Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
- - - - -

Πρόβλημα με οθόνη σε ολοκαίνουργιο iPhone


  • Το θέμα είναι κλειδωμένο Το θέμα αυτό είναι κλειδωμένο
16 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#16   insidergr

insidergr

    iPH User

  • 111 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 19/07/2009 - 14:21

Εγω παντος θα συνεχισω να λεω....Εχουμε ΜΕΓΑΛΗ ευθηνη κ εμεις... Οταν αγοραζουμε ενα iPhonaki και το ξεκατινιαζουμε να μην πω τιποτα αλλο.. σε jailbreak σε Λογιζμικο που Δεν ξερουμε τι θα μας Ξημερωσει κ που μας ειπε καποιος... και ολα αυτα δεν υποστιριζονται απο την Apple οχι μονο για λογους Marketing..αλλα κ για λογους Αξιοπιστιας..-γιατι κακα τα ψεματα γιατι αν ειναι τοσο Ικανοι δεν τα πανε να τα πουλησουν στην apple κ να περνουν την Επιταγουλα τους καθε μηνα ??- Τεσπα.. απο την αλλη ειναι κριμα που ζουμε σε μια χωρα που δεν λειτουργει τιποτα... μονο τα ταμεια εισπραξεων λειτουργουν καλα.. τι να πω... Βαρεθηκα να διαβαζω προβληματα κ να γραφω γι'αυτα... Εχουμε 2 iphone Λειτουργουν κανονικα ενα που εκανα jailbreak και εβαλα το iBluetooth μετα 3 μερες σταματησε να δουλευει ολο το Bluetooth..to αλλαξα στην Cosmote.. εκτοτε ειμαι φρονιμος εμαθα.. εκανα στο New αλλο Jailbrteak.. προβληματα με την Μπαταρια.. τωρα και αν ξαναεμαθα.. restore,set new phone... kai τελος εχω το κεφαλι μου Ησυχο πλεον... 4μηνες το ενα 3 μηνες το αλλο (τα φτυνω γιατι ποτε δεν ξερεις..) "πετανε" κ τα δυο καθε οπωτε το θυμιθω το κλεινω 5 λεπτα να παρει ανασα και το Ξαναανοιγω.. τελος.. ολα αυτα τα Γραφω γιατι τα θεωρω οτι αυτη ειναι η Χρυση Συνταγη να μην Σπαμε τα Νευρα μασ... σορρυ για λαθη και συντακτικο.. μολισ Ξυπνισα.. χεχε :)

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#17   panosg1977

panosg1977

    iPH User

  • 104 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 19/07/2009 - 14:27

Εγω παντος θα συνεχισω να λεω....Εχουμε ΜΕΓΑΛΗ ευθηνη κ εμεις... Οταν αγοραζουμε ενα iPhonaki και το ξεκατινιαζουμε να μην πω τιποτα αλλο.. σε jailbreak σε Λογιζμικο που Δεν ξερουμε τι θα μας Ξημερωσει κ που μας ειπε καποιος... και ολα αυτα δεν υποστιριζονται απο την Apple οχι μονο για λογους Marketing..αλλα κ για λογους Αξιοπιστιας..-γιατι κακα τα ψεματα γιατι αν ειναι τοσο Ικανοι δεν τα πανε να τα πουλησουν στην apple κ να περνουν την Επιταγουλα τους καθε μηνα ??- Τεσπα.. απο την αλλη ειναι κριμα που ζουμε σε μια χωρα που δεν λειτουργει τιποτα... μονο τα ταμεια εισπραξεων λειτουργουν καλα.. τι να πω... Βαρεθηκα να διαβαζω προβληματα κ να γραφω γι'αυτα... Εχουμε 2 iphone Λειτουργουν κανονικα ενα που εκανα jailbreak και εβαλα το iBluetooth μετα 3 μερες σταματησε να δουλευει ολο το Bluetooth..to αλλαξα στην Cosmote.. εκτοτε ειμαι φρονιμος εμαθα.. εκανα στο New αλλο Jailbrteak.. προβληματα με την Μπαταρια.. τωρα και αν ξαναεμαθα.. restore,set new phone... kai τελος εχω το κεφαλι μου Ησυχο πλεον... 4μηνες το ενα 3 μηνες το αλλο (τα φτυνω γιατι ποτε δεν ξερεις..) "πετανε" κ τα δυο καθε οπωτε το θυμιθω το κλεινω 5 λεπτα να παρει ανασα και το Ξαναανοιγω.. τελος.. ολα αυτα τα Γραφω γιατι τα θεωρω οτι αυτη ειναι η Χρυση Συνταγη να μην Σπαμε τα Νευρα μασ... σορρυ για λαθη και συντακτικο.. μολισ Ξυπνισα.. χεχε :)


Να πω την αλήθεια μου, δεν έχω διαβάσει κάτι το άκρως ενοχοποιητικό για το jailbreak πέρα από κάποιες αναφορές για δημιουργία security holes. Κάποιοι ισχυρίζονται πως από την στιγμή που το λογισμικό (software) "οδηγεί" το hardware (ελληνιστί υλισμικό) μπορούν να δημιουργηθούν προβληματάκια. Προσωπικά δεν το πιστεύω, από την στιγμή ειδικά που έχω κάνει αμέτρητες φορές jailbreak και unlock σε συσκευές από εποχής 1.x.x. firmware.




Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1

0 μέλη, 1 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες