Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
* * * * - 3 ψήφοι

[Οδηγός] Περί εγγύησης και service του iPhone


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
156 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#61   ekaradimos

ekaradimos

    iPH newbie

  • 88 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:iPad
  • GameCenter:Vagelis Karadimos

Δημοσίευση 02/08/2013 - 12:54

Καλησπέρα και από μένα. Έχω ένα iPhone 5, 16GB, white. Ενώ το προσέχω πάρα πολύ (δε θέλω να βάλω θήκη γιατί του χαλάει το look), μπήκε σε τσάντα της γυναίκας μου με πολλά κέρματα και η πλάτη του έγινε πολύ χάλια από τα γδαρσίματα. Επειδή έχω κάποια θέματα με το LTE και είμαι σίγουρος ότι φταίει το κινητό και όχι ο πάροχος (το έχω ψάξει αρκετά), μπορώ να το στείλω για service εντός εγγύησης ή λόγω των γδαρσιμάτων θα μου το γυρίσουν πίσω?

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#62   W3rtY88

W3rtY88

    iPH Elite Poster

  • 2.979 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 4

Δημοσίευση 02/08/2013 - 13:33

μια χαρά το στέλνεις ... 2 χρόνια εγγύηση έχεις οπότε χαλαρά το πας πίσω

ο γούγλης είναι φίλος μας και τα ξέρει όλα ... Οπότε, ρώτα πρώτα αυτόν και μετά όλους τους άλλους :P


#63   kostakiss

kostakiss

    iPH Elite Poster

  • 1.910 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 3GS

Δημοσίευση 10/08/2013 - 17:58

παιδια σχετικα με τα 5αρια της πρωτης φουρνιας που "ξεβαφαν" ευκολα,γινεται ακομα επιστροφη?πως μπορει καποιος να το αποδειξει οτι ειναι προβληματικη φουρνια η κατασκευη και δεν ειναι κακομεταχειρισμενο?



#64   kostakiss

kostakiss

    iPH Elite Poster

  • 1.910 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 3GS

Δημοσίευση 04/09/2013 - 15:49

Κανείς;;

#65   ForceF

ForceF

    iPH Contributor

  • 958 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • Tablet:iPad Pro 3rd gen + 4G

Δημοσίευση 04/09/2013 - 17:17

Κανείς;;

Όχι ξεχνά το..μετα από 10 μήνες δεν γίνεται να αποδείξεις τιποτα

#66   ekaradimos

ekaradimos

    iPH newbie

  • 88 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:iPad
  • GameCenter:Vagelis Karadimos

Δημοσίευση 21/11/2013 - 11:54

Καλησπέρα και από μένα. Έχω ένα iPhone 5, 16GB, white. Ενώ το προσέχω πάρα πολύ (δε θέλω να βάλω θήκη γιατί του χαλάει το look), μπήκε σε τσάντα της γυναίκας μου με πολλά κέρματα και η πλάτη του έγινε πολύ χάλια από τα γδαρσίματα. Επειδή έχω κάποια θέματα με το LTE και είμαι σίγουρος ότι φταίει το κινητό και όχι ο πάροχος (το έχω ψάξει αρκετά), μπορώ να το στείλω για service εντός εγγύησης ή λόγω των γδαρσιμάτων θα μου το γυρίσουν πίσω?

Κάνω update. Μετά από 2 βδομάδες παρέλαβα το καινούργιο, πλέον, iphone5. Το LTE λειτουργεί πολύ καλύτερα, αν και ψιλοlagάρει το κινητό με ενεργοποιημένο το 4G, αλλά πιάνω καλές ταχύτητες. Επίσης, γλύτωσα και κάποιες γρατζουνιές που είχε το παλιό. Επί της ουσίας έπιασε το κόλπο !!!



#67   loufer

loufer

    iPH newbie

  • 88 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 8 Plus

Δημοσίευση 21/11/2013 - 12:28

Η Οδηγία 1999/44/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου "Σχετικά με ορισμένες πτυχές της πώλησης και των εγγυήσεων καταναλωτικών αγαθών" ενσωματώθηκε στην Ελληνική έννομη τάξη με τον ν.3043/2002 (ΦΕΚ Α'192), ο οποίος ακολούθως τροποποίησε τα σχετικά με την πώληση αγαθών άρθρα 534-537 και 540-561 του Αστικού Κώδικα. Το άρθρο 5, παρ.1 της εν λόγω Οδηγίας ορίζει ότι "ο πωλητής ευθύνεται, δυνάμει του άρθρου 3(το οποίο μνημονεύει τα δικαιώματα του καταναλωτή), όταν η έλλειψη συμμόρφωσης εκδηλώνεται εντός δύο ετών από την παράδοση του αγαθού."

 

Η έννοια της "έλλειψης συμμόρφωσης" αναφέρεται στην αδυναμία του πωλητή να εκπληρώνει την (άρθρο 2, παρ.1 & 2 της Οδηγίας το οποίο ενσωματώθηκε στην Ελληνική έννομη τάξη με τη διάταξη του άρθρου 534 του ΑΚ) υποχρέωσή του να παραδίδει "το πράγμα στον αγοραστή με τις συνομολογημένες ιδιότητες και χωρίς πραγματικά ελαττώματα", ήτοι να παραδίδει το πράγμα κατά τρόπο που δεν ανταποκρίνεται στη σύμβαση.

 

Στην περίπτωση έλλειψης συμμόρφωσης του πωλητή τα δικαιώματα του καταναλωτή περιγράφονται στη διάταξη του άρθρου 540 ΑΚ (άρθρο 3. παρ.2-6 της Οδηγίας) ως εξής: α) να απαιτήσει, χωρίς επιβάρυνσή του, τη διόρθωση ή αντικατάσταση του πράγματος με άλλο, εκτός αν μια τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτείς δυσανάλογες δαπάνες, β) να μειώσει το τίμημα, και γ) να υπαναχωρήσει από το σύμβασημ εκτός αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα. Ο πωλητής οφείλει να πραγματοποιήσει τη διόρθωση ή την αντικατάσταση σε εύλογο χρόνο και χωρίς σημαντική ενόχληση του αγοραστή.

 

Το άρθρο 5, παρ.1 της Οδηγίας έχει ενσωματωθεί στην Ελληνική έννομη τάξη ως επιμήκυνση του χρόνου παραγραφής των δικαιωμάτων του αγοραστή από έξι μήνες σε δύο χρόνια για τα κινητά πράγματα (άρθρο 554 ΑΚ.)

Που θέλω να καταλήξω μνημονεύοντας όλα τα παραπάνω???

 

Μπορείτε να αξιώσετε από τον πωλητή του επίμαχου προϊόντος τα δικαιώματά σας του άρθρου 540 ΑΚ εντός δύο ετών από την παράδοση του πράγματος, υπό τη ρητή και απαραίτητη προϋπόθεση ότι συντρέχει περίπτωση ύπαρξης πραγματικού ελαττώματος ή έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας. (άντε να αποδείξεις ότι το i-phone που αγόρασες είχε πραγματικό ελάττωμα όταν το αγόρασες)

 

Το άρθρο 5, παρ.3 του ν.2251/1994 (ΦΕΚ Α'191) για την προστασία των καταναλωτών, όπως ισχύει τροποποιημένος, ορίζει ότι η εγγύηση είναι υποχρεωτική, όταν πρόκειται για προμήθεια καινούριων προϊόντων με μακρά διάρκεια ζωής, χωρίς όμως ο χρόνος της εγγύσης να είναι ορισμένος. Αντίθετα, ορίζει ότι ο χρόνος αυτός πρέπει να είναι εύλογος και ανάλογος με την πιθανή διάρκεια ζωής του προϊόντος.

 

ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΠΑΙΔΕΣ ΚΑΤΑΛΗΓΟΥΜΕ...

 

Ο ΧΡΟΝΟΣ ΤΗΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ ΔΕΝ ΣΥΜΠΙΠΤΕΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΕΥΘΥΝΗΣ ΤΟΥ ΠΩΛΗΤΗ ΣΤΟΝ ν.3043/2002 ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΚΡΟΤΕΡΟΣ ΤΗΣ ΔΙΕΤΙΑΣ, εφόσον βέβαια είναι ο εύλογος σε σχέση με την πιθανή διάρκεια ζωής του προϊόντος. Οπότε εγγύηση είναι  ΟΤΙ ΟΡΙΖΕΙ Ο ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΪΟΝ ΤΟΥ, ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΩΝ I-PHONE Ο ΕΝΑΣ (1) ΧΡΟΝΟΣ, χωρίς όμως να περιορίζονται τα εκ του αρ.540 ΑΚ δικαιώματα του αγοραστή, τα οποία μπορούν να ασκηθούν εντός της διετίας από την παράδοση του πράγματος.

 

Άντε μετά εσύ να αποδείξεις 1 χρόνο και 1 μήνα αφότου αγόρασες το i- phone ότι η εκάστοτε βλάβη που παρουσίασε οφειλόταν σε κατασκευαστικό πραγματικό ελάττωμα ή έλλειψη συνομολογημένων ιδιοτήτων την ημέρα που το αγόρασες...

 

 

 



#68   marios33

marios33

    iPH newbie

  • 10 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 07/01/2014 - 20:34

Έχω αγοράσει το ipad air την 1η Νοεμβρίου.
Ανακάλυψα ότι εντός της οθόνης έχει 3-4 σκουπίδια .
Από την εταιρία που το αγόρασα ( premium reseller ) μου είπαν ότι σε αυτή την περίπτωση γίνεται αντικατάσταση με ανακατασκευασμένο από την apple. Εγώ τους απάντησα ότι δεν ενδιαφέρομαι για ανακατασκευασμένο αλλά ότι θα παραλάβω μόνο καινούριο επειδή είμαι εντός εγγύησης.
Μου είπαν ότι αυτή είναι η πολιτική της apple και θα ότι θα μου δώσουν ότι στείλει η apple
Τι ισχύει ? αν δεν το παραλάβω μπορώ να τους κυνηγήσω νομικά? και ποια εγγύηση ισχύει στο ανακατασκευασμένο ?
Ευχαριστώ....

#69   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113.564 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 07/01/2014 - 20:46

Αν το πήγαινες εντός ημερών DOA, θα έπαιρνες σφραγισμένο.

 

Πλέον μόνο ανακατασκευασμένο. Η εγγύηση συνεχίζει κανονικά απο την αγορά του πρώτου.


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#70   tasos1

tasos1

    iPH Addict

  • 780 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • Tablet:iPad

Δημοσίευση 07/01/2014 - 20:51

Καλησπέρα κ χρόνια πολλα
Του αδερφού μου το 5 αρι έχει πρόβλημα στο wifi κ θα το πάω για service ,το θέμα μου ειναι που να το πάω , το είχαμε πάρει απο wind αλλά μπορώ να το πάω απευθείας εγω ;
Κ αν ναι που ;
Φοβαμε πως εκεί που το πείρα μπορεί να ειναι παρά εισαγωγή δεν το λέω με 100% σιγουριά για αυτό το λεω ευχαριστώ

#71   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113.564 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 07/01/2014 - 20:55

Εκεί που έγινε η αγορά θα το πας, δηλαδή στη Wind.


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#72   Georgia31

Georgia31

    iPH newbie

  • 13 μηνύματα
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Κινητό: iPhone 5
  • Tablet:iPad Air

Δημοσίευση 15/01/2014 - 17:24

Καλησπερα σας,

Περυσι αγορασα το iphone 5 C απο τα media markt. Προεκυψε προβλημα με το ηχειο μου και απο τη στιγμη που η συσκευη ηταν μεσα στην εγγυηση, αποφασισα να τη δωσω στα media να την αποστειλει στην info quest (απ´ οσο ξερω). Την εδωσα στις 12/12, αλλα η συσκευη επεστραφη στις 27/12, με την αιτιολογια οτι επρεπε να απενεργοποιησω την υπηρεσια find my iphone (και λογικο απ´οσο διαβασα κ εμαθα εκ των υστερων). Το λαθος τους, βεβαια, ηταν οτι δεν με ενημερωσαν εγκαιρως.. Οπως και να ´χει, την απενεργοποιησα αμεσα (την ιδια δηλ. ημερα-27/12),ετσι ωστε να μην καθυστερω περαιτερω και το αποτελεσμα ειναι ακομη να περιμενω ακομη.. Εχω επικοινωνησει με τα media για την πορεια της επισκευης και μου ειπαν οτι το πιο πιθανο ειναι να γινει αντικατασταση. Πιστευετε οτι θα μου αποστειλουν ανακατασκευασμενο η καινουριο; Ποσο ακομη θα περιμενω, μηπως γνωριζει κανεις;;;

#73   lookito

lookito

    iPH Addict

  • 722 μηνύματα
  • Twitter:@lsakkatos
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6S Plus
  • GameCenter:lookitoJCW

Δημοσίευση 15/01/2014 - 17:26

Καλησπερα σας,

Περυσι αγορασα το iphone 5 C απο τα media markt. Προεκυψε προβλημα με το ηχειο μου και απο τη στιγμη που η συσκευη ηταν μεσα στην εγγυηση, αποφασισα να τη δωσω στα media να την αποστειλει στην info quest (απ´ οσο ξερω). Την εδωσα στις 12/12, αλλα η συσκευη επεστραφη στις 27/12, με την αιτιολογια οτι επρεπε να απενεργοποιησω την υπηρεσια find my iphone (και λογικο απ´οσο διαβασα κ εμαθα εκ των υστερων). Το λαθος τους, βεβαια, ηταν οτι δεν με ενημερωσαν εγκαιρως.. Οπως και να ´χει, την απενεργοποιησα αμεσα (την ιδια δηλ. ημερα-27/12),ετσι ωστε να μην καθυστερω περαιτερω και το αποτελεσμα ειναι ακομη να περιμενω ακομη.. Εχω επικοινωνησει με τα media για την πορεια της επισκευης και μου ειπαν οτι το πιο πιθανο ειναι να γινει αντικατασταση. Πιστευετε οτι θα μου αποστειλουν ανακατασκευασμενο η καινουριο; Ποσο ακομη θα περιμενω, μηπως γνωριζει κανεις;;;


ανακατασκευασμένο θα πάρεις αλλα ο χρόνος αναμονής ειναι πραγματικά πολύς αλλα νομιζω ειναι μέσα στα πλαίσια

#74   Georgia31

Georgia31

    iPH newbie

  • 13 μηνύματα
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Κινητό: iPhone 5
  • Tablet:iPad Air

Δημοσίευση 15/01/2014 - 17:37

Α! Τελεια! Δε πιστευω να αντιμετωπισω προβληματα, εκ νεου, με το ανακατασκευασμενο, ε;

#75   pavlossss

pavlossss

    iPH Contributor

  • 1.454 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 7

Δημοσίευση 15/01/2014 - 17:50

Σήμερα πήρα στο Ελληνικό κέντρο εξυπηρέτησης πελατών και πάτησα την επιλογή 5 που είναι για θέματα που δεν αναφέρονται στις

 

προηγούμενες 4 και υπάρχει ηχογραφημένο μήνυμα για τα 2 έτη εγγύησης στην Ευρώπη.Όποιος σας πει ότι ισχύει 1 έτος παραπέμψτε τον εκεί.

 

00800 4414 5417 επιλογή 5



Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;



Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 0

0 μέλη, 0 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες