Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
- - - - -

Istorm service για κλωτσιες!


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
57 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#46   vagfilippo

vagfilippo

    iPH Elite Poster

  • 2.292 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • Tablet:iPad Pro 3rd gen

Δημοσίευση 07/02/2019 - 06:58

Την κοβω τη δουλεια να εχω και εγω προβληματα με ενα iphone 7 που εχω αφησει 2η φορα για διαγνωστικο ελεγχο. Ηδη την πρωτη μου απαντησανε πως η συσκευη δεν εχει τιποτα (ενω τους εδειχνα βιντεο) και λιγες ωρες που τι πηρα και το γυρισα και τους το ξαναδειχνα, και παλι μου παιξαν την κασέτα «θα θελατε να το ξανα αφησετε για διαγνωστικο ελεγχο;»


Sent from my iPhone using Tapatalk

welcome to the club...

 

τα ιδια οπως και σε μενα -  κανουν μονο διαγνωστικο (που στην ουσια ειναι ο ιδιος και την 2η φορα)

Πηγαινε παρτο - στειλτο document....



Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#47   SmartSteli0s

SmartSteli0s

    iPH Enthousiast

  • 406 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:Άλλο

Δημοσίευση 07/02/2019 - 09:21

welcome to the club...

 

τα ιδια οπως και σε μενα -  κανουν μονο διαγνωστικο (που στην ουσια ειναι ο ιδιος και την 2η φορα)

Πηγαινε παρτο - στειλτο document....

εν τω μεταξυ το οξυμωρο ειναι οτι δεν εχουν κανενα απολυτως λογω να εχουν τετοια συμπεριφορα διοτι ισα ισα αν προβουν σε σερβις ή αντικατασταση αντος εγγυησης καλυπτονται απ οτην apple για την οποια εργασια ενω αρνουμενοι να κανουν κατι μενουν απληρωτοι......

θεωρω απλα οτι ειναι χαζοι κ αντιγραφουν την ναικανοτητα του γερμανου.



#48   manosvitacar

manosvitacar

    iPH Community Leader

  • 12.949 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • Tablet:iPad Air 2

Δημοσίευση 07/02/2019 - 09:29

βέβαια παίζει και ότι οι διαδικασία πληρωμής από την apple να είναι χρονοβόρα οπότε δεν ασχολούνται καθόλου .



#49   kostakiss

kostakiss

    iPH Elite Poster

  • 1.910 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 3GS

Δημοσίευση 07/02/2019 - 09:32

εν τω μεταξυ το οξυμωρο ειναι οτι δεν εχουν κανενα απολυτως λογω να εχουν τετοια συμπεριφορα διοτι ισα ισα αν προβουν σε σερβις ή αντικατασταση αντος εγγυησης καλυπτονται απ οτην apple για την οποια εργασια ενω αρνουμενοι να κανουν κατι μενουν απληρωτοι......
θεωρω απλα οτι ειναι χαζοι κ αντιγραφουν την ναικανοτητα του γερμανου.

πιστεψε με καμία φορά , είναι αγγαρεία και για την ίδια την αλυσίδα και για τον υπάλληλο . Φυσικά η λογική η δίκη μου και η δικια σου φαντάζεται αλλά πράγματα .
Πχ μπορεί να είναι πολύ χρονοβόρο να πάρει έγκριση για το ανταλλακτικό , για την πίστωση του κοκ


Sent from my iPhone using Tapatalk

#50   vagfilippo

vagfilippo

    iPH Elite Poster

  • 2.292 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • Tablet:iPad Pro 3rd gen

Δημοσίευση 07/02/2019 - 09:59

πιστεψε με καμία φορά , είναι αγγαρεία και για την ίδια την αλυσίδα και για τον υπάλληλο . Φυσικά η λογική η δίκη μου και η δικια σου φαντάζεται αλλά πράγματα .
Πχ μπορεί να είναι πολύ χρονοβόρο να πάρει έγκριση για το ανταλλακτικό , για την πίστωση του κοκ


Sent from my iPhone using Tapatalk

δεν δικαιολογειτε ομως η ασκοπη και με προθεση αργοπορια, και ειδικα σε περιπτωσεις που 1+1 κανει 2 

Τσεκαρεις και λες ειναι οκ ή οχι!

και δεν κρατας το προιον στο συρταρι 12 μερες.

 

Αυτο δεν λεγεται ανικανοτητα αλλα σκοπιμη αδιαφορια!



#51   kostakiss

kostakiss

    iPH Elite Poster

  • 1.910 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 3GS

Δημοσίευση 07/02/2019 - 10:01

δεν δικαιολογειτε ομως η ασκοπη και με προθεση αργοπορια, και ειδικα σε περιπτωσεις που 1+1 κανει 2
Τσεκαρεις και λες ειναι οκ ή οχι!
και δεν κρατας το προιον στο συρταρι 12 μερες.

Αυτο δεν λεγεται ανικανοτητα αλλα σκοπιμη αδιαφορια!

οπως προείπα , η λύση είναι μια , το παίρνεις και το στέλνεις άλλου . Δυστυχώς το I storm , έχει χαλάσει . Μόνο κανα καλώδιο λέει να τους πας που δεν παίζει και εμφανισιακά είναι κομπλέ και σου φέρνουν ένα άλλο σε 2-3 εργάσιμες .



Sent from my iPhone using Tapatalk

#52   vagfilippo

vagfilippo

    iPH Elite Poster

  • 2.292 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • Tablet:iPad Pro 3rd gen

Δημοσίευση 07/02/2019 - 10:05

οπως προείπα , η λύση είναι μια , το παίρνεις και το στέλνεις άλλου . Δυστυχώς το I storm , έχει χαλάσει . Μόνο κανα καλώδιο λέει να τους πας που δεν παίζει και εμφανισιακά είναι κομπλέ και σου φέρνουν ένα άλλο σε 2-3 εργάσιμες .



Sent from my iPhone using Tapatalk

μακριαααα αδελφεεε!

 

Καλυτερα ακομη και το καλωδιο που λες να το παρω καινουργιο παρα να τρεχω να τους αποδειξω οτι το καλωδιο εχει προβλημα...

 

Ειναι ικανοι, ακομη και για το απλο καλωδιο να μου πουν οτι θα το τρεξουν διαγνωστικα για κανα 20ημερο, για να δουν να ειναι οκ.

:D



#53   Mikachuchios

Mikachuchios

    iPH Enthousiast

  • 395 μηνύματα
  • Twitter:@Mikachuchios
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS

Δημοσίευση 07/02/2019 - 14:22

Ρε Βαγγέλη τα έχουμε πει αυτά info αλλοιώς document .


Sent from my iPad using Tapatalk

καλησπερα και απο μενα, εδω θελω να αναφερω ποσο αντιεπαγγελματικα φερθηκε σε μενα η infoquest.

macbook pro 2016 με το πλεον γνωστο θεμα με το πληκτρολογιο, τραβαω βιντεο και το στελνω δειχνοντας το προβλημα που ειχαν συγκεκριμενα πληκτρα (εκαναν πολυ θορυβο σε σχεση με τα υπολοιπα και ειναι ενα αναγνωρισμενο προβλημα ξαναλεω), απλα εγω επειδη μενω Χιο λεω κατσε να επιβεβαιωσω μη χασω μια βδομαδα στις μεταφορες χωρις λογο. Μου απαντανε οτι λογος αντιακταστασης ειναι μονο οταν πατας και δε γραφει ή οταν πατας και γραφει διπλα-τριπλα, οχι οταν κανει θορυβο.

Δεν τους απανταω και με τη μια στελνω ακριβως το ιδιο μειλ στην iSystem. Απαντησαν θετικα και εννοειται εκαναν τη δουλεια τους οπως επρεπε. Επικοινωνησε μαλιστα μαζι μου και τεχνικος αφου παρελαβαν για να τους δωσω αδεια να βγαλουν ενα skin που ειχα βαλει.

Αφου λοιπον παρελεβα πισω το macbook, εστειλα ενα μειλ στην infoquest  λεγοντας να προσεχουν καλυτερα τα προγραμματα που τρεχουν γιατι δινουν λαθος πληροφοριες...δεν απαντησαν ποτε εννοειται.

Εκ τοτε εχω συνεργαστει αλλες 2 φορες με iSystem  και εχω μεινει απολυτα ευχαριστημενος.

 

Αναφερω τη δικη μου περιπτωση γιατι και γω ειχα την infoquest σαν την καλυτερη επιλογη...


Τελευταία επεξεργασία από: Mikachuchios, 07/02/2019 - 14:23


#54   tselpemts

tselpemts

    iPH Hero

  • 3.766 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:Άλλο
  • GameCenter:T S E L

Δημοσίευση 07/02/2019 - 15:42

Για να λέμε και τα καλά,σε λουράκι που κόπηκε μου δώσανε πιστωτικό αντίστοιχο της αξίας του αφού δεν υπήρχε άμεσα διαθέσιμο το ίδιο.
1fc5d9388055f05c8bf94b4f8ca6f909.jpg


Sent from my iPhone using Tapatalk

#55   manosvitacar

manosvitacar

    iPH Community Leader

  • 12.949 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • Tablet:iPad Air 2

Δημοσίευση 07/02/2019 - 18:45

Το μόνο σίγουρο είναι ότι υπάρχουν και δυσαρεστημένοι πελάτες και σε info αλλά κα οπουδήποτε άλλου το θέμα είναι σε τι ποσοστό είναι .

#56   YAz

YAz

    iPH Contributor

  • 1.628 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5
  • Tablet:iPad mini

Δημοσίευση 07/02/2019 - 19:07

Για να μην τα γράφω εδώ, που το θέμα είναι αποκλειστικά για το θέμα της istorm, είχα κάποια νέα οπότε άνοιξα ένα νέο topic για την περίπτωσή μου..



#57   vagfilippo

vagfilippo

    iPH Elite Poster

  • 2.292 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • Tablet:iPad Pro 3rd gen

Δημοσίευση 07/02/2019 - 22:09

Για να λέμε και τα καλά,σε λουράκι που κόπηκε μου δώσανε πιστωτικό αντίστοιχο της αξίας του αφού δεν υπήρχε άμεσα διαθέσιμο το ίδιο.1fc5d9388055f05c8bf94b4f8ca6f909.jpg
Sent from my iPhone using Tapatalk


Σιγουρα υπαρχουν και πελατες που εξυπηρετουν, αλλιως θα το εκλειναν το μαγαζι

Αλλα μεχρι να δουμε αυτο το μαμημενο το apple store, ο καθενας μας λιγο ή πολυ θαχει καποιο αρνητικο θεμα να σχολιασει απο τους «επισημους» αντιπροσωπους στην Ελλαδα.

#58   tselpemts

tselpemts

    iPH Hero

  • 3.766 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:Άλλο
  • GameCenter:T S E L

Δημοσίευση 07/02/2019 - 22:12

Σιγουρα υπαρχουν και πελατες που εξυπηρετουν, αλλιως θα το εκλειναν το μαγαζι

Αλλα μεχρι να δουμε αυτο το μαμημενο το apple store, ο καθενας μας λιγο ή πολυ θαχει καποιο αρνητικο θεμα να σχολιασει απο τους «επισημους» αντιπροσωπους στην Ελλαδα.

Κι εγώ τους έχω κράξει πολλάκις αλλά υπήρξαν και περιπτώσεις που με εξυπηρέτησαν άμεσα.


Sent from my iPhone using Tapatalk




Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1

0 μέλη, 1 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες