Πρόβλημα με οθόνη σε ολοκαίνουργιο iPhone
#1
Δημοσίευση 04/07/2009 - 19:04
Ad
#2
Δημοσίευση 04/07/2009 - 19:07
μπορει να φταιει καμια αφαρμογη απο cydia που εχει να κανει με τις κλησεις
αν το κανεις jailbrake χωρις να περασεις τπτ απο cydia κανει το ιδιο >?
#3
Δημοσίευση 04/07/2009 - 19:11
Τελευταία επεξεργασία από: IPH, 06/07/2009 - 12:38
#4
Δημοσίευση 04/07/2009 - 19:11
#5
Δημοσίευση 04/07/2009 - 20:24
#6
Δημοσίευση 05/07/2009 - 14:14
#7
Δημοσίευση 05/07/2009 - 14:39
#8
Δημοσίευση 05/07/2009 - 23:23
#9
Δημοσίευση 06/07/2009 - 08:59
#10
Δημοσίευση 18/07/2009 - 22:49
#11
Δημοσίευση 18/07/2009 - 23:25
#12
Δημοσίευση 18/07/2009 - 23:47
#13
Δημοσίευση 19/07/2009 - 00:12
#14
Δημοσίευση 19/07/2009 - 01:20
Τελευταία επεξεργασία από: oneiroparmenos, 19/07/2009 - 01:20
#15
Δημοσίευση 19/07/2009 - 10:33
Ad
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 0
0 μέλη, 0 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες


Το θέμα αυτό είναι κλειδωμένο



