Άρα καταλήγουμε στο ότι η αίτηση για τη διετία που λέει ο ίδιος ο εξουσιοδοτημένος στην Ελλάδα είναι μία παπάτζα?
εγω την εχω κανει 2 φορες στην infoquest.
Δημοσίευση 28/11/2017 - 14:00
Άρα καταλήγουμε στο ότι η αίτηση για τη διετία που λέει ο ίδιος ο εξουσιοδοτημένος στην Ελλάδα είναι μία παπάτζα?
legit
Δημοσίευση 28/11/2017 - 14:00
ειναι η 3η φορα που προσπαθω να σου εξηγησω.Άρα καταλήγουμε στο ότι η αίτηση για τη διετία που λέει ο ίδιος ο εξουσιοδοτημένος στην Ελλάδα είναι μία παπάτζα?
Τελευταία επεξεργασία από: pats, 28/11/2017 - 14:03
Δημοσίευση 28/11/2017 - 14:27
κοιταξα κ εγω την εγγυηση μ και λεει οτι λυγει ενα χρονο μετα μια μερα πριν απο την αγορα.. εγω το αγορασα 25/11/2017 και λυγει 24/11/2018 ετσι γινετε παντα
Δημοσίευση 28/11/2017 - 14:30
Δημοσίευση 28/11/2017 - 14:42
η εγγυηση απο την apple ναι,μετα απευθυνεσαι στο σημειο πωλησηςκοιταξα κ εγω την εγγυηση μ και λεει οτι λυγει ενα χρονο μετα μια μερα πριν απο την αγορα.. εγω το αγορασα 25/11/2017 και λυγει 24/11/2018 ετσι γινετε παντα
Δημοσίευση 28/11/2017 - 14:42
απο εκει που το εχεις αγοράσει στην ουσία και το χειριζονται αυτοίΌταν λέτε πάροχο..;
Sent from my iPhone using Tapatalk
Δημοσίευση 28/11/2017 - 14:49
ποτέ δεν είχα θέμα με την διετία από την info .
Δημοσίευση 28/11/2017 - 15:00
Δημοσίευση 28/11/2017 - 15:05
στους 12 μηνες και μια εβδομαδα, το 7 plus, μου εβγαλε προβλημα στο πανω ηχειο που ειναι στο ακουστικο,το κιν αγορασμενο απο skroutz με αγγλικο φορτιστη.παω istorm.μου λενε εχει παρελθει η επισημη εγγυηση του ενος ετους ,αλλα αν υπαρχει αποδειξη αγορας απο ευρωπαικο καταστημα ,καλυπτεται για 2 χρονια.οπως και εγινε .μου εκαναν αντικατασταση συσκευης ,με τα πολλα .ολα αυτα πριν μια εβδομαδα.
Δημοσίευση 28/11/2017 - 15:46
Δημοσίευση 28/11/2017 - 16:18
Παιδιά σαφώς και γνωρίζει η Αpple οτί οι συσκευές που πωλούνται εντός ΕΕ καλύπτονται υποχρεωτικά από 2-ετή εγγύηση από τον πωλητή. Άλλωστε έχει και αυτή καταστήματα στην Ευρώπη!
Επίσης σαφώς και οι retailers δεν είναι κάθονται να τρώνε τη ζημιά από τις προβληματικές συσκευές του 2ου έτους αλλά έχουν κάνει συμφωνία με την Apple να τους καλύπτει.
Το οτί οι πωλητές αναφέρουν την εγγύηση ενός έτους του κατασκευαστή καί όχι την νόμιμη 2ετή του πωλητή είναι φάουλ και θα έπρεπε να έχει διευθετηθεί νομικά (να αναφέρεται υποχρεωτικά η εγγύηση με την μεγαλύτερη διάρκεια μεταξύ των δύο στο τιμολόγιο) καθώς υπάρχουν πολλοί που την πατάνε. Αλλά εφόσον αυτή τη στιγμή δεν υποχρεούνται για κάτι τέτοιο παίζουν το παιχνίδι τους (μην ξεχνάμε οτί τόσο η Apple όσο και πολλοί πωλητές προσφέρουν "επέκταση εγγύησης" με επιπλέον χρέωση) και όποιος τσιμπήσει.
Τελευταία επεξεργασία από: agnostos13, 28/11/2017 - 16:20
ⓘⓉⓗⓘⓝⓚ
Δημοσίευση 28/11/2017 - 16:41
Πάντως εχθές διάβαζα για περίπτωση κινητού που δεν καλύφθηκε από τη 2ετή εγγύηση, ενώ το παιδί έτρεξε με ΣΤΚ και ΙΝΚΑ.
Το διάβασα και εδώ, και σε ανάλογη ομάδα στο facebook.
Είμαι από αυτούς που έχουν χρησιμοποιήσει αρκετές φορές τη διετία χωρίς κανένα πρόβλημα και μου φάνηκε περίεργο ότι η Vodafone δεν δέχτηκε τη διετία πατώντας στο ότι "2 χρονια μπορείς να έχεις εγγύηση για σφάλμα με το οποίο ήρθε η συσκευή από το εργοστάσιο, αλλά όχι για κάτι που προέκυψε μετά".
Ελπίζω να μην αρχίσουν παλι τα κόλπα (βλ. Γερμανός και υγρασία).
Δημοσίευση 28/11/2017 - 17:08
Είμαι από αυτούς που έχουν χρησιμοποιήσει αρκετές φορές τη διετία χωρίς κανένα πρόβλημα και μου φάνηκε περίεργο ότι η Vodafone δεν δέχτηκε τη διετία πατώντας στο ότι "2 χρονια μπορείς να έχεις εγγύηση για σφάλμα με το οποίο ήρθε η συσκευή από το εργοστάσιο, αλλά όχι για κάτι που προέκυψε μετά".
Η έννοια του σφάλματος από το εργοστάσιο έναντι σφάλματος που προέκυψε στην πορεία αφορά το κατασκευαστικό σφάλμα και όχι σφάλμα από κακή χρήση.
Αυτό πρακτικά σημαίνει:
-σπασμένη οθόνη: κατά την παραλαβή=κατασκευαστικό σφάλμα / κατά την χρήση (από πτώση)=κακή χρήση
-χαλασμένη κάμερα: κατά την παραλαβή=κατασκευαστικό σφάλμα / κατά την χρήση (από πτώση)=κακή χρήση
-προβληματική μπαταρία: κατά την παραλαβή=κατασκευαστικό σφάλμα / κατά την χρήση (μη ενδεδειγμένη φόρτιση)=κακή χρήση
κλπ
Φυσικά υπάρχουν και κατασκευαστικά προβλήματα που εμφανίζονται με την χρήση...όπως το touch disease...
Το θέμα είναι οι service providers να ακολουθούν μιά σοβαρή στάση που να ανταποκρίνεται στο επίπεδο εξυπηρέτησης της Apple και να μην ψάχνουν αφορμές για να πετάξουν εκτός εγγύησης συσεκευές που κανονικά πρέπει να καλυφθούν. Σαφώς δεν μιλάμε γιά περιπτώσεις που η συσκευή έχει κοπεί στη μέση και ζητείται εγγύηση...
ⓘⓉⓗⓘⓝⓚ
Δημοσίευση 28/11/2017 - 17:19
Η έννοια του σφάλματος από το εργοστάσιο έναντι σφάλματος που προέκυψε στην πορεία αφορά το κατασκευαστικό σφάλμα και όχι σφάλμα από κακή χρήση.
Αυτό πρακτικά σημαίνει:
-σπασμένη οθόνη: κατά την παραλαβή=κατασκευαστικό σφάλμα / κατά την χρήση (από πτώση)=κακή χρήση
-χαλασμένη κάμερα: κατά την παραλαβή=κατασκευαστικό σφάλμα / κατά την χρήση (από πτώση)=κακή χρήση
-προβληματική μπαταρία: κατά την παραλαβή=κατασκευαστικό σφάλμα / κατά την χρήση (μη ενδεδειγμένη φόρτιση)=κακή χρήση
κλπ
Φυσικά υπάρχουν και κατασκευαστικά προβλήματα που εμφανίζονται με την χρήση...όπως το touch disease...
Το θέμα είναι οι service providers να ακολουθούν μιά σοβαρή στάση που να ανταποκρίνεται στο επίπεδο εξυπηρέτησης της Apple και να μην ψάχνουν αφορμές για να πετάξουν εκτός εγγύησης συσεκευές που κανονικά πρέπει να καλυφθούν. Σαφώς δεν μιλάμε γιά περιπτώσεις που η συσκευή έχει κοπεί στη μέση και ζητείται εγγύηση...
Kαμένα pixel ήταν η υπόθεση νομίζω.
Κάτι που δεν μπορείς να το κατατάξεις κάπου, αλλά που θεωρητικά πρέπει να το καλύπτει η εγγύηση με αλλαγή οθόνης (ή συσκευής).
Πρακτικά λοιπόν, η vodafone έκανε "χάρη" στο παιδί να του ζητήσει λιγότερα χρήματα, ενώ η ίδια η Apple (σύμφωνα με το υπόμνημα της infoquest που διάβασα και που είχε την υπογραφή του υπεύθυνου) αρνήθηκε την αντικατάσταση εντός εγγύησης.
Και υποτίθεται το κυνηγάει 6 μήνες τώρα.
Η υπόθεση μυρίζει άσχημα και όπως είπα και από πάνω, ελπίζω να μην γυρίσουμε σε παλιές καλές εποχές.
Τα υπόλοιπα που λες είναι τα λογικά, αλλά ο καθένας το ερμηνεύει διαφορετικά.
Σπάσιμο από το εργοστάσιο δεν θα το πήγαινες στα 2 χρόνια, ούτε χαλασμένη κάμερα, ούτε προβληματική μπαταρία, μεσα στις πρώτες 2 ώρες θα είχες πάει τη συσκευή πίσω, οπότε είναι λίγο άσχετο όπως το αναφέρεις. Αυτό εκεί φαίνεται ότι είναι το "παραθυράκι" τους το οποίο κάθε φορά ερμηνεύουν όπως θέλουν.
0 μέλη, 0 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες