Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
* * - - - 3 ψήφοι

Προσφορά από τον Γερμανό (-40% στα iPad) - iPad Pro 9.7 Wi-Fi από 454€


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
85 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#31   iPhoneHellas

iPhoneHellas

    iPH Admin

  • 640.961 μηνύματα
  • Twitter:@iphonehellas
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6 Plus
  • Tablet:iPad 3 +4G
  • GameCenter:iPhoneHellas

Δημοσίευση 16/10/2017 - 22:30

Εδώ, ο ChrisDs


Behind the Scenes...

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#32   ChrisDs

ChrisDs

    iPH Contributor

  • 941 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone X

Δημοσίευση 16/10/2017 - 23:07

Ok.

Παρεμπιπτόντως, έχει ανανεωθεί η διαθεσιμότητα ΚΑΙ στον Γερμανό.

 

Τα credits δεν πάνε σε μένα για την αναζήτηση στην cosmote. Πάνε στο (ανώνυμο, μιας και δεν θυμάμαι ποιός ήταν) παλικάρι που έκανε την υποσημείωση και παραπομπή.

Ευχαριστώ :) Δεν ξέρω τι έγινε γιατί πριν λίγο μπήκα, κανονικά φαίνεται πάντως τώρα το αρχικό μου post. Γενικά πάντως Γερμανός και Cosmote είναι ίδιος όμιλος οπότε να το ξέρετε ότι όταν έχει ο πρώτος προσφορά σε κινητά ταμπλετ και τα συναφή σχεδόν πάντα την έχει και η Cosmote.


Τελευταία επεξεργασία από: ChrisDs, 16/10/2017 - 23:09


#33   PanosI

PanosI

    iPH Addict

  • 863 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:Άλλο

Δημοσίευση 17/10/2017 - 01:20

Κρίμα που ειναι μόνο σε Wi-Fi.

#34   Paris1986

Paris1986

    iPH Community Leader

  • 12.704 μηνύματα
  • Twitter:@par1scha
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • Tablet:iPad Pro 1st gen
  • GameCenter:Par1s

Δημοσίευση 19/10/2017 - 11:27

Καλησπέρα σε όλους.

Δευτέρα πρωί παραγγελία από φυσικό κατάστημα Γερμανός. Σήμερα περίμενα να έρθει. Δεν ήρθε ποτέ και η δικαιολογία ήταν ότι δεν είχε γίνει ενημέρωση στο σύστημα τους και δεν υπάρχει διαθεσιμότητα. Μπαίνω πριν λίγο και παραγγέλνω και από το eshop του Γερμανού μιας και είχε διαθεσιμότητα. Κάνω την παραγγελία κανονικά. Έρχεται mail με ενημέρωση ότι η παραγγελία έχει γίνει δεκτή και ότι θα παραλάβω το Σάββατο. Το eshop του Γερμανού δεν μπορεί επίσης να κόψει τιμολόγιο. Τους λέω γιατί και μου λένε ότι ακόμα δεν είναι έτοιμοι μηχανογραφικά. Τους λέω είστε υποχρεωμένοι και τώρα τρέχω με αυτούς να δω τι θα γίνει.

Αυτά.

Τελευταία επεξεργασία από: Paris1986, 19/10/2017 - 11:29


#35   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113.564 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 19/10/2017 - 12:14

Καλησπέρα σε όλους.

Δευτέρα πρωί παραγγελία από φυσικό κατάστημα Γερμανός. Σήμερα περίμενα να έρθει. Δεν ήρθε ποτέ και η δικαιολογία ήταν ότι δεν είχε γίνει ενημέρωση στο σύστημα τους και δεν υπάρχει διαθεσιμότητα. Μπαίνω πριν λίγο και παραγγέλνω και από το eshop του Γερμανού μιας και είχε διαθεσιμότητα. Κάνω την παραγγελία κανονικά. Έρχεται mail με ενημέρωση ότι η παραγγελία έχει γίνει δεκτή και ότι θα παραλάβω το Σάββατο. Το eshop του Γερμανού δεν μπορεί επίσης να κόψει τιμολόγιο. Τους λέω γιατί και μου λένε ότι ακόμα δεν είναι έτοιμοι μηχανογραφικά. Τους λέω είστε υποχρεωμένοι και τώρα τρέχω με αυτούς να δω τι θα γίνει.

Αυτά.

tG7daCN.jpg


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#36   PariS21

PariS21

    iPH Contributor

  • 1.032 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G

Δημοσίευση 19/10/2017 - 12:16

Παρη παρομοιο περιστατικο ειχε γινει και περσυ με τα 6s στα public. Μετα απο κραξιμο και καταγγελιες ξαφνικα βρηκαν συσκευες και τις δωσαν στο κοσμο.



#37   Paris1986

Paris1986

    iPH Community Leader

  • 12.704 μηνύματα
  • Twitter:@par1scha
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • Tablet:iPad Pro 1st gen
  • GameCenter:Par1s

Δημοσίευση 19/10/2017 - 12:26

Θα κρατάω ενήμερο το forum με τις οποίες εξελίξεις. Πραγματικά είναι απαράδεκτοι. Ειδικά εκεί που μου είπε η άλλη δεν είναι έτοιμοι απλά τρελάθηκα.

#38   Hillmaster

Hillmaster

    iPH Enthousiast

  • 435 μηνύματα
  • Twitter:@dimitriadhs
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • Tablet:iPad Pro 2nd gen

Δημοσίευση 19/10/2017 - 12:35

Καλησπέρα σε όλους.

Δευτέρα πρωί παραγγελία από φυσικό κατάστημα Γερμανός. Σήμερα περίμενα να έρθει. Δεν ήρθε ποτέ και η δικαιολογία ήταν ότι δεν είχε γίνει ενημέρωση στο σύστημα τους και δεν υπάρχει διαθεσιμότητα. Μπαίνω πριν λίγο και παραγγέλνω και από το eshop του Γερμανού μιας και είχε διαθεσιμότητα. Κάνω την παραγγελία κανονικά. Έρχεται mail με ενημέρωση ότι η παραγγελία έχει γίνει δεκτή και ότι θα παραλάβω το Σάββατο. Το eshop του Γερμανού δεν μπορεί επίσης να κόψει τιμολόγιο. Τους λέω γιατί και μου λένε ότι ακόμα δεν είναι έτοιμοι μηχανογραφικά. Τους λέω είστε υποχρεωμένοι και τώρα τρέχω με αυτούς να δω τι θα γίνει.

Αυτά.

Και εγώ έκανα παραγγελία μέσω του eshop του Γερμανού, έδωσα τα στοιχεία μου και κόπηκε κανονικά το τιμολόγιο.

 

Τι εννοούν δεν είναι έτοιμοι μηχανογραφικά;

 

Κατά την διαδικασία της παραγγελίας, είχε σε κάποιο σημείο την επιλογή: Απόδειξη ή Τιμολόγιο.

 

Επιλέγοντας Τιμολόγιο, σε οδηγούσε σε μια σελίδα που περνούσες τα στοιχεία της επιχείρησης.

 

Εγώ την πάτησα στο ότι οι δόσεις με κάρτα γίνονται μόνο μέσω του eshop. Η πληρωμή στο κατάστημα είναι όλο το ποσό, με κάρτα ή μετρητά.

 

Το iPad το παρέλαβα χθες, μετά από 2 ημέρες από την παραγγελία.



#39   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113.564 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 19/10/2017 - 12:40

Θα κρατάω ενήμερο το forum με τις οποίες εξελίξεις. Πραγματικά είναι απαράδεκτοι. Ειδικά εκεί που μου είπε η άλλη δεν είναι έτοιμοι απλά τρελάθηκα.

Όπως είσαι κάνε καταγγελία στον ΣτΚ ή ΙΝ.ΚΑ.

 

Ως δια μαγείας σε λίγες ώρες θα σε έχουν πάρει τηλ. απο τον "καταπληκτικό" Γερμανό.


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#40   Paris1986

Paris1986

    iPH Community Leader

  • 12.704 μηνύματα
  • Twitter:@par1scha
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • Tablet:iPad Pro 1st gen
  • GameCenter:Par1s

Δημοσίευση 19/10/2017 - 12:42

Ακολουθήθηκαν κατά γράμμα οι οδηγίες για την παραγγελία μέσω του site τους και φυσικά επέλεξα το τιμολόγιο, έβαλα κανονικά τα στοιχεία της επιχείρησης και η τιμή βγήκε στα 454 ευρώ για το iPad Pro 9.7 Wifi 32GB. Κατόπιν μου ήρθε ειδοποίηση στο email οτι προχωράει κανονικά η παραγγελία και πήρα τηλέφωνο να το εξακριβώσω και να δω τι θα γίνει με το τιμολόγιο και εκεί άκουσα αυτό που έγραψα και πιο πάνω. Εσένα τι τιμή σου είχε βγάλει?



#41   Hillmaster

Hillmaster

    iPH Enthousiast

  • 435 μηνύματα
  • Twitter:@dimitriadhs
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • Tablet:iPad Pro 2nd gen

Δημοσίευση 19/10/2017 - 12:51

Ακολουθήθηκαν κατά γράμμα οι οδηγίες για την παραγγελία μέσω του site τους και φυσικά επέλεξα το τιμολόγιο, έβαλα κανονικά τα στοιχεία της επιχείρησης και η τιμή βγήκε στα 454 ευρώ για το iPad Pro 9.7 Wifi 32GB. Κατόπιν μου ήρθε ειδοποίηση στο email οτι προχωράει κανονικά η παραγγελία και πήρα τηλέφωνο να το εξακριβώσω και να δω τι θα γίνει με το τιμολόγιο και εκεί άκουσα αυτό που έγραψα και πιο πάνω. Εσένα τι τιμή σου είχε βγάλει?

521€ (καθαρή αξία 420€), όσο έκανε δηλαδή το 128άρι. 

 

Απλά το ΦΠΑ θα μου πιστωθεί όταν γίνει η απόδοση του ΦΠΑ στο τέλος του τριμήνου που διανύουμε.

 

Όταν το παρέλαβα χθες από τον Γερμανό, αυτοί δεν τυπώσαν κάτι, ήταν ήδη εκτυπωμένο το τιμολόγιο μαζί με τη συσκευή.

 

Αυτό που μου έκανε εντύπωση στο τιμολόγιο ήταν ότι δεν πέρασαν τη ΔΟΥ (αναφέρει "ΜΗ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ"), παρότι εγώ την είχα γράψει στο αντίστοιχο πεδίο.

 

Νομίζω ότι θέλουν επειγόντως άλλον υπεύθυνο μηχανογράφησης. Για εταιρεία πώλησης ειδών τεχνολογίας, είναι πολύ πίσω..



#42   Paris1986

Paris1986

    iPH Community Leader

  • 12.704 μηνύματα
  • Twitter:@par1scha
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • Tablet:iPad Pro 1st gen
  • GameCenter:Par1s

Δημοσίευση 19/10/2017 - 13:01

Εμένα μου είπε η κοπελίτσα απο το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών οτι θα έχει απόδειξη και όχι τιμολόγιο κατά την παραλαβή. Θα δείξει το Σάββατο το πρωί. 

 

Αν έχει μέσα τιμολόγιο καλώς αλλιώς θα έχουμε παρατράγουδα.



#43   Hillmaster

Hillmaster

    iPH Enthousiast

  • 435 μηνύματα
  • Twitter:@dimitriadhs
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • Tablet:iPad Pro 2nd gen

Δημοσίευση 19/10/2017 - 13:06

Εμένα μου είπε η κοπελίτσα απο το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών οτι θα έχει απόδειξη και όχι τιμολόγιο κατά την παραλαβή. Θα δείξει το Σάββατο το πρωί. 

 

Αν έχει μέσα τιμολόγιο καλώς αλλιώς θα έχουμε παρατράγουδα.

 

Αφού επέλεξες τιμολόγιο μέσα από το eshop, δεν θα έχεις πρόβλημα.

 

Οι κοπέλες στα τμήματα εξυπηρέτησης δεν γνωρίζουν και πολλά.



#44   Paris1986

Paris1986

    iPH Community Leader

  • 12.704 μηνύματα
  • Twitter:@par1scha
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • Tablet:iPad Pro 1st gen
  • GameCenter:Par1s

Δημοσίευση 19/10/2017 - 13:12

Το ελπίζω φίλε μου. 



#45   Paris1986

Paris1986

    iPH Community Leader

  • 12.704 μηνύματα
  • Twitter:@par1scha
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • Tablet:iPad Pro 1st gen
  • GameCenter:Par1s

Δημοσίευση 19/10/2017 - 14:11

Τελευταία ενημέρωση πριν από δέκα λεπτά περίπου.

Θα μου κόψουν κανονικά τιμολόγιο αλλά θα μου το στείλουν λέει την Δευτέρα και όχι το Σάββατο γιατί λέει τώρα με τον καινούργιο νόμο τους παίρνει παραπάνω χρόνο να το κόψουν. Ότι να ναι.

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;



Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 0

0 μέλη, 0 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες