Οι απότομες μεταπτώσεις και τα κλεισίματα σε άσχετες στιγμές είναι θέμα της μπαταρίας.
Νόμιζα το συμπέρασμα βγήκε μετά το screeshot με το battery health και λέω κάτι δεν κατάλαβα σωστά μάλλον.
Ευχαριστώ για την διευκρίνηση.
Δημοσίευση 01/01/2017 - 18:06
Οι απότομες μεταπτώσεις και τα κλεισίματα σε άσχετες στιγμές είναι θέμα της μπαταρίας.
Νόμιζα το συμπέρασμα βγήκε μετά το screeshot με το battery health και λέω κάτι δεν κατάλαβα σωστά μάλλον.
Ευχαριστώ για την διευκρίνηση.
Δημοσίευση 02/01/2017 - 12:15
Δημοσίευση 04/01/2017 - 19:00
Τελευταία επεξεργασία από: evangelos37, 04/01/2017 - 19:01
Δημοσίευση 04/01/2017 - 20:17
Με την απόδειξη αγοράς πας απευθείας infoquest...Μην το αφήνεις όσο είσαι εντός διετίας.Πρωτα απ ολα ευχαριστω πολυ και ευχαριστω γιατι ειμαι αθηνα και κοίταξα την αποδειξη αγοράς. Οντως δεν το εχω 3 χρ nikosgnr το εχω απο 30.01.2015. Άρα ειναι μεσα στην στην εγγυηση. Αυτο σημαινει οτι το παω το ελέγχουν και αν εχει η μπαταρια κατι την αλλάζουν εκτος εγγυησης;;;
Δημοσίευση 05/01/2017 - 01:40
Δημοσίευση 05/01/2017 - 02:37
Δημοσίευση 05/01/2017 - 08:06
Οκ. Ευχαριστω πολυ. Και κατι ακομα.... θα το κανουν επι τόπου; το κρατάνε το κινητο; θα μου δώσουν αλλο αν το κρατήσουν το δικό μου;
Επειδή στη Καλλιθέα είναι απλά σημείο παράδοσης μπορείς αν θέλεις να γλυτώσεις λίγο χρόνο να τους το πας απευθείας στο Ρέντη που είναι το service.
Αν θέλεις συσκευή αντικατάστασης,πάρε ένα τηλέφωνο να σου πουν πότε θα έχουν μια να τους το πας τότε.
Μπιχάκη 42, 18233
Άγιος Ιωάννης Ρέντης, Αθήνα
Δημοσίευση 05/01/2017 - 10:38
Δημοσίευση 05/01/2017 - 21:13
Δημοσίευση 05/01/2017 - 22:26
Σου είπαν όντως εάν έχει αγοραστεί από ΕΕ για τη διετία;;;Γιατί τελευταία μας τα είχαν κάνει τσουρέκια ότι το κινητό έπρεπε να προορίζεται για την ελληνική αγορά και μόνο για να καλυφθεί από διετή εγγύηση.Εγγυηση ειναι ενα χρονο και ο δεύτερος χρονος ειναι αν εχεις αποδειξη και αν εχει αγοραστεί εντοςΕΕ.
Δημοσίευση 06/01/2017 - 18:33
0 μέλη, 1 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες