
Αντικατάσταση Μπαταρίας
#46
Δημοσίευση 20/02/2019 - 14:53
Αν ναι ποση ειναι αυτη;;
Εγω πχ την αλλαξα πριν 2,5-3 μηνες σε επισημο κ εχει παει ηδη στο 98% με φορτιση του κινητου ανα 1,5-2 μερες
Ευχαριστω!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ad
#48
Δημοσίευση 20/02/2019 - 15:39
Κ 2,5 μηνες θεωρητικα παντα εχει «στρωσει»
Φυσικα το να ξερω αν υπαρχει ή οχι εγγυηση στην μπαταρια αντικαταστασης δεν αφορα το 2% που εχει χασει αλλα να προλαβω εκ νεου αντικατασταση εντος της εγγυησης λιγο πριν αυτη ληξει
Sent from my iPhone using Tapatalk
#50
Δημοσίευση 20/02/2019 - 20:32

#51
Δημοσίευση 20/02/2019 - 22:57
τώρα δυστυχώς έχεις πρόβλημα.Οδηγία ´ της apple αναφέρει ότι κινητά με μη γνήσια μπαταρία βγαίνουνε μη επισκευάσιμα.Επανέρχομαι στο θέμα αντικατάστασης που άνοιξα. Η αλλαγή της μπαταρίας δεν έγινε στην iStorm όπως πίστευα αλλά στον Κωτσόβολο. Μπερδεύτηκε η μητέρα μου και το έδωσε σε αυτούς αντί να πάει στο προγραμματισμένο ραντεβού που είχα κλείσει στην iStorm. Το θέμα είναι τώρα τι κάνω
Η καλύτερη λύση είναι να πάρεις μια καλή μπαταρία από τα καταστήματα που προτείνουν εδώ μέσα τα παιδιά.
Εγω θα δοκίμαζα να πάω istorm να τους πω το μπέρδεμα και ότι κάτσει
Sent from my iPhone using Tapatalk
#52
Δημοσίευση 21/02/2019 - 10:48
τώρα δυστυχώς έχεις πρόβλημα.Οδηγία ´ της apple αναφέρει ότι κινητά με μη γνήσια μπαταρία βγαίνουνε μη επισκευάσιμα.
Η καλύτερη λύση είναι να πάρεις μια καλή μπαταρία από τα καταστήματα που προτείνουν εδώ μέσα τα παιδιά.
Εγω θα δοκίμαζα να πάω istorm να τους πω το μπέρδεμα και ότι κάτσει
Sent from my iPhone using Tapatalk
Δεν πιστεύω ότι αξίζει τον κόπο να ασχοληθώ περαιτέρω με το θέμα. Δεν έχω την πρόθεση ούτε να μαλώνω με κάποιον ούτε και να πληρώσω επιπλέον για δεύτερη μπαταρία. Θα το αφήσω έτσι και όσο μου πάει. Πέραν τούτου σε λίγο καιρό θα προχωρήσω σε αντικατάσταση συσκευής είτε μέσω της επιδότησης μου είτε με απευθείας αγορά. Το συγκεκριμένο θα περάσει στα χέρια της μητέρας μου η της συζύγου μου που δεν έχουν ιδιαίτερες απαιτήσεις. Ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας.
#53
Δημοσίευση 21/02/2019 - 11:21
Σχετικά με το θέμα ότι μετά από αντικατάσταση σε εξουσιοδοτημένο δείχνει σερβις:
1 χρόνο πριν αλλάζω μπαταρία σε iPhone 6 μέλους της οικογένειας στο αγαπημένο iStorm στα πλαίσια του προγράμματος της Apple.
Στέλνω το κινητό με κούριερ, αλλάζουν την μπαταρία και μου το στέλνουν πίσω. Όλα τα μεταφορικά δικά μου εννοείται.
Βλέπω ότι με την καινούρια μπαταρία το κινητό βγάζει σέρβις. Η μπαταρία συμπεριφερόταν μια χαρά αλλά παρόλα αυτά κάνω ένα τηλέφωνο να τους ρωτήσω τι γίνεται.
Μου λένε ότι σε καμία περίπτωση αυτό δεν είναι φυσιολογικό και ότι το τηλέφωνο πρέπει να πάει πίσω να το ξαναδούνε.
Το ξαναστέλνω. Ξαναπληρώνω μεταφορικά.
Με παίρνει τηλέφωνο ένας υπάλληλος μετά από 1 μέρα. Με ρωτάει "Αφού το παραλάβατε, προχωρήσατε σε restore?"
Του απαντάω πως όχι, εφόσον κανένας δεν μου είπε ότι χρειάζεται. Ενοχλήθηκε, μου λέει είναι δυνατόν να μην κάνατε restore. Το γιατί δεν το έκαναν αυτοί εφόσον χρειαζοταν δεν μου απαντήθηκε ποτέ.
Πλήρωσα ξανά μεταφορικά, το πήρα πίσω και μετά από restore έστρωσε το τι εμφάνιζε.
Συνοπτικά:
- Το iStorm δεν έκανε restore αλλάζοντας την μπαταρία ενώ είναι στα guidelines της Apple σε περίπτωση που μετά την αλλαγή δεν αμφανίζονται στατιστικά.
- Όταν τους τηλεφώνησα για το πρόβλημα, ο υπάλληλος που μου απάντησε προφανώς ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΙΔΕΑ, με έβαλε να στείλω το κινητό πίσω και να χρεωθώ €20 πέρα δωθε.
- Αντί να ζητήσουν και ένα συγγνώμη ή να πουν λάθος μας, δεν σας χρεώνουμε τα μεταφορικά, προσπάθησαν να βγουν και από πάνω.
Συνοψίζοντας, η μπαταρία δεν έχει τίποτα, με ένα restore θα δείξει στατιστικά κατά 99,9999%.
Επίσης συνοψίζοντας, μακρυά από το service του iStorm μέχρι να αλλάξει κάτι δραματικά.
#54
Δημοσίευση 21/02/2019 - 15:41
Σχετικά με το θέμα ότι μετά από αντικατάσταση σε εξουσιοδοτημένο δείχνει σερβις:
1 χρόνο πριν αλλάζω μπαταρία σε iPhone 6 μέλους της οικογένειας στο αγαπημένο iStorm στα πλαίσια του προγράμματος της Apple.
Στέλνω το κινητό με κούριερ, αλλάζουν την μπαταρία και μου το στέλνουν πίσω. Όλα τα μεταφορικά δικά μου εννοείται.
Βλέπω ότι με την καινούρια μπαταρία το κινητό βγάζει σέρβις. Η μπαταρία συμπεριφερόταν μια χαρά αλλά παρόλα αυτά κάνω ένα τηλέφωνο να τους ρωτήσω τι γίνεται.
Μου λένε ότι σε καμία περίπτωση αυτό δεν είναι φυσιολογικό και ότι το τηλέφωνο πρέπει να πάει πίσω να το ξαναδούνε.
Το ξαναστέλνω. Ξαναπληρώνω μεταφορικά.
Με παίρνει τηλέφωνο ένας υπάλληλος μετά από 1 μέρα. Με ρωτάει "Αφού το παραλάβατε, προχωρήσατε σε restore?"
Του απαντάω πως όχι, εφόσον κανένας δεν μου είπε ότι χρειάζεται. Ενοχλήθηκε, μου λέει είναι δυνατόν να μην κάνατε restore. Το γιατί δεν το έκαναν αυτοί εφόσον χρειαζοταν δεν μου απαντήθηκε ποτέ.
Πλήρωσα ξανά μεταφορικά, το πήρα πίσω και μετά από restore έστρωσε το τι εμφάνιζε.
Συνοπτικά:
- Το iStorm δεν έκανε restore αλλάζοντας την μπαταρία ενώ είναι στα guidelines της Apple σε περίπτωση που μετά την αλλαγή δεν αμφανίζονται στατιστικά.
- Όταν τους τηλεφώνησα για το πρόβλημα, ο υπάλληλος που μου απάντησε προφανώς ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΙΔΕΑ, με έβαλε να στείλω το κινητό πίσω και να χρεωθώ €20 πέρα δωθε.
- Αντί να ζητήσουν και ένα συγγνώμη ή να πουν λάθος μας, δεν σας χρεώνουμε τα μεταφορικά, προσπάθησαν να βγουν και από πάνω.
Συνοψίζοντας, η μπαταρία δεν έχει τίποτα, με ένα restore θα δείξει στατιστικά κατά 99,9999%.
Επίσης συνοψίζοντας, μακρυά από το service του iStorm μέχρι να αλλάξει κάτι δραματικά.
Πολύ χρήσιμη η εμπειρία σου. Να ρωτήσω λοιπόν κάτι χαζό. Επειδή δεν έτυχε να κάνω ποτέ επαναφορά η Restore γιατί πολύ απλά δε χρειάστηκε, πώς ακριβώς γίνεται η διαδικασία και τι πρέπει να προσέξω? Ευχαριστώ.
#55
Δημοσίευση 21/02/2019 - 15:47
Sent from my iPhone using Tapatalk
#56
Δημοσίευση 27/05/2019 - 15:31
Καλησπέρα
να ρωτησω η μπαταρια που αλλαξα μεσω του προγραμματος της apple στα 39 ευρω συγκεκριμενα στην infoquest ειναι αυθεντικη η οχι?
Τηλεφωνικα μου ειπαν οτι ειναι αυθεντικη αλλα ακουω διαφορα και θα ηθελα καποια επιβεβαιωση.Ευχαριστω.
Και δευτερον θελω να αλλαξω σε iphone 6 γιατι ανειγοκλεινει συνεχεια το κινητο και υποψιαζομαι οτι φταιει η μπαταρια,απο που προτεινετε η εχετε καποια ιδεα για το τι αλλο μπορει να φταιει και πως μπορω να το εξακριβωσω οσο πιο οικονομικα και αξιοπιστα γινεται?
Τελευταία επεξεργασία από: m4rvel89, 27/05/2019 - 15:32
#57
Δημοσίευση 27/05/2019 - 15:54
Αν έχεις πρόβλημα πάλι εκεί πας ήDocument με λίγο καλύτερη και πιο γρήγορη εξυπηρέτηση.
Κάτι καλύτερο δεν υπάρχει
Sorry τώρα είδα απευθυνοσουν στον Νίκο.
Sent from my iPhone X using Tapatalk Pro
Τελευταία επεξεργασία από: petervgr, 27/05/2019 - 15:59
#58
Δημοσίευση 27/05/2019 - 16:08
Καλησπέρα
να ρωτησω η μπαταρια που αλλαξα μεσω του προγραμματος της apple στα 39 ευρω συγκεκριμενα στην infoquest ειναι αυθεντικη η οχι?
Τηλεφωνικα μου ειπαν οτι ειναι αυθεντικη αλλα ακουω διαφορα και θα ηθελα καποια επιβεβαιωση.Ευχαριστω.
Και δευτερον θελω να αλλαξω σε iphone 6 γιατι ανειγοκλεινει συνεχεια το κινητο και υποψιαζομαι οτι φταιει η μπαταρια,απο που προτεινετε η εχετε καποια ιδεα για το τι αλλο μπορει να φταιει και πως μπορω να το εξακριβωσω οσο πιο οικονομικα και αξιοπιστα γινεται?
Γενικά να ξέρεις πως όταν απευθύνεσαι σε κάποιο απο τα εξουσιοδοτημένα, δε τίθεται θέμα μη γνησιότητας αντ/κων.
Μιας και ουσιαστικά είναι επέκταση της Apple.
Τώρα για το 6 λογικά κατά 99% είναι μπαταρία.
Βρες ένα τεχνικό να στην αλλάξει και μη κάνεις το λάθος να μπλέξεις με iRepair, εκτός και αν θες να το κλαίς μια και καλή..
#59
Δημοσίευση 28/05/2019 - 08:52
Γενικά να ξέρεις πως όταν απευθύνεσαι σε κάποιο απο τα εξουσιοδοτημένα, δε τίθεται θέμα μη γνησιότητας αντ/κων.
Μιας και ουσιαστικά είναι επέκταση της Apple.
Τώρα για το 6 λογικά κατά 99% είναι μπαταρία.
Βρες ένα τεχνικό να στην αλλάξει και μη κάνεις το λάθος να μπλέξεις με iRepair, εκτός και αν θες να το κλαίς μια και καλή..
Άλλαξα μπαταρία στο 6αρι στους επίσημους και μετά από κανένα 5μηνο το κινητό κάνει συνέχεια restart σαν να έχει unofficial hardware επάνω.
Απλά τραγικό, έκανα claim στην apple αλλά δεν ασχολήθηκα παραπάνω και το άφησα.
Τώρα θέλω να το φτιάξω για δεύτερο, να το στείλω πάλι σε επίσημους ή να το δώσω πουθενά αλλού?
Ad
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1
0 μέλη, 1 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες