Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
* * * * * 1 ψήφοι

“Les Miserables” της Αpple και της iStorm Tsimiski.


  • Το θέμα είναι κλειδωμένο Το θέμα αυτό είναι κλειδωμένο
241 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#16   nsxbass

nsxbass

    iPH Guru

  • 9.378 μηνύματα
  • Twitter:@n1ckstrat
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • GameCenter:nsxbass

Δημοσίευση 12/01/2018 - 01:16

Το τηλέφωνο που πήρε ήταν σε κουτί όπως του αρχικού? Με φορτιστή κλπ μέσα? Ή μόνο ένα άσπρο κουτάκι με μία συσκευή μέσα?

 

Αν βάλεις το serial number της αρχικής συσκευής στη σελίδα της Apple περί εγγύησης τι σου λέει? Δεν σου λέει ότι έχει αντικατασταθεί?

 

Σου εξηγούμε ότι η διαδικασία που ακολουθήθηκε είναι η σωστή, δεν έχει γίνει κάποια παρανομία. Απλά οι φωστήρες του iStorm δημιούργησαν για τον εαυτό τους θέμα από εκεί που δεν υπήρχε.



Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#17   realme

realme

    iPH User

  • 110 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 12/01/2018 - 01:19

Με την ίδια λογική, αγοράζεις μια συσκευή και λίγο πριν τη λήξη της διετίας την πας για αντικατάσταση. Έτσι έχεις εγγύηση εφ'ορου ζωής.

 

Δυστυχώς αυτό δεν ισχύει πουθενά και δεν το ορίζει καμία νομοθεσία.

 

Δεδομένου ότι η "νέα" συσκευή, συνοδεύεται από το παραστατικό αγοράς της "παλιάς" και από το χαρτί αντικατάστασης, η συσκευή συνεχίζει να έχει την εγγύηση της αρχικής συσκευής και όχι νέα.

 

Στα του θέματος τώρα.

 

Δυστυχώς, το αόρατο στράβωμα δεν θα το βρίσκανε αν δεν είχες κάνει την κίνηση μπροστά τους.

 

Τους έδωσες πάτημα και το εκμεταλλευτήκανε, και δυστυχώς μονο νομικά θα βγάλεις άκρη, αν φυσικά αποδείξεις με μετρήσεις ότι το κινητό δεν είναι στραβό

 

Δεν ξέρω αν απλά ο λόγος σου απέναντι στο δικό τους έχει κάποια αξία, δεδομένου ότι έχεις υπογράψει χαρτί παράδοσης (λογικά) στο οποίο επάνω αναφέρει το στράβωμα και το οποίο το δέχτηκες από μονος σου (υπογράφοντας).

 

Κινήσου νομικά, και μακάρι να βγάλει άκρη.

 

Γενικά σε τέτοια θέματα μονο η Document φαίνεται να διατηρεί κάποια σοβαρότητα (ακόμα).

 

Μην ξαναλεμε τα ίδια ρε αδερφέ. Νεα συσκευή, με αποδειξη αγοράς, νεο ιμει κτλ κτλ κτλ έχει απο την μέρα που το πληρωσα και το πηρα 2 χρονια εγγύηση τέλος. Οθόνη ολόκληρη να αλλάξεις στο κινητο σου έχεις απο την ημέρα που θα το παραλάβεις 2 χρονια εγγύηση. Παρέθεσα την νομοθεσια διαβασέ το.

Η κουτοπονηριά τώρα είναι επική χαχαχαχαχα, αλλά ζω για την μέρα που θα ακούσω οτι η μέτρηση έγινε με το ματι.



#18   realme

realme

    iPH User

  • 110 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 12/01/2018 - 01:29

Σφραγισμένη, με ζελατίνες και όλα τα παρελκόμενα? Γιατί απ' όσο καταλαβαίνω ανακα/σμένο πήρες.

 

Η Document είναι ένα ακόμη εξουσιοδοτημένο κέντρο.

 

Όμως στη δική σου περίπτωση πρέπει να επιμείνεις μέσω της iStorm που έχει προκύψει και το όλο θέμα.

 

Βέβαια θεωρώ πως θα έχει καταχωρηθεί μέσω του GSX η συσκευή ως Bended (ειδικά αν όντως είχε σταλεί εξωτερικό για έλεγχο), συνεπώς όπου και να πας πλέον η απάντηση θα 'ναι ίδια.

Δεν ξέρω πως να εισαγάγω φώτο έδω να σου δείξω το κουτι :)



#19   realme

realme

    iPH User

  • 110 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 12/01/2018 - 01:36

Το τηλέφωνο που πήρε ήταν σε κουτί όπως του αρχικού? Με φορτιστή κλπ μέσα? Ή μόνο ένα άσπρο κουτάκι με μία συσκευή μέσα?

 

Αν βάλεις το serial number της αρχικής συσκευής στη σελίδα της Apple περί εγγύησης τι σου λέει? Δεν σου λέει ότι έχει αντικατασταθεί?

 

Σου εξηγούμε ότι η διαδικασία που ακολουθήθηκε είναι η σωστή, δεν έχει γίνει κάποια παρανομία. Απλά οι φωστήρες του iStorm δημιούργησαν για τον εαυτό τους θέμα από εκεί που δεν υπήρχε.

Ενα ασπρο σφραγισμένο άσπρο κουτί χωρις φορτιστή κτλ. ειχε ζελατινατο το τηλεφωνο μόνο. Ο φωστήρας άραγε θα έκανε το ίδιο για τον κολλήτο του η καμια φίλη του? Πλήρωσα να μου δώσουν τηλεφωνο σωστο. Δεν νοικίαζω τηλέφωνα 180 ευρω το δεκάμηνο. Που του πάω δεύτερη φορά με πατατα τηλέφωνο στα χέρια και δεν ντρέπεται να σκεφτεί οτι οκ ας το αλλάξω να τελειώνω. Το παίζουν και ιστορία. Οι κύριοι της βιτρίνας περάστε να δώσετε το χιλιάρικο στα τελεφώνια, αλλά αν χαλάσει θα σε βγάλουμε τρελο. Η μαγκιά στο μετά είναι να ζωγραφίζουν με τις συμπεριφορές τους, όχι να πουλανε τρέλα.



#20   takispapathe

takispapathe

    iPH User

  • 175 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6S

Δημοσίευση 12/01/2018 - 02:04

Καλά έπαθα την πλάκα μου με αυτά που διαβάζω ..10 χρόνια θα κρατήσω το 6s στην 10.3.3 και όταν τα παίξει θα πάρω κινεζικό και αντιο μηλοφωνο είναι καθαρή κοροϊδία αυτή η συμπεριφορά της εταιρείας ...τέλος


Sent from my iPhone using Tapatalk

#21   nsxbass

nsxbass

    iPH Guru

  • 9.378 μηνύματα
  • Twitter:@n1ckstrat
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • GameCenter:nsxbass

Δημοσίευση 12/01/2018 - 02:05

Το τηλέφωνο που πήρε είναι αντικατάστασης, η εγγύηση που είχε ήταν 3 μήνες και αυτή δεν ορίζεται από τη νομοθεσία, θέλει και τη δίνει η Apple.

 

Η μόνη υποχρέωση της Apple όταν σου δίνει συσκευή αντικατάστασης ή όταν σου επισκευάζει το τηλέφωνο (αλλαγή οθόνης όπως είπες) είναι να συνεχίσει το υπόλοιπο εγγύησης της αρχικής συσκευής.

 

Δεν διαβάζεις σωστά τη νομοθεσία δυστυχώς.

 

Υπάρχει ειδικό θέμα στο φόρουμ που την αναλύει για να την καταλάβεις.



#22   nsxbass

nsxbass

    iPH Guru

  • 9.378 μηνύματα
  • Twitter:@n1ckstrat
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • GameCenter:nsxbass

Δημοσίευση 12/01/2018 - 02:06

Καλά έπαθα την πλάκα μου με αυτά που διαβάζω ..10 χρόνια θα κρατήσω το 6s στην 10.3.3 και όταν τα παίξει θα πάρω κινεζικό και αντιο μηλοφωνο είναι καθαρή κοροϊδία αυτή η συμπεριφορά της εταιρείας ...τέλος


Sent from my iPhone using Tapatalk

Στη συγκεκριμένη περίπτωση η εταιρεία δεν έχει κάνει τίποτα το στραβό ή το παράνομο, όλα έγιναν όπως προβλεπόταν δυστυχώς για τον φίλο...



#23   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113.564 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 12/01/2018 - 02:18

Δεν ξέρω πως να εισαγάγω φώτο έδω να σου δείξω το κουτι :)

Ενα ασπρο σφραγισμένο άσπρο κουτί χωρις φορτιστή κτλ. ειχε ζελατινατο το τηλεφωνο μόνο. Ο φωστήρας άραγε θα έκανε το ίδιο για τον κολλήτο του η καμια φίλη του? Πλήρωσα να μου δώσουν τηλεφωνο σωστο. Δεν νοικίαζω τηλέφωνα 180 ευρω το δεκάμηνο. Που του πάω δεύτερη φορά με πατατα τηλέφωνο στα χέρια και δεν ντρέπεται να σκεφτεί οτι οκ ας το αλλάξω να τελειώνω. Το παίζουν και ιστορία. Οι κύριοι της βιτρίνας περάστε να δώσετε το χιλιάρικο στα τελεφώνια, αλλά αν χαλάσει θα σε βγάλουμε τρελο. Η μαγκιά στο μετά είναι να ζωγραφίζουν με τις συμπεριφορές τους, όχι να πουλανε τρέλα.

Άρα λοιπόν μιλάμε για ανακα/σμένο και όχι καινούρια συσκευή του κουτιού, όπου και αυτόματα τότε η εγγύηση ξεξκινάει απο την αρχή.

 

Σε αυτό η Apple δεν είναι κάπου λάθος.

 

Είναι αυτό που σου έγραψα και πιο πίσω, πως οταν η συσκευή είναι προς το τέλος ή εκτός εγγύησης δίνουν 3 μήνες απο μόνοι τους.

 

Στα υπόλοιπα απλά έμπλεξες με την iStorm (και εσύ).


Τελευταία επεξεργασία από: nikosgnr, 12/01/2018 - 02:18

| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#24   realme

realme

    iPH User

  • 110 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 12/01/2018 - 03:24

Άρα λοιπόν μιλάμε για ανακα/σμένο και όχι καινούρια συσκευή του κουτιού, όπου και αυτόματα τότε η εγγύηση ξεξκινάει απο την αρχή.

 

Σε αυτό η Apple δεν είναι κάπου λάθος.

 

Είναι αυτό που σου έγραψα και πιο πίσω, πως οταν η συσκευή είναι προς το τέλος ή εκτός εγγύησης δίνουν 3 μήνες απο μόνοι τους.

 

Στα υπόλοιπα απλά έμπλεξες με την iStorm (και εσύ).

Αλλό τι λέει όμως η  Άpple και άλλο ο Νόμος εδώ. Ο Νόμος κάνει κουμάντο όχι η εταιρεια.



#25   realme

realme

    iPH User

  • 110 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 12/01/2018 - 03:30

Το τηλέφωνο που πήρε είναι αντικατάστασης, η εγγύηση που είχε ήταν 3 μήνες και αυτή δεν ορίζεται από τη νομοθεσία, θέλει και τη δίνει η Apple.

 

Η μόνη υποχρέωση της Apple όταν σου δίνει συσκευή αντικατάστασης ή όταν σου επισκευάζει το τηλέφωνο (αλλαγή οθόνης όπως είπες) είναι να συνεχίσει το υπόλοιπο εγγύησης της αρχικής συσκευής.

 

Δεν διαβάζεις σωστά τη νομοθεσία δυστυχώς.

 

Υπάρχει ειδικό θέμα στο φόρουμ που την αναλύει για να την καταλάβεις.

Με τρελαινει η ερμηνεία των νόμων.

2251/1994 παρ.5

Σε περίπτωση αντικατάστασης του προϊόντος ή ανταλλακτικού του, η εγγύηση αυτόματα ανανεώνεται για όλη της τη διάρκεια ως προς το νέο προϊόν ή ανταλλακτικό. Εάν κατά τη διάρκεια ισχύος της εγγύησης εμφανισθεί στο προϊόν ελάττωμα και ο προμηθευτής αρνείται ή βραδύνει την επισκευή πέραν του αναγκαίου κατά περίπτωση χρόνου, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την αντικατάσταση του προϊόντος με νέο ίσης αξίας και ποιότητας ή να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση. Αν ο απαιτούμενος χρόνος επισκευής υπερβαίνει τις δεκαπέντε (15) εργάσιμες ημέρες, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την προσωρινή αντικατάσταση του προϊόντος για όσο χρόνο διαρκεί η επισκευή.



#26   realme

realme

    iPH User

  • 110 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 12/01/2018 - 03:37

Καλά έπαθα την πλάκα μου με αυτά που διαβάζω ..10 χρόνια θα κρατήσω το 6s στην 10.3.3 και όταν τα παίξει θα πάρω κινεζικό και αντιο μηλοφωνο είναι καθαρή κοροϊδία αυτή η συμπεριφορά της εταιρείας ...τέλος


Sent from my iPhone using Tapatalk

Νομίζω δεν φταίει η εταιρεία αλλά αυτοί που την εκπρόσωπουν. Μιλάμε εδώ για ένα τηλέφωνο ξεπερασμένο μοντέλο οχι για κανενα Χ. Τους ζήτησα το αυτονόητο ένα τηλέφωνο να δουλεύει, αυτοί προσπάθησαν να βρούν μέχρι και Ιλαρά οτι έχει το τηλέφωνο αχαχαχαχα



#27   nsxbass

nsxbass

    iPH Guru

  • 9.378 μηνύματα
  • Twitter:@n1ckstrat
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • GameCenter:nsxbass

Δημοσίευση 12/01/2018 - 08:01

Μιλάς για πράγματα που έχουν συζητηθεί εδώ και πολύ καιρό και έχει υπάρξει γνώμη νομικού εδώ: http://www.iphonehel...m/topic/128550-εγγύηση-apple-στην-ελλάδα-τι-ισχύει-τελικά

 

Στην ουσία αυτό το οποίο αναφέρεις είναι ένα σημείο το οποίο είναι έτσι γραμμένο ώστε να σηκώνει διάφορες ερμηνείες. Δες αναλυτικά τι έγραψε ο νομικός που έκανε την ανάλυση για το φόρουμ:

 

 

  • Σε περίπτωση αντικατάστασης του προϊόντος ή ανταλλακτικού του, η εγγύηση αυτόµατα ανανεώνεται για όλη της τη διάρκεια ως προς το νέο προϊόν ή ανταλλακτικό.
Έχω εκφράσει τη νομική μου άποψη επ' αυτού για ένα πρόβλημα που αντιμετώπισε ένα μέλος με το wifi εδώ στο φόρουμ. Είχα πει τα εξής:


"Άποψή μου είναι πως το ανταλλακτικό θα ανανεώσει την εγγύησή του μόνο όταν είναι καινούριο.Δηλαδή εν προκειμένω αν το τσιπ του wifi αντικατασταθεί με νέο , τότε αυτομάτως για το wifi chip έχουμε 2 έτη και όχι για το κινητό εξ ολοκλήρου. Τούτο το δικαιολογώ ώς εξής : το κινητό μπορεί να δουλέψει και χωρίς wifi γι αυτόν το λόγο η εγγύηση δεν επεκτείνεται σε όλη την συσκευή.Αν είχε χαλάσει η οθόνη, τότε κατά την άποψή μου η εγγύηση θα επεκτεινόταν σε όλη τη συσκευή, διότι το κινητό καθίσταται μη λειτουργικό με χαλασμένη οθόνη.Επίσης ο νομος είναι σαφής.Ομιλεί περί αντικατάστασης και διαχωρίζει συσκευή και ανταλλακτικό.
Δεν τίθεται θέμα για ολόκληρη συσκευή η οποία θα πάρει απτην αρχή νέα 2ετή εγγύηση, η οποία συσκευή ομως ΘΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΘΕΙ. Πότε αντικαθίσταται μια συσκευή; Ρητορικό ερώτημα, όταν φυσικά παίρνουμε καινούρια, με άλλο σειριακό αριθμό κλπ. Ακόμη κι αν μας την αντικαταστήσουν με άλλη παλαιά μεταχειρισμένη, θα πρέπει να μας το πούνε, αυτό το επιβάλλει η καλή πίστη των συναλλαγών και εκεί αφού μας ενημερώσουν να μας δώσουν οι ίδιοι μια εγγύηση δική τους στην οποία θα συμφωνήσουμε.Εννοείται πάντα πως ισχύει η αρχική διετία απτην ημέρα της αγοράς!

 

Μιλάς με ανθρώπους εδώ μέσα που όταν πρόκειται για εγγύηση, είμαστε οι πρώτοι που παροτρύνουμε τον κόσμο να κυνηγήσει τα δικαιώματά του και να μην τους χαριστεί.

Το όλο θέμα με τη διεκδίκηση της διετίας ξεκίνησε εν πολλοίς από εδώ μέσα άλλωστε.

 

Αλλά σε αυτό που λες έχεις φάουλ και ο μόνος λόγος που προσπαθούμε να σου δώσουμε να το καταλάβεις είναι για να μην ταλαιπωρηθείς άδικα.

 

Η διαδικασία που ακολουθήθηκε ήταν η απόλυτα σωστή και νόμιμη, απλά το iStorm την έκανε να μοιάζει με παπατζιλίκι.



#28   skiace

skiace

    iPH Elite Poster

  • 2.552 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:iPad Pro 3rd gen + 4G

Δημοσίευση 12/01/2018 - 08:23

Έχω την εντύπωση πως το γεγονός ότι η συσκευή δεν αντικαταστάθηκε δωρεάν η απλώς αλλάχτηκε ένα ανταλλακτικό της, αλλά πληρώθηκαν 180€, περιπλέκει λίγο τα πράγματα.
Εφόσον καταβλήθηκαν χρήματα (έστω σε προνομιακή τιμή) και δόθηκε εξολοκλήρου νέα συσκευή, δεν παραπέμπει σε νέα αγορά, με ότι αυτό συνεπάγεται ;

@ταλαιπωρημενε φίλε, δυστυχώς η βλακεία είναι ανίκητη από άτομα που δεν σέβονται την εργασία τους και είναι τοποθετημένα σε λάθος θέσεις.


Sent from my iPad using Tapatalk

#29   PariS21

PariS21

    iPH Contributor

  • 1.032 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G

Δημοσίευση 12/01/2018 - 10:20

Καλά έπαθα την πλάκα μου με αυτά που διαβάζω ..10 χρόνια θα κρατήσω το 6s στην 10.3.3 και όταν τα παίξει θα πάρω κινεζικό και αντιο μηλοφωνο είναι καθαρή κοροϊδία αυτή η συμπεριφορά της εταιρείας ...τέλος


Sent from my iPhone using Tapatalk

 

αυτο που λες δεν εχει να κανει με την APPLE αλλα με τα τσιρακια και τους εκπροσωπους στην Ελλαδα οταν δεν υπαρχει επισημο Store. Επειδη το συγκεκριμενο που γραφεις ειναι ακυρο , οπως επισης και το κινεζικο που το εχεις πει 2-3 φορες σε αλλα thread, καλυτερα να ψαχνεις απο τωρα την συσκευη γιατι η apple σε κοροιδευει...
 



#30   GRchris

GRchris

    iPH Addict

  • 840 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6S Plus
  • Tablet:iPad Air 2

Δημοσίευση 12/01/2018 - 10:27

Παιδιά το παιδί όπως φαίνεται μόνο με καταγγελία και νομικό τρόπο θα βρεί το δίκιο του. Αυτό είναι ξεκάθαρο όπως το βλέπω.

Εγω ερωτώ...

Η Apple έβγαλε μία ανακοίνωση και αναγνώρισε το touch disease. Σωστά; Είναι ένα πρόβλημα (εργοστασιακό) που ΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ και να φτιαχτεί το παιδί θα το βρίσκει μπροστά σου αργά ή γρήγορα! Ναί ή όχι;

Τί καθόμαστε τώρα και παίζουμε με την εγγύηση απο την στιγμη που η συσκευη ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΓΕΝΙΚΑ είχε εργοστασιακό πρόβλημα. Έβγαλε καινούριες οθόνες ξεχωριστά που να μην το εμφανίζουν;

Πόσες φορές θα το πληρώσει το παιδί για όσα χρόνια θα το έχει; Είναι λογική και σωστή αντιμετώπιση απο την πλευρά της Apple; Προσωπικά...ΟΧΙ.

Δώστου του ανθρώπου άλλο μοντέλο ανακατασκευασμένο να ησυχάσει. 

Με 180εύρα ο άνθρωπος θα αγοράσει 10 καινούριες έτσι που θα του βγάζει πρόβλημα.

 

Όλα ξεκινάνε απο την εταιρεία. Τέτοια ταλαιπωρία επειδή δεν είμαστε Αμερική...Έλεος.

Όχι istorm, Όχι idocument,Όχι iSystem κλπ...και πόσοι άλλοι.

Φτάνουν τον άνθρωπο σε σημείο αγανάκτησης να πεί (στον εαυτό του) άντε μωρέ πέτα το και πήγαινε να πάρεις μία καινούρια συσκευή να τελειώνεις.



Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;



Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 0

0 μέλη, 0 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες