Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
* * * * * 1 ψήφοι

Service apple Ελλάδα


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
37 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#31   kiriakosa

kiriakosa

    iPH Elite Poster

  • 2.088 μηνύματα
  • Twitter:@Kiriakosa
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • Tablet:iPad Pro 3rd gen
  • GameCenter:kiriakosa

Δημοσίευση 30/10/2018 - 11:06

Ανέβασε το στο Dropbox και στείλε τους το link.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#32   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113.564 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 30/10/2018 - 11:56

Νίκο φίλε ισχύει με την info ειναι να φοβάσαι πλέον ώστου να αναλάβει κάποιο άλλο επίσημο service της apple τέτοιου είδους επισκευές.

Μια έρώτηση να σε κάνω. Έχω ένα βίντεο 53ΜΒ περίπου και επειδή δεν γίνεται να σταλθεί στην info μέσω email ξέρεις που μπορώ να το ανεβάσω να τους στείλω σύνδεσμο να το δουν?

ή αν υπάρχει κα΄ποιος τρόπος να τους το στείλω να το δουν..?

Απλά όταν χρειαστεί να το πας και ξέρεις πως δεν είναι πρόβλημα για ανακα/σμένο, πας αλλού και όχι στην Info.

 

ZIPαρε το ή κάποιο Cloud να στείλεις Link.

 

Υπάρχει και το WeTransfer.


Τελευταία επεξεργασία από: nikosgnr, 30/10/2018 - 11:57

| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#33   mrdjgiorgis

mrdjgiorgis

    iPH Addict

  • 720 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • GameCenter:icaruses

Δημοσίευση 31/10/2018 - 00:49

@kiriakosa & @nikosgnr σας ευχαριστώ πολύ, το έστειλα έτσι zipαρισμένο μέσο του Dropbox. Αλλά όσο για την  info και τα ανακατασκευασμένα είμουν σίγουρος ότι θα μου αλλάξουν συσκευή με το πρόβλημα που αντιμετόπιζα όταν έβγαζε "Καμία Υπηρεσία", τώρα το πώς εκείνοι δεν είδαν το πραγματικό πρόβλημα που ήταν αυτο με τη sim και είδαν την κάμερα και την κάνανε πολύ χειρότερα ένας θεός ξέρει... Η cosmote μου είπε κι όλας ότι πάω για ανακατασκευασμένη, λόγο του προβλήματος με τη sim που το είδαν και οι ίδιοι ολοφάνερα.

 

Τέσπα τους έκραξε απ ότι φαίνετε η apple και σήμερα με πήραν τηλ να τους στείλω το κουτί πίσω να μου δώσουν σφραγισμένη συσκευή γιατί ήταν πολύ βαρύ όλο αυτό που μου έκαναν και απ ότι βλέπω τρέμει η θέση της infoquest για την Ελλάδα ως επίσημο service μη ικανό να ανταπεξέλθει σε απλά πράγματα. Ελπίζω όμως να βγεί άκρη τις επόμενες μέρες.



#34   mrdjgiorgis

mrdjgiorgis

    iPH Addict

  • 720 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • GameCenter:icaruses

Δημοσίευση 31/10/2018 - 00:55

*** Υ.Γ. Αλλά πάντα να ξέρετε πρίν το service για οποιοδήποτε μηχάνημα (είτε αυτό είναι iPhone, macbook, android συσκευή) να κράτατε Videos και Φωτογραφίες πρίν την αποστολή καθώς και φωτογραφία του πακέτου σφραγισμένο, να τα έχετε ως απόδειξη για το οτιδήποτε. Δεν θα έβγαζα καμία άκρη αν δεν είχα αυτά τα στοιχεία στα χέρια μου. Κι όσο παέι το ζήτημα με τα service θα γίνετε και πιο άθλιο για εδώ στην Ελλάδα αν δεν ανοίξει επιτέλους ένα AppleStore να μας εξυπηρετεί. Για εμένα βέβαια είναι η 2η φορά που αντιμετοπίζω τέτοιο ζήτημα με την infoquest γι αυτό ΠΑΘΕΣΤΑ--ΚΑΙ ΜΑΘΕΣΤΑ που λένε.

 

 

Το λέω αυτό για να είναι ενήμεροι όλοι εδώ μέσα για το τι παίζετε με τη φιλοσοφία των εταιριών που πραγματοποιούν τα service στις χρυσοπληρωμένες συσκευές μας. 


Τελευταία επεξεργασία από: mrdjgiorgis, 31/10/2018 - 01:00


#35   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113.564 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 31/10/2018 - 01:10

@kiriakosa & @nikosgnr σας ευχαριστώ πολύ, το έστειλα έτσι zipαρισμένο μέσο του Dropbox. Αλλά όσο για την  info και τα ανακατασκευασμένα είμουν σίγουρος ότι θα μου αλλάξουν συσκευή με το πρόβλημα που αντιμετόπιζα όταν έβγαζε "Καμία Υπηρεσία", τώρα το πώς εκείνοι δεν είδαν το πραγματικό πρόβλημα που ήταν αυτο με τη sim και είδαν την κάμερα και την κάνανε πολύ χειρότερα ένας θεός ξέρει... Η cosmote μου είπε κι όλας ότι πάω για ανακατασκευασμένη, λόγο του προβλήματος με τη sim που το είδαν και οι ίδιοι ολοφάνερα.

 

Τέσπα τους έκραξε απ ότι φαίνετε η apple και σήμερα με πήραν τηλ να τους στείλω το κουτί πίσω να μου δώσουν σφραγισμένη συσκευή γιατί ήταν πολύ βαρύ όλο αυτό που μου έκαναν και απ ότι βλέπω τρέμει η θέση της infoquest για την Ελλάδα ως επίσημο service μη ικανό να ανταπεξέλθει σε απλά πράγματα. Ελπίζω όμως να βγεί άκρη τις επόμενες μέρες.

Άνοιξες τελικά Case?

 

Καλώς ή κακώς η Info δε πρόκειται να χάσει το Support της Apple εδώ.

 

Απο την άλλη, αν ξαναβγ'αλει το οποιοδήποτε θέμα, πας στη Document.

 

Μη ξαναμπλέξεις με τους παραπάνω.


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#36   mrdjgiorgis

mrdjgiorgis

    iPH Addict

  • 720 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • GameCenter:icaruses

Δημοσίευση 31/10/2018 - 13:59

Άνοιξες τελικά Case?

 

Καλώς ή κακώς η Info δε πρόκειται να χάσει το Support της Apple εδώ.

 

Απο την άλλη, αν ξαναβγ'αλει το οποιοδήποτε θέμα, πας στη Document.

 

Μη ξαναμπλέξεις με τους παραπάνω.

Άνοιξα ένα case αλλά περιμένω ενημέρωση και από την ίδια την apple που ακόμα δεν με έχει καλέσει. Τώρα σίγουρα η info και η apple μπορουν να διαβάσουν το case μου από τα email αλλα και από τα τηλεφωνήματα.

Η Document σε περίπτωση που χρειαστεί αλλαγή της συσκευής (πχ με ανακατασκευασμένη) σου δίνουν ή πρέπει να περάσει κανένας μήνας μέχρι να εξυπηρετηθείς.?


Τελευταία επεξεργασία από: mrdjgiorgis, 31/10/2018 - 14:02


#37   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113.564 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 31/10/2018 - 14:12

Καταρχάς κανένα εξουσιοδοτημένο δε παίρνει αποφάσεις μόνο του.

 

Όλα γίνονται σε συνεννόηση με τα κεντρικά.

 

Για την αναμονή στη Document μαξ 6-7 μέρες. Τυπικότατοι και επαγγελματίες.


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#38   mrdjgiorgis

mrdjgiorgis

    iPH Addict

  • 720 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • GameCenter:icaruses

Δημοσίευση 31/10/2018 - 16:44

Καταρχάς κανένα εξουσιοδοτημένο δε παίρνει αποφάσεις μόνο του.

 

Όλα γίνονται σε συνεννόηση με τα κεντρικά.

 

Για την αναμονή στη Document μαξ 6-7 μέρες. Τυπικότατοι και επαγγελματίες.

Με τέτοια ταλεπορία μόνο Document άλλη φορα.






Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 0

0 μέλη, 0 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες