κανεις μεγάλο λαθος εδώ...στην τηλεφωνική υποστηρίξουν γνωρίζουν κανονικότατα για τη διετία και εξυπηρετούν κιόλας.
ΤΖΙΦΟΣ !!!
Στην τηλεφωνικη υποστηριξη επιλεγοντας την επιλογη 4 που ειναι για iphone σου κλεινει την γραμμη παραπεμποντας σε σε επικοινωνια με εταιρεια κινητης.
Ξανακαλεσαωκαι επελεξα το 3, την τεχνικη υποστηριξη. Η γραμμη αυτη ειναι πλεον για mac υπολογιστες. Γενικα μιλωντας (γιατι μου δηλωσε οτι δεν ηταν ο τομεας της) μου εξηγησε τον ενα χρονο εγγυησης της apple και στην συνεχεια το σερβις αναλαμβανουν οι εταιρειες κινητης. Οι συνεργαζομενοι τυπου document παρεχουν υποστηριξη (δωρεαν) μονο στον πρωτο χρονο.
Αφου στην αρχη λοιπον με προετρεπε να επικοινωνησω με vodafone που ειναι το συμβολαιο μου, της ΞΑΝΑεξηγησα πως απο την document μου αρνηθηκαν την αντικατασταση μπαταριας εντος εγγυησης οχι λογω παρελευσης του ενος ετους αλλα λογω αγορας με τιμολογιο.
Επεμεινε οτι δεν υπαρχει καμμια διαφορα στον τροπο αγορας (τιμολογιο - αποδειξη), αλλα οτι τον δευτερο χρονο εγγυησης καλυπτει ο πωλητης, αρα θα πρεπει να απευθυνθω στο καταστημα αγορας.
Φυσικα αναφερθηκα στις παραπανω περιπτωσεις αντιδικιας η αμφισβητησης, τις οποιες απλα ακουσε χωρις να σχολιασει και μου εςτειλε στο μαιλ τον αριθμο της υποθεςης και καποιους νομους που υποτιθεται οτι τεκμηριωνουν τη θεςη της. Αφου δεν εβρισκα καμμια ακρη πλεον ζητησα απλα να καταγραφει η εντονη δυσαρεσκεια μου για την after sales συμπεριφορα των συνεργαζομενων.
Sent from my iPad Air using Tapatalk