Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
* - - - - 1 ψήφοι

Κάποιες σύντομες απορίες για αγορά μεταχειρισμενου iPhone X


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
53 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#46   vagelisvl

vagelisvl

    iPH User

  • 114 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone X

Δημοσίευση 11/12/2018 - 08:00

Εγώ πάλι σε ένα ipad mini 2 που έχει ένα καμένο pixel και σε ένα μήνα λήγει η εγγύηση σε τηλ. επικοινωνία με την infoquest πριν απο μία εβδομάδα μου είπαν πρέπει να μιλήσω με το κατάστημα αγοράς (ΓΕΡΜΑΝΟΣ) για να κάνει αίτημα επισκευής, απο την άλλη η document μου είπε να πάω απο εκεί και να κάνουμε αίτημα στην apple πληρώνοντας 25e τα οποία αν γίνει αποδεκτό το αίτημα θα μου επιστραφούν...αν όχι καταλαβαίνετε φυσικά!

Ότι να΄ναι δηλάδή!



Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#47   Chaplin

Chaplin

    iPH Enthousiast

  • 446 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:iPad 4 +4G

Δημοσίευση 11/12/2018 - 08:59

Παιδιά μην μπλέκεστε τα πράγματα είναι απλά και ξεκάθαρα με την εγγύηση του 2ου χρόνου ότι και αν λένε τα σκρουτζομαγαζα.
Το έχουν κάνει πολλές φορές ιδιοκτήτες iphones.

Προσωπικό παράδειγμα τα Χριστούγεννα που μας πέρασαν με ένα 6s που το είχα 1,5 χρόνο.
Πέρασα από infoquest στο Ρέντη άφησα απόδειξη και κινητό για αλλαγή μπαταρίας (δεν είχε βγει το προγραμμα αλλαγής με τα 39€ ακόμα ).

Σε δυο μέρες πήραν έγκριση από την  για τον 2ο χρόνο εγγύησης και μετά μου άλλαξαν την μπαταρία δωρεάν.
Δεν απευθύνθηκα καθόλου στο κατάστημα αγοράς που λένε συνηθως διάφορες δικαιολογίες για να αποφύγουν πράγματα .

Πήγα κατευθείαν σε εξουσιοδοτημένο με την απόδειξη αγοράς και τελειώνεις αμέσως χωρίς πολλά πολλά.






Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Πολύ χρήσιμη η εμπειρία σου δεν καταλαβαίνω κάτι από την διαδικασία που περιγράφεις. Αφού το Χ σκρουτζομάγαζο δεν επιβαρύνεται με κανένα έξοδο για πιο λόγο κάνει συνήθως την πάπια;

 

Ps Την επισκευή στην Ελλάδα την κάνει η infoquest; (έχει τεχνικό τμήμα service;)


Τελευταία επεξεργασία από: Chaplin, 11/12/2018 - 09:00


#48   SmartSteli0s

SmartSteli0s

    iPH Enthousiast

  • 406 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:Άλλο

Δημοσίευση 11/12/2018 - 10:33

Πολύ χρήσιμη η εμπειρία σου δεν καταλαβαίνω κάτι από την διαδικασία που περιγράφεις. Αφού το Χ σκρουτζομάγαζο δεν επιβαρύνεται με κανένα έξοδο για πιο λόγο κάνει συνήθως την πάπια;

 

Ps Την επισκευή στην Ελλάδα την κάνει η infoquest; (έχει τεχνικό τμήμα service;)

δεν απευθυνεσαι σε κανενα σκρουτζ μονο στα επισημα , infoquest-document-isystem-arvato 



#49   georgeol

georgeol

    iPH Hero

  • 3.860 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 7
  • Tablet:iPad Air

Δημοσίευση 11/12/2018 - 11:36

Παιδιά μην μπλέκεστε τα πράγματα είναι απλά και ξεκάθαρα με την εγγύηση του 2ου χρόνου ότι και αν λένε τα σκρουτζομαγαζα.
Το έχουν κάνει πολλές φορές ιδιοκτήτες iphones.

Προσωπικό παράδειγμα τα Χριστούγεννα που μας πέρασαν με ένα 6s που το είχα 1,5 χρόνο.
Πέρασα από infoquest στο Ρέντη άφησα απόδειξη και κινητό για αλλαγή μπαταρίας (δεν είχε βγει το προγραμμα αλλαγής με τα 39€ ακόμα ).

Σε δυο μέρες πήραν έγκριση από την  για τον 2ο χρόνο εγγύησης και μετά μου άλλαξαν την μπαταρία δωρεάν.
Δεν απευθύνθηκα καθόλου στο κατάστημα αγοράς που λένε συνηθως διάφορες δικαιολογίες για να αποφύγουν πράγματα .

Πήγα κατευθείαν σε εξουσιοδοτημένο με την απόδειξη αγοράς και τελειώνεις αμέσως χωρίς πολλά πολλά.






Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Το θέμα είναι τι ισχύει για αγορά με τιμολόγιο και όχι για απόδειξη λιανικής όπως στην δική σου περίπτωση. Άσε που νομίζω ότι πριν ένα χρόνο δεν υπήρχε διάκριση μεταξύ τιμολογίου και απόδειξης λιανικής



#50   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113.564 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 11/12/2018 - 11:44

Μαλιστα... σωστα εχετε δικιο μιας κ δεν εχουν σερβις κτλ.

Βεβαια οι φοβοι μου ειναι οι εξης:

1. Να σου πουν οτι εμεις το αναγραφαμε κτλ κτλ ας προσεχες (με κοσμιο τροπο βεβαια )

2. Να κλεισει το σκρουτζομαγαζο κ να μην ξερεις που να απευθυνθεις τον 2ο χρονο. Εκει τι κανεις ενημερωτικα ;

Πρέπει κάποια στιγμή να καταλάβετε πως μιλάμε για ΝΟΜΟ.

 

Δεν είναι επιλογή καταστήματος όπως το DOA.

 

Αν έχει κλείσει, αναγκαστικά στα εξουσιοδοτημένα, που ξαναλέμε, δεν είναι υποχρεωμένοι να στο καλύψουν.

 

Εγώ πάλι σε ένα ipad mini 2 που έχει ένα καμένο pixel και σε ένα μήνα λήγει η εγγύηση σε τηλ. επικοινωνία με την infoquest πριν απο μία εβδομάδα μου είπαν πρέπει να μιλήσω με το κατάστημα αγοράς (ΓΕΡΜΑΝΟΣ) για να κάνει αίτημα επισκευής, απο την άλλη η document μου είπε να πάω απο εκεί και να κάνουμε αίτημα στην apple πληρώνοντας 25e τα οποία αν γίνει αποδεκτό το αίτημα θα μου επιστραφούν...αν όχι καταλαβαίνετε φυσικά!

Ότι να΄ναι δηλάδή!

Ο Γερμανός έχει δικό του επισκευαστικό ξεχωριστά απο τα εξουσιοδοτημένα, γι' αυτό και σε έστειλαν εκεί.

 

Πολύ χρήσιμη η εμπειρία σου δεν καταλαβαίνω κάτι από την διαδικασία που περιγράφεις. Αφού το Χ σκρουτζομάγαζο δεν επιβαρύνεται με κανένα έξοδο για πιο λόγο κάνει συνήθως την πάπια;

 

Ps Την επισκευή στην Ελλάδα την κάνει η infoquest; (έχει τεχνικό τμήμα service;)

Δε γίνονται εδώ επισκευές, μόνο "διορθώσεις".

 

Οι συσκευές τις περισσότερες των περιπτώσεων πάνε Ολλανδία.

 

Βέβαια τώρα με το Horizon για την αντ/σταση οθόνης και αυτό έχει ψιλό-περιοριστεί.


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#51   vagelisvl

vagelisvl

    iPH User

  • 114 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone X

Δημοσίευση 11/12/2018 - 12:46

Πρέπει κάποια στιγμή να καταλάβετε πως μιλάμε για ΝΟΜΟ.

 

Δεν είναι επιλογή καταστήματος όπως το DOA.

 

Αν έχει κλείσει, αναγκαστικά στα εξουσιοδοτημένα, που ξαναλέμε, δεν είναι υποχρεωμένοι να στο καλύψουν.

 

Ο Γερμανός έχει δικό του επισκευαστικό ξεχωριστά απο τα εξουσιοδοτημένα, γι' αυτό και σε έστειλαν εκεί.

 

Δε γίνονται εδώ επισκευές, μόνο "διορθώσεις".

 

Οι συσκευές τις περισσότερες των περιπτώσεων πάνε Ολλανδία.

 

Βέβαια τώρα με το Horizon για την αντ/σταση οθόνης και αυτό έχει ψιλό-περιοριστεί.

Τους το ανέφερα Νίκο οτι δεν θα ήθελα να μπεί χέρι εκτός εξουσιοδοτημένου service και μου είπαν οτι απλά ο Γερμανός θα κάνει αίτημα για το δικαίωμα δεύτερου χρόνου εγγύησης στην apple! 

PS: Sorry για την λάθος παράθεση!


Τελευταία επεξεργασία από: vagelisvl, 11/12/2018 - 12:47


#52   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113.564 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 11/12/2018 - 12:48

Ο Γερμανός λειτουργεί ως εξουσιοδοτημένο, όντας απο τα πρώτα APR στην Ελλάδα.

 

Χέρι πάλι δε μπαίνει γενικότερα ακόμα και απο τα εξουσιοδοτημένα.

 

Σε ειδικές περιπτώσεις μόνο και εφόσον πάρουν το οκ απο τα κεντρικά.


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#53   petervgr

petervgr

    iPH Elite Poster

  • 2.594 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:iPad Air 2

Δημοσίευση 11/12/2018 - 17:55

Πολύ χρήσιμη η εμπειρία σου δεν καταλαβαίνω κάτι από την διαδικασία που περιγράφεις. Αφού το Χ σκρουτζομάγαζο δεν επιβαρύνεται με κανένα έξοδο για πιο λόγο κάνει συνήθως την πάπια;

Ps Την επισκευή στην Ελλάδα την κάνει η infoquest; (έχει τεχνικό τμήμα service;)


Είναι πολύ απλό , αντί να το πας στο σκρουτζομαγαζο που θα το στείλει αντιπροσωπεία για επισκευή (που και εκείνοι θα το στείλουν Ολλανδία κάποιες φορές ανάλογα την βλάβη) και μετά θα το ξανα στείλουν πάλι πίσω στο μαγαζί για να ξανακαλεσει τον πελάτη για παραλαβή .....

Το πας κατευθείαν μόνος σου στην αντιπροσωπεία ή τα εξουσιοδοτημένα και ησυχάζεις και εσυ και το σκρουτζομαγαζο.

Όλο αυτό για το σκρουτζομαγαζο είναι βαβούρα χωρίς κέρδος όποτε εύλογα προσπαθούν να το αποφύγουν.
Όμως γλιτώνει και εμάς από χρονοβόρες διαδικασίες.




Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

#54   petervgr

petervgr

    iPH Elite Poster

  • 2.594 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:iPad Air 2

Δημοσίευση 11/12/2018 - 18:03

Το θέμα είναι τι ισχύει για αγορά με τιμολόγιο και όχι για απόδειξη λιανικής όπως στην δική σου περίπτωση. Άσε που νομίζω ότι πριν ένα χρόνο δεν υπήρχε διάκριση μεταξύ τιμολογίου και απόδειξης λιανικής


Όπως γράφει και ο Νίκος είναι νόμος πλέον.

Με τιμολόγιο 1 έτος εγγύηση.

Άδικο πραγματικά για επιχειρηματίες που δεν ασχολούνται επαγγελματικά με κινητά λαπτοπ κλπ.
Αλλά δυστυχώς ο νόμος μας έβαλε όλους τους επιχειρηματιες στο ίδιο τσουβάλι απέναντι από αυτούς με απόδειξη αγοράς που τους ονομάζει καταναλωτές.
Ο επιχειρηματίας ή ο ελεύθερος επαγγελματιας κατά τον νόμο αποκλείεται να είναι και καταναλωτής.

Τέλος πάντων σωστό λάθος έτσι είναι τα πράγματα σήμερα και προσαρμοζόμαστε.




Sent from my iPhone using Tapatalk Pro




Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1

0 μέλη, 1 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες