Εμένα η άποψη μου(παρότι είμαι πελάτης σας με ένα note 3 το οποίο παραμενει άψογο με τα απο ενάμιση μήνα που έγινε η εφαρμογή),είναι ότι στο ότι αναφέρετε ότι η επισκευή της συσκευή γίνετε απο εξειδικευμένα καταστήματα(εξειδικευμένος είναι ελεύθερη Μεταφραση)ενώ κατα τους περισσότερους το σωστό θα ήταν να γίνετε απο πιστοποιημένα/authorized απο την Apple καταστήματα όπου δεν χρησιμοποιούνται αμφιβόλου Ανταλακτικα /οθόνες (βλέπε infoquest/istorm/κτλπ)τα οποία θα πρέπει να αναγράφονται στην γραπτή εγγύηση που παρέχετε.
Έτσι πιστεύω ότι ξεκαθάριζει ένα θολό τοπίο όσο αφορά την επισκευή και εγγύηση μια συσκευής το οποίο επιδέχεται πολλά ερωτηματικά και επικρίσεις .
Αυτά όσο αφορά της προτάσεις που αναφέρατε ότι θέλατε να ακούσετε απο τους καταναλωτές σας.
ΕΙΛΙΚΡΙΝΗ ΚΑΙ ΣΩΣΤΗ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΚΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ
ΤΟ ΔΟΚΙΜΑΣΑΜΕ ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΠΑΜΕ ΣΕ ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΑΛΛΑ ΚΑΜΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΕΝ ΑΝΑΛΛΑΜΒΑΝΕΙ ΕΥΘΥΝΗ ΑΝ ΔΕΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΡΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΜΕΤΑ ΤΟΥΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΥΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΚΛΠΚΛΠ. ΔΗΛΑΔΗ ΠΟΤΕ.
ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΝΑ ΜΠΕΙ ΚΑΝ ΣΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
ΔΕΝ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΠΟΛΛΟΥΣ
ΕΜΕΙΣ ΟΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΠΟΡΕΣΑΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΟ ΚΑΝΑΜΕ ΠΑΡΤΕ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΦΕΡΟΥΜΕ (LIQIPEL) ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΔΩΣΕΙ ΕΓΓΥΗΣΗ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΠΕΝΔΥΣΟΥΜΕ 300.000 ΓΙ ΑΥΤΟ. ΜΟΝΟ ΕΔΩ ΘΑ ΓΙΝΕΤΕ ΔΕΙΤΕ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΕΝ ΛΟΓΟ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΟΥ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΕΠΩΝΥΜΕΣ ΣΥΣΚΕΥΕΣ ΠΟΥ ΝΑ ΠΑΩ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΝΑ ΣΑΣ ΔΩΣΕΙ ΕΓΓΥΗΣΗ? ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΣΤΕΛΝΟΥΝ ΤΟΙΣ ΣΥΣΚΕΥΕΣ ΣΕ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΘΕ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΔΩ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΟΘΟΝΕΣ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΗΣΜΗ APLE