Καταρχήν εγώ έχω vodafone και δουλεψαν ολα μια χαρά (αν και δεν πιστεύω οτι έχει σχέση, τη στιγμή που προσπαθεί κάποιος να κάνει ενεργοποίηση).
Το μήνυμα ΑΝ σας ήρθε το μόνο που θα έλεγε είναι οτι αν στείλετε imessage μέσω data και όχι μεσω wi fi, θα έχετε χρέωση data απο τον πάροχο (που λογικό είναι γιατι χρησιμοποιεί ιντερνετ).
Απο κει και πέρα, οταν και γώ έβαλα την 5 (άσπαστη στην αρχή), έκανα login στο icloud.com με το Apple user id/password, έφτιαξα και το @me.com email που μου ζήτησε, πήγα στις Ρυθμίσεις - μηνύματα, πάτησα το ON για το imessage και μετά πήγα πιο κάτω που έλεγε Received at και είδα οτι έχει τον αριθμό του τηλεφώνου μου, και πρόσθεσα και το Apple ID email μου καθώς και το @me.com email μου. Και δούλεψε κανονικά.
Τα έχετε προσθέσει αυτά τα εξτρα?
Για δοκιμάστε και αυτό : Ρυθμίσεις - γενικά - Restrictions και βάλτε το Restrictions OFF.
Τελευταία επεξεργασία από: iMarilina, 04/11/2011 - 11:13