[Solved] Μπαταρια και εγγυηση
#1
Δημοσίευση 04/02/2016 - 20:10
Αφου εγινε επιβεβαιωση της συσκευης μου μεσω του ΙΜΕΙ , με εκπληξη ακουσα πως η συσκευη μου αγορασμενη 15-11-2014 ειναι out of waranty λογω του οτι η αγορα εγινε με τιμολογιο και οχι αποδειξη. Ετσι στην περιπτωση που επιθυμω την αλλαγη μπαταριας θα επιβαρυνθω με 95€.
Της ανεφερα βεβαιως περι των 2 ετων εγγυησης και ηταν κατηγορηματικη στην διακριση μεταξυ πελατων με αποδειξη και αυτων με τιμολογιο. Κατεληξε να μου πει οτι αυτοι καλυπτουν προιοντα εντος του ενος ετους εγγυησης της apple και οτι αν θελω να κανω χρηση της εγγυησης θα πρεπει να απευθυνθω σε κοσμοτε - Γερμανο απο οπου και αγοραστηκε η συσκευη.
Αληθευει αυτο ;
Ολη αυτη η ιστορια περι διετους εγγυησης δεν εχει λυθει ;
Τελικα τι κανω τωρα ;
Sent from my iPad Air using Tapatalk
Ad
#2
Δημοσίευση 04/02/2016 - 20:13
#3
Δημοσίευση 04/02/2016 - 20:14
τηλ στη γραμμή υποστήριξης της Apple και ζήτησε του να επικοινωνήσουν αυτοί με documentΕχοντας προβληματικη συμπεριφορα απο την μπαταρια του 6 μου, καλεσα σημερα την document να ρωτησω ποια ειναι η διαδιαδικασια ενδεχομενης αλλαγης.
Αφου εγινε επιβεβαιωση της συσκευης μου μεσω του ΙΜΕΙ , με εκπληξη ακουσα πως η συσκευη μου αγορασμενη 15-11-2014 ειναι out of waranty λογω του οτι η αγορα εγινε με τιμολογιο και οχι αποδειξη. Ετσι στην περιπτωση που επιθυμω την αλλαγη μπαταριας θα επιβαρυνθω με 95€.
Της ανεφερα βεβαιως περι των 2 ετων εγγυησης και ηταν κατηγορηματικη στην διακριση μεταξυ πελατων με αποδειξη και αυτων με τιμολογιο. Κατεληξε να μου πει οτι αυτοι καλυπτουν προιοντα εντος του ενος ετους εγγυησης της apple και οτι αν θελω να κανω χρηση της εγγυησης θα πρεπει να απευθυνθω σε κοσμοτε - Γερμανο απο οπου και αγοραστηκε η συσκευη.
Αληθευει αυτο ;
Ολη αυτη η ιστορια περι διετους εγγυησης δεν εχει λυθει ;
Τελικα τι κανω τωρα ;
Sent from my iPad Air using Tapatalk
00 800 44145417
Απο σταθερό κάλεσε
#4
Δημοσίευση 04/02/2016 - 20:19
Καλεσα, αυτη την στιγμη προφανως λογω ωρας ειναι κλειστα.τηλ στη γραμμή υποστήριξης της Apple και ζήτησε του να επικοινωνήσουν αυτοί με document
00 800 44145417
Απο σταθερό κάλεσε
Θα καλεσω το πρωι.
Αλλα τι να τους πω ; Σας παρακαλω εξυπηρετηστε με ;
Εχει δικιο η document ; Προκυπτει απο πουθενα διακριση μεταξυ αγορας με αποδειξη η τιμολογιο ;
Sent from my iPad Air using Tapatalk
#5
Δημοσίευση 04/02/2016 - 20:22
επειδη δεν προκύπτει απο πουθενα αυτο γιαυτο θα μιλήσεις με apple supportΚαλεσα, αυτη την στιγμη προφανως λογω ωρας ειναι κλειστα.
Θα καλεσω το πρωι.
Αλλα τι να τους πω ; Σας παρακαλω εξυπηρετηστε με ;
Εχει δικιο η document ; Προκυπτει απο πουθενα διακριση μεταξυ αγορας με αποδειξη η τιμολογιο ;
Sent from my iPad Air using Tapatalk
#6
Δημοσίευση 04/02/2016 - 20:27
Και ειναι τρελοι ;επειδη δεν προκύπτει απο πουθενα αυτο γιαυτο θα μιλήσεις με apple support
Διακινδυνευουν ετσι την θεση τους ;
Αν θυμαμαι καλα και εδω καλα λογια εχουν γραφτει για αυτους.
Τελος παντων σε ευχαριστω για την βοηθεια.
Sent from my iPhone using Tapatalk
#7
Δημοσίευση 04/02/2016 - 20:29
Η Document έχει δίκιο δυστυχώς.
Όχι στο γεγονός της εγγύησης και τη διάκριση τιμολογίου και απόδειξης, αλλά στο θέμα του ότι υπεύθυνος είναι ο πωλητής.
Μπορεί να διεκδικούμε και να μας καλύπτει με το 2ο χρόνο η infoquest - document με επίδειξη απόδειξης, αλλά πραγματικός υπεύθυνος για την κάλυψη του 2ου έτους είναι ο πωλητής και όχι το επίσημο service της Apple.
#8
Δημοσίευση 04/02/2016 - 20:33
Πανο γιαυτο είπα να μιλήσει με apple support γιατι θα του το εγκρίνουν και θα επικοινωνήσουν αυτοί με το serviceΗ Document έχει δίκιο δυστυχώς.
Όχι στο γεγονός της εγγύησης και τη διάκριση τιμολογίου και απόδειξης, αλλά στο θέμα του ότι υπεύθυνος είναι ο πωλητής.
Μπορεί να διεκδικούμε και να μας καλύπτει με το 2ο χρόνο η infoquest - document με επίδειξη απόδειξης, αλλά πραγματικός υπεύθυνος για την κάλυψη του 2ου έτους είναι ο πωλητής και όχι το επίσημο service της Apple.
#9
Δημοσίευση 04/02/2016 - 20:37
Πανο γιαυτο είπα να μιλήσει με apple support γιατι θα του το εγκρίνουν και θα επικοινωνήσουν αυτοί με το service
Αυτό ναι , εννοείται!
Απλά αυτό που λέει η document είναι ακριβές, επειδή απόρησε ο φίλος.
#10
Δημοσίευση 04/02/2016 - 20:39
παντως φιλε εγω εχω αλλάξει 5αρι στο δεύτερο έτος στο iStorm Θεσσαλονίκη αγορασμένο με invoice απο Γαλλία χωρίς να με παραπέμψουν άλλου.Αυτό ναι , εννοείται!
Απλά αυτό που λέει η document είναι ακριβές, επειδή απόρησε ο φίλος.
#11
Δημοσίευση 04/02/2016 - 20:41
παντως φιλε εγω εχω αλλάξει 5αρι στο δεύτερο έτος στο iStorm Θεσσαλονίκη αγορασμένο με invoice απο Γαλλία χωρίς να με παραπέμψουν άλλου.
Μήπως ήταν στο πρόγραμμα αντικατάστασης;
Και εγώ έχω περάσει συσκευή κανονικά στο 2ο χρόνο, αλλά όπως είπες με απόδειξη.
Αυτοί πατάνε σε αυτή την καραμέλα με το τιμολόγιο και σου λένε : "πήγαινε στον πωλητή". (που όπως είπε έχουν δίκιο στο ότι είναι κανονικά υπεύθυνος ο πωλητής)
#12
Δημοσίευση 04/02/2016 - 20:43
οχι σε προγραμμα αντικατάστασης...θεμα με την οθόνη είχε δεν κούμπωνε καλα.Μήπως ήταν στο πρόγραμμα αντικατάστασης;
Και εγώ έχω περάσει συσκευή κανονικά στο 2ο χρόνο, αλλά όπως είπες με απόδειξη.
Αυτοί πατάνε σε αυτή την καραμέλα με το τιμολόγιο και σου λένε : "πήγαινε στον πωλητή". (που όπως είπε έχουν δίκιο στο ότι είναι κανονικά υπεύθυνος ο πωλητής)
#13
Δημοσίευση 04/02/2016 - 20:47
Sent from my iPhone 6 using Tapatalk
#15
Δημοσίευση 04/02/2016 - 22:24
Ευχαριστω πολυ.
Απο αυριο θα ξεκινησει ο Γολγοθας μου απο τον Αννα στον Καιαφα για να αποδειξω οτι δεν ειμαι ελεφαντας.
Και να σκεφτεις οτι νομιζα πως ολο μου το προβλημα θα ηταν σε σχεση με τον χρονο καθως θα ηθελα να γινει αμεσα η ανταλλαγη με ανακατασκευασμενο.
Sent from my iPad Air using Tapatalk
Ad
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1
0 μέλη, 1 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες