Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
- - - - -

Αντικατάσταση Μπαταρίας


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
126 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#46   kostasgp

kostasgp

    iPH User

  • 102 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 20/02/2019 - 14:53

Η μπαταρια αυτη που αλλαξαμε οσοι αλλαξαμε στο προγραμμα αντικαταστασης με τα 39€ εχει καποια εγγυηση;
Αν ναι ποση ειναι αυτη;;
Εγω πχ την αλλαξα πριν 2,5-3 μηνες σε επισημο κ εχει παει ηδη στο 98% με φορτιση του κινητου ανα 1,5-2 μερες

Ευχαριστω!




Sent from my iPhone using Tapatalk

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#47   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113.603 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 20/02/2019 - 15:33

Το περίεργο είναι πως παίρνεις στα σοβαρά το Health.

 

Και όχι μόνο αυτό, αλλά και σε μπαταρία 2,5 μηνών..


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#48   kostasgp

kostasgp

    iPH User

  • 102 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 20/02/2019 - 15:39

Απο περιεργεια το παρατηρησα λογω οτι ειναι καινουργια η μπαταρια.
Κ 2,5 μηνες θεωρητικα παντα εχει «στρωσει»

Φυσικα το να ξερω αν υπαρχει ή οχι εγγυηση στην μπαταρια αντικαταστασης δεν αφορα το 2% που εχει χασει αλλα να προλαβω εκ νεου αντικατασταση εντος της εγγυησης λιγο πριν αυτη ληξει




Sent from my iPhone using Tapatalk

#49   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113.603 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 20/02/2019 - 16:17

3 μήνες εγγύηση έχει πάντα το αντ/κο.

 

Μην ασχολείσαι με το Health.


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#50   ChefAlexander

ChefAlexander

    iPH Contributor

  • 1.332 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο

Δημοσίευση 20/02/2019 - 20:32

Επανέρχομαι στο θέμα αντικατάστασης που άνοιξα. Η αλλαγή της μπαταρίας δεν έγινε στην iStorm όπως πίστευα αλλά στον Κωτσόβολο. Μπερδεύτηκε η μητέρα μου και το έδωσε σε αυτούς αντί να πάει στο προγραμματισμένο ραντεβού που είχα κλείσει στην iStorm. Το θέμα είναι τώρα τι κάνω???

#51   pats

pats

    iPH Contributor

  • 1.566 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 8

Δημοσίευση 20/02/2019 - 22:57

Επανέρχομαι στο θέμα αντικατάστασης που άνοιξα. Η αλλαγή της μπαταρίας δεν έγινε στην iStorm όπως πίστευα αλλά στον Κωτσόβολο. Μπερδεύτηκε η μητέρα μου και το έδωσε σε αυτούς αντί να πάει στο προγραμματισμένο ραντεβού που είχα κλείσει στην iStorm. Το θέμα είναι τώρα τι κάνω???

τώρα δυστυχώς έχεις πρόβλημα.Οδηγία ´ της apple αναφέρει ότι κινητά με μη γνήσια μπαταρία βγαίνουνε μη επισκευάσιμα.
Η καλύτερη λύση είναι να πάρεις μια καλή μπαταρία από τα καταστήματα που προτείνουν εδώ μέσα τα παιδιά.
Εγω θα δοκίμαζα να πάω istorm να τους πω το μπέρδεμα και ότι κάτσει


Sent from my iPhone using Tapatalk

#52   ChefAlexander

ChefAlexander

    iPH Contributor

  • 1.332 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο

Δημοσίευση 21/02/2019 - 10:48

τώρα δυστυχώς έχεις πρόβλημα.Οδηγία ´ της apple αναφέρει ότι κινητά με μη γνήσια μπαταρία βγαίνουνε μη επισκευάσιμα.
Η καλύτερη λύση είναι να πάρεις μια καλή μπαταρία από τα καταστήματα που προτείνουν εδώ μέσα τα παιδιά.
Εγω θα δοκίμαζα να πάω istorm να τους πω το μπέρδεμα και ότι κάτσει


Sent from my iPhone using Tapatalk

Δεν πιστεύω ότι αξίζει τον κόπο να ασχοληθώ περαιτέρω με το θέμα. Δεν έχω την πρόθεση ούτε να μαλώνω με κάποιον ούτε και να πληρώσω επιπλέον για δεύτερη μπαταρία. Θα το αφήσω έτσι και όσο μου πάει. Πέραν τούτου σε λίγο καιρό θα προχωρήσω σε αντικατάσταση συσκευής είτε μέσω της επιδότησης μου είτε με απευθείας αγορά. Το συγκεκριμένο θα περάσει στα χέρια της μητέρας μου η της συζύγου μου που δεν έχουν ιδιαίτερες απαιτήσεις. Ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας.



#53   nsxbass

nsxbass

    iPH Guru

  • 9.378 μηνύματα
  • Twitter:@n1ckstrat
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • GameCenter:nsxbass

Δημοσίευση 21/02/2019 - 11:21

Σχετικά με το θέμα ότι μετά από αντικατάσταση σε εξουσιοδοτημένο δείχνει σερβις:

 

1 χρόνο πριν αλλάζω μπαταρία σε iPhone 6 μέλους της οικογένειας στο αγαπημένο iStorm στα πλαίσια του προγράμματος της Apple.

 

Στέλνω το κινητό με κούριερ, αλλάζουν την μπαταρία και μου το στέλνουν πίσω. Όλα τα μεταφορικά δικά μου εννοείται.

 

Βλέπω ότι με την καινούρια μπαταρία το κινητό βγάζει σέρβις. Η μπαταρία συμπεριφερόταν μια χαρά αλλά παρόλα αυτά κάνω ένα τηλέφωνο να τους ρωτήσω τι γίνεται.

 

Μου λένε ότι σε καμία περίπτωση αυτό δεν είναι φυσιολογικό και ότι το τηλέφωνο πρέπει να πάει πίσω να το ξαναδούνε.

 

Το ξαναστέλνω. Ξαναπληρώνω μεταφορικά.

 

Με παίρνει τηλέφωνο ένας υπάλληλος μετά από 1 μέρα. Με ρωτάει "Αφού το παραλάβατε, προχωρήσατε σε restore?"

 

Του απαντάω πως όχι, εφόσον κανένας δεν μου είπε ότι χρειάζεται. Ενοχλήθηκε, μου λέει είναι δυνατόν να μην κάνατε restore. Το γιατί δεν το έκαναν αυτοί εφόσον χρειαζοταν δεν μου απαντήθηκε ποτέ.

 

Πλήρωσα ξανά μεταφορικά, το πήρα πίσω και μετά από restore έστρωσε το τι εμφάνιζε.

 

Συνοπτικά:

 

 - Το iStorm δεν έκανε restore αλλάζοντας την μπαταρία ενώ είναι στα guidelines της Apple σε περίπτωση που μετά την αλλαγή δεν αμφανίζονται στατιστικά.

 - Όταν τους τηλεφώνησα για το πρόβλημα, ο υπάλληλος που μου απάντησε προφανώς ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΙΔΕΑ, με έβαλε να στείλω το κινητό πίσω και να χρεωθώ €20 πέρα δωθε.

 - Αντί να ζητήσουν και ένα συγγνώμη ή να πουν λάθος μας, δεν σας χρεώνουμε τα μεταφορικά, προσπάθησαν να βγουν και από πάνω.

 

Συνοψίζοντας, η μπαταρία δεν έχει τίποτα, με ένα restore θα δείξει στατιστικά κατά 99,9999%.

Επίσης συνοψίζοντας, μακρυά από το service του iStorm μέχρι να αλλάξει κάτι δραματικά.



#54   ChefAlexander

ChefAlexander

    iPH Contributor

  • 1.332 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο

Δημοσίευση 21/02/2019 - 15:41

Σχετικά με το θέμα ότι μετά από αντικατάσταση σε εξουσιοδοτημένο δείχνει σερβις:

 

1 χρόνο πριν αλλάζω μπαταρία σε iPhone 6 μέλους της οικογένειας στο αγαπημένο iStorm στα πλαίσια του προγράμματος της Apple.

 

Στέλνω το κινητό με κούριερ, αλλάζουν την μπαταρία και μου το στέλνουν πίσω. Όλα τα μεταφορικά δικά μου εννοείται.

 

Βλέπω ότι με την καινούρια μπαταρία το κινητό βγάζει σέρβις. Η μπαταρία συμπεριφερόταν μια χαρά αλλά παρόλα αυτά κάνω ένα τηλέφωνο να τους ρωτήσω τι γίνεται.

 

Μου λένε ότι σε καμία περίπτωση αυτό δεν είναι φυσιολογικό και ότι το τηλέφωνο πρέπει να πάει πίσω να το ξαναδούνε.

 

Το ξαναστέλνω. Ξαναπληρώνω μεταφορικά.

 

Με παίρνει τηλέφωνο ένας υπάλληλος μετά από 1 μέρα. Με ρωτάει "Αφού το παραλάβατε, προχωρήσατε σε restore?"

 

Του απαντάω πως όχι, εφόσον κανένας δεν μου είπε ότι χρειάζεται. Ενοχλήθηκε, μου λέει είναι δυνατόν να μην κάνατε restore. Το γιατί δεν το έκαναν αυτοί εφόσον χρειαζοταν δεν μου απαντήθηκε ποτέ.

 

Πλήρωσα ξανά μεταφορικά, το πήρα πίσω και μετά από restore έστρωσε το τι εμφάνιζε.

 

Συνοπτικά:

 

 - Το iStorm δεν έκανε restore αλλάζοντας την μπαταρία ενώ είναι στα guidelines της Apple σε περίπτωση που μετά την αλλαγή δεν αμφανίζονται στατιστικά.

 - Όταν τους τηλεφώνησα για το πρόβλημα, ο υπάλληλος που μου απάντησε προφανώς ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΙΔΕΑ, με έβαλε να στείλω το κινητό πίσω και να χρεωθώ €20 πέρα δωθε.

 - Αντί να ζητήσουν και ένα συγγνώμη ή να πουν λάθος μας, δεν σας χρεώνουμε τα μεταφορικά, προσπάθησαν να βγουν και από πάνω.

 

Συνοψίζοντας, η μπαταρία δεν έχει τίποτα, με ένα restore θα δείξει στατιστικά κατά 99,9999%.

Επίσης συνοψίζοντας, μακρυά από το service του iStorm μέχρι να αλλάξει κάτι δραματικά.

Πολύ χρήσιμη η εμπειρία σου. Να ρωτήσω λοιπόν κάτι χαζό. Επειδή δεν έτυχε να κάνω ποτέ επαναφορά η Restore γιατί πολύ απλά δε χρειάστηκε, πώς ακριβώς γίνεται η διαδικασία και τι πρέπει να προσέξω? Ευχαριστώ.



#55   pats

pats

    iPH Contributor

  • 1.566 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 8

Δημοσίευση 21/02/2019 - 15:47

Συνδέεις το θνητό στον υπολογιστή ,κανείς backup και μετά επιλέγεις την επαναφορά συσκευής.Εφ όσον όμως δεν μπήκε αυθεντική μπαταρία αλλά του σωρού δεν νομίζω να λυθεί το θεμα με restore αλλά ΕΦ όσον τέθηκε δεν χάνεις τίποτα να το κάνεις


Sent from my iPhone using Tapatalk

#56   m4rvel89

m4rvel89

    iPH Addict

  • 739 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 27/05/2019 - 15:31

Καλησπέρα 

nikosgnr

να ρωτησω η μπαταρια που αλλαξα μεσω του προγραμματος της  apple στα 39 ευρω συγκεκριμενα στην infoquest ειναι αυθεντικη η οχι?

Τηλεφωνικα μου ειπαν οτι ειναι αυθεντικη αλλα ακουω διαφορα και θα ηθελα καποια επιβεβαιωση.Ευχαριστω.

 

Και δευτερον θελω να αλλαξω σε iphone 6 γιατι ανειγοκλεινει συνεχεια το κινητο και υποψιαζομαι οτι φταιει η μπαταρια,απο που προτεινετε η εχετε καποια ιδεα για το τι αλλο μπορει να φταιει και πως μπορω να το εξακριβωσω οσο πιο οικονομικα και αξιοπιστα γινεται?


Τελευταία επεξεργασία από: m4rvel89, 27/05/2019 - 15:32


#57   petervgr

petervgr

    iPH Elite Poster

  • 2.599 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:iPad Air 2

Δημοσίευση 27/05/2019 - 15:54

Αυθεντική είναι.

Αν έχεις πρόβλημα πάλι εκεί πας ήDocument με λίγο καλύτερη και πιο γρήγορη εξυπηρέτηση.

Κάτι καλύτερο δεν υπάρχει

Sorry τώρα είδα απευθυνοσουν στον Νίκο.
Sent from my iPhone X using Tapatalk Pro

Τελευταία επεξεργασία από: petervgr, 27/05/2019 - 15:59


#58   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113.603 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 27/05/2019 - 16:08

Καλησπέρα 

nikosgnr

να ρωτησω η μπαταρια που αλλαξα μεσω του προγραμματος της  apple στα 39 ευρω συγκεκριμενα στην infoquest ειναι αυθεντικη η οχι?

Τηλεφωνικα μου ειπαν οτι ειναι αυθεντικη αλλα ακουω διαφορα και θα ηθελα καποια επιβεβαιωση.Ευχαριστω.

 

Και δευτερον θελω να αλλαξω σε iphone 6 γιατι ανειγοκλεινει συνεχεια το κινητο και υποψιαζομαι οτι φταιει η μπαταρια,απο που προτεινετε η εχετε καποια ιδεα για το τι αλλο μπορει να φταιει και πως μπορω να το εξακριβωσω οσο πιο οικονομικα και αξιοπιστα γινεται?

Γενικά να ξέρεις πως όταν απευθύνεσαι σε κάποιο απο τα εξουσιοδοτημένα, δε τίθεται θέμα μη γνησιότητας αντ/κων.

 

Μιας και ουσιαστικά είναι επέκταση της Apple.

 

Τώρα για το 6 λογικά κατά 99% είναι μπαταρία.

 

Βρες ένα τεχνικό να στην αλλάξει και μη κάνεις το λάθος να μπλέξεις με iRepair, εκτός και αν θες να το κλαίς μια και καλή..


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#59   steved

steved

    iPH Member

  • 225 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • Tablet:iPad 3

Δημοσίευση 28/05/2019 - 08:52

Γενικά να ξέρεις πως όταν απευθύνεσαι σε κάποιο απο τα εξουσιοδοτημένα, δε τίθεται θέμα μη γνησιότητας αντ/κων.

 

Μιας και ουσιαστικά είναι επέκταση της Apple.

 

Τώρα για το 6 λογικά κατά 99% είναι μπαταρία.

 

Βρες ένα τεχνικό να στην αλλάξει και μη κάνεις το λάθος να μπλέξεις με iRepair, εκτός και αν θες να το κλαίς μια και καλή..

Άλλαξα μπαταρία στο 6αρι στους επίσημους και μετά από κανένα 5μηνο το κινητό κάνει συνέχεια restart σαν να έχει unofficial hardware επάνω.

 

Απλά τραγικό, έκανα claim στην apple αλλά δεν ασχολήθηκα παραπάνω και το άφησα.

 

Τώρα θέλω να το φτιάξω για δεύτερο, να το στείλω πάλι σε επίσημους ή να το δώσω πουθενά αλλού?



#60   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113.603 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 28/05/2019 - 11:35

Πιθανόν να έπεσες σε Faulty μπαταρία.. Συμβαίνει.

 

Μπορούσες να το 'χες πάει πίσω να σιυ την άλλαζαν χωρίς έξτρα κόστος προφανώς.

 

Τα 39€ έχουν τελειώσει πλέον.

 

Τα ζυγίζεις και πράττεις αναλόγως.


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;



Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1

0 μέλη, 1 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες