απο που το εχεις αγοράσει το ipad?
media markt
Δημοσίευση 03/02/2019 - 17:31
απο που το εχεις αγοράσει το ipad?
Δημοσίευση 03/02/2019 - 17:36
Τα ίδια χάλια και στην Θεσσαλονίκη η iStorm. Εμένα μου "επισκεύασαν" την κάρτα γραφικών σε 27αρι iMac και μετά από έναν χρόνο, όταν το άνοιξα για να βάλω SSD, είδα ότι έλειπαν οι 3 από τις 8 βίδες που κρατούν την logic board στο σασί. Προφανώς και επικοινώνησα με την apple, προφανώς και δεν βρήκα το δίκιο μου. Απλά μην μπλέξετε μαζί τους. 2 χρόνια πριν τους πήγα το 6S Plus μου (γιατί είχα θέματα με την δόνηση) και μου στέλνουν μετά από μέρες SMS ότι είναι έτοιμο να πάω να το πάρω. Πηγαίνω και μου λένε δεν είχε κάτι. Τρελαίνομαι που με κουβάλησαν 1 ώρα δρόμο μέχρι τη Θεσσαλονίκη για να μου το επιστρέψουν "έτοιμο", τους ξαναδείχνω το πρόβλημα και τελικά μου το αντικατέστησαν 1 εβδομάδα αργότερα. Είναι τελείως αντι-επαγγελματίες.
Δημοσίευση 03/02/2019 - 22:30
Δημοσίευση 03/02/2019 - 22:43
Στα iPads δεν έχει έλεγχο στο home button όπως στα iphones στο διαγνωστικό σύστημα.απαξ και ο τεχνικός διαπιστώσει unusual sound or mechanical failure κάνει αντικατάσταση τη συσκευή.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Δημοσίευση 03/02/2019 - 23:13
Εγώ ακόμα περιμένω (από τις 10 Νοεμβρίου που έκλεισα ραντεβού) για να με καλέσουν να αλλάξω τη μπαταρία στο 6S Plus μέσω του προγράμματος αντικατάστασης της Apple. 2 Φορές που κάλεσα για να μάθω, η απάντηση τους ήταν ότι έχουν πολύ κόσμο σε αναμονή.......Τα συμπεράσματα δικά σας.
Δημοσίευση 03/02/2019 - 23:23
Εγώ ακόμα περιμένω (από τις 10 Νοεμβρίου που έκλεισα ραντεβού) για να με καλέσουν να αλλάξω τη μπαταρία στο 6S Plus μέσω του προγράμματος αντικατάστασης της Apple. 2 Φορές που κάλεσα για να μάθω, η απάντηση τους ήταν ότι έχουν πολύ κόσμο σε αναμονή.......Τα συμπεράσματα δικά σας.
Καλά, και γω περιμένω από το Σεπτέμβριο τηλέφωνο για αλλαγή μπαταρίας σε 6s. Μετά από τέσσερα τηλέφωνα, ακόμα είμαι στη λίστα αναμονής.
Το έστειλα document, σε 4 μέρες το είχα πίσω.
Δημοσίευση 03/02/2019 - 23:25
ναι όντως είναι η επίσημη apple σε αυτό το τηλέφωνο. Έχω φίλο που δουλεύει εκεί. Είναι μάλιστα και στην Αθήνα το κέντρο. Κάπου στην Καλλιθέα είναι.
Δημοσίευση 03/02/2019 - 23:30
Δημοσίευση 04/02/2019 - 01:05
Για να δείτε πόσο σοβαρή εταιρία είναι θα σας πω προσωπική ιστορία που έγινε μαζί τους πριν 2 χρονιά. Στην εταιρία που δουλεύω θέλαμε να κάνουμε δώρο ένα macbook pro τα Χριστούγεννα. Για να μην έχουμε προβλήματα η παραγγελιά έγινε τηλεφωνικά μαζί τους αρχές Σεπτεμβρίου. Αφού λοιπόν με διαβεβαίωσαν ότι υπάρχει διαθέσιμο κομμάτι μας είπαν να καταθέσουμε τα χρήματα στον λογαριασμό τους και θα αποσταλεί αμέσως. Την επόμενη έγινε η κατάθεση όλου του ποσού. Τους πήραμε πάλι τηλέφωνο ότι έγινε η κατάθεση. Λόγω πολύ δουλειάς το θέμα ξεχάστηκε. Και το θυμηθήκαμε αρχές Δεκεμβρίου που πλησιάζει ο καιρός. Ψάξαμε μήπως ήρθε και δεν το καταλάβαμε άλλα πουθενά. Τους παίρνουμε τηλεφωνώ και αρχίσανε της δικαιολογίες ότι δεν υπάρχει και άλλες τέτοιες βλακείες. Σε 2 μέρες ήρθε.
Δημοσίευση 04/02/2019 - 06:02
Στις πελατειακές σχέσεις υπάρχει η ΑΦΟΣΙΩΣΗ η ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ και η ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ.
Προς το band της Apple και από εμάς που αγαπάμε και αγοράζουμε τα προϊόντα της υπάρχουν και τα 2.
Στους "επίσημους" η αφοσίωση και η εμπιστοσύνη κλονίζεται ή και χάνεται λόγω έλλειψης ικανοτήτων από κάτι τέτοιες περιπτώσεις.
Apple store στην Ελλάδα άμεσα για να τελειώνουμε με αυτά...
Τελευταία επεξεργασία από: Vito, 04/02/2019 - 06:05
Δημοσίευση 04/02/2019 - 07:16
Τα 'χουμε πει πολλές φορές για την "αγαπημένη" iStorm.
Πάλι καλά να λες που δεν πήρες δωράκι "αναμνηστικά" χτυπήματα και γρατζουνιές.
* Προσοχή με το λεξιλόγιο..
Να σου πω Νικο αυτο με τις γρατζουνιες και τα χτυπηματα - επειδη εχει συμβει σε ατομα στο παρελθον - το φοβομουν και εγω, για αυτο και οταν το πηρα, μπροστα τους, το τσεκαρα 100 φορες γυρω γυρω μηπως και ειχε κατι αλλα ευτυχως τιποτα.
Το μονο θεμα ηταν (αν και εννοειτε δεν ειναι προβλημα αυτο) οτι, παρολο που το ειχα παει με 100% μπαταρια, το βρηκα εντελως πεθαμενο - δεν ανοιγε καν. Ευτυχως ηταν απο μπαταρια και οχι απο κατι αλλο..
*εχεις δικιο για το λεξιλογιο - οπου κλωτσιες θα βαζω ραπισματα
Δημοσίευση 04/02/2019 - 07:17
Στις πελατειακές σχέσεις υπάρχει η ΑΦΟΣΙΩΣΗ η ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ και η ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ.
Προς το band της Apple και από εμάς που αγαπάμε και αγοράζουμε τα προϊόντα της υπάρχουν και τα 2.
Στους "επίσημους" η αφοσίωση και η εμπιστοσύνη κλονίζεται ή και χάνεται λόγω έλλειψης ικανοτήτων από κάτι τέτοιες περιπτώσεις.
Apple store στην Ελλάδα άμεσα για να τελειώνουμε με αυτά...
+100000 like φιλε
Τα ειπες ολα σε 5 σειρες!
Δημοσίευση 04/02/2019 - 08:02
...Η εταιρεία iStorm για την οικονομία της συζήτησης ανήκει στην Infoquest...
https://www.quest.gr/el/activities
Δημοσίευση 04/02/2019 - 08:26
...Η εταιρεία iStorm για την οικονομία της συζήτησης ανήκει στην Infoquest...
Μπορει να ανηκει στην Quest (δεν ξερω αν ειναι το ιδιο...) αλλα επειδη μιλησα με Apple και μου ειπαν να ζητησω να στειλουν απο την istorm, κατευθειαν
το ipad στην info, οι τυποι το αρνηθηκαν, λεγοντας μου οτι ειναι αλλη εταιρεια και δεν στελνουν αυτοι απευθειας, αλλα θα πρεπει να παω εγω (πραγμα που εκανα) να παρω το ipad απο istorm και να στειλω στην info.
Αν ηταν παρακλαδι της info τοτε γιατι να μην το εστελναν αυτοι απευθειας??
0 μέλη, 0 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες