους το πω εγω.
Εκεί φάνηκε ο επαγγελματισμός και όχι στην ορθογραφία του υπολογιστή.

Θα μπορούσαν μάλιστα να μου πουν "βλέπεις η Οθονη δεν γρατζουνιεται τώρα που στο κανω με το κλειδί και την φαλτσέτα. Άρα υπήρχε από πριν" είναι έτσι;

Και πάλι όχι δεν μου είπαν τπτ. Το μόνο που μου είπαν είναι να μην αγχώνομαι. Η συσκευή θα αντικατασταθεί από εμάς. Από εκεί και πέρα τα συμπεράσματα δικά σας για την αντιμετώπιση σε πελάτη.

#341   stark

stark

    iPH Contributor

  • 1.055 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone SE

Δημοσίευση 12/12/2014 - 14:56

Αν επιθυμείς να σε σέβονται, εσένα και αυτο που κανεις, αν σε ενδιαφέρει η εικόνα της εταιρείας σου, αν θέλεις να μην αδικείς τον εαυτό σου, κι αυτο που εμπορεύεσαι, ειναι κανόνας απαράβατος να γράφεις ορθογραφημένα παντού και πάντα. Κανόνας για όλους τους επαγγελματίες, ποσω μάλλον για εκπροσώπους εταιρειών.
Δεν εμπεριέχει καμία ειρωνεία το παραπάνω.
Μην το υποτιμάς. Θα πρεπε να το γνωρίζεις.

Σε Firefox & Chrome υπάρχουν add ons που κάνουν ορθογραφικό έλεγχο και βοηθούν, αν πιστεύεις οτι θα σε διευκολύνει.


Νομίζω πως συγνώμη ζητήσαμε δημόσια
Δεν φωνάζω το κάνω για να αποφύγω τους τόνους η ηλικία μου δεν με καθιστά καλό χρήστη του πληκτρολογίου όσον αφορά τα ορθογραφικά λάθη και την χρήση λεξικου που προανέφερε κάποιος εγώ θα προτιμούσα επίσημη υπεύθυνη ανορθόγραφη απάντηση απο ορθογραφημένη ασάφεια ενός καρεκλοκένταυρου
Σας ευχαριστώ όλους


Τελευταία επεξεργασία από: stark, 12/12/2014 - 14:57


#342   PAINTBULLHELLAS

PAINTBULLHELLAS

    iPH newbie

  • 13 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 4S

Δημοσίευση 12/12/2014 - 15:07

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΟΛΟΥΣ ΓΙΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ ΘΕΤΙΚΑ Η ΑΡΝΗΤΙΚΑ.

ΕΜΕΙΣ ΣΑΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΜΕ ΕΠΩΝΥΜΑ ΚΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΟΠΩΣ ΔΗΛΩΣΑΜΕ ΝΩΡΙΤΕΡΑ ΜΕ MAIL ΣΤΟ www.paintbull@paintbull.gr ΣΤΟ ΣΤΑΘΕΡΟ ΜΑΣ ΤΗΛΕΦΩΝΟ 2109730900  ΣΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΜΟΥ 6955667310.

ΟΠΟΙΟΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΑΙ ΝΑ ΣΥΝΗΣΦΕΡΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΤΟΥ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΑΝΩΝΥΜΑ ΤΟΥ ΘΑ ΧΑΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΜΕ ΑΜΕΣΑ ΚΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΑ.

ΚΑΤΑΝΟΟΥΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΟΡΙΣΜΕΝΩΝ ΠΩΣ ΔΕΝ ΠΗΡΑΜΕ ΘΕΣΗ ΣΕ ΟΡΙΣΜΕΝΕΣ ΑΠΟΡΙΕΣ ΣΑΣ ΑΛΛΑ ΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΝΔΙΑΦΡΕΤΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΕΙ ΚΑΙ ΕΠΑΝΑΛΛΑΜΒΑΝΩ ΟΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΑ ΜΕΓΙΣΤΑ ΝΑ ΣΑΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΟΥΜΕ.

ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΥΣΟΥΜΕ ΤΟ FORUM ΣΥΝΕΧΩΣ ΓΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΛΟΓΟ ΖΗΤΑΜΕ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ

ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ



#343   tzigis

tzigis

    iPH Addict

  • 663 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 12/12/2014 - 15:13

Φιλε εγω δεν δέχομαι να πάρω ανακατασκευασμένο ούτε να γίνει επισκευή οθόνης όσο έχω εγγύηση γιατί την χάνω. Αλλα τι να έκανα;
Όταν πήγα όμως εκεί τα παιδιά μου λένε θα σου το αντικαταστήσουμε με Καινουριο σφραγισμένο για να μην έχεις θέμα με την εγγύηση χωρίς να τους το πω εγω.
Εκεί φάνηκε ο επαγγελματισμός και όχι στην ορθογραφία του υπολογιστή.

Θα μπορούσαν μάλιστα να μου πουν "βλέπεις η Οθονη δεν γρατζουνιεται τώρα που στο κανω με το κλειδί και την φαλτσέτα. Άρα υπήρχε από πριν" είναι έτσι;

Και πάλι όχι δεν μου είπαν τπτ. Το μόνο που μου είπαν είναι να μην αγχώνομαι. Η συσκευή θα αντικατασταθεί από εμάς. Από εκεί και πέρα τα συμπεράσματα δικά σας για την αντιμετώπιση σε πελάτη.

Ακόμα καλύτερα λοιπόν .
Χωρίς να αμφισβητώ τα λεγόμενα σου δεν θα ήταν καλύτερο να αναγράφονται λοιπόν ξεκάθαρα στην εγγύηση που παρέχει η paintbull ότι γίνεται αντικατάσταση συσκευής με καινούργια η ανακατασκευασμένη απο την Apple με έξοδα της paintbull..
Η ανακατασκευασμένη συσκευή η οποιαδήποτε επισκευη που γίνεται μέσω authorized Σερβις (βλέπε I storm /infoquest )δεν ακυρώνει την εγγύηση σου!!

Τελευταία επεξεργασία από: tzigis, 12/12/2014 - 15:14


#344   atari4

atari4

    iPH Hero

  • 5.327 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • Tablet:Άλλο
  • GameCenter:YNWA

Δημοσίευση 12/12/2014 - 15:18

Καταρχην κανεις δεν εβρισε ασυστολα, μη δημιουργειτε εντυπωσεις γιατι θα δημιουργησω και γω.-

 

Αναφέρετε:

 

"Το iphone6 βγήκε μετά την παραγωγή του υλικού μας οπότε η κατασκευάστρια εταιρεία δεν μπορεί όπως καταλαβαίνετε να βγάλει υλικά για οθόνες που δεν έχουν βγεί στην παραγωγή και οθόνες που θα βγούν στο μέλλον όποιος δεν το καταλαβαίνει πιστεύω πως δεν αξίζει να διαβάζει αυτή την επιστολή."
 
Εγω δε το καταλαβαινω αυτο. Απλο ειναι, πρωτα βγαινει η οθονη και μετα το καταλληλο υλικο που αφου τεσταριστει καταλληλα, κυκλοφορει στην αγορα. fail
 
Στην αρχη λεγατε δεν αφαιρεται το υλικο, μετα αφαιρείται οσες φορες θελουμε.

 

Στην αρχη ειχατε εγγυηση αλλαγης οθονης, τωρα δινετε σγραγισμενα; (δε ξερω στο μελλον ποσο ευκολα θα τα δινετε βεβαια...).

 
Τις συσκευες τις πληρωνουμε 1000ε εγω τεστερ δε γινομαι.
 
Απο οτι βλεπω το συστημα ειναι δυναμικο, οταν παρει την τελικη μορφη και γραφει και οτι κανετε σε ολους αντικατασταση συσκευης αν δημιουργηθει γρατσουνια, θαρθω να βαλω και γω.
 
Καλεσε γιορτεσε.

You'll Never Walk Alone


#345   nikosg83

nikosg83

    iPH Member

  • 290 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 12/12/2014 - 15:57

Σας φταίνε τα ορθογραφικά λάθη σας φταίνε τα κεφάλαια ότι να ναι είσαστε μερικοί εδώ μέσα...
Μέχρι χθες ειρωνία και δούλεμα σήμερα πάμε για κωλοτουμπα!!!

Τελευταία επεξεργασία από: nikosg83, 12/12/2014 - 16:01


Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;



Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 0

0 μέλη, 0 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες