Εγώ που το αγόρασα από το Πλαίσιο (με απόδειξη λιανικής), την κάλυψη δεύτερου έτους εγγύησης την έχω από το Πλαίσιο;
Πρακτικά πως γίνεται αυτό; Δηλαδή αν πάθει κάτι το πάω στο Πλαίσιο και αυτοί το στέλνουν στα εξουσιοδοτημένα service; Και αν πρέπει να γίνει αντικατάσταση την χρεώνεται το Πλαίσιο;
Με τα σκρουτζομαγαζα τι γίνεται, ποιος χρεώνεται το δεύτερο έτος εγγύησης;
 
Ξαναλέμε. Ο 2ος χρόνος της εγγύησης, εφόσον πλέον δεν έχεις κάνει αγορά με τιμολόγιο, είναι υποχρέωση του πωλητή.
 
Εκεί πρέπει να απευθύνεσαι εξ' αρχής στο οποιοδήποτε πρόβλημα.
 
Τα εξουσιοδοτημένα αν το πας εσύ απ'ευθείας, μπορούν πολύ απλά να σου αρνηθούν τη παραλαβή της συσκευής.
 
Το Πλαίσιο πάλι, στέλνει στην "αγαπημένη" Arvato.
 
Για τα Skroutz-ομάγαζα, προφανώς τα ίδια τα μαγαζιά. Οι πωλητές είναι.
 
Ξέρει κάποιος άμα ισχύει και στις συσκευές Bluetooth τα δυο χρόνια εγγύησης; Γιατί όλα τα Bluetooth λένε ένα χρόνο. Τι ισχύει τελικά;
 
Δεν υπάρχει περιορισμός. Μιλάμε για νόμο.
 
Ο 2ος χρόνος είναι υποχρέωση και ευθύνη του εκάστοτε πωλητή.
					
					
					
							Τελευταία επεξεργασία από: nikosgnr, 20/01/2019 - 12:24.