Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
* * * * * 1 ψήφοι

iPad 2


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
1776 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#1711   justme

justme

    iPH newbie

  • 32 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 22/04/2011 - 14:43

δειτε τα κερδη της apple
http://www.9to5mac.c...-profit-growth/

περιπου 6 ΔΙΣ ΚΑΘΑΡΑ
και μετα μου λετε να συμβιβαστουμε με τα ελαττωματκα της προιοντα
Αληθεια γιατι ?

Και να ξερετε την δυναμη την εχει ο καταναλωτης
Αν ολοι επιστρεφαμε τα ipad 2 πισω και ζητουσαμε τα χρηματα μας θα βλεπατε ποτε θα εστελναν και στην Ελλαδα ipad 2 χωρις να εχουν προβλημα και οχι μονο τα προβληματικα !

καλο ΠαΣχα σε ολους

Τελευταία επεξεργασία από: justme, 22/04/2011 - 14:47


Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#1712   jimmakos

jimmakos

    iPH Community Leader

  • 10.183 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone X
  • Tablet:iPad 2

Δημοσίευση 22/04/2011 - 14:52

Δηλαδή στο Πλαίσιο νίψανε τας χείρας τους ?


Δυστηχως στο Πλαισιο κανουν την παπια...Σημερα ημουν εκει για αλλο θεμα και τους ειπα το προβλημα με το bleeding(ο πωλητης δεν ειχε ιδεα) και μου απαντησαν πως δεν ειναι αυτοι υπευθυνοι.

Επισης τηλεφωνκος που ειχα παρει τηλ για να το γυρισω πισω και να παρω τα χρηματα μου μου απαντησαν οτι το εχω ανοιξει....

Και του λεω ρε φιλε πως θα το δω το προβλημα εαν δεν το ανοιγα???? Α!! Εχετε δικιο μου λεει αλλα και παλι πρεπει να πατε στην iSquare!

Δεν περιμενα τετοια αντιμετωπιση απο το Πλαισιο..Με αυτο το περιστατικο και ενα αλλο θεμα με ενα αλλο προϊον εχω απογοητευτει πληρως..

Ειμαι πελατης που καταθετω μεγαλα χρηματικα ποσα καθε χρονο επειδη ειμαι "βαρεμενος" με την τεχνολογια και στο εξης με χασανε απο πελατη και θα τα ακουμπαω αλλου...
Once You Go Mac You Never Go Back

#1713   Valmac

Valmac

    iPH Addict

  • 630 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • GameCenter:Supercamelot

Δημοσίευση 22/04/2011 - 14:57

Δυστηχως στο Πλαισιο κανουν την παπια...Σημερα ημουν εκει για αλλο θεμα και τους ειπα το προβλημα με το bleeding(ο πωλητης δεν ειχε ιδεα) και μου απαντησαν πως δεν ειναι αυτοι υπευθυνοι.

Επισης τηλεφωνκος που ειχα παρει τηλ για να το γυρισω πισω και να παρω τα χρηματα μου μου απαντησαν οτι το εχω ανοιξει....

Και του λεω ρε φιλε πως θα το δω το προβλημα εαν δεν το ανοιγα???? Α!! Εχετε δικιο μου λεει αλλα και παλι πρεπει να πατε στην iSquare!

Δεν περιμενα τετοια αντιμετωπιση απο το Πλαισιο..Με αυτο το περιστατικο και ενα αλλο θεμα με ενα αλλο προϊον εχω απογοητευτει πληρως..

Ειμαι πελατης που καταθετω μεγαλα χρηματικα ποσα καθε χρονο επειδη ειμαι "βαρεμενος" με την τεχνολογια και στο εξης με χασανε απο πελατη και θα τα ακουμπαω αλλου...

Για το λόγο αυτο έχω φύγει κι εγώ απο τα πλαίσιο. Μάλιστα δεν τους εκανα τη χάρη να τους δώσω και αρκετά λεφτά μέσω ευρωπαϊκής επιχορήγησης με το προγραμμαΕΣΠΑ. Καλά να πάθουν . Ρε παιδιά αυτο το ινστιτούτο καταναλωτών κοιμάται ?
Ξέχασα να πω πως επικοινώνησαν με τη apple και όχι με την isquare και μου είπαν πως γνωρίζουν το πρόβλημα και να πάω για αντικατάσταση στην info quest . ΟΣΕΣ ΦΟΡΈΣ ΚΙ ΑΝ ΧΡΕΙΑΣΤΕ. δεν δικαιολογείται το bleeding βούρ όλοι για να το αλλάξετε . Με το να λέμε πως δεν μας ενοχλεί το πρόβλημα δεν καταφέρνουμε τίποτα. Μάλιστα ένας εξυπνακιας στο storm μου είπε πως θ μου το αλλάξουν εφόσον το bleeding είναι απο ένα ποσοστό και πάνω . Απο την apple μου είπαν εφόσον υπάρχει bleeding έστω και λίγο θα πρέπει να το αλλάξουν . ελληνραδες εξυπνοχαζοι

Τελευταία επεξεργασία από: Valmac, 22/04/2011 - 15:03


#1714   Chris123GR

Chris123GR

    iPH User

  • 166 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone SE

Δημοσίευση 22/04/2011 - 18:02

Μάλιστα ένας εξυπνακιας στο storm μου είπε πως θ μου το αλλάξουν εφόσον το bleeding είναι απο ένα ποσοστό και πάνω


Να φανταστώ ότι το ποσοστό θα το αποφασίσουν 2-3 "υπεύθυνοι" (LOL) κοντοχωριανοί με μπλαζέ υφάκι χιλίων καρδιναλίων , πάνω από ένα τραπεζάκι με 2-3 φραπέδες και ένα τασάκι ?
Δεν φταίνε αυτοί , αγαπητοί μου . Ξέρουν ότι είμαστε πρόβατα (σε μεγάλο ποσοστό ) και ως γνωστόν τα πρόβατα το μόνο που μπορούν να κάνουν είναι να βελάζουν .

#1715   Valmac

Valmac

    iPH Addict

  • 630 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • GameCenter:Supercamelot

Δημοσίευση 22/04/2011 - 18:26

Να φανταστώ ότι το ποσοστό θα το αποφασίσουν 2-3 "υπεύθυνοι" (LOL) κοντοχωριανοί με μπλαζέ υφάκι χιλίων καρδιναλίων , πάνω από ένα τραπεζάκι με 2-3 φραπέδες και ένα τασάκι ?
Δεν φταίνε αυτοί , αγαπητοί μου . Ξέρουν ότι είμαστε πρόβατα (σε μεγάλο ποσοστό ) και ως γνωστόν τα πρόβατα το μόνο που μπορούν να κάνουν είναι να βελάζουν .

Πολυ σωστός φίλε μου +1

#1716   Antong

Antong

    iPH User

  • 181 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5
  • Tablet:iPad 3 +4G

Δημοσίευση 22/04/2011 - 18:31

Δυστηχως στο Πλαισιο κανουν την παπια...Σημερα ημουν εκει για αλλο θεμα και τους ειπα το προβλημα με το bleeding(ο πωλητης δεν ειχε ιδεα) και μου απαντησαν πως δεν ειναι αυτοι υπευθυνοι.

Επισης τηλεφωνκος που ειχα παρει τηλ για να το γυρισω πισω και να παρω τα χρηματα μου μου απαντησαν οτι το εχω ανοιξει....

Και του λεω ρε φιλε πως θα το δω το προβλημα εαν δεν το ανοιγα???? Α!! Εχετε δικιο μου λεει αλλα και παλι πρεπει να πατε στην iSquare!

Δεν περιμενα τετοια αντιμετωπιση απο το Πλαισιο..Με αυτο το περιστατικο και ενα αλλο θεμα με ενα αλλο προϊον εχω απογοητευτει πληρως..

Ειμαι πελατης που καταθετω μεγαλα χρηματικα ποσα καθε χρονο επειδη ειμαι "βαρεμενος" με την τεχνολογια και στο εξης με χασανε απο πελατη και θα τα ακουμπαω αλλου...


Φίλτατε μην ανησυχείς, πήγαινέ το απευθείας σε έναν από τους εξουσιοδοτημένους επισκευαστές-resellers της apple (infoquest-document-systemgraph) θα σου το αλλάξουν χωρίς πολλές ερωτήσεις (μπορεί να περιμένεις βέβαια λίγο, από 2 ημέρες έως και εβδομάδες) . Εγώ ήδη έχω πάει και το δεύτερο ipad 2 (συσκευή αντικατάστασης) πάλι λόγω bleeding. θα αλλαχθεί σίγουρα. Να έχεις την απόδειξη από το Πλαίσιο.

Τελευταία επεξεργασία από: Antong, 22/04/2011 - 18:31


#1717   Antong

Antong

    iPH User

  • 181 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5
  • Tablet:iPad 3 +4G

Δημοσίευση 22/04/2011 - 18:35

Για το λόγο αυτο έχω φύγει κι εγώ απο τα πλαίσιο. Μάλιστα δεν τους εκανα τη χάρη να τους δώσω και αρκετά λεφτά μέσω ευρωπαϊκής επιχορήγησης με το προγραμμαΕΣΠΑ. Καλά να πάθουν . Ρε παιδιά αυτο το ινστιτούτο καταναλωτών κοιμάται ?
Ξέχασα να πω πως επικοινώνησαν με τη apple και όχι με την isquare και μου είπαν πως γνωρίζουν το πρόβλημα και να πάω για αντικατάσταση στην info quest . ΟΣΕΣ ΦΟΡΈΣ ΚΙ ΑΝ ΧΡΕΙΑΣΤΕ. δεν δικαιολογείται το bleeding βούρ όλοι για να το αλλάξετε . Με το να λέμε πως δεν μας ενοχλεί το πρόβλημα δεν καταφέρνουμε τίποτα. Μάλιστα ένας εξυπνακιας στο storm μου είπε πως θ μου το αλλάξουν εφόσον το bleeding είναι απο ένα ποσοστό και πάνω . Απο την apple μου είπαν εφόσον υπάρχει bleeding έστω και λίγο θα πρέπει να το αλλάξουν . ελληνραδες εξυπνοχαζοι


Πραγματικά πρέπει να μάθουνε τρόπους εκεί στα 2 νεο-μαγαζάκια ... Σεβασμός στα euro μας επιτέλους.. Αν ήταν μηχανάκι ή ποδήλατο έστω το ίδιο θα λέγανε? δηλαδ'η ότι τους λείπουν ένα ποσοστό από ακτίνες στς ρόδες ή πιάνουν λίγο τα φρένα ??? :mad:

#1718   Valmac

Valmac

    iPH Addict

  • 630 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • GameCenter:Supercamelot

Δημοσίευση 22/04/2011 - 19:25

Πραγματικά πρέπει να μάθουνε τρόπους εκεί στα 2 νεο-μαγαζάκια ... Σεβασμός στα euro μας επιτέλους.. Αν ήταν μηχανάκι ή ποδήλατο έστω το ίδιο θα λέγανε? δηλαδ'η ότι τους λείπουν ένα ποσοστό από ακτίνες στς ρόδες ή πιάνουν λίγο τα φρένα ??? :mad:

Πραγματικό αίσχος . Όσο για το πλαίσιο θα σας πω μια ιστορία. Πριν λίγο καιρό ένας φίλος αγόρασε μια οθόνη για pc LG 20 ιντσών . Μόλις την εγκατέστησε παρατήρησε καμμενο pixel. Διαπίστωσα και ο ίδιος το πρόβλημα και την πακεταραμε στην συσκευασία όπως ήταν με όλα τα παρέλκομενα και την πήγαμε πίσω στο κατ´αστημα. Εδώ αρχίζει το γλέντι. Ο υπάλληλος προσπαθούσε να με πείσει πως το 1 πιξελ δεν είναι σοβαρό και δεν δέχεται την επιστροφή . Ωραία του λέω υπαναχωρω και επιστρέφω το προϊόν επειδή δεν καλύπτει τις ανάγκες μου. Μου λέει πως δεν μπορώ να υπαναχώρηση επειδή η οθόνη έχει πρόβλημα , και του εξηγω πως πριν λίγο μου είπε πως το πιξελ δεν πιάνει για πρόβλημα. Να μην τα πολυλογω του εξηγω πως έχω κάθε δικαίωμα σαν πολίτης της Ευρωπαϊκής ένωσης να υπαναχώρηση στην αγορά μου χωρίς να εξηγήσω το λόγο. Μάλιστα τους είπα να πάρουν τηλ στο νομικό τμήμα του πλαισίου να το βεβαιώσει. Η απάντηση δόθηκε μετα απο μια ώρα και δικαίωθηκα . Αναγκάστηκαν να την πάρουν και να κόψουν πιστωτικό στον φίλο μου. Με τα λεφτά αυτά πήρε άλλη μια ολοιδια οθόνη που ήταν όλα οκ. Με λίγα λόγια νομικά είμαστε καλυμενοι αλλα κάποια δασκαλεμενα πιτσιρίκια νομίζουν πως είμαστε ζώα . Όχι πλέον θα τους το τριψω στη μούρη το iPad με την παραμικρή ςιρωνια. Και μιας και είπα για ειρωνία φίλος μου είναι ήδη στο 4ο iPhone 4 και στο storm τρώει και απο πάνω τρελλη ειρωνία απο τα πιτσιρικακια του Κολωνακίου με κουβέντες όπως¨ Πάλι εδω¨ κλπ που συνοδεύονται απο αντίστοιχα χαμογελά.

Τελευταία επεξεργασία από: Valmac, 22/04/2011 - 19:27


#1719   Christos75

Christos75

    iPH Hero

  • 3.927 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 4
  • Tablet:iPad Air +4G
  • GameCenter:Justsaychris

Δημοσίευση 23/04/2011 - 07:13

Πραγματικό αίσχος . Όσο για το πλαίσιο θα σας πω μια ιστορία. Πριν λίγο καιρό ένας φίλος αγόρασε μια οθόνη για pc LG 20 ιντσών . Μόλις την εγκατέστησε παρατήρησε καμμενο pixel. Διαπίστωσα και ο ίδιος το πρόβλημα και την πακεταραμε στην συσκευασία όπως ήταν με όλα τα παρέλκομενα και την πήγαμε πίσω στο κατ´αστημα. Εδώ αρχίζει το γλέντι. Ο υπάλληλος προσπαθούσε να με πείσει πως το 1 πιξελ δεν είναι σοβαρό και δεν δέχεται την επιστροφή . Ωραία του λέω υπαναχωρω και επιστρέφω το προϊόν επειδή δεν καλύπτει τις ανάγκες μου. Μου λέει πως δεν μπορώ να υπαναχώρηση επειδή η οθόνη έχει πρόβλημα , και του εξηγω πως πριν λίγο μου είπε πως το πιξελ δεν πιάνει για πρόβλημα. Να μην τα πολυλογω του εξηγω πως έχω κάθε δικαίωμα σαν πολίτης της Ευρωπαϊκής ένωσης να υπαναχώρηση στην αγορά μου χωρίς να εξηγήσω το λόγο. Μάλιστα τους είπα να πάρουν τηλ στο νομικό τμήμα του πλαισίου να το βεβαιώσει. Η απάντηση δόθηκε μετα απο μια ώρα και δικαίωθηκα . Αναγκάστηκαν να την πάρουν και να κόψουν πιστωτικό στον φίλο μου. Με τα λεφτά αυτά πήρε άλλη μια ολοιδια οθόνη που ήταν όλα οκ. Με λίγα λόγια νομικά είμαστε καλυμενοι αλλα κάποια δασκαλεμενα πιτσιρίκια νομίζουν πως είμαστε ζώα . Όχι πλέον θα τους το τριψω στη μούρη το iPad με την παραμικρή ςιρωνια. Και μιας και είπα για ειρωνία φίλος μου είναι ήδη στο 4ο iPhone 4 και στο storm τρώει και απο πάνω τρελλη ειρωνία απο τα πιτσιρικακια του Κολωνακίου με κουβέντες όπως¨ Πάλι εδω¨ κλπ που συνοδεύονται απο αντίστοιχα χαμογελά.



Το λιγότερο θρασύτατοι!!! Φταίμε και εμείς όμως... Γυρίστε τους την πλάτη σιγά-σιγά...!!!

#1720   jimmakos

jimmakos

    iPH Community Leader

  • 10.183 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone X
  • Tablet:iPad 2

Δημοσίευση 23/04/2011 - 09:21

Το λιγότερο θρασύτατοι!!! Φταίμε και εμείς όμως... Γυρίστε τους την πλάτη σιγά-σιγά...!!!



Δυστηχως ετσι ειναι...Ημουν υπερ του συγκεκριμενου καταστηματος αλλα σιγα σιγα την κανω κι εγω.

Δεν μπορει να σου φερονται με τετοιο τροπο οταν ακουμπας χιλιαδες ευρω σε αυτους.
Once You Go Mac You Never Go Back

#1721   Christos75

Christos75

    iPH Hero

  • 3.927 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 4
  • Tablet:iPad Air +4G
  • GameCenter:Justsaychris

Δημοσίευση 23/04/2011 - 09:22

Δυστηχως ετσι ειναι...Ημουν υπερ του συγκεκριμενου καταστηματος αλλα σιγα σιγα την κανω κι εγω.

Δεν μπορει να σου φερονται με τετοιο τροπο οταν ακουμπας χιλιαδες ευρω σε αυτους.



Δεν το συζητώ καν! Αν δεν τους τιμωρήσουμε θα μας φέρονται όλο και χειρότερα...
Χρόνια σου καλά & πολλά και καλή Ανάσταση!!!

#1722   vagreek

vagreek

    iPH User

  • PipPip
  • 160 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 23/04/2011 - 10:10

Ετσι ακριβως ειναι με το Πλαισιο (με πίεση μόνο πιστωτικό και πρακτικά αδύνατο για επιστροφή χρημάτων για μη ικανοποίηση από ένα προϊόν).
Προσωπικα επιλεγω απο e-shops (με κριτηριο τη φθηνοτερη τιμη, αφου τσεκαρω παραεισαγωγες κλπ και κατα ποσο καλυπτονται απο την επισημη αντιπροσωπεια), ενω στις περιπτωσεις που δεν ειμαι σιγουρος οτι θα με ικανοποιησει το προϊόν ή θέλω ένα καλό χρηματοδοτικό (π.χ. άτοκες δόσεις) από τα 3 καταστήματα που ανέφερα παραπάνω, για τη δυνατότητα επιστροφής χρημάτων.

#1723   rikos7

rikos7

    iPH Elite Poster

  • 2.044 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 7 Plus
  • Tablet:iPad Air 2 +4G
  • GameCenter:zio7

Δημοσίευση 23/04/2011 - 22:23

Για jb κανενα νεον εχουμε?

#1724   KostasRodos29

KostasRodos29

    iPH Intergalactic Leader

  • 19.675 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • Tablet:Άλλο

Δημοσίευση 23/04/2011 - 22:25

Τσου... :lol:

                                                                                                                ΟΤΙ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΔΕΝ ΤΟ ΠΕΙΡΑΖΟΥΜΕ...!!!!


#1725   Christos75

Christos75

    iPH Hero

  • 3.927 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 4
  • Tablet:iPad Air +4G
  • GameCenter:Justsaychris

Δημοσίευση 24/04/2011 - 03:27

Για jb κανενα νεον εχουμε?



Δυστυχώς όχι ακόμα...

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;



Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1

0 μέλη, 0 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες


    Google (1)