Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
* * * * - 10 ψήφοι

iPhone 12/Mini/Pro/Pro Max - Διαθεσιμότητα / Παραγγελία / Παραλαβή


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
1738 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#901   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 107.992 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 26/11/2020 - 18:06

Μακάρι ρε Νίκο!

Νόμιζα ότι θα αντέξω για λίγες μέρες ακόμη με το Huawei αλλά δεν γίνεται.

Μπα, δε παλεύεται.

 

Είχα και 'γω ένα Honor 8 για καμιά βδομάδα μέχρι να παραλάβω και μου 'χε σπάσει τα νεύρα.
 


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#902   vagfilippo

vagfilippo

    iPH Elite Poster

  • 1.998 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • Tablet:iPad Pro 3rd gen

Δημοσίευση 26/11/2020 - 18:06

Μακάρι ρε Νίκο!
Νόμιζα ότι θα αντέξω για λίγες μέρες ακόμη με το Huawei αλλά δεν γίνεται.
Στάλθηκε από το RNE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Υπομονή Σωκρατες
Στρώνει η αγορά από βδομάδα (πληροφορία από media)

Το πρόβλημα ξαναλέω είναι ο χαμός με τα ΚΟΥΡΙΕΡ
Να έχεις τόσες παραδόσεις και να σκάσει και η (για γέλια για μένα) βλακ φραιδει οποτε καταλαβαίνεις ποσο αργούν τα πακέτα.

Φίλος ταρίφας μου λέγε ότι τα public μισθώνουν ταξί για παραδόσεις

Τελευταία επεξεργασία από: vagfilippo, 26/11/2020 - 18:07


#903   Thansimo

Thansimo

    iPH newbie

  • 57 μηνύματα
  • Twitter:@ThanosSimo
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • Tablet:iPad mini
  • GameCenter:simo79

Δημοσίευση 26/11/2020 - 18:13

Υπομονή Σωκρατες
Στρώνει η αγορά από βδομάδα (πληροφορία από media)

Το πρόβλημα ξαναλέω είναι ο χαμός με τα ΚΟΥΡΙΕΡ
Να έχεις τόσες παραδόσεις και να σκάσει και η (για γέλια για μένα) βλακ φραιδει οποτε καταλαβαίνεις ποσο αργούν τα πακέτα.

Φίλος ταρίφας μου λέγε ότι τα public μισθώνουν ταξί για παραδόσεις

Φίλε ελπίζω να έχεις δίκιο και όντως να έχουμε καμία παραλαβή από βδομάδα!



#904   soki7

soki7

    iPH Contributor

  • 1.399 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS
  • GameCenter:sokhetfield

Δημοσίευση 26/11/2020 - 18:41



Υπομονή Σωκρατες
Στρώνει η αγορά από βδομάδα (πληροφορία από media)

Το πρόβλημα ξαναλέω είναι ο χαμός με τα ΚΟΥΡΙΕΡ
Να έχεις τόσες παραδόσεις και να σκάσει και η (για γέλια για μένα) βλακ φραιδει οποτε καταλαβαίνεις ποσο αργούν τα πακέτα.

Φίλος ταρίφας μου λέγε ότι τα public μισθώνουν ταξί για παραδόσεις


Δεν μπορώ να κάνω και κάτι άλλο φίλε μόνο υπομονή , μακάρι να στρώσουν τα πράγματα από εβδομάδα όπως λες.

Επαρχεία που μένω εγώ δεν είναι τόσο τραγικά τα πράγματα με τις παραδόσεις.
Είχα κάνει δύο παραγγελίες και παρέλαβα μέσα σε μια μέρα, μια με speedex και μια με acs.

Στάλθηκε από το RNE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

#905   dimprio

dimprio

    iPH User

  • 175 μηνύματα

Δημοσίευση 26/11/2020 - 18:52

Παραγγελία πριν δυο μέρες στο Γερμανό κ σήμερα παρέλαβα για λογαριασμό του αδερφού μου iPhone 12 mini. Το μέγεθος του είναι απίστευτο ! Πολύ πρακτικό! Εύκολα το έπαιρνα αν είχα κ iPad για σερφάρισμα .


Sent from my iPhone XS Max

#906   UrBaN

UrBaN

    iPH User

  • 167 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 26/11/2020 - 18:53

Mini δεν έχει πάρει κανείς; να μας πει εντυπώσεις για μπαταρία κυρίως.


Sent from my iPhone using Tapatalk


Για τις δικές μου απαιτήσεις μια χαρά είναι μου κρατάει δύο μέρες

#907   soki7

soki7

    iPH Contributor

  • 1.399 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS
  • GameCenter:sokhetfield

Δημοσίευση 26/11/2020 - 18:54

Παραγγελία πριν δυο μέρες στο Γερμανό κ σήμερα παρέλαβα για λογαριασμό του αδερφού μου iPhone 12 mini. Το μέγεθος του είναι απίστευτο ! Πολύ πρακτικό! Εύκολα το έπαιρνα αν είχα κ iPad για σερφάρισμα .


Sent from my iPhone XS Max

Iphone 12/mini είναι παντού ετοιμοπαραδοτα. Φέτος πέσανε όλοι σε pro/max.

Στάλθηκε από το RNE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

#908   panos121270

panos121270

    iPH newbie

  • 20 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • Tablet:iPad Pro 3rd gen + 4G

Δημοσίευση 26/11/2020 - 19:22

Όπως λέτε και ξαναλέτε συνέχεια, ΠΟΤΕ μα ΠΟΤΕ προπληρωμή.

Είχα κάνει προπαραγγελία στην iSystem με προπληρωμή και στις 18 του μηνός, ζήτησα ακύρωση και προχώρησαν (υποτίθεται) σε άμεση επιστροφή η οποία θα φαινόταν το αργότερο σε 5 εργάσιμες.

Αφού πέρασαν πλέον 7 εργάσιμες και άρχισαν να με ζώνουν τα φίδια, τους ξανακάλεσα ζητώντας το αποδεικτικό της συναλλαγής, για να επικοινωνήσω με την τράπεζά μου και να καταλάβω σε τι φάση βρίσκεται η συναλλαγή και αργεί τόσο. Μου είπαν θα μου τη στείλουν με email σε λίγη ώρα.

Αντ´αυτού, με παίρνει κάποιος άλλος τηλέφωνο και μου ζητάει 1000 συγγνώμη, ότι δεν είχε ολοκληρωθεί η διαδικασία επιστροφής από την υπάλληλο και είχε μείνει σε ενα στάδιο πριν την ολοκλήρωση.
Μου είπαν ότι θα το ολοκληρώσουν τώρα και ότι θα φανούν σε 1-3 εργάσιμες. Μου έστειλαν κι ένα ενδοσυστημικό email που φαίνεται η επιστροφή, αλλά όχι κάποιο αποδεικτικό τραπεζικής συναλλαγής, οπότε περιμένω σε αναμμένα κάρβουνα, να δω τι θα γίνει.

Μακριά από προπληρωμές παιδιά, πραγματικά ποτέ ξανά, έπαθα κι έμαθα κι εγώ...

Καλησπέρα σε μένα από istrom για επιστροφή χρημάτων έχει περάσει 1 βδομάδα και ακόμη τίποτα και θα τους πάρω αύριο τηλέφωνο.

ΜΗΝ ΠΡΟΠΛΗΡΩΣΕΤΕ ΠΟΤΕ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΤΟΥΣ ΚΥΝΗΓΑΤΕ ΝΑ ΠΑΡΕΤΕ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΣΑΣ ΠΙΣΩ.



#909   soniasim

soniasim

    iPH Contributor

  • 1.236 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α
  • Κινητό: Άλλο

Δημοσίευση 26/11/2020 - 20:02

Καλησπέρα σε μένα από istrom για επιστροφή χρημάτων έχει περάσει 1 βδομάδα και ακόμη τίποτα και θα τους πάρω αύριο τηλέφωνο.
ΜΗΝ ΠΡΟΠΛΗΡΩΣΕΤΕ ΠΟΤΕ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΤΟΥΣ ΚΥΝΗΓΑΤΕ ΝΑ ΠΑΡΕΤΕ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΣΑΣ ΠΙΣΩ.

Δυστυχώς το πάθημα να μας γίνει μάθημα, να πω ότι δε μας είχα χιλιοπροειδοποιήσει εδώ μέσα...
Είπα φέτος να ξεμπερδέψω μία κι έξω, να παραγγείλω από ένα μαγαζί, να πληρώσω και όποτε το φέρουν.
Μετά έμαθα τα προβλήματα με τις οθόνες και αποφάσισα να περιμένω να δω τι θα γίνει πριν αγοράσω, γι'αυτό ζήτησα ακύρωση.
Να δω πότε θα ξεμπλέξουμε...

#910   DoSMaN

DoSMaN

    iPH Addict

  • 738 μηνύματα
  • Twitter:@dosman_gr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 7 Plus
  • Tablet:iPad 2
  • GameCenter:VeZReVouLiS

Δημοσίευση 26/11/2020 - 21:39

Εγώ έχω κάνει προπαραγγελία στον Κωτσόβολο με πλάνο δόσεων ωστόσο για ένα 12 ProMax PB μαζί με ρολόι S6 44 PB.

Θες υπέγραψα στον κούριερ αλλά παρατήρησα 1-2 πραγματάκια τα οποία θέλω να πω εδώ -κουβέντα να γίνεται-.

 

Στην αρχή της παραγγελίας στις 15/11 έλεγε η σελίδα για το κινητό ότι είναι σε "αναμονή προμηθευτή".

Μετά από 2-3 μέρες, βλέπω ότι έχει φύγει το μήνυμα, ωστόσο η παραγγελία "έσπασε" στα 2 με μήνυμα :

"Η παραγγελία σου θα παραδοθεί τμηματικά και παρακάτω μπορείς να παρακολουθήσεις την πορεία της κάθε αποστολής.

Η τμηματική αποστολή μιας παραγγελίας γίνεται σε περίπτωση που τα προϊόντα της παραγγελίας σου προετοιμάζονται και αποστέλλονται από διαφορετικούς αποθηκευτικούς χώρους της Κωτσόβολος με στόχο την πιο άμεση αποστολή τους στο χώρο σου. Επίσης, μπορεί να συμβεί εάν ένα προϊόν δεν είναι άμεσα διαθέσιμο."

Επειδή είχα κάνει και μια άμεση αγορά με κάρτα για μία καρέκλα γραφείου που είναι να παραλάβω αύριο και ήθελα να μάθω ώρα γιατί έχω δουλειές να κάνω, τους πήρα τηλέφωνο.

 

Όσο περίμενα στην αναμονή (55 λεπτά αναμονή), είπα να κάνω έναν έλεγχο διαθεσιμότητας στη σελίδα τους και για 30 λεπτά έδειχνε το συγκεκριμένο ProMaX άμεσα διαθέσιμο...

Οπότε είπα "ώπα.. εδώ είμαστε"...

 

Αφού απάντησε ο άμοιρος υπάλληλος, ρώτησα για το σκοπό που κάλεσα και του έκανα κάποιες ερωτήσεις για την παραγγελία του κινητού, που είπα να μοιραστώ μαζί σας...

 

Μου είπε ότι στην λίστα αναμονής μπήκα από τις 15/11 που έκανα παραγγελία και όχι από την ημέρα που εγκρίθηκε το πλάνο δόσεων και υπέγραψα...

(καλό αυτό γιατί τότε θα έμπαινα χθες σε λίστα και καλά Χριστούγεννα)

 

Μου είπε επίσης ότι όντως θα φύγουν από διαφορετικές αποθήκες αλλά λογικά παίζει να τα έχω και τα 2 την άλλη 7μάδα (μου είπε για Δευτέρα, αλλά χλωμό το κόβω).

 

Επίσης μου είπε ότι παρέλαβαν αρκετές ποσότητες για να καλύψουν τις προπαραγγελίες.

 

Τέλος, σχετικά με το ποια εταιρεία κούριερ χρησιμοποιούν, μου είπε ότι "για το 60-70% των παραγγελιών, την Γενική Ταχυδρομική και τώρα λόγω της αυξημένης ζήτησης, χρησιμοποιούν άλλες 3-4.

 

Τώρα, τι απ' όλα αυτά είναι αλήθεια και τι μούφα για να με "καθησυχάσει" και να κλείσω τι γραμμή δε ξέρω...

 

Αυτό με την οθόνη που λέτε, επειδή το είδα στις τελευταίες 2-3 σελίδες από 1-2 άτομα, τι ακριβώς είναι και πόσο σοβαρό;



#911   GeorgiosL

GeorgiosL

    iPH Contributor

  • 1.185 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο

Δημοσίευση 26/11/2020 - 22:32

Κατ' αυτούς πάντα, η διαδικασία είναι... χρονοβόρα: ακύρωση παραγγελίας, ενημέρωση στο λογιστήριο, έλεγχος και έγκριση από το τμήμα λογιστηρίου, αντιλογισμός ποσού /κάρτας, ενημέρωση στην τράπεζα, επιστροφή χρημάτων. Όπως και να χει οι μέρες έχουν περάσει και είναι πολλές. 

 

Είναι ικανοί να ισχυριστούν φόρτο εργασίας ακόμα και στις ακυρώσεις, λόγω καθυστερημένων παραδόσεων. 

 

Πάντως σήμερα είχαν καλεσμένο στις ειδήσεις ένα εκπρόσωπο από την ACS για να μιλήσει για το black friday week και τις παραδόσεις και όταν τον ρώτησαν πως πάνε οι παραγγελίες απάντησε: "ζητούμε τις ευχές σας και την υπομονή σας να μπορέσουμε να τα καταφέρουμε".

 

 

Καλησπέρα σε μένα από istrom για επιστροφή χρημάτων έχει περάσει 1 βδομάδα και ακόμη τίποτα και θα τους πάρω αύριο τηλέφωνο.

ΜΗΝ ΠΡΟΠΛΗΡΩΣΕΤΕ ΠΟΤΕ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΤΟΥΣ ΚΥΝΗΓΑΤΕ ΝΑ ΠΑΡΕΤΕ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΣΑΣ ΠΙΣΩ.

 

 

Δυστυχώς το πάθημα να μας γίνει μάθημα, να πω ότι δε μας είχα χιλιοπροειδοποιήσει εδώ μέσα...
Είπα φέτος να ξεμπερδέψω μία κι έξω, να παραγγείλω από ένα μαγαζί, να πληρώσω και όποτε το φέρουν.
Μετά έμαθα τα προβλήματα με τις οθόνες και αποφάσισα να περιμένω να δω τι θα γίνει πριν αγοράσω, γι'αυτό ζήτησα ακύρωση.
Να δω πότε θα ξεμπλέξουμε...



#912   kostakiss

kostakiss

    iPH Contributor

  • 1.691 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS

Δημοσίευση 26/11/2020 - 22:43

Από 11 προ , πρακτικά το 12 προ μαξ έχει μεγάλη διαφορά στη παλάμη ;;


Sent from my iPhone using Tapatalk

#913   perlepes

perlepes

    iPH newbie

  • 6 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 27/11/2020 - 10:51

Εκδήλωση ενδιαφέροντος 15/10 στον Κωτσόβολο για 2 iphone pro max.

Εξόφληση με έμβασμα 16/11. Υποτίθεται παράδοση των τηλεφώνων 19/11 στην acs και από τότε στα αζήτητα.

Η κατάσταση στην αναζήτηση δεν έχει αλλάξει.

 

Hμερομηνία Ώρα Σημειώσεις/Οδηγίες Σημείο ελέγχου Παρατηρήσεις

19/11/2020 15:54:19 ΕΚΤΥΠΩΣΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ Π. ΡΑΛΛΗ  

19/11/2020 22:31:55 ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ ΑΠΟ ΚΕΝΤΡΟ ΔΙΑΛΟΓΗΣ HUB Π.ΡΑΛΛΗ  

 

Δεν ξέρει κανείς ούτε κωτσόβολος, ούτε acs που βρίσκονται τα 2 iphone, επίσης μια κυρία χθες στον κωτσόβολο άφησε να εννοηθεί ότι μπορεί να τα έκλεψαν στην acs κιόλας.

Περιμένω να ακυρώσουν την παραγγελία σήμερα, καθώς διαθεσιμότητα δεν βλέπω να υπάρχει για να μου στείλουν άλλα.

Μπάχαλο...


Τελευταία επεξεργασία από: perlepes, 27/11/2020 - 10:52


#914   GeorgiosL

GeorgiosL

    iPH Contributor

  • 1.185 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο

Δημοσίευση 27/11/2020 - 11:34

Καταγγελία φίλε. Μόνο έτσι θα στρώσουν. 

Και οχι τόσο για τις καθυστερήσεις, αλλά γιατί δεν έχουν ιδέα / εικόνα που είναι τα προιόντα που μεταφέρουν και δεν ξέρουν τι κάνουν. Είναι τόσο παθητικοί σε όλο αυτό που συμβαίνει και το χειρότερο είναι οτι έτσι θα παραμείνουν και μετά από όλο αυτό γιατί θα σου πουν "ε αφού τη βγάλαμε στην καραντίνα τώρα καλά είμαστε". 

 

Είναι απλά τραγικοί. 

 

Εκδήλωση ενδιαφέροντος 15/10 στον Κωτσόβολο για 2 iphone pro max.

Εξόφληση με έμβασμα 16/11. Υποτίθεται παράδοση των τηλεφώνων 19/11 στην acs και από τότε στα αζήτητα.

Η κατάσταση στην αναζήτηση δεν έχει αλλάξει.

 

Hμερομηνία Ώρα Σημειώσεις/Οδηγίες Σημείο ελέγχου Παρατηρήσεις

19/11/2020 15:54:19 ΕΚΤΥΠΩΣΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ Π. ΡΑΛΛΗ  

19/11/2020 22:31:55 ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ ΑΠΟ ΚΕΝΤΡΟ ΔΙΑΛΟΓΗΣ HUB Π.ΡΑΛΛΗ  

 

Δεν ξέρει κανείς ούτε κωτσόβολος, ούτε acs που βρίσκονται τα 2 iphone, επίσης μια κυρία χθες στον κωτσόβολο άφησε να εννοηθεί ότι μπορεί να τα έκλεψαν στην acs κιόλας.

Περιμένω να ακυρώσουν την παραγγελία σήμερα, καθώς διαθεσιμότητα δεν βλέπω να υπάρχει για να μου στείλουν άλλα.

Μπάχαλο...


Τελευταία επεξεργασία από: GeorgiosL, 27/11/2020 - 11:35


#915   DiS

DiS

    iPH Enthousiast

  • 547 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 27/11/2020 - 11:45

Εκδήλωση ενδιαφέροντος 15/10 στον Κωτσόβολο για 2 iphone pro max.
Εξόφληση με έμβασμα 16/11. Υποτίθεται παράδοση των τηλεφώνων 19/11 στην acs και από τότε στα αζήτητα.
Η κατάσταση στην αναζήτηση δεν έχει αλλάξει.

Hμερομηνία Ώρα Σημειώσεις/Οδηγίες Σημείο ελέγχου Παρατηρήσεις
19/11/2020 15:54:19 ΕΚΤΥΠΩΣΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ Π. ΡΑΛΛΗ
19/11/2020 22:31:55 ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ ΑΠΟ ΚΕΝΤΡΟ ΔΙΑΛΟΓΗΣ HUB Π.ΡΑΛΛΗ

Δεν ξέρει κανείς ούτε κωτσόβολος, ούτε acs που βρίσκονται τα 2 iphone, επίσης μια κυρία χθες στον κωτσόβολο άφησε να εννοηθεί ότι μπορεί να τα έκλεψαν στην acs κιόλας.
Περιμένω να ακυρώσουν την παραγγελία σήμερα, καθώς διαθεσιμότητα δεν βλέπω να υπάρχει για να μου στείλουν άλλα.
Μπάχαλο...

Ότι θα αποζημιωθείς εφόσον προφανώς δεν έχεις υπογράψει παραλαβή είναι δεδομένο. Όπου κι αν χάθηκαν ή κλάπηκαν.

Το θέμα είναι όμως να τους διαολοστείλεις μιας και δεν ήταν δίκη σου υπαιτιότητα μπας και σου πιστώσουν το ποσό πιο γρήγορα.

Κάνε καταγγελία σε καταναλωτικές οργανώσεις και κοινοποίησή της άμεσα σε Κωτσόβολο και ACS. Μίλα και με την τράπεζα, αν και μάλλον έμβασμα δεν ακυρώνεται.

Το λάθος είναι της ACS καθαρά.

Τελευταία επεξεργασία από: DiS, 27/11/2020 - 11:46


Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;



Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 30

6 μέλη, 23 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες


    ariadgr, pantelisn, shadybav233, MIKE24, AristMellos, Google (1), afilopou