Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
- - - - -

Vodafone - Υψηλές χρεώσεις


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
74 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#31   jimmakos

jimmakos

    iPH Community Leader

  • 10.183 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone X
  • Tablet:iPad 2

Δημοσίευση 01/07/2020 - 09:21

Δεν έχω σκοπό να το τραβήξω παραπάνω, δεν έχω ούτε τον χρόνο, ούτε τα ψυχολογικά αποθέματα. Έκανα κάποιες κινήσεις που δεν μου στοιχίζουν κάτι και αν βγει κάτι, βγήκε. Από εκεί και πέρα τους δήλωσα πως με έχασαν σαν πελάτη μετά την λήξη του συμβολαίου μου και πάμε παρακάτω. 


Once You Go Mac You Never Go Back

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#32   petervgr

petervgr

    iPH Elite Poster

  • 2.594 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:iPad Air 2

Δημοσίευση 01/07/2020 - 09:24

Δεν έχω σκοπό να το τραβήξω παραπάνω, δεν έχω ούτε τον χρόνο, ούτε τα ψυχολογικά αποθέματα. Έκανα κάποιες κινήσεις που δεν μου στοιχίζουν κάτι και αν βγει κάτι, βγήκε. Από εκεί και πέρα τους δήλωσα πως με έχασαν σαν πελάτη μετά την λήξη του συμβολαίου μου και πάμε παρακάτω.

Και εγώ έτσι έκανα και πήγα στην επόμενη , μέχρι να μου κάνει και αυτή κάποια στραβή.
Ψάχνω απεγνωσμένα να βρω τρόπο να κάνω συμβόλαιο κινητής στο εξωτερικό.
Κάτι αντίστοιχο με τους ελληνικούς τραπεζικους λογαριασμούς και την Revolut ή Ν26.
Εκεί θα είναι το τελειωτικό τους.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Τελευταία επεξεργασία από: petervgr, 01/07/2020 - 09:25


#33   GeorgiosL

GeorgiosL

    iPH Contributor

  • 1.459 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο

Δημοσίευση 01/07/2020 - 10:21

Όταν λες συμβόλαιο κινητής στο εξωτερικό;

Εννοείς να βρεις ένα πακέτο από άλλη χώρα για να μπορείς να κάνεις τα τηλέφωνα σου εδώ στην Ελλάδα;

Σίγουρα υπάρχουν καλύτερες επιλογές πακέτων κινητής απ ότι εδώ αλλά σε ποιο νούμερο θα σε καλούν μετά όποιοι θέλουν να σε πάρουν τηλέφωνο; Στο international; 

 

 

Και εγώ έτσι έκανα και πήγα στην επόμενη , μέχρι να μου κάνει και αυτή κάποια στραβή.
Ψάχνω απεγνωσμένα να βρω τρόπο να κάνω συμβόλαιο κινητής στο εξωτερικό.
Κάτι αντίστοιχο με τους ελληνικούς τραπεζικους λογαριασμούς και την Revolut ή Ν26.
Εκεί θα είναι το τελειωτικό τους.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro



#34   pavlossss

pavlossss

    iPH Contributor

  • 1.453 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 7

Δημοσίευση 01/07/2020 - 10:21

Έκανα εχθές μια καταγγελία στη ΕΕΤΤ. Αναφέροντας αυτά που λες και εσύ.

Θα περιμένω και από εκεί να δω αν θα βγει κάποιο αποτέλεσμα.

Μια απλή καταγγελία,με απλούς ισχυρισμούς δεν θα σου αποφέρει τίποτα.
Μια καταγγελία με απόδειξη ηχητική αποτελεί σίγουρη δικαίωση.

#35   GeorgiosL

GeorgiosL

    iPH Contributor

  • 1.459 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο

Δημοσίευση 01/07/2020 - 10:49

@Jimmakos

 σε αυτό ακριβώς το σημείο που αναφέρει ο φίλος είναι εκεί που θα πατήσουν και εκείνοι. 

 

"Για να σε προφυλάξει η εταιρία, θα πρέπει πρώτα εσύ ως πελάτης να το ζητήσεις. Ξεκινώντας από το σωστό πακέτο για την κάλυψη των αναγκών σου κάθε μήνα και από κει και πέρα ενεργοποιώντας κάποιες extra υπηρεσίες ως δικλείδες ασφαλείας".

 

από τη στιγμή που τα έχουν αναρτημένα δημοσίως και έχει υπάρξει πρωτύτερη ειδοποίηση από πλευράς τους για το 80% της χρήσης, τυπικά και νομικά είναι καλυμμένοι. Εφόσον δεν ενεργοποιήθηκε το χρηματικό όριο χρήσης σου λέει ήταν δική σου ευχέρεια να το κάνεις και δεν το έκανες. 

 

Το σωστότερο απ όλα θα ήταν να υπάρχει και μια δεύτερη ειδοποίηση στο 100% της χρήσης και να σε ενημερώνει οτι από εκεί και πέρα θα υπάρξει διαφοροποίηση στις χρεώσεις των κλήσεων και για το αν θέλεις να προχωρήσεις κάποια φραγή στο όριο. 

 

Δυστυχώς, τα παραθυράκια αυτά αφήνονται και λίγο επίτηδες από τις εταιρείες για να βγάλουν έξτρα κέρδη. Το κακό είναι οτι οι περισσότερες εταιρείες κοιτούν το χρήμα αντί να ενισχύσουν το 'happy customer policy'. 

 

Βέβαια αυτό θα αλλάξει στη μετα-κορονοιό εποχή. Οι εταιρείες που θα τη βγάλουν καθαρή μετά τη σοβαρότατη οικονομική κρίση που θα έρθει το χειμώνα παγκοσμίως, θα επιβιώσουν μόνο εκείνες που θα έχουν την πλήρη εμπιστοσύνη και ειλικρινή εκτίμηση των πελατών / καταναλωτών.

 

Αυτά πρέπει να τα βλέπουν και εδώ στη χώρα μας κάποιες εταιρείες που το παίζουν κολοσσοί / άρχοντες του κόσμου γιατί έρχονται πολύ δύσκολες μέρες από το χειμώνα.

Οι μαρκετινίστικες ψευτιές του τύπου "από τον άνθρωπο για τον άνθρωπο", "πάνω απ' όλα εσύ" και κάτι άλλα παρωχημένα motto που χρησιμοποιούν μόνο άκυρες τις βγάζουν στα μάτια των καταναλωτών και στατιστικά, μόνο χάνουν περισσότερους υποστηρικτές. Πόσο μάλλον που από εδώ και στο εξής ο κόσμος θα είναι πολύ μαζεμένος οικονομικά και θα γίνει ακόμα πιο επιφυλακτικός.

 

 

 

Βρε Δημήτρη, δεν αμφισβητεί κανένας την πρόθεση σου να πληρώσεις.

Εδώ συζητάμε το πως αλλά και εάν μπορείς να κυνηγήσεις την εταιρία στο να μην πληρώσεις τελικά αυτά τα χρήματα.

Οι εκπρόσωποι με τους οποίους μίλησες, σου έδωσαν λάθος απάντηση φυσικά (γιατί άλλα λέει η Vodafone στο site της), ΑΛΛΑ σου την έδωσαν αφού εσύ χρεώθηκες την παραπάνω κίνηση. Εσύ, θα ήσουν 100% καλυμμένος και με το δίκιο σου θα μπορούσες να διεκδικήσεις απ’ ευθείας από την Vodafone και χωρίς να μπλέξεις με τους διάφορους φορείς, να μην πληρώσεις το extra ποσό, στην περίπτωση που είχες επικοινωνήσει ή είχες επισκεφθεί κάποιο κατάστημα και είχες ρωτήσει από πρίν εάν υπάρχει κάποια υπηρεσία που σε περίπτωση που ξεφύγεις σε χρόνο, να μπορεί να σε προστατεύσει.

Αν για παράδειγμα εσύ όταν έλαβες το μήνυμα στο 80% της κάλυψης του πακέτου του συμβολαίου σου, είχες επικοινωνήσει με τη Vodafone και είχες ζητήσει αυτό που ζήτησες τώρα και σου έλεγαν ότι δεν υπάρχει (όπως λένε και τώρα δηλαδή), τότε σήμερα θα μπορούσες να τους πάρεις τηλέφωνο και να απαιτήσεις να μην πληρώσεις τίποτα και με το δίκιο σου. Και πολύ πιθανόν να μην πλήρωνες.

Για να σε προφυλάξει η εταιρία, θα πρέπει πρώτα εσύ ως πελάτης να το ζητήσεις. Ξεκινώντας από το σωστό πακέτο για την κάλυψη των αναγκών σου κάθε μήνα και από κει και πέρα ενεργοποιώντας κάποιες extra υπηρεσίες ως δικλείδες ασφαλείας.

Το εάν η εταιρία δεν σε έχει ενημερώσει σωστά αυτό είναι μια άλλη ιστορία. Αλλά σε νομικό επίπεδο, αυτό πρέπει να το αποδείξεις με στοιχεία. 

Δεν ξέρω πόσοι έχετε κάτσει ποτέ να διαβάσετε το τι γράφουν μέσα τα συμβόλαια που υπογράφετε. Η εταιρίες είναι καλυμμένες σχεδόν για τα πάντα απέναντι στον πελάτη. Εκτός και επαναλαμβάνω γίνει κάτι πολύ χοντρό που όντως να ευθύνεται η ίδια η Vodafone, π.χ.

Αυτό που θα ισχυριστεί όμως η Vodafone, όταν και εάν την πας στα δικαστήρια είναι ότι εσύ ως πελάτης μπορεί να μην ανέφερες τις πραγματικές ανάγκες κάλυψης σε χρόνο ομιλίας, δεδομένων, κλπ, όταν έκανες το συμβόλαιο, καθώς επίσης και ότι μπορεί κάποια στιγμή να σου προτάθηκε τηλεφωνικά ή από κατάστημα να ενεργοποιήσεις κάποια υπηρεσία φραγής από κάποιο ποσό και πάνω και εσύ τους αγνόησες. Ίσως ακόμα να ισχυριστούν, ότι ενώ υπάρχουν όλοι οι τρόποι ελέγχου του πακέτου σου (τους ανέφερα παραπάνω) ανά πάσα ώρα και στιγμή εσύ επίσης τους αγνόησες.

Είναι δύσκολο να πας να διεκδικήσεις κάτι, για μια λάθος ενημέρωση που έλαβες εκ των υστέρων και όχι πριν.

Εάν αποφασίσεις να τους κυνηγήσεις, προσωπικά σου εύχομαι να δικαιωθείς και να μην πληρώσεις ούτε σεντ.

Στα λέω όλα αυτά γιατί έχω ακούσει πάρα πολλές περιπτώσεις.

Αυτοί που κυρίως έβρισκαν δικαίωση (και πάλι όχι πάντα) ήταν όσοι είχαν πρόβλημα με τα 5ψήφια και τις τρελλές χρεώσεις. Ή με χρεώσεις περιαγωγής σε παραμεθόριο, κλπ.

Καλή τύχη!

 



#36   jimmakos

jimmakos

    iPH Community Leader

  • 10.183 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone X
  • Tablet:iPad 2

Δημοσίευση 01/07/2020 - 10:56

@Jimmakos
σε αυτό ακριβώς το σημείο που αναφέρει ο φίλος είναι εκεί που θα πατήσουν και εκείνοι.

"Για να σε προφυλάξει η εταιρία, θα πρέπει πρώτα εσύ ως πελάτης να το ζητήσεις. Ξεκινώντας από το σωστό πακέτο για την κάλυψη των αναγκών σου κάθε μήνα και από κει και πέρα ενεργοποιώντας κάποιες extra υπηρεσίες ως δικλείδες ασφαλείας".

από τη στιγμή που τα έχουν αναρτημένα δημοσίως και έχει υπάρξει πρωτύτερη ειδοποίηση από πλευράς τους για το 80% της χρήσης, τυπικά και νομικά είναι καλυμμένοι. Εφόσον δεν ενεργοποιήθηκε το χρηματικό όριο χρήσης σου λέει ήταν δική σου ευχέρεια να το κάνεις και δεν το έκανες.

Το σωστότερο απ όλα θα ήταν να υπάρχει και μια δεύτερη ειδοποίηση στο 100% της χρήσης και να σε ενημερώνει οτι από εκεί και πέρα θα υπάρξει διαφοροποίηση στις χρεώσεις των κλήσεων και για το αν θέλεις να προχωρήσεις κάποια φραγή στο όριο.

Δυστυχώς, τα παραθυράκια αυτά αφήνονται και λίγο επίτηδες από τις εταιρείες για να βγάλουν έξτρα κέρδη. Το κακό είναι οτι οι περισσότερες εταιρείες κοιτούν το χρήμα αντί να ενισχύσουν το 'happy customer policy'.

Βέβαια αυτό θα αλλάξει στη μετα-κορονοιό εποχή. Οι εταιρείες που θα τη βγάλουν καθαρή μετά τη σοβαρότατη οικονομική κρίση που θα έρθει το χειμώνα παγκοσμίως, θα επιβιώσουν μόνο εκείνες που θα έχουν την πλήρη εμπιστοσύνη και ειλικρινή εκτίμηση των πελατών / καταναλωτών.

Αυτά πρέπει να τα βλέπουν και εδώ στη χώρα μας κάποιες εταιρείες που το παίζουν κολοσσοί / άρχοντες του κόσμου γιατί έρχονται πολύ δύσκολες μέρες από το χειμώνα.
Οι μαρκετινίστικες ψευτιές του τύπου "από τον άνθρωπο για τον άνθρωπο", "πάνω απ' όλα εσύ" και κάτι άλλα παρωχημένα motto που χρησιμοποιούν μόνο άκυρες τις βγάζουν στα μάτια των καταναλωτών και στατιστικά, μόνο χάνουν περισσότερους υποστηρικτές. Πόσο μάλλον που από εδώ και στο εξής ο κόσμος θα είναι πολύ μαζεμένος οικονομικά και θα γίνει ακόμα πιο επιφυλακτικός.


Ισχύει Γιώργο. Εμένα πάνω από όλα με πείραξε η συμπεριφορά της Vodafone απέναντι μου ως πελάτη και καταναλωτή. Διότι από την πρώτη στιγμή τους είπα να βρούμε μια συμβιβαστική λύση και να πληρώσω μεν ένα ποσό, αλλά όχι φυσικά κάτι τόσο υπέρογκο. Για εμένα π.χ, ένα τίμιο ποσό θα ήταν να δώσω 100€ πέρα από το πάγιο μου, που είναι άλλα τόσα με τους αριθμούς που έχω κάτω από το ΑΦΜ μου. Εφόσον λοιπόν θέλησαν να το παίξουν έτσι το παιχνίδι, τους εξήγησα πως σαν πελάτη με έχασαν δια πάντως ότι κι αν γίνει. Θα μου τα πάρουν μια φορά, αλλά μετά θα τα δίνω σε άλλη εταιρία. Τόσο χαζή, ελληνική, νοοτροπία έχουν.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Once You Go Mac You Never Go Back

#37   IIIuvatar1981

IIIuvatar1981

    iPH Contributor

  • 1.202 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:Άλλο

Δημοσίευση 01/07/2020 - 11:28

Δημήτρη σε όποια εταιρία και να πας, λειτουργούν ακριβώς με τον ίδιο τρόπο. Διαβάστε προσεκτικά τα συμβόλαια και θα καταλάβετε τι εννοώ. Η πολιτική τους είναι κοινή.

 

Wind

 

Συνημμένο αρχείο  1.png   239,98KB   28 λήψεις

 

 

Cosmote

 

Συνημμένο αρχείο  2.png   253,19KB   27 λήψεις

Συνημμένο αρχείο  3.png   176,85KB   27 λήψεις

 

Και να πας αλλού κι εκεί μπορεί να έχεις την ίδια αντιμετώπιση. Στο λέω εκ πείρας.

 

Δεν είναι φιλανθρωπικά ιδρύματα αυτές οι εταιρίες και είναι και καλυμμένες στα πάντα σχεδόν.



#38   GeorgiosL

GeorgiosL

    iPH Contributor

  • 1.459 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο

Δημοσίευση 01/07/2020 - 11:31

Για αυτό ακριβώς αναφέρθηκα στο 'happy customer policy' και πόσο σημαντικό είναι οι εταιρείες να επενδύσουν σε αυτό αν θέλουν να συνεχίσουν να μακροημερεύουν. 

 

Θέλεις να σου δώσω ένα ακόμη χειρότερο παράδειγμα; (θα μας βγάλει λίγο εκτός θέματος, αλλά θα καταλάβεις το σκεπτικό).  

Parking αυτοκινήτων από αυτά που υπάρχουν γύρω από το αεροδρόμιο (που σε μεταφέρουν με τα βανάκια).

Πας το αυτοκίνητο να το αφήσεις για ταξίδι μιας εβδομάδας. 

Σε πετυχαίνει το lockdown, μένεις μπλοκαρισμένος σε άλλο μέρος -εκτός Αθήνας. 

Δεν μπορείς φυσικά να πάρεις το αμάξι σου και η επιχείρηση μετά από μερικές μέρες μπαίνει και σε αναστολή (κλείνει δηλαδή). 

Σε επικοινωνία τηλεφωνική λέγοντας οτι έχουν ακυρωθεί όλες οι πτήσεις και οτι είμαστε σε υποχρεωτική καραντίνα σου λένε (στον πληθυντικό της απόλυτης ευγένειας πάντα): "Μην ανησυχείτε, κι εμείς είμαστε κλειστά ως επιχείρηση. Και να θέλατε δεν μπορείτε να έρθετε να πάρετε το αυτοκίνητό σας. Δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα, όταν μπορέσετε να επιστρέψετε, ενημερώστε μας μόνο με τη νεα σας πτήση ώστε να έρθουμε να σας παραλάβουμε". 

 

Δυο μήνες μετά: άρση του lockdown. Επικοινωνία με το parking για ενημέρωση οτι μετά την άρση της καραντίνας βγήκε εισιτήριο επιστροφής και οτι θα γίνει παραλαβή του αυτοκινήτου. Χρεώση από parking για 2 μήνες χρήση (και με τσαμπουκά κιόλας, γραφικοί διάλογοι) και με αιτιολογία οτι παρόλο που η εταιρεία ήταν σε αναστολή εκείνοι πλήρωναν security να προσέχει τα αμάξια στο parking (παρόλο που υποτίθεται στα parking υπάρχει πάντοτε 24ωρη φύλαξη ανεξαρτήτως κορονοιου). Η απάντηση ήταν οτι "εμείς σας είπαμε μεν οτι δεν υπάρχει κάνενα πρόβλημα να αφήσετε εδώ το αυτοκίνητό σας και μην ανησυχείτε γιατί ο χώρος φυλλάσεται, αλλά ποτέ δεν είπαμε οτι δε θα χρεωθείτε για την έξτρα διαμονή...." Και μιλάμε για ένα parking. Και για ένα αυτοκίνητο που απλά στεκόταν σε ένα χωράφι. Όποιος καταλαβαίνει, καταλαβαίνει.   

 

Τα λεφτά λοιπόν τα πήραν με τσαμπουκά. Τι αποκόμισαν; Καταγγελία, ενημέρωση στο αντίστοιχο υπουργείο, και ένας πολύ δυσαρεστημένος πελάτης που τους δυσφημίζει παντού και φυσικά δεν πρόκειται να ξαναπατήσει εκεί ούτε ο ίδιος, ούτε η οικογένειά του, ούτε οι φίλοι του, ούτε και πολλοί άλλοι που έχουν πληροφορηθεί για το περιστατικό από τον κύκλο του.   

 

 *το παράδειγμα το αναφέρω και για το ποσό που ζήτησαν, που είναι πολύ κοντά σε αυτό που ζητάνε και σε σένα.

 

 

 

Ισχύει Γιώργο. Εμένα πάνω από όλα με πείραξε η συμπεριφορά της Vodafone απέναντι μου ως πελάτη και καταναλωτή. Διότι από την πρώτη στιγμή τους είπα να βρούμε μια συμβιβαστική λύση και να πληρώσω μεν ένα ποσό, αλλά όχι φυσικά κάτι τόσο υπέρογκο. Για εμένα π.χ, ένα τίμιο ποσό θα ήταν να δώσω 100€ πέρα από το πάγιο μου, που είναι άλλα τόσα με τους αριθμούς που έχω κάτω από το ΑΦΜ μου. Εφόσον λοιπόν θέλησαν να το παίξουν έτσι το παιχνίδι, τους εξήγησα πως σαν πελάτη με έχασαν δια πάντως ότι κι αν γίνει. Θα μου τα πάρουν μια φορά, αλλά μετά θα τα δίνω σε άλλη εταιρία. Τόσο χαζή, ελληνική, νοοτροπία έχουν.


Sent from my iPhone using Tapatalk


Τελευταία επεξεργασία από: GeorgiosL, 01/07/2020 - 11:34


#39   jimmakos

jimmakos

    iPH Community Leader

  • 10.183 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone X
  • Tablet:iPad 2

Δημοσίευση 01/07/2020 - 11:33

Δημήτρη σε όποια εταιρία και να πας, λειτουργούν ακριβώς με τον ίδιο τρόπο. Διαβάστε προσεκτικά τα συμβόλαια και θα καταλάβετε τι εννοώ. Η πολιτική τους είναι κοινή.

 

Wind

 

attachicon.gif1.png

 

 

Cosmote

 

attachicon.gif2.png

attachicon.gif3.png

 

Και να πας αλλού κι εκεί μπορεί να έχεις την ίδια αντιμετώπιση. Στο λέω εκ πείρας.

 

Δεν είναι φιλανθρωπικά ιδρύματα αυτές οι εταιρίες και είναι και καλυμμένες στα πάντα σχεδόν.

Ναι Δημήτρη το φαντάζομαι. Έπαθα και έμαθα, τώρα θα το ζητάω όπου κι αν πάω. Βασικά βέβαια αν είχα πάει Cosmote στο family pack που μοιράζονται τα λεπτά μεταξύ των άλλων χρηστών θα την είχα γλυτώσει, διότι οι άλλες 2 συσκευές δεν μιλάνε καθόλου μεταξύ τους και μου το έδιναν στα 90 ευρώ, όσα δίνω τώρα στη Voda. Τέλος πάντων. Υγεία να έχουμε. 


Once You Go Mac You Never Go Back

#40   jimmakos

jimmakos

    iPH Community Leader

  • 10.183 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone X
  • Tablet:iPad 2

Δημοσίευση 01/07/2020 - 11:44

Για αυτό ακριβώς αναφέρθηκα στο 'happy customer policy' και πόσο σημαντικό είναι οι εταιρείες να επενδύσουν σε αυτό αν θέλουν να συνεχίσουν να μακροημερεύουν. 

 

Θέλεις να σου δώσω ένα ακόμη χειρότερο παράδειγμα; (θα μας βγάλει λίγο εκτός θέματος, αλλά θα καταλάβεις το σκεπτικό).  

Parking αυτοκινήτων από αυτά που υπάρχουν γύρω από το αεροδρόμιο (που σε μεταφέρουν με τα βανάκια).

Πας το αυτοκίνητο να το αφήσεις για ταξίδι μιας εβδομάδας. 

Σε πετυχαίνει το lockdown, μένεις μπλοκαρισμένος σε άλλο μέρος -εκτός Αθήνας. 

Δεν μπορείς φυσικά να πάρεις το αμάξι σου και η επιχείρηση μετά από μερικές μέρες μπαίνει και σε αναστολή (κλείνει δηλαδή). 

Σε επικοινωνία τηλεφωνική λέγοντας οτι έχουν ακυρωθεί όλες οι πτήσεις και οτι είμαστε σε υποχρεωτική καραντίνα σου λένε (στον πληθυντικό της απόλυτης ευγένειας πάντα): "Μην ανησυχείτε, κι εμείς είμαστε κλειστά ως επιχείρηση. Και να θέλατε δεν μπορείτε να έρθετε να πάρετε το αυτοκίνητό σας. Δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα, όταν μπορέσετε να επιστρέψετε, ενημερώστε μας μόνο με τη νεα σας πτήση ώστε να έρθουμε να σας παραλάβουμε". 

 

Δυο μήνες μετά: άρση του lockdown. Επικοινωνία με το parking για ενημέρωση οτι μετά την άρση της καραντίνας βγήκε εισιτήριο επιστροφής και οτι θα γίνει παραλαβή του αυτοκινήτου. Χρεώση από parking για 2 μήνες χρήση (και με τσαμπουκά κιόλας, γραφικοί διάλογοι) και με αιτιολογία οτι παρόλο που η εταιρεία ήταν σε αναστολή εκείνοι πλήρωναν security να προσέχει τα αμάξια στο parking (παρόλο που υποτίθεται στα parking υπάρχει πάντοτε 24ωρη φύλαξη ανεξαρτήτως κορονοιου). Η απάντηση ήταν οτι "εμείς σας είπαμε μεν οτι δεν υπάρχει κάνενα πρόβλημα να αφήσετε εδώ το αυτοκίνητό σας και μην ανησυχείτε γιατί ο χώρος φυλλάσεται, αλλά ποτέ δεν είπαμε οτι δε θα χρεωθείτε για την έξτρα διαμονή...." Και μιλάμε για ένα parking. Και για ένα αυτοκίνητο που απλά στεκόταν σε ένα χωράφι. Όποιος καταλαβαίνει, καταλαβαίνει.   

 

Τα λεφτά λοιπόν τα πήραν με τσαμπουκά. Τι αποκόμισαν; Καταγγελία, ενημέρωση στο αντίστοιχο υπουργείο, και ένας πολύ δυσαρεστημένος πελάτης που τους δυσφημίζει παντού και φυσικά δεν πρόκειται να ξαναπατήσει εκεί ούτε ο ίδιος, ούτε η οικογένειά του, ούτε οι φίλοι του, ούτε και πολλοί άλλοι που έχουν πληροφορηθεί για το περιστατικό από τον κύκλο του.   

 

 *το παράδειγμα το αναφέρω και για το ποσό που ζήτησαν, που είναι πολύ κοντά σε αυτό που ζητάνε και σε σένα.

Γιώργο σε καταλαβαίνω απόλυτα, έχω εταιρία επισκευής αυτοκινήτων και παίρνω τηλ να ενημερώσω για οτιδήποτε χρειαστεί το αυτοκίνητο πριν κάνω κάποια άλλη ενέργεια. Ακόμα και λάμπα stop να είναι του 0,80€. Είναι σαν να μου φέρει κάποιος αυτοκίνητο από την Vodafone, το service να κοστίζει 60€, αλλά εγώ να ξεκινήσω χωρίς να τον ενημερώσω να αλλάζω, φρένα, λάστιχα, μπουζί και άλλες επισκευές και να του το φτάσω στα 1.000€ και όταν μου πει γιατί δεν με ενημερώσατε, να του πω μα δεν το ζητήσατε. Φυσικά θα το έχω αναρτημένο και στο site, ότι είναι υποχρέωση του καταναλωτή να ρωτάει για τυχόν επισκευές και κόστη. 

Όλα είναι θέμα ηθικής και σωστή εξυπηρέτηση του πελάτη. 


Τελευταία επεξεργασία από: jimmakos, 01/07/2020 - 11:45

Once You Go Mac You Never Go Back

#41   sakis697

sakis697

    iPH Hero

  • 3.903 μηνύματα
  • Twitter:@sakis3112
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS
  • Tablet:iPad Pro 3rd gen + 4G
  • GameCenter:RED-BLUE BLUR 12

Δημοσίευση 01/07/2020 - 12:27

Γιώργο σε καταλαβαίνω απόλυτα, έχω εταιρία επισκευής αυτοκινήτων και παίρνω τηλ να ενημερώσω για οτιδήποτε χρειαστεί το αυτοκίνητο πριν κάνω κάποια άλλη ενέργεια. Ακόμα και λάμπα stop να είναι του 0,80€. Είναι σαν να μου φέρει κάποιος αυτοκίνητο από την Vodafone, το service να κοστίζει 60€, αλλά εγώ να ξεκινήσω χωρίς να τον ενημερώσω να αλλάζω, φρένα, λάστιχα, μπουζί και άλλες επισκευές και να του το φτάσω στα 1.000€ και όταν μου πει γιατί δεν με ενημερώσατε, να του πω μα δεν το ζητήσατε. Φυσικά θα το έχω αναρτημένο και στο site, ότι είναι υποχρέωση του καταναλωτή να ρωτάει για τυχόν επισκευές και κόστη. 

Όλα είναι θέμα ηθικής και σωστή εξυπηρέτηση του πελάτη. 

Εμενα Jim μου θυμιζει το ανεκδοτο με τον Σερβετά, που παει να πληρωσει στον ξενοδοχειο και τον λεει ο υπαλληλος, ειναι 120€ για την διαμονη συν 40 για την πισινα. Μα λεει ο Σερβετας, εγω δεν χρησιμοποιησα την πισινα. Ναι κυριε μου λεει ο υπαλληλος, αλλα η πισινα εκει ηταν, προβλημα σας αν δεν κανατε χρηση...... Και παει λεγοντας! 


Μια φορά Εύζων, για πάντα Εύζων! 


#42   Paris1986

Paris1986

    iPH Community Leader

  • 12.699 μηνύματα
  • Twitter:@par1scha
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • Tablet:iPad Pro 1st gen
  • GameCenter:Par1s

Δημοσίευση 01/07/2020 - 12:35

Sakis697 ο Σερβετάς βγήκε κερδισμένος στο τέλος όμως.

#43   IIIuvatar1981

IIIuvatar1981

    iPH Contributor

  • 1.202 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:Άλλο

Δημοσίευση 01/07/2020 - 12:37

Τις extra υπηρεσίες, ΔΕΝ είναι υποχρεωμένος ΚΑΝΕΝΑΣ υπάλληλος είτε καταστήματος είτε τηλεφωνικής εξυπηρέτησης να τις αναφέρει ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΕΑΝ ο ίδιος ο πελάτης ρωτήσει (εάν δεν ξέρει) ή ζητήσει (εάν γνωρίζει).

Οι υπηρεσίες έχουν αναρτηθεί στο Internet ή υπάρχουν και μέσα στα διαφημιστικά φυλλάδια.

Αυτό το υπογράφετε στο συμβόλαιο.



#44   jimmakos

jimmakos

    iPH Community Leader

  • 10.183 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone X
  • Tablet:iPad 2

Δημοσίευση 01/07/2020 - 12:47

Τις extra υπηρεσίες, ΔΕΝ είναι υποχρεωμένος ΚΑΝΕΝΑΣ υπάλληλος είτε καταστήματος είτε τηλεφωνικής εξυπηρέτησης να τις αναφέρει ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΕΑΝ ο ίδιος ο πελάτης ρωτήσει (εάν δεν ξέρει) ή ζητήσει (εάν γνωρίζει).

Οι υπηρεσίες έχουν αναρτηθεί στο Internet ή υπάρχουν και μέσα στα διαφημιστικά φυλλάδια.

Αυτό το υπογράφετε στο συμβόλαιο.

Δημήτρη στην ουσία κάπου εκεί πάω να πατήσω κι εγώ όσον αφορά τουλάχιστον το μέλλον. Διότι υπάρχουν καταγεγραμμένες οι συνομιλίες με τον ένα υπάλληλο να μου λέει δεν υπάρχει κάτι τέτοιο σαν υπηρεσία ώστε να προστατευτώ και με την προσωπική σύμβουλο, ενώ της είπα τι μπορώ να κάνω στο μέλλον για να προστατευτώ και μου λέει να προσέχεις όταν σου έρθει το μήνυμα του 80%, όταν έμαθα λοιπόν για το όριο ανώτατης χρέωσης λογαριασμού και την πήρα πίσω τηλέφωνο και της είπα γιατί δεν με ενημέρωσε για αυτό, μου είπε ότι δεν το ζήτησα...Και της λέω δηλαδή παίζουμε με τις λέξεις...Πως να ζητήσω κάτι, το οποίο εμμέσως σε ρωτάω αν υπάρχει και μου λες όχι και όταν σου λέω ότι είναι αναρτημένο στο site μου λες πως δεν το ζήτησα. 

Κάπου κι αυτοί την μαλακία τους την έχουν κάνει λοιπόν. Άσχετα αν δεν βγάλω άκρη. 


Once You Go Mac You Never Go Back

#45   IIIuvatar1981

IIIuvatar1981

    iPH Contributor

  • 1.202 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:Άλλο

Δημοσίευση 01/07/2020 - 13:13

Δημήτρη στην ουσία κάπου εκεί πάω να πατήσω κι εγώ όσον αφορά τουλάχιστον το μέλλον. Διότι υπάρχουν καταγεγραμμένες οι συνομιλίες με τον ένα υπάλληλο να μου λέει δεν υπάρχει κάτι τέτοιο σαν υπηρεσία ώστε να προστατευτώ και με την προσωπική σύμβουλο, ενώ της είπα τι μπορώ να κάνω στο μέλλον για να προστατευτώ και μου λέει να προσέχεις όταν σου έρθει το μήνυμα του 80%, όταν έμαθα λοιπόν για το όριο ανώτατης χρέωσης λογαριασμού και την πήρα πίσω τηλέφωνο και της είπα γιατί δεν με ενημέρωσε για αυτό, μου είπε ότι δεν το ζήτησα...Και της λέω δηλαδή παίζουμε με τις λέξεις...Πως να ζητήσω κάτι, το οποίο εμμέσως σε ρωτάω αν υπάρχει και μου λες όχι και όταν σου λέω ότι είναι αναρτημένο στο site μου λες πως δεν το ζήτησα. 

Κάπου κι αυτοί την μαλακία τους την έχουν κάνει λοιπόν. Άσχετα αν δεν βγάλω άκρη. 

Ναι, καταλαβαίνω πως το λες.

Έχει ενδιαφέρον να δούμε τελικά τι θα γίνει.



Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;



Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 0

0 μέλη, 0 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες