To DOA δεν είναι θεσπισμένο νομικά.
Αποτέλεσμα τούτου, ο καθένας (από κάθε μεριά το ερμηνεύει όπως θέλει).
Προφανώς αν το τηλέφωνο δεν λειτουργεί βγάζοντάς το από το κουτί είναι ηλίου φαεινότερο ότι θα πρέπει να αντικατασταθεί άμεσα.
Αλλά όταν μιλάμε για ένα χτύπημα ή ένα σημαδάκι προφανώς ο κάθε πωλητής δεν είναι αρμόδιος να κάνει διάγνωση της κατάστασης και το τηλέφωνο πρέπει να πάει στο service ώστε η εταιρεία να έχει στα χέρια της ένα χαρτί που να πιστοποιεί την βλάβη για να προβεί στην αντικατάσταση.
Προσοχή εδώ, εφόσον η εταιρεία είχε υποσχεθεί DOA, αν η γνωμοδότηση του service είναι θετική, ότι το τηλέφωνο δηλαδή είναι ελαττωματικό με τον οποιοδήποτε τρόπο, τότε θα πρέπει η εταιρεία να σου δώσει ολοκαίνουριο, όχι να το αντικαταστήσει στα πλαίσια της εγγύησης.
Φυσικά, με δεδομένη την πρώτη πρόταση του ποστ μου, κανένας νόμος δεν δεσμεύει την εταιρεία στο σε ποιές συσκευές θα δίνει DOA. Αν δεν έγραφε κάπου ότι το iPhone έχει DOA, ή αν αντίστοιχα έγραφε κάπου (όπως ο Γερμανός αν δεν κάνω λάθος) ότι το DOA δεν ισχύει για συσκευές Apple, δεν μπορείς να κάνεις και πολλά πράγαματα.
Επίσης να σε ενημερώσω ότι διαβάζοντας ξανά την περιγραφή του προβλήματός σου στο πρώτο ποστ, η πιθανότητα να το περάσει το service είναι πολύ μικρή. Κατά 99% θα το περάσουν ως minor cosmetic issue και δεν θα το καλύψουν. Και το κακό είναι ότι και στην Ιρλανδία στα κεντρικά να μιλήσεις με το Customer Relations, έχουν σφίξει και εκεί τα πράγματα τελευταία.