Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
* * * * * 1 ψήφοι

inFoquest & θεμα με εγγυηση


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
39 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#1   mrdjgiorgis

mrdjgiorgis

    iPH Addict

  • 720 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • GameCenter:icaruses

Δημοσίευση 13/01/2015 - 14:25

Καλησπερα σας, εχω ενα iphone 5 και εχει περασει ο πρωτος χρονος εγγυησης και θελω να το στηλω στην infoquest για να αντικαταστησει το wifi που δεν πιανει..

Αρχικα τους πειρα τηλ και μ ρωτησαν αν ειναι εχω αποδειξη ή τιμολογιο και μου ειπαν οτι αφου εχω τιμολογιο δεν μπορει να γινει το δωρεαν service της διετους εγγυησης..

 

Τ κανω ρ γαμωο ξερει κανει τιποτα γτ ειναι και γερο προβλημα?



Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#2   nsxbass

nsxbass

    iPH Guru

  • 9.378 μηνύματα
  • Twitter:@n1ckstrat
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • GameCenter:nsxbass

Δημοσίευση 13/01/2015 - 14:53

Είναι γνωστό το θέμα με τα τιμολόγια δυστυχώς. Δεν ξέρω αν μπορείς να κάνεις και πολλά.



#3   Ksidm7

Ksidm7

    iPH User

  • 101 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 7
  • Tablet:Άλλο

Δημοσίευση 13/01/2015 - 14:54

Αυτά περί τιμολογίου είναι μπαρούφες.. Ο νόμος δεν κάνει διάκριση μεταξύ φυσικού κ νομικού προσώπου.. Πήγαινε το κ πες να σου δώσουν εγγραφως αυτές τις εξυπνάδες.. Μια χαρά ισχύει και το τιμολόγιο.. Παραστατικό αγοράς είναι κ αυτό.. Γνώμη μου να επιμείνεις η αν σε βολεύει να δοκιμάσεις document Γλυφάδα η iSystem Χολαργό

#4   ipgpi

ipgpi

    iPH Contributor

  • 1.631 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • Tablet:iPad Air

Δημοσίευση 13/01/2015 - 15:34

the organs have just started :PPPPPP



#5   nsxbass

nsxbass

    iPH Guru

  • 9.378 μηνύματα
  • Twitter:@n1ckstrat
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • GameCenter:nsxbass

Δημοσίευση 13/01/2015 - 15:41

Αν και δεν υπάρχει κάποια επίσημη εξήγηση ως προς το γιατί δεν περνάνε τιμολόγιο, φαντάζομαι βασίζονται στη λογική ότι με τιμολόγιο το προμηθεύεται και το ίδιο το κατάστημα.

 

Άρα ίσως η Apple δεν δέχεται σαν απόδειξη αγοράς από τον καταναλωτή ένα τιμολόγιο για αυτόν τον λόγο.

 

Σε κάθε περίπτωση και εφόσον είναι υποχρεωμένη να συμμορφωθεί με την ελληνική νομοθεσία, θα πρέπει να το περάσει εφόσον δεν γίνεται διαχωρισμός ανάμεσα σε φυσικό και νομικό πρόσωπο.

 

Από την άλλη, εσένα δεν είναι υποχρεωμένη να σε καλύψει η Apple, αλλά αυτός από τον οποίο το αγόρασες. Το πως θα το καλύψει αυτός αν η Apple του το κόψει δε σε νοιάζει εσένα.

 

Εσύ πήγαινέ το εκεί που το πήρες.



#6   ChefAlexander

ChefAlexander

    iPH Contributor

  • 1.332 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο

Δημοσίευση 13/01/2015 - 15:50

Πήγαινε από κοντά και στην περίπτωση που σου αρνηθούν ξανά με το πρόσχημα του τιμολογίου,απείλησέ τους ότι θα κινηθείς νομικά και θα απευθυνθείς στο ΙΝΚΑ και το συννήγορο του πολίτη.Να δεις μετά τι καλά θα στο φτιάξουν και θα σου πουν και ευχαριστώ.



#7   MarkKnopfler

MarkKnopfler

    iPH Intergalactic Leader

  • 16.726 μηνύματα
  • Twitter:@Fmiggas
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5S
  • Tablet:iPad 4
  • GameCenter:markknopfler

Δημοσίευση 13/01/2015 - 15:56

Δεν είναι υποχρεωμένοι αυτοί να το καλύψουν με τιμολόγιο ή απόδειξη. Υποχρεωμένος είναι ο πωλητής οπότε σε περίπτωση που εμπλέξεις συνήγορο κτλ και έχουν νομικό τμήμα θα σου πουν να απευθυνθείς στον πωλητή. Πήγαινέ το στον πωλητή λοιπόν.


Αναρτημένη εικόνα


#8   ipgpi

ipgpi

    iPH Contributor

  • 1.631 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • Tablet:iPad Air

Δημοσίευση 13/01/2015 - 16:01

αυτο με το τιμολογιο ειναι καινουργια malakia???????????



#9   stevobmw

stevobmw

    iPH Hero

  • 5.082 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6
  • Tablet:iPad mini Retina

Δημοσίευση 13/01/2015 - 16:05

αυτο με το τιμολογιο ειναι καινουργια malakia? :huh:? :huh:???

ρε εισαι τιτανομεγιστος υπερτατος απολυτος θεος!!!

χαχαχαχα


iPhoneHellas Quality Test Labs (IHQTL)

#10   nsxbass

nsxbass

    iPH Guru

  • 9.378 μηνύματα
  • Twitter:@n1ckstrat
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • GameCenter:nsxbass

Δημοσίευση 13/01/2015 - 16:40

Γενικότερα ίσχυε αυτή η πολιτική τους με το τιμολόγιο δεν είναι κάτι νέο.



#11   ipgpi

ipgpi

    iPH Contributor

  • 1.631 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • Tablet:iPad Air

Δημοσίευση 13/01/2015 - 16:54

αρα μουφα τα περι 2της με αγορα απο uk/eu....



#12   ipgpi

ipgpi

    iPH Contributor

  • 1.631 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • Tablet:iPad Air

Δημοσίευση 13/01/2015 - 17:31

Δεν είναι υποχρεωμένοι αυτοί να το καλύψουν με τιμολόγιο ή απόδειξη. Υποχρεωμένος είναι ο πωλητής οπότε σε περίπτωση που εμπλέξεις συνήγορο κτλ και έχουν νομικό τμήμα θα σου πουν να απευθυνθείς στον πωλητή. Πήγαινέ το στον πωλητή λοιπόν.

Δηλ θα σου πουν πήγαινε στο AppStore της Γερμανίας,;Αγγλίας κλπ κλπ ε, τα λέγα κ το λέω ειναι μπλέξιμο η 2ετια γενικότερα...δεν βγάζεις άκρη, τώρα βγήκε κ αυτο με το τιμολόγιο λες κ ειναι άλλο το προϊόν αν είσαι γιατρός, δικηγόρος κ άλλο σου δίνουν αν είσαι δημόσιος υπάλληλος, ρε τι άλλο θα ακούσουμε στη μπανανία, άντε να ρθει κ ο Αλέξης να γυρίσουμε 20 χρόνια πίσω που δεν υπήρχαν κινητά κ Ευρωοαικες ενώσεις με διετίες κλπ

#13   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113.564 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 13/01/2015 - 17:44

Το πιο σωστό σε αυτές τις περιπτώσεις τιμολογίου που τα εξουσιοδοτημένα εδώ αρνούνται, είναι να απευθυνθείς στο πωλητή όπως είπε και ο Φώτης.

 

Αυτός υπεύθυνος για το πως θα το καλύψει. Ας κόψει το λαιμό του να βρεί λύση.

 

Παρόλα αυτά η θέση της InfoQuest στη προκειμένη είναι άτοπη και χωρίς νόημα. Ο νόμος δε κάνει καμία διάκριση.

 

 

αρα μουφα τα περι 2της με αγορα απο uk/eu....

Μη τα μπερδεύεις.. Η χώρα προέλευσης εφόσον μιλάμε για αγορά εντός Ε.Ε. δε παίζει κανένα ρόλο. Ισχύει η 2ετία κανονικά.


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#14   ipgpi

ipgpi

    iPH Contributor

  • 1.631 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • Tablet:iPad Air

Δημοσίευση 13/01/2015 - 17:50

Το πιο σωστό σε αυτές τις περιπτώσεις τιμολογίου που τα εξουσιοδοτημένα εδώ αρνούνται, είναι να απευθυνθείς στο πωλητή όπως είπε και ο Φώτης.

Αυτός υπεύθυνος για το πως θα το καλύψει. Ας κόψει το λαιμό του να βρεί λύση.

Παρόλα αυτά η θέση της InfoQuest στη προκειμένη είναι άτοπη και χωρίς νόημα. Ο νόμος δε κάνει καμία διάκριση.


Μη τα μπερδεύεις.. Η χώρα προέλευσης εφόσον μιλάμε για αγορά εντός Ε.Ε. δε παίζει κανένα ρόλο. Ισχύει η 2ετία κανονικά.


Μα λες ότι θα σε στείλει στον πωλητή, όποτε θα σου πει πήγαινε στο αππλεστορε...τι Δεν καταλαβαίνω

#15   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113.564 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 13/01/2015 - 17:52

Που κολλάει το Apple Store? Υπεύθυνος για το Service και πως θα σταλεί και που η συσκευή είναι ο πωλητής.


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;



Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1

0 μέλη, 0 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες


    Google (1)