Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
- - - - -

Vodafone - Υψηλές χρεώσεις


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
74 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#61   IIIuvatar1981

IIIuvatar1981

    iPH Contributor

  • 1.202 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:Άλλο

Δημοσίευση 03/07/2020 - 07:19

Καλημέρα petervgr.

 

Το εταιρικό πακέτο που έχεις το διαχειρίζεσαι μόνος σου πηγαίνοντας σε κάποιο κατάστημα ή υπάρχει κάποιος εξωτερικός πωλητής που ασχολείται με τα εταιρικά και έρχεται στο χώρο σου;

Από τις 15 γραμμές που έχεις, τις επιδοτήσεις πως τις χρησιμοποιείς όταν λήγει ο χρόνος;

1) Παίρνεις για την κάθε γραμμή και συσκευή;

2) Ρίχνεις την επιδότηση στα πάγια σαν έκπτωση;

3) Παίρνεις με το σύνολο όλων των επιδοτήσεων των γραμμών 2-3 ακριβές συσκευές;

4) Ζητάς από την εταιρία κάποια υπερεπιδότηση για μεγαλύτερες εκπτώσεις ή για περισσότερες συσκευές;

 

Το πάγιο κάθε γραμμής για να αλλάξει προς τα κάτω, θα πρέπει αρχικά να κλείσει τον πρώτο χρόνο και μετά.

Η αλλαγή μπορεί να γίνει μια φορά το μήνα αλλά προϋπόθεση είναι να μην έχεις πάρει επιδότηση.

Εάν έχεις πάρει επιδότηση με έκπτωση στα πάγια, τότε νομίζω γίνεται αλλά η εταιρία θα σου ζητήσει να επιστρέψεις όλο το ποσό της έκπτωσης που σου έχει δώσει μέχρι εκείνη τη στιγμή. Και μετά θα πρέπει να περιμένεις να κλείσει ένα χρόνο για να πάρεις πάλι επιδότηση. Στα εταιρικά, άμα αρχίζεις στο ενδιάμεσο και σπας τα πάγια προς τα κάτω στο τέλος θα γίνει μπάχαλο με τις επιδοτήσεις γιατί για να πάρεις κάποιες συσκευές μπορεί να χρειαστεί να περιμένεις να κλείσουν όλες οι γραμμές το χρόνο.

Τώρα, εάν έχεις πάρει την επιδότηση ή τις επιδοτήσεις σε συσκευή ή συσκευές αυτό δεν γίνεται με τίποτα. Τουλάχιστον έτσι θυμάμαι. Γιατί η εταιρία σου δίνει όλο το ποσό κατευθείαν.



Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#62   petervgr

petervgr

    iPH Elite Poster

  • 2.594 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:iPad Air 2

Δημοσίευση 03/07/2020 - 08:22

Καλημέρα petervgr.

Το εταιρικό πακέτο που έχεις το διαχειρίζεσαι μόνος σου πηγαίνοντας σε κάποιο κατάστημα ή υπάρχει κάποιος εξωτερικός πωλητής που ασχολείται με τα εταιρικά και έρχεται στο χώρο σου;
Από τις 15 γραμμές που έχεις, τις επιδοτήσεις πως τις χρησιμοποιείς όταν λήγει ο χρόνος;
1) Παίρνεις για την κάθε γραμμή και συσκευή;
2) Ρίχνεις την επιδότηση στα πάγια σαν έκπτωση;
3) Παίρνεις με το σύνολο όλων των επιδοτήσεων των γραμμών 2-3 ακριβές συσκευές;
4) Ζητάς από την εταιρία κάποια υπερεπιδότηση για μεγαλύτερες εκπτώσεις ή για περισσότερες συσκευές;

Το πάγιο κάθε γραμμής για να αλλάξει προς τα κάτω, θα πρέπει αρχικά να κλείσει τον πρώτο χρόνο και μετά.
Η αλλαγή μπορεί να γίνει μια φορά το μήνα αλλά προϋπόθεση είναι να μην έχεις πάρει επιδότηση.
Εάν έχεις πάρει επιδότηση με έκπτωση στα πάγια, τότε νομίζω γίνεται αλλά η εταιρία θα σου ζητήσει να επιστρέψεις όλο το ποσό της έκπτωσης που σου έχει δώσει μέχρι εκείνη τη στιγμή. Και μετά θα πρέπει να περιμένεις να κλείσει ένα χρόνο για να πάρεις πάλι επιδότηση. Στα εταιρικά, άμα αρχίζεις στο ενδιάμεσο και σπας τα πάγια προς τα κάτω στο τέλος θα γίνει μπάχαλο με τις επιδοτήσεις γιατί για να πάρεις κάποιες συσκευές μπορεί να χρειαστεί να περιμένεις να κλείσουν όλες οι γραμμές το χρόνο.
Τώρα, εάν έχεις πάρει την επιδότηση ή τις επιδοτήσεις σε συσκευή ή συσκευές αυτό δεν γίνεται με τίποτα. Τουλάχιστον έτσι θυμάμαι. Γιατί η εταιρία σου δίνει όλο το ποσό κατευθείαν.


Καλημέρα @illuvatar1981


1) Παίρνεις για την κάθε γραμμή και συσκευή;

Ναι βγαίνει για κάθε γραμμή διαφορετική επιδότηση γιατί θέλω διαφορετικά προγράμματα στις γραμμές. . Στο τέλος για να έχω έναν μπούσουλα υπολογίζω το σύνολο για όλες καθώς και τα πάγια για όλες.


2) Ρίχνεις την επιδότηση στα πάγια σαν έκπτωση;

Ναι δεν συμφέρει να παίρνω συσκευές από αυτούς. Όλα σε έκπτωση. (Το ποσό της έκπτωσης μου βγαίνει περισσότερο από την επιδότηση σε συσκευές σχεδον πάντα σε όλες τις εταιρείες).

3) Παίρνεις με το σύνολο όλων των επιδοτήσεων των γραμμών 2-3 ακριβές συσκευές;

Όχι προτιμώ να τις αγοράζω μόνος μου χωρίς ΦΠΑ λόγω εταιρείας.


4) Ζητάς από την εταιρία κάποια υπερεπιδότηση για μεγαλύτερες εκπτώσεις ή για περισσότερες συσκευές;

Κάθε δυο χρόνια κάνω έρευνα αγοράς και στις τρεις εταιρείες (με την cosmote δύσκολα έως αδύνατον την έχουν δει δημόσιοι υπάλληλοι) και βλέπω στο σύνολο σε ποια θα πληρώνω λιγότερο συνολικά. Το τι κάνουν το ξέρουν πρακτικά οι σύμβουλοι της κάθε εταιρείας δεν ασχολούμαι και πολύ στο τι και πως θα τα βγάλουν. Με ενδιαφέρει το σύνολο σαν εταιρεία.

Πρακτικά αυτό που έχω δει τα τελευταία 5-6 χρόνια είναι ότι χαμηλότερες τιμές παίρνω από την κόκκινη και την μπλε μόνο όταν πάω σαν καινούργιος πελάτης με μεταφορά απο άλλη εταιρεία.
Η ανανέωση στην ιδια εταιρεία είναι οριακά συμφέρουσα.

Επίσης μεταξύ των δυο εταιρειών έχω δει ότι η μπλε έχει συνολικά καλύτερο σήμα παντού ενώ η κόκκινη πολύ καλές υπηρεσίες εξυπηρέτησης για εταιρείες αλλά λίγο δυσκίνητες (πχ επειδή έβαλα δυο επιπλέον γραμμές μετά από δέκα μέρες αρνούνταν να μου δώσουν στο τελος των συμβολαίων συνολική προσφορά ανανέωσης για όλες τις γραμμες . Ήθελαν να μου δώσουν ξεχωριστή προσφορά για τις 13 και άλλη για τις 2 γραμμές. Άλλαξα εταιρεία και τα έβαλα όλα μαζί)

Στο τέλος όμως για εμένα το βασικό κριτήριο είναι ουσιαστικά το συνολικό πάγιο που θα δώσω σαν εταιρεία τα δυο χρόνια του συμβολαίου. Τίποτα άλλο.





Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Τελευταία επεξεργασία από: petervgr, 03/07/2020 - 08:23


#63   IIIuvatar1981

IIIuvatar1981

    iPH Contributor

  • 1.202 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:Άλλο

Δημοσίευση 03/07/2020 - 08:55

Καλημέρα @illuvatar1981


1) Παίρνεις για την κάθε γραμμή και συσκευή;

Ναι βγαίνει για κάθε γραμμή διαφορετική επιδότηση γιατί θέλω διαφορετικά προγράμματα στις γραμμές. . Στο τέλος για να έχω έναν μπούσουλα υπολογίζω το σύνολο για όλες καθώς και τα πάγια για όλες.


2) Ρίχνεις την επιδότηση στα πάγια σαν έκπτωση;

Ναι δεν συμφέρει να παίρνω συσκευές από αυτούς. Όλα σε έκπτωση. (Το ποσό της έκπτωσης μου βγαίνει περισσότερο από την επιδότηση σε συσκευές σχεδον πάντα σε όλες τις εταιρείες).

3) Παίρνεις με το σύνολο όλων των επιδοτήσεων των γραμμών 2-3 ακριβές συσκευές;

Όχι προτιμώ να τις αγοράζω μόνος μου χωρίς ΦΠΑ λόγω εταιρείας.


4) Ζητάς από την εταιρία κάποια υπερεπιδότηση για μεγαλύτερες εκπτώσεις ή για περισσότερες συσκευές;

Κάθε δυο χρόνια κάνω έρευνα αγοράς και στις τρεις εταιρείες (με την cosmote δύσκολα έως αδύνατον την έχουν δει δημόσιοι υπάλληλοι) και βλέπω στο σύνολο σε ποια θα πληρώνω λιγότερο συνολικά. Το τι κάνουν το ξέρουν πρακτικά οι σύμβουλοι της κάθε εταιρείας δεν ασχολούμαι και πολύ στο τι και πως θα τα βγάλουν. Με ενδιαφέρει το σύνολο σαν εταιρεία.

Πρακτικά αυτό που έχω δει τα τελευταία 5-6 χρόνια είναι ότι χαμηλότερες τιμές παίρνω από την κόκκινη και την μπλε μόνο όταν πάω σαν καινούργιος πελάτης με μεταφορά απο άλλη εταιρεία.
Η ανανέωση στην ιδια εταιρεία είναι οριακά συμφέρουσα.

Επίσης μεταξύ των δυο εταιρειών έχω δει ότι η μπλε έχει συνολικά καλύτερο σήμα παντού ενώ η κόκκινη πολύ καλές υπηρεσίες εξυπηρέτησης για εταιρείες αλλά λίγο δυσκίνητες (πχ επειδή έβαλα δυο επιπλέον γραμμές μετά από δέκα μέρες αρνούνταν να μου δώσουν στο τελος των συμβολαίων συνολική προσφορά ανανέωσης για όλες τις γραμμες . Ήθελαν να μου δώσουν ξεχωριστή προσφορά για τις 13 και άλλη για τις 2 γραμμές. Άλλαξα εταιρεία και τα έβαλα όλα μαζί)

Στο τέλος όμως για εμένα το βασικό κριτήριο είναι ουσιαστικά το συνολικό πάγιο που θα δώσω σαν εταιρεία τα δυο χρόνια του συμβολαίου. Τίποτα άλλο.





Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Το ξέρω ότι κάθε χρόνο βγαίνει για κάθε γραμμή διαφορετική επιδότηση. Απλά ρώτησα για να δω πως διαχειρίζεσαι τις επιδοτήσεις.

Από τη στιγμή που τις γραμμές τις διαχειρίζεσαι μόνος σου χωρίς να έχεις κάποιον εξωτερικό πωλητή της εταιρίας για να σε συμβουλεύει και να μεσολαβεί για καλύτερες προσφορές, μην περιμένεις πολλά πράγματα.

Εάν σε συμφέρει να αγοράζεις τις συσκευές χωρίς να χρησιμοποιείς την επιδότηση, σωστά πράττεις.

Το να κάνεις έρευνα αγοράς είναι μεν σωστό γιατί πάντα έχεις τον έλεγχο αλλά από την άλλη 3 είναι όλες κι όλες οι εταιρίες.

Είναι λογικό κάθε φορά που ζητάς να μεταφέρεις τις γραμμές σου από την μια εταιρία στην άλλη, η εταιρία στην οποία πρόκειται να μετακινηθείς να σου δίνει καλύτερη προσφορά. Πως θα σε κερδίσει σαν πελάτη; Και μάλιστα με 15 γραμμές.

Όμως, ένας εξωτερικός πωλητής, μπορεί να πετύχει καλύτερη προσφορά ως αντιπρόταση για εσένα.

Επίσης, όταν έχεις έναν άνθρωπο δικό σου να σε συμβουλεύει και να μεσολαβεί στην εταιρία, μπορεί να ζητήσει και να πετύχει πράγματα που εσύ μόνος σου δεν θα μπορέσεις.

Επίσης και με τις γραμμές και τα πάγια και το πότε λήγουν, κλπ για να πάρεις τις επιδοτήσεις, όλα μπορούν να γίνουν.

Ακόμα και αλλαγές παγίων και εκτός του συγκεκριμένου χρόνου λήξης, και πολλά άλλα.

Εάν θέλεις τη γνώμη μου, δες το αυτό που σου λέω για τον εξωτερικό πωλητή εταιρικών.

Έχω δει πάρα πολλά με τα εταιρικά. Πράγματα που δεν είναι εύκολο να γίνουν αλλά τελικά γίνονται.


Τελευταία επεξεργασία από: IIIuvatar1981, 03/07/2020 - 08:55


#64   jimmakos

jimmakos

    iPH Community Leader

  • 10.183 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone X
  • Tablet:iPad 2

Δημοσίευση 18/07/2020 - 07:31

Μετά τις καταγγελίες μου τελικά μου έκοψαν ένα πολύ μεγαλύτερο ποσό. Μαζί με το ΦΠΑ στο σύνολο βγαίνει κοντά στα 200 ευρώ. Από το τίποτα, ήταν ένα πολύ σημαντικό ποσό. 

 

Ευχαριστώ πολύ όλους για την βοήθεια. 


Once You Go Mac You Never Go Back

#65   petervgr

petervgr

    iPH Elite Poster

  • 2.594 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:iPad Air 2

Δημοσίευση 18/07/2020 - 07:32

Έτσι !!!


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

#66   IIIuvatar1981

IIIuvatar1981

    iPH Contributor

  • 1.202 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:Άλλο

Δημοσίευση 18/07/2020 - 07:39

Αναμενόμενο ήταν ότι θα έκανε πίσω η Vodafone. Και η Wind και η Cosmote το κάνουν.

Όχι γιατί είχες δίκιο, αλλά γιατί δεν θέλουν να σε χάσουν από πελάτη.

Τουλάχιστον θα πληρώσεις λιγότερα.



#67   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113.560 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 07/08/2020 - 10:12

Παρόμοιο περιστατικό πρίν λίγες μέρες και με τη μάνα της κοπέλας μου, αυτή τη φορά με την "αγαπημένη" όλων Wind.

 

Το πρώτο πράγμα που σκέφτηκα ήταν αυτό εδώ το Topic.

 

Στο δια ταύτα, τελικό ποσό που έπρεπε να πληρώσει, 340€. Σοκ και δέος.

 

Πόσο πλήρωνε κανόνικά? 28€.

 

Πρίν λιγο καιρό είχε αλλάξει λοιπόν απο κάρτα, σε καρτοσύνδεση και δεν την είχαν ενημερώσει για τη φραγή. Δεν είχε καν στη νέα καρτοσύνδεση.

 

Και εκεί ουσιαστικά πατήσαμε στα τηλ. που έγιναν.

 

Η απάντηση τους? "Έπρεπε να μας το 'χετε ζητήσει".

 

Με τα πολλά χθες έμαθα πως την πήραν τηλ. και την ενημέρωσαν πως το ποσό τελικά θα γίνει πίστωση και θα επιστρέφεται με δόσεις κάθε μήνα.

 

Τέλος καλό, όλα καλά.

 

Έίμαι βέβαιος πλέον, πως οι μακακίες και τα "μαγειρέματα" γίνονται στις αλλαγές προγραμμάτων.

 

Πόσοι ακόμα θα την έχουν πατήσει και δε θα έχουν ασχοληθεί. Και αν ασχοληθούν στο τέλος θα καταλήξουν με ψυχολογικά.


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#68   petervgr

petervgr

    iPH Elite Poster

  • 2.594 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:iPad Air 2

Δημοσίευση 07/08/2020 - 13:15

Έτσι ακριβώς !!! Χρεώνουν ότι ναναι και σε όποιον κάτσει.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

#69   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113.560 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 07/08/2020 - 14:01

Ύπουλο πράγμα οι αλλαγές και μεταβάσεις σε άλλο πρόγραμμα.

 

Απο αυτά ζούν.


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#70   skiace

skiace

    iPH Elite Poster

  • 2.552 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:iPad Pro 3rd gen + 4G

Δημοσίευση 07/08/2020 - 17:10


Όμως, ένας εξωτερικός πωλητής, μπορεί να πετύχει καλύτερη προσφορά ως αντιπρόταση για εσένα.

Επίσης, όταν έχεις έναν άνθρωπο δικό σου να σε συμβουλεύει και να.

Πως εχεις αυτη την συνεργασία με εξωτερικο πωλητή ;
Δεν εχω 15 γραμμές που αναφέρεις, αλλα 9 στην βοντα.
Δεν τις λες και λίγες.


Sent from my iPad using Tapatalk

#71   skiace

skiace

    iPH Elite Poster

  • 2.552 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:iPad Pro 3rd gen + 4G

Δημοσίευση 18/08/2020 - 15:38

Εχω το red 1 που λήγει σε ενα μηνα περιπου στα 26,50€.
Μου προτάθηκε το ιδιο στα 31€ πλεον η το red plus στα 29,12€.
Ρώτησα σε τι τιμη θα μου έδιναν το red start και η απαντηση ηταν στην ιδια τιμη με το plus αφου και καλα αυτη η τιμη ειναι για φορητότητα και γινεται κατ´εξαιρεση σε μενα.
Τι λέτε ;
Εχω πιθανότητα για κατι καλύτερο στην τιμη ;


Sent from my iPad using Tapatalk

#72   takispapathe

takispapathe

    iPH User

  • 175 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6S

Δημοσίευση 18/08/2020 - 15:53

Μακρυά από την πρόστυχη εταιρία αυτή
Άνοιξα απλά δυο μέρες το κινητό Ρωσία κ με χρέωσαν δωδεκάμισι ευρώ την ημέρα επειδή το άνοιξα
Όταν έφυγα προς κοσμοτε με πήρε τηλ η βονταφον κ μου λέει θα στα διαγράψουμε τα δωδεκαρια να μας ξανάρθεις κ της απάντησα εσυ δεν έλεγες ότι καλώς χρεώθηκα (η προσωπική μου σύμβουλος )
Μου λέει σας θελουμε πίσω
Της λέω ηχογραφείς ναι μου λέει
Ωραία της λέω
Ούτε την φωτογραφία σας να μην δω γραφτό να το έχεις αναμνηστικό την ευχή κ χάσου
Αυτή είναι η βονταφον κ από κει η την ημέρα πάνε τέσσερα χρόνια για το υπόλοιπο μου 50€ όταν έφυγα χρεώσεις κ πέναλτι βάζω τρία ευρώ κάθε τόσο
Κ όταν με παίρνει τηλ σπανίως κανένας δικηγόρος μου λέει βάλε είκοσι ευρώ να κλείσουμε τον λογαριασμό του λέω
3€ έχω δεν έχω πιο πολλά όταν χρεώνατε 12,5€ την ημέρα χωρίς καμμία υπηρεσία ήταν καλά ;
Αυτές είναι οι εταιρείες κινητής στην Ελλάδα μην το ψάχνετε Μακρυά από σύνδεση φοιτητικό όλοι φοιτητές


Sent from my iPhone using Tapatalk

#73   skiace

skiace

    iPH Elite Poster

  • 2.552 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:iPad Pro 3rd gen + 4G

Δημοσίευση 18/08/2020 - 19:36

Ολοι εχουν παράπονα απο όλες τις εταιρείες.
Για την ιστορία παντα οταν βγαίνεις εκτος ΕΕ εισαι πολυ προσεκτικός κλείνοντας τα παντα. Σε οποία περιπτωση ομως εκ λάθους μου χρεώθηκα (Τουρκία, στο καράβι για Ιταλία, κα), οταν επικοινώνησα μαζι τους μου επέστρεψαν τα χρηματα σε επομενο λογαριασμο.

Το ζητούμενο στην δίκη μου περιπτωση δεν ειναι να αλλάξω εταιρεία αλλα να επιτύχω την καλύτερη δυνατή τιμη για μενα.


Sent from my iPhone using Tapatalk

#74   petervgr

petervgr

    iPH Elite Poster

  • 2.594 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:iPad Air 2

Δημοσίευση 18/08/2020 - 20:52

Ολοι εχουν παράπονα απο όλες τις εταιρείες.
Για την ιστορία παντα οταν βγαίνεις εκτος ΕΕ εισαι πολυ προσεκτικός κλείνοντας τα παντα. Σε οποία περιπτωση ομως εκ λάθους μου χρεώθηκα (Τουρκία, στο καράβι για Ιταλία, κα), οταν επικοινώνησα μαζι τους μου επέστρεψαν τα χρηματα σε επομενο λογαριασμο.

Το ζητούμενο στην δίκη μου περιπτωση δεν ειναι να αλλάξω εταιρεία αλλα να επιτύχω την καλύτερη δυνατή τιμη για μενα.


Sent from my iPhone using Tapatalk


Δυστυχώς την καλύτερη τιμή θα την πετύχεις μόνο αν κάνεις φορητότητα για άλλη εταιρεία , τότε θα σε πάρουν εκείνοι τηλ. Και θα σου προτιμούν καλά πάγια.
Μέχρι να κάνεις αίτηση για άλλη εταιρεία δεν σου κατεβάζουν τα κόστη. Σε θεωρούν δεδομένο ότι θα μείνεις σε αυτούς και σου προτιμούν κουτοπονηριές (πχ. μεγαλύτερο πρόγραμμα σε φθηνή τιμή χωρίς να το χρειάζεσαι κ.α. ).

ΥΓ. Τα ιδια ισχύουν για όλες τις εταιρείες κινητής. Απλά η Vodafone το κάνει απροκάλυπτα.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

#75   skiace

skiace

    iPH Elite Poster

  • 2.552 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:iPad Pro 3rd gen + 4G

Δημοσίευση 18/08/2020 - 21:46

Με τον τροπο που υλοποιούν πλεον την φορητότητα δεν θελω να μπλέξω στην διαδικασια του να μετρώ τα δευτερόλεπτα.
Θα το παω μεχρι την διακοπή η την μετατροπή σε καρτοκινητά και βλέπουμε.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;



Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 0

0 μέλη, 0 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες