Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
- - - - -

Πρόβλημα με οθόνη σε ολοκαίνουργιο iPhone


  • Το θέμα είναι κλειδωμένο Το θέμα αυτό είναι κλειδωμένο
16 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#1   frostman

frostman

    iPH User

  • 126 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 04/07/2009 - 19:04

Μου ηρθε εχθες ενα καινουργιο iphone απο αντικατασταση απο Vodafone. Του εβαλα την 3.0 και δουλευε μια χαρα. Μολις το εκανα jailbreak παρουσιασε το εξης προβλημα. Οταν μπαινει σε sleep mode αν δεχθω καποια κληση μετα απο καποια δευτερολεπτα το κινητο δεν ανταποκρινεται καθολου ουτε χτυπαει ουτε ανοιγει η οθονη. Αν πατησω εγω το home οταν με παιρνουν τοτε αναβει η οθονη και χτυπαει κανονικα. Εχω κανει 2 restore και δεν εχει φτιαξει! Ξερει κανενας τι μπορει να παιζει?

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#2   trisk

trisk

    iPH Elite Poster

  • 2.395 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • GameCenter:online Μονο fifa στο PS3

Δημοσίευση 04/07/2009 - 19:07

και οταν με το unjailbraked λειτουργικο το κανει αυτο η μονο jailbrake αμα ειναι >>?

μπορει να φταιει καμια αφαρμογη απο cydia που εχει να κανει με τις κλησεις

αν το κανεις jailbrake χωρις να περασεις τπτ απο cydia κανει το ιδιο >?

#3   Poseidonas

Poseidonas

    iPH Member

  • 310 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5S
  • Tablet:iPad
  • GameCenter:gvasiliades

Δημοσίευση 04/07/2009 - 19:11

Και μένα μου το κανε αυτό. Μόνο σε jbrake. Δεν μπήκα ακόμα στον κόπο να το ψάξω επειδή μου το κανε 2 φορές μόνο στην 2.2.*

Τελευταία επεξεργασία από: IPH, 06/07/2009 - 12:38


#4   frostman

frostman

    iPH User

  • 126 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 04/07/2009 - 19:11

το κανει και χωρις να κανω jailbreak. Αμεσως μετα το restore

#5   trisk

trisk

    iPH Elite Poster

  • 2.395 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • GameCenter:online Μονο fifa στο PS3

Δημοσίευση 04/07/2009 - 20:24

αμα το κανει και χωρις jb δεν το πας μια βολτα απο τη vodafone μηπως εχει καμια πλακετα τιποτα ??

#6   BHacker

BHacker

    iPH Enthousiast

  • 580 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 05/07/2009 - 14:14

Και 3έρεις αν σου πουν μα και μου ρίχτους το στο κεφάλι,άκου εκεί κινητό από αντικατάσταση και να έχει πρόβλημα,άρχισα να τρέμω:lol:

#7   trisk

trisk

    iPH Elite Poster

  • 2.395 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • GameCenter:online Μονο fifa στο PS3

Δημοσίευση 05/07/2009 - 14:39

1

#8   frostman

frostman

    iPH User

  • 126 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 05/07/2009 - 23:23

Και εχει και συνεχεια!! Η κουλαμαρα ειναι οτι οταν ειναι συνδεδεμενο στο φορτιστη λειτουργρει κανονικα....Μαλλον πρεπει να παρω κανα 500 χμ καλωδιο και να το δουλευω ετσι.... (Αυριο παω Vodafone και ελπιζω να μην εχω τιποτα παρατραγουδα)

#9   Poseidonas

Poseidonas

    iPH Member

  • 310 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5S
  • Tablet:iPad
  • GameCenter:gvasiliades

Δημοσίευση 06/07/2009 - 08:59

Είναι εμφανές ότι έχει πρόβλημα η συσκευή σου. Γέλασα μ'αυτό που είπες για τα 500 χλμ. καλώδιο

#10   frostman

frostman

    iPH User

  • 126 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 18/07/2009 - 22:49

Πηρα το iphone απο το service και οι τυποι δεν ειχαν κανει τιποτα απλα ενα restore.... Λες και μονο αυτοι ξερουν το φοβερο υπερ κολπο και εγω δεν θα το ειχα κανει..... ΖΩΑ!!!! Και μου φεραν το κινητο οπως ηταν απλα με restore και να πεις οτι δεν τους ειπα ακριβως τι παρουσιαζει και τι να κοιταξουν για να διαπιστωσουν το προβλημα....δεν μπορω να καταλαβω....Την δευτερα παω παλι voda και θα τους πω για την ταλαιπωρια να μου το αλλαξουν με το 3GS...:P Τελος παντων απλα ηθελα να γραψω για να μοιραστω τον πονο μου γιατι με νευριασαν που δεν μπηκαν στον κοπο να το τσεκαρουν σωστα!!!! ΖΩΑΑΑΑΑ!!!!! ΑΣΧΕΤΟΙΙΙΙΙ ΘΕΛΕΤΕ NA ΠΟΥΛΑΤΕ ΚΑΙ IPHONE!!! 3210 και πολυ σας ειναι!!! Τα iphone αφηστε να τα πουλαει κανενας αλλος που εχει το τεχνικο προσωπικο να τα υποστιρηξει!!! Και ειναι και παρανομο που δεν το εδωσαν στην Apple και το εκαναν οι δικοι τους!!! ΖΩΑ!

#11   insidergr

insidergr

    iPH User

  • 111 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 18/07/2009 - 23:25

Κανε ρεστορε και μετα setup as a new phone 99% Θα φτιαξει...

#12   trisk

trisk

    iPH Elite Poster

  • 2.395 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • GameCenter:online Μονο fifa στο PS3

Δημοσίευση 18/07/2009 - 23:47

ναι κανε αυτο που λεει ο απο πανω μου και βλεπουμε

#13   PoluxGreece

PoluxGreece

    iPH Elite Poster

  • 3.100 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 7 Plus
  • Tablet:Άλλο

Δημοσίευση 19/07/2009 - 00:12

εκτός αν έχεις κανένα πρόβλημα με καμία πλακέτα,τοτε ξεκίνα να χορεύεις πεντοζαλι.

#14   trisk

trisk

    iPH Elite Poster

  • 2.395 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • GameCenter:online Μονο fifa στο PS3

Δημοσίευση 19/07/2009 - 01:20

αν εχει η πλακετα πας για αλλαγη κινητου

Τελευταία επεξεργασία από: oneiroparmenos, 19/07/2009 - 01:20


#15   frostman

frostman

    iPH User

  • 126 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 19/07/2009 - 10:33

Ολα δειχνουν οτι ειναι πλακετα, αφου restore πρεπει να εχω κανει καμια 10αρια :) Και εχω δοκιμασει και ολες τις λυσεις που προτεινουν απο δω και απο εκει στο ιντερνετ... μεχρι και στο ψυγειο το εβαλα για 30 λεπτα (μην γελατε σε δυο-τρεις ετσι εφτιαξε). Το προβλημα μαλλον ειναι στις εντολες που παιρνει η μπαταρια ή στην ιδια την μπαταρια, γιατι οταν ειναι στην φορτιση δουλειυει κανονικα!! Και το πας στους πανιβλακες στην VODA και τους τα λες ολα αυτα και στο στελνουν πισω και σου λενε ενταξει καναμε ενα restore και εφτιαξε!!!!! ΖΩΑ!

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;



Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 0

0 μέλη, 0 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες