iPH Admin

• 640.961 μηνύματα
  • Twitter:@iphonehellas
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6 Plus
  • Tablet:iPad 3 +4G
  • GameCenter:iPhoneHellas

Δημοσίευση 02/11/2018 - 13:05

Κέρδη και έσοδα που υπερέβησαν τις εκτιμήσεις των αναλυτών ανακοίνωσε για το 4ο τρίμηνο χρήσης η Apple… ωστόσο δεν είναι όλα ρόδινα εκεί στο Κουπερτίνο.

Για τους τρεις μήνες που ολοκληρώθηκαν τον Σεπτέμβριο, η Apple ανακοίνωσε $62,9 δισ. έσοδα και καθαρά κέρδη στα 14,1 δισ. δολάρια (2,91 δολάρια ανά μετοχή), ξεπερνώντας τις προβλέψεις για $61,5 δισ.έσοδα και $2,79 κέρδος ανά μετοχή αντίστοιχα.

Η εταιρεία πούλησε 46,9 εκατομμύρια iPhone στο τρίμηνο και συγκέντρωσε έσοδα 37,2 δισ. δολαρίων από αυτόν τον τομέα, ενώ οι αναλυτές είχαν προβλέψει πωλήσεις 47 εκατομμυρίων iPhone με έσοδα 35,6 δισ. δολαρίων.

Εντύπωση προκάλεσε η δήλωση του CFO της Apple, Luca Maestri, πως η εταιρεία θα σταματήσει να ανακοινώνει τις πωλήσεις συσκευών (unit sales) των iPhone, iPad και Mac στα οικονομικά αποτελέμσατα χρήσης τριμήνων. Το γεγονός αυτό αποτελεί μία τεράστια στροφή από την Apple και σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις αυτό οφείλεται στην στασιμότητα των πωλήσεων – η οποία ωστόσο δεν αντιστοιχεί στα σχετικά έσοδα. Για παράδειγμα, αυτό το τρίμηνο οι πωλήσεις του iPhone έμειναν σταθερές στις 46.9 εκατ. μονάδες (όπως και το προηγούμενο τρίμηνο), ωστόσο τα κέρδη αυξήθηκαν κατά 29% – απόρροια της αύξησης των τιμών πωλήσεων των νέων μοντέλων.

Στο σημείο αυτό, αξίζει να θυμηθούμε τι είχε δηλώσει ο αείμνηστος Steve Jobs προ ετών, για τους τότε ανταγωνιστές της Apple: 

“Usually, if they sell a lot of something, they want to tell everybody.” 

Behind the Scenes...

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#2   nsxbass

nsxbass

iPH Guru

• 9.378 μηνύματα
  • Twitter:@n1ckstrat
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • GameCenter:nsxbass

Δημοσίευση 02/11/2018 - 13:47

Το πρόβλημα μάλλον έγκειται στο οτι προφανώς πλέον δεν υπάρχουν έντονες διαφορές από χρονιά σε χρονιά.

Στις παρουσιάσεις αυτές μια ζωή η Apple νακοίνωνε τα ρεκόρ που έσπασε.

Το να λέει ότι "στα ίδια είμαστε" ειδικά σε ένα κοινό επενδυτών που έχει μάθει αλλιώς, κάθε άλλο παρά καλό είναι.

Οπότε επιλέγουν να συμπεριλαμβάνουν μόνο τα νούμερα που τους συμφέρουν και που είναι ανοδικά.

#3   Thodoris19s

Thodoris19s

iPH Addict

• 647 μηνύματα
  • Twitter:@tspatas
  • Κινητό: iPhone X
  • GameCenter:thodoris20

Δημοσίευση 02/11/2018 - 14:05

Αυτό εδώ είναι ένα σχόλιο ενός επενδυτή στο Macrumors. Όποιος έχει όρεξη και χρόνο ας το διαβάσει. Εμένα με βρίσκει απόλυτα σύμφωνο. Έχει ξεφύγει η κατάσταση με τις τιμές και από ένα σημείο και μετά αισθάνεσαι σαν να σε κλέβουν.

I had a conversation this afternoon with my wife about where AAPL is heading. I said we needed to get out of AAPL. I've been an AAPL investor for 11 years now, and have accumulated a multi-million dollar AAPL portfolio.

Here's my main concern: Apple devices have become too expensive even for us (at the physiological level) even though we can afford anything and everything that Apple makes. However, having had very humble beginnings, both of us understand the value of money, and we now consider Apple to be purely a luxury brand. We are not into luxury brands; we buy quality and refuse to buy junk, but we do not buy luxury for the sake of the brandname alone.

Apple has always made overpriced gadgets, but those gadgets offered value even at the inflated prices. I'm typing up this post on a quad-core 2.6 GHz i7 2012 Mac Mini with Fusion Drive, which is still a phenomenal device. Yes, perhaps I overpaid for that computer back in 2012 (a couple hundred bucks) compared to a similarly equipped Windows computer, but six years later, I'm using this Mac Mini and enjoy every minute of it, and it's still phenomenal with only one feature lacking compared to the most advanced Macs: not being able to be unlocked by an Apple Watch.

However, I've been looking for an upgrade path for both my MacBook Pro 2015 and my Mac Mini for years now, and I just do not see any product out there anymore that offers the value because I think the threshold of reason has been crossed by Tim Cook's Apple. There's no regard at Apple to the fact that that people have options now, the fact that Windows is not as horrible as it used to be, the fact that there are some reasonably good Android phones out there, etc. I appreciate the fact that Tim Cook has no understanding of what money means to regular people. He has been filthily rich for so long now that he has lost all sense of reality when it comes to regular people's lives and budgets. I also realize that all other Apple executives who are the decision makers at Apple have no sense of reality either, being so incredibly rich. However, my wife and I still have the sense of reality despite our newly found wealth, and we feel that paying so much money for a MacBook Pro or a new iPad, or a new Mac Mini is just throwing your money away. We are not migrating away from the Apple's ecosystem (yet), as we are now heavily rooted in it, including all the IoT devices that are anchored to the Apple's HomeKit. Migrating away from Apple would be a very disruptive process for us at this time. What is our solution? Our solution is to continue to use our older Apple devices (like the 2012 Mac Mini, the iPhone 7, the iPad Mini 2, the 2014 27" Retina iMac, etc.) without buying anything new. Not because we cannot afford it, but because we feel that it's obscene to spend so much money on these devices. I'm afraid a lot of people with similar backgrounds - whether or not they have the money to spend - are having similar feelings and are putting off their purchases of Apple devices.

So, this is my dilemma. I liked owning AAPL, but I see no plan in the Apple's leadership for the future. Tim Cook's plan for the future seems to continue to raise the prices. Unfortunately, Tim does not understand that he has passed the threshold of decency at this point for most middle class people in the US, Canada, and Europe. Since about 2016, I've been feeling that the direction that Apple has taken with raising the prices is destructive to AAPL. I know, I know, the stock price has been rising, but there's a certain degree of inertia in the behavior of the stock compared to the direction that the leadership of a corporation sets.

Maybe Apple will start using their ARM chips in the Macs come next year. Maybe that's how Apple can lower the pricing while still maintaining the profit margins, and because of the lower prices they will be able to jump-start the sales of Macs. Maybe, Apple has some new amazing gadget up their sleeve that will blow everyone away. However, for now, I see nothing at all other than their desire to keep raising the prices and hoping to show Wall Street a solid growth of gross and net revenues. I don't' think you can fool Wall Street with this strategy. Wall Street folks are not idiots.

I'm saying all of this with a very heavy heart. I love this company, and it makes me sick watching what Mr. Cook is doing with it.

Τελευταία επεξεργασία από: Thodoris19s, 02/11/2018 - 14:06

#4   ntnskrds

ntnskrds

iPH Elite Poster

• 2.334 μηνύματα
  • Κινητό: iPhone 6
  • Tablet:iPad Air
  • GameCenter:ntnskrds

Δημοσίευση 02/11/2018 - 14:20

Αυτό εδώ είναι ένα σχόλιο ενός επενδυτή στο Macrumors. Όποιος έχει όρεξη και χρόνο ας το διαβάσει. Εμένα με βρίσκει απόλυτα σύμφωνο. Έχει ξεφύγει η κατάσταση με τις τιμές και από ένα σημείο και μετά αισθάνεσαι σαν να σε κλέβουν.

I had a conversation this afternoon with my wife about where AAPL is heading. I said we needed to get out of AAPL. I've been an AAPL investor for 11 years now, and have accumulated a multi-million dollar AAPL portfolio.

Here's my main concern: Apple devices have become too expensive even for us (at the physiological level) even though we can afford anything and everything that Apple makes. However, having had very humble beginnings, both of us understand the value of money, and we now consider Apple to be purely a luxury brand. We are not into luxury brands; we buy quality and refuse to buy junk, but we do not buy luxury for the sake of the brandname alone.

Apple has always made overpriced gadgets, but those gadgets offered value even at the inflated prices. I'm typing up this post on a quad-core 2.6 GHz i7 2012 Mac Mini with Fusion Drive, which is still a phenomenal device. Yes, perhaps I overpaid for that computer back in 2012 (a couple hundred bucks) compared to a similarly equipped Windows computer, but six years later, I'm using this Mac Mini and enjoy every minute of it, and it's still phenomenal with only one feature lacking compared to the most advanced Macs: not being able to be unlocked by an Apple Watch.

However, I've been looking for an upgrade path for both my MacBook Pro 2015 and my Mac Mini for years now, and I just do not see any product out there anymore that offers the value because I think the threshold of reason has been crossed by Tim Cook's Apple. There's no regard at Apple to the fact that that people have options now, the fact that Windows is not as horrible as it used to be, the fact that there are some reasonably good Android phones out there, etc. I appreciate the fact that Tim Cook has no understanding of what money means to regular people. He has been filthily rich for so long now that he has lost all sense of reality when it comes to regular people's lives and budgets. I also realize that all other Apple executives who are the decision makers at Apple have no sense of reality either, being so incredibly rich. However, my wife and I still have the sense of reality despite our newly found wealth, and we feel that paying so much money for a MacBook Pro or a new iPad, or a new Mac Mini is just throwing your money away. We are not migrating away from the Apple's ecosystem (yet), as we are now heavily rooted in it, including all the IoT devices that are anchored to the Apple's HomeKit. Migrating away from Apple would be a very disruptive process for us at this time. What is our solution? Our solution is to continue to use our older Apple devices (like the 2012 Mac Mini, the iPhone 7, the iPad Mini 2, the 2014 27" Retina iMac, etc.) without buying anything new. Not because we cannot afford it, but because we feel that it's obscene to spend so much money on these devices. I'm afraid a lot of people with similar backgrounds - whether or not they have the money to spend - are having similar feelings and are putting off their purchases of Apple devices.

So, this is my dilemma. I liked owning AAPL, but I see no plan in the Apple's leadership for the future. Tim Cook's plan for the future seems to continue to raise the prices. Unfortunately, Tim does not understand that he has passed the threshold of decency at this point for most middle class people in the US, Canada, and Europe. Since about 2016, I've been feeling that the direction that Apple has taken with raising the prices is destructive to AAPL. I know, I know, the stock price has been rising, but there's a certain degree of inertia in the behavior of the stock compared to the direction that the leadership of a corporation sets.

Maybe Apple will start using their ARM chips in the Macs come next year. Maybe that's how Apple can lower the pricing while still maintaining the profit margins, and because of the lower prices they will be able to jump-start the sales of Macs. Maybe, Apple has some new amazing gadget up their sleeve that will blow everyone away. However, for now, I see nothing at all other than their desire to keep raising the prices and hoping to show Wall Street a solid growth of gross and net revenues. I don't' think you can fool Wall Street with this strategy. Wall Street folks are not idiots.

I'm saying all of this with a very heavy heart. I love this company, and it makes me sick watching what Mr. Cook is doing with it.

His 'consumer' reasoning is solid !!

His 'AAPL stakeholder' ... hmmm not so ... Let's just say there are quite a few holes !!

#5   dream21

dream21

iPH Hero

• 3.897 μηνύματα
  • Twitter:@dream2100
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:Άλλο
  • GameCenter:iPhonegr

Δημοσίευση 02/11/2018 - 14:37

Σωπα καλε που σε κλέβουν  :D  :D

Τελευταία επεξεργασία από: dream21, 02/11/2018 - 14:37

#6   Thodoris19s

Thodoris19s

iPH Addict

• 647 μηνύματα

Δημοσίευση 02/11/2018 - 14:44

Σωπα καλε που σε κλέβουν :D :D

Χαχα

Sent from my iPhone using Tapatalk

#7   ForceF

ForceF

iPH Contributor

• 958 μηνύματα
  • Tablet:iPad Pro 3rd gen + 4G

Δημοσίευση 02/11/2018 - 16:41

Προσωπικά όσο πιο ακριβά τόσο το καλύτερο. Μπορούν να πάνε το iPhone να ξεκινάει στα 1500€ και τα iPad στα 2000€ ; Να το κανουν! Να ξανά αποκτήσουν οι συσκευές κύρος και να τις κυκλοφορούμε όσοι αντέχουμε!

#8   giannisk82

giannisk82

iPH Addict

• 746 μηνύματα
  • Tablet:iPad Air +4G

Δημοσίευση 02/11/2018 - 20:02

Τα προϊόντα της Apple πάντα ήταν inflated στην τιμή τους, ακόμα από την δεκαετία του 80'. Ίσως παλιότερα να έβρισκε κάποιος τον λόγο να καλύψει αυτό το επιπλέον ποσό απολαμβάνοντας μία καλύτερη ποιότητα κυρίως στο  software. Προσωπικά το έκανα και εγώ αυτό. Αλλά ξεχάστηκε ότι το μήλο είναι το αγαπημένο προϊόν του μέσου Αμερικανού από παλιά, το οποίο αν και ακριβότερο από άλλα το αγόραζε με χαρά. Όταν ο μέσος Αμερικανός (και πλέον Κινέζος, Ευρωπαίος κλπ) δεν θα μπορεί ή δεν θα θέλει να δώσει πλέον τα ποσά που ζητούνται, τα apple devices χάνουν ένα μεγάλο χαρακτηριστικό τους, δηλαδή ένα προϊόν πολυτελείας αλλά εφικτό να αποκτηθεί.

Ήδη Κινεζικές εταιρείες προσφέρουν υψηλή ποιότητα και κορυφαίο hardware π.χ. P20 pro, με εξαιρετική κάμερα αλλά μερικά κατοστάρικα λιγότερα, το android είναι πλέον πολύ καλό, τα win10 δεν είναι τα xp και πάει λέγοντας. Δεν ξέρω αν το πάνε εσκεμμένα εκεί αλλά οι αριθμοί πωλήσεων θα συρρικνωθούν κάτι που θα επιφέρει αναγκαστικά μείωση κερδών. Μην ξεχνάμε ότι ο καταναλωτής μπορεί να πει κάποια στιγμή το φ... οφ.

Ήδη σκέφτομαι μετά από πολλά χρόνια να πάρω android συσκευή...αν και ευτυχής κάτοχος iphone-ipad-macbook pro και apple watch

#9   Thodoris19s

Thodoris19s

iPH Addict

• 647 μηνύματα

Δημοσίευση 02/11/2018 - 20:11

Προσωπικά όσο πιο ακριβά τόσο το καλύτερο. Μπορούν να πάνε το iPhone να ξεκινάει στα 1500€ και τα iPad στα 2000€ ; Να το κανουν! Να ξανά αποκτήσουν οι συσκευές κύρος και να τις κυκλοφορούμε όσοι αντέχουμε!

Τραγικός

Sent from my iPhone using Tapatalk

#10   ikaros13

ikaros13

iPH Contributor

• 1.409 μηνύματα

Δημοσίευση 02/11/2018 - 21:15

Τι μας νοιάζει και αν πάει καλά η apple η αν φουντάρει. Λες και δεν υπάρχουν αλλου πορτοκαλιές. Κάποτε ήταν τα Nokia η κορυφή Μακραν αγαπημένα πρώτα κινητά. Οκ ήρθε το πλήρωμα του χρόνου και μάθαμε την Apple. Αν αύριο μεθαύριο δεν είναι προσιτά η κλείσει η ξέρω γω βγάζει κινητά χωρίς οθόνες...Ε θα πάμε αλλου λες και θα αλλάξει η ζωή του ανθρώπου από μια φίρμα, το προϊόν που θέλει ο καταναλωτής θα το βρει

Sent from my iPhone 6s Plus using Tapatalk

#11   archthanos

archthanos

iPH Contributor

• 1.078 μηνύματα
  • Tablet:iPad Pro 3rd gen + 4G

Δημοσίευση 02/11/2018 - 21:20

Επιτέλους ένα σωστό σχόλιο. Μην τα ισοπεδώνουμε όλα. Κάποια πράγματα πρέπει να ξεχωριζουν!!!!

Sent from my iPad using Tapatalk

#12   ikaros13

ikaros13

iPH Contributor

• 1.409 μηνύματα

Δημοσίευση 02/11/2018 - 21:23

Έχει δίκιο ο φίλος πάντως, κανονικά κοντά στο διχιλιαρο έπρεπε να πάνε αλλα να δίνουν και δώρο μια επιπλέον συσκευή των 100€ γιατί η βασική δεν πιανει Ίντερνετ ούτε έχει καλό σήμα

#13   dimitrisnt

dimitrisnt

iPH Contributor

• 1.166 μηνύματα
  • Κινητό: Άλλο

Δημοσίευση 02/11/2018 - 21:26

οποιος περιμενει να ξεχωρισει απο το ακριβο του τηλεφωνο και ταμπλετ.... :)

IPhone 14 pro - Macbook air m2

#14   ikaros13

ikaros13

iPH Contributor

• 1.409 μηνύματα

Δημοσίευση 02/11/2018 - 22:01

Ε οι έφηβοι αυτά κοιτάζουν κάπως πρέπει να ξεχωρίζουν αφού δεν έχουν και δίπλωμα οδήγησης

#15   mrdjgiorgis

mrdjgiorgis

iPH Addict

• 720 μηνύματα
  • GameCenter:icaruses

Δημοσίευση 03/11/2018 - 02:55

Εγώ νιώθω ότι είναι πολύ κοντά στο σημείο 0 η Apple μέχρι να πάρει την κάτω βόλτα. Απλά μετά αυτό που δεν έχει σκεφτεί είναι ότι θα φτάσει ο καιρός που θα παρακαλάει για αγοραστικό κοινό και δεν θα υπάρχει υπο δύο λόγους:

1. Σαν εταιρεία θα χάσει πέρα από το φημισμένο BrandName του μηλού, και την εμπιστευτηκότητα του κοινού. Όταν λες στην Apple ''εμείς σε χτήσαμε εταιρεία'' και τώρα μας γυρνάς την πλάτη (και το νίωθεις αυτό γιατί είσαι άνθρωπος κι έχεις δική σου κρίση), θα βρεθεί η στιγμή που θα παρακαλάει και δεν θα στρέφει κανείς την προσοχή του προς τα εκεί.

2. Υπάρχουν πολλές αξιόλογες εταιρίες οι οποίες έμαθαν να χτίζιουν οικονομίες και αξιοπιστία, χάρην στη μαμά Apple. Όμως αυτές οι εταιρίες έχουν μεγαλύτερη ευέληξία στο να διαβάζουν το περιβάλλον της Apple ως προς το θετικό κομμάτι αλλά ταυτόχρονα έχουν μάθει κάθε αρνητικό σημείο της Apple να το αναδικνύου σε δική τους επιτυχία, στρέφοντας το αγοραστικό κοινό προς αυτές. Αντιθέτος η Apple χαράζοντας αυτό το μονόδρομο της επιτυχίας μοιράζει δεξιά και αριστερά το κοινό της προάγοντας έτσι την δική της αποτυχία προς όφελος των υπόλοιπων ανταγωνιστών (πχ. Huawei - Android). Σε λίγα χρόνια ίσως υπάρξει η εξατομικευμένη πλευρά και κατόπην παραγγελίας - με υψηλό αντίτιμο, το οπόιο πλεόν θα αναφέρετε σε μεγάλους χρηματίες (πιο απλά πλουσίους).

Αλλά ΠΡΟΣΟΧΗ! να ξέρετε ότι κι αυτόι οι μεγάλοι χρηματίες θα θέλουν να αγοράζουν προιόντα τα οποία είναι προσιτά στο κοινό αλλά κατέχουν την εντός ορίων τιμή για το μέσο καταναλωτή. Μέχρι στιγμής η apple έχει ακουμπίσει το όριο που αν το ξεπεράσει, θα χάσει πέραν από τους μέσους καταναλωτές σιγα σιγά και τους πιό πλούσιους (χρηματιές ας το πουμε έτσι), κι εκεί τα πράγματα θα είναι δύσκολα γιατί θα μείωνετε το ενδιφέρον.

Παράδειγμα μπορούμε να πούμε ότι αποτελεί ένα τηλεοπτικό σόου που παρουσιάζετε στην tv και βλέπουμε ας το πούμε έτσι τον αγαπητό Σάκη Ρουβά να κρατά το δικό του iphone X. Το μυαλό του μέσου καταναλωτή αποδεικοποιώντας την εικόνα δημιουργεί στο μυαλό του μια καταναλωτική ανάγκη ''επιτευτή'' μεν απλά με υψηλη τιμή και πιότητα. Σε αντίθετη περίπτωση αν ο Σάκης κρατούσε ένα κινητό λέμε 5000Ευρώ ή ακόμη και 3000Ευρώ, το μυαλό του καταναλωτή δεν θα έδινε καν σημασία για το λόγο ότι δεν επρόκειτε να αγοράσει κάτι τέτοιο. Στο τέλος κι ο ίδιο ο Σάκης απ την άλλη θα γούσταρε να κρατάει κάτι στην οριακή τιμή που - ο καταναλωτής θα ήθελε - θα ήταν υψηλά στην πυραμίδα τιμών - αλλά θα μπορούσε και να το αγοράσει ο μέσος αγοραστής, δίνοντα έτσι σημασία  (ΚΑΙ) στη δική του φινέτσα να κάνει το γούστο του ο Σάκης που λέμε. Το ΄και' έχει σημασία γιατί δεν θα είναι ο μόνος που θα μπορεί να το αγοράσει θα είναι και άλλοι σε αυτή την οριακή τιμολογιακή πολιτική που θα μπορούν γιατί ίσω είναι μία τιμή ακριβώς και εντός ορίων όπως πχ τα 1200Ευρώ λέμε για παράδειγμα.

Αυτή είναι μια ιστορία ενός απλού fun της apple που αν δεν καταλάβει ότι σιγά σιγά τον χάνει σε λίγο καιρό (2-3 χρόνια το πολύ, γιατί δεν διαρκούν περισσότερο αυτές οι τιμολογιακές πολιτικές) θα αρχίζει να χάνει και η ίδια το παιχνίδι και θα είναι και αργά ας το πούμε έτσι.

Τελευταία επεξεργασία από: mrdjgiorgis, 03/11/2018 - 03:03

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 0