Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
- - - - -

Service Germanos


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
40 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#1   marian

marian

    iPH Addict

  • 894 μηνύματα
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:iPad Pro 3rd gen + 4G

Δημοσίευση 17/01/2010 - 00:50

Έχω πάει το κινητό για service στον Γερμανό και λογικά από βδομάδα θα με ειδοποιήσουν να το παραλάβω (αν έχει δίκιο ο υπάλληλος ότι σε 6-7 μέρες επιστρέφεται). Το πρόβλημα που έχει είναι ότι κάθε 1 λεπτό πετάει μήνυμα "this accessory is not made for iphone..." χωρίς να είναι κάτι συνδεδεμένο (το κινητό το έχω 15 μέρες και δεν του έχω συνδέσει τίποτα παραπάνω από τον εργοστασιακό φορτηστή και ακουστικά).

Ο υπάλληλος στο κατάστημα στο χαρτί που πήρα και θα πρέπει να παραδώσω για να παραλάβω τη συσκευή έγραψε κατάσταση συσκευής "πολύ καλή". Όταν το είδα εκνευρίστηκα γιατί το κινητό είναι ανέπαφο ουσιαστικά, φοράει screen protector + hard case από το 1ο λεπτό και δεν έχει την παραμικρή γρατζουνία, ούτε τις κλασσικές ανεπαίσθητες που δημιουργούνται στο πίσω μέρος από τριβή και χρήση. Του έκανα παρατήρηση και του είπα ότι έπρεπε να έχει γράψει "άριστη κατάσταση" και εκείνος απλά χαμογέλασε.

Τέλος πάντων το πιο πιθανό είναι ότι θα αντικατασταθεί η συσκευή αλλά επειδή θέλω να είμαι προετοιμασμένη και αφού διάβασα σε διάφορα φορουμς ότι στο service της μπανανίας που ζούμε μπορεί να γίνουν τα πάντα, σε περίπτωση που μου επιστρέψουν τη δική μου συσκευή και δω την παραμικρή γρατζουνιά, όσο ανεπαίσθητη και να είναι ακόμα και στο πίσω μέρος, έχω δικαίωμα να ζητήσω αντικατάσταση με καινούρια?

Έχει κανείς παρόμοια εμπειρία από service γερμανού?

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#2   pabou13

pabou13

    iPH Member

  • 257 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 17/01/2010 - 01:16

Οποιος γνωριζει ας απαντησει
Θα μ'ενδιεφερε και μενα να μαθω, τι συμβαινει εαν στο γρατζουνισουν;

Τελευταία επεξεργασία από: pabou13, 17/01/2010 - 01:16


#3   marian

marian

    iPH Addict

  • 894 μηνύματα
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:iPad Pro 3rd gen + 4G

Δημοσίευση 17/01/2010 - 01:24

Φαντάζομαι ότι αν είναι κάτι εμφανές είναι υποχρεωμένοι να σου δώσουν άλλο αλλά εγώ ανησυχώ πιο πολύ για τις μικρές ανεπαίσθητες γρατζουνίες που αποκτάει ούτως η άλλως στην πίσω μεριά αν δεν του έχεις θήκη.
Εκεί άντε να αποδείξεις ότι δεν είσαι ελέφαντας πιστεύω γιατί μπορεί να ισχυριστούν ότι ήταν από πριν. Το θέμα είναι ότι τέτοια δεν συμβαίνουν όταν το έχεις 15 μέρες. Επίσης όταν το πήγα στο κατάστημα φόραγε ακόμα τη θήκη την οποία την αφαίρεσε ο υπάλληλος. Μπορεί κανείς με τον υπάλληλο μάρτυρα να βρει το δίκιο του?!

#4   xilaren

xilaren

    iPH Member

  • 337 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 17/01/2010 - 01:29

Βασικά, νομίζω ότι δε μπορείς να κάνεις τίποτα -γιατί, πολύ απλά, δε μπορείς ν' αποδείξεις ότι αλλιώς το παρέδωσες κι αλλιώς το παρέλαβες. Φυσικά, δε μου έχει συμβεί (ακόμα) κάτι τέτοιο, αλλά αυτό νόμίζω να ισχύει...
Τώρα... Τί θα έκανα εγώ στην προκειμένη περίπτωση -ή, τί πιστεύω ότι πρέπει να κάνουμε ΟΛΟΙ μας: (Βέβαια, είναι λίγο "τραβηγμένο", αλλά, όπως λέει και η λαϊκή σοφία: "Όποιος φυλάει τα ρούχα του έχει τα μισά"...)
Τραβάμε μια-δυο φωτογραφίες του κινητού -ή του οποιουδήποτε χαλασμένου μας αντικειμένου που πάμε στο service- προτού το παραδώσουμε και παρουσία υπαλλήλλου! Κι αργότερα, όταν πάμε να το παραλάβουμε, απευθυνόμαστε στον ίδιο υπάλληλο που μας εξυπηρέτησε την πρώτη φορά, ο οποίος, φυσικά, και θα μας θυμάται στα σίγουρα! Κι αν θέλει, ας μας έχει άλλ' αντ' άλλων... 8)

xilaren

#5   marian

marian

    iPH Addict

  • 894 μηνύματα
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:iPad Pro 3rd gen + 4G

Δημοσίευση 17/01/2010 - 01:35

Και φωτογραφίες να τραβήξεις, αν έχει πολύ μικρές γρατζουνιές δεν θα φαίνονται οπότε πάλι μπορούν να σου πουν για την ποιότητα/ανάλυση κλπ κλπ. Νομίζω ότι στη "χώρα" που ζούμε και αποδείξεις να έχεις δε βγάζεις άκρη με τους ανειδίκευτους υπάλληλους (όχι όλοι φυσικά) και την πολιτική των εταιριών. Πιστεύω ότι ο καλύτερος τρόπος είναι να απειλήσει κανείς με δικηγόρους και Ινστιτούτα Καταναλωτών, το πρόβλημά μου όμως είναι αν δικαιούται κανείς να κάνει κάτι τέτοιο σε τέτοιες περιπτώσεις.

#6   xilaren

xilaren

    iPH Member

  • 337 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 17/01/2010 - 01:46

Μωρέ, εσύ καλά τα λες! Με το ΙΝΚΑ, πάντως, δε θα βγάλεις άκρη... Κάτι τέτοιοι οργανισμοί υποστήριξης είναι πιο πολύ για μόστρα, όλο φρου-φρου κι αρώματα, και ναι, αγωνιζόμαστε για σας και ναι, είμαστε με το μέρος σας, αλλά ουσιαστικά, μόνο στα χαρτιά είναι. Αφού να φανταστείς, όποτε φτάνει καμμια υπόθεση στα δικαστήρια και κερδίζεται, γίνεται θέμα στις εφημερίδες και τις ειδήσεις! Εαν το ΙΝΚΑ και κάθε ΙΝΚΑ έκαναν δουλειά, δε θα ακούγαμε και δε θα μαθαίναμε τίποτα, γιατί θα είχαμε συνηθίσει. Τώρα όμως...
Ένιγουέι... Το μόνο που έχω να σου ευχηθώ, κοπελλιά, μέσα από τη ψυχή μου, είναι να σου δώσουν, αν όχι το δικό σου και φτιαγμένο κι όπως ακριβώς του το έδωσες, τότε ένα 3GS, του κουτιού, ξεχασμένο κάπου, και μάλιστα από τα παλιά, τα καλά... εκείνα που παίρνουν το jb με τη μία, με τη πρώτη!

xilaren

#7   marian

marian

    iPH Addict

  • 894 μηνύματα
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:iPad Pro 3rd gen + 4G

Δημοσίευση 17/01/2010 - 01:48

Κάτι άλλο που με απασχολεί είναι το εξής: Στο κινητό είχα βάλει ένα mirror screen protector που είναι μιας χρήσης. Δεν μπορώ να το αφαιρέσω και να το επανατοποθετήσω οπότε παρέδωσα το κινητό χωρίς να το βγάλω. Οπότε δεν είναι σαν τα παρελκόμενα (φορτηστές, ακουστικά, μπαταρίες-καλύματα (σε άλλες συσκευές)) που σου επιστρέφουν όταν πας για service. Θα μπορούσε κανείς να ζητήσει αποζημίωση για το κάλυμα αν του επιστρέψουν άλλο κινητό ή την ίδια συσκευή χωρίς αυτό?

Δεν θέλω να φανώ υπερβολική για τα 10 ευρώ που κάνει και ούτε θα το ζήταγα (εκτώς αν μου έσπαγαν τα νεύρα σε υπερβολικό βαθμό με άσχημη συμπεριφορά :P ), η ερώτησή μου είναι ρητορική, γιατί σε κατάστημα στο εξωτερικό όπου έχω αρκετές εμπειρίες από εξυπηρέτηση, service κλπ, σε παρόμοια περίπτωση μαζί με την καινούρια ψηφιακή που παρέλαβα από το service, παρέλαβα και μια αποζημίωση για το skin που είχα τοποθετήσει, χωρίς να το ζητήσω. Φαντάζομαι έχω τρομερά μεγάλες προσδοκίες από τη γενέτηρα αλλά δεν καταλαβαίνω πώς ανέχονται οι Έλληνες αρκετές τραγικές καταστάσεις σε διάφορα καταστήματα και υπηρεσίες, που στην Ευρώπη είναι αδιανόητες...

Τελευταία επεξεργασία από: marian, 17/01/2010 - 01:56


#8   marian

marian

    iPH Addict

  • 894 μηνύματα
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:iPad Pro 3rd gen + 4G

Δημοσίευση 17/01/2010 - 01:50

Μωρέ, εσύ καλά τα λες! Με το ΙΝΚΑ, πάντως, δε θα βγάλεις άκρη... Κάτι τέτοιοι οργανισμοί υποστήριξης είναι πιο πολύ για μόστρα, όλο φρου-φρου κι αρώματα, και ναι, αγωνιζόμαστε για σας και ναι, είμαστε με το μέρος σας, αλλά ουσιαστικά, μόνο στα χαρτιά είναι. Αφού να φανταστείς, όποτε φτάνει καμμια υπόθεση στα δικαστήρια και κερδίζεται, γίνεται θέμα στις εφημερίδες και τις ειδήσεις! Εαν το ΙΝΚΑ και κάθε ΙΝΚΑ έκαναν δουλειά, δε θα ακούγαμε και δε θα μαθαίναμε τίποτα, γιατί θα είχαμε συνηθίσει. Τώρα όμως...
Ένιγουέι... Το μόνο που έχω να σου ευχηθώ, κοπελλιά, μέσα από τη ψυχή μου, είναι να σου δώσουν, αν όχι το δικό σου και φτιαγμένο κι όπως ακριβώς του το έδωσες, τότε ένα 3GS, του κουτιού, ξεχασμένο κάπου, και μάλιστα από τα παλιά, τα καλά... εκείνα που παίρνουν το jb με τη μία, με τη πρώτη!

xilaren


Μακάρι να βγεις αληθινός και εγώ θα ανάψω λαμπάδα στο όνομά σου! Αυτό ελπίζω και εγώ, να μου δώσουν καμία συσκευή αντικατάστασης με την παλιά bootrom, γιατί καλό το jailbreak στο iTouch που έχω αλλά οι περισσότερες εφαρμογές που αξίζουν από cydia είναι πρακτικά για iphone (blacklist etc) και προς το παρόν μόνο στον ύπνο μου που λένε

#9   xilaren

xilaren

    iPH Member

  • 337 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 17/01/2010 - 02:00

Η ελπίδα πεθαίνει πάντοτε τελευταία, κοπελλιά!
Το λέγανε και οι αρχαίοι Ρωμαίοι:
Dum Spiro Spero
Όσο ζω, ελπίζω... :)

xilaren

ΥΓ. Του το είπες του παιδιού που έδωσες το τηλέφωνο ότι υπάρχει μεμβράνη προστασίας στην οθόνη; Το έγραψε στο χαρτί; Εάν απάντησες "ναι" (ειδικά στη 2η ερώτηση) τότε, έχεις ελπίδες να ξαναδείς τη μεμβράνη σου... Ή να πάρεις κάποια άλλη από το κατάστημα!

#10   marian

marian

    iPH Addict

  • 894 μηνύματα
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:iPad Pro 3rd gen + 4G

Δημοσίευση 17/01/2010 - 02:09

Την είδε το παιδί (φαίνεται αμέσως λόγο του mirror effect) και με ρώτησε αν τη θέλω πίσω. Του είπα ότι δε θέλω να τη βγάλω γιατί θα είναι άχρηστη (μιας χρήσεως) και μου είπε οκ. Στο χαρτί δεν το έγραψε πάντως.

Καλά για τη μεμβράνη δε με νοιάζει. Από ότι καταλαβαίνω στην Ελλάδα πρέπει να ελπίζεις για τα αυτονόητα οπότε ας μου έρθει ένα κινητό όπως το θέλω και άλλα δεν με απασχολούν :P

Τελευταία επεξεργασία από: marian, 17/01/2010 - 02:11


#11   xilaren

xilaren

    iPH Member

  • 337 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 17/01/2010 - 02:20

Πάντως, έπραξε σωστά... Α, όλα κι όλα! Να λέμε και την αλήθεια! Κοίταξε... Εάν ήταν ένα αξεσουάρ που δε μπορούσε να βγει, όχι τόσο αναλώσιμο και μεγαλύτερης αξίας/σημασίας, θα το έγραφε στο χαρτί, ώστε να απομεριστεί κι εκείνος την ευθύνη. Γιατί, μακάρι να έφτιαχνε το τηλέφωνο ο τυπάκος που του το πήγες... Θα ήξερες, μετά, ποιον να ξεχέσεις και πού να ξεσπάσεις, αν, ώ μή γένοιτο, συνέβαινε κάτι! Ενώ τώρα;
Εύχομαι, και πάλι, να σου πάνε όλα καλά!

xilaren

#12   marian

marian

    iPH Addict

  • 894 μηνύματα
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:iPad Pro 3rd gen + 4G

Δημοσίευση 17/01/2010 - 02:55

Ναι.. Και φάνηκε καλό παιδί. Μόνο όταν είδα ότι έγραψε για κατάσταση συσκευής πολύ καλή του έκανα παρατήρηση!

Ευχαριστώ! Ελπίζω να μην έχω τρεχάματα...

#13   xilaren

xilaren

    iPH Member

  • 337 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 17/01/2010 - 03:03

Επομένως, αφού μου λες, κιόλας, ότι σου φάνηκε καλό παιδί, μπορείς να ησυχάσεις! Πιστεύω ότι το δικό του το "πολύ καλό" ήταν το δικό σου το "άριστο". Αυτός, σαν πωλητής, θεωρεί άριστο μόνο αυτό που είναι κλεισμένο, στη συσκευασία του, με ζελατίνες, αυτοκόλλητα, ταινίες, και, και, και... Ο αμέσως επόμενος χαρακτηρισμός, το αμέσως επόμενο "σκαλοπάτι", ήταν το δικό σου: "πολύ καλό"!

xilaren

#14   marian

marian

    iPH Addict

  • 894 μηνύματα
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:iPad Pro 3rd gen + 4G

Δημοσίευση 17/01/2010 - 03:10

Λες ε? Πάντως επειδή είχαμε πιάσει την κουβέντα και με τον υπάλληλο και με τον υπέυθυνο του καταστήματος βρεθήκαμε να μας αρέσουν τα ίδια FPS games στο pc και με τους δυο και να έχω και κοινο γνωστό με τον υπάλληλο. Μακάρι να τα θυμηθούν όταν πάω και το παραλάβω αν έχω παράπονα γιατί αλλιώς θα τα ξεχάσω εγώ...! :P

Τελευταία επεξεργασία από: marian, 17/01/2010 - 03:10


#15   xilaren

xilaren

    iPH Member

  • 337 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 17/01/2010 - 03:15

Έλα, βρε συ! Σοβαρά; Κοίτα σύμπτωση! Αυτό που λένε "βουνό με βουνό δε σμίγει". Τότε, μη φοβάσαι (σχεδόν) τίποτα! Θα σε θυμάται σίγουρα!
(off topic) Πρώτη φορά συναντώ κοπέλλα που να είναι fan των FPS! Κατάφερες να με εκπλήξεις ευχάριστα! Με την ευκαιρία: Έχεις παίξει καθόλου Fallout 3;

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;



Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 0

0 μέλη, 0 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες