Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
- - - - -

Η Vodafone μπλοκάρει το Viber;


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
140 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#1   azriel84

azriel84

    iPH newbie

  • 70 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 18/01/2012 - 11:53

Καλησπέρα σ'όλους,

Κατ'αρχήν sorry για το "δραματικό" του τίτλου και αν έχω postάρει σε λάθος subforum, αλλά όσοι μπορείτε, δοκιμάστε να κάνετε κλήση Viber απ'το 3G δίκτυο της Vodafone. Τα sms δουλεύουν κανονικά αλλά η κλήση όχι (σε iPhone 4S με 5.0.1) είτε ο άλλος είναι σε WiFi είτε σε δίκτυο άλλης εταιρίας (στην περίπτωσή μου 3G της WIND). Επειδή η Vodafone δεν έχει και το καλύτερο ιστορικό (βλ. Tethering) δεν θέλω να σκεφτώ τι θα συμβεί αν έχουν κάνει κάτι τέτοιο...Πριν τι γιορτές πάντως το Viber δούλευε κανονικά σε 3G και δεν έχουν κάνει κάποιο update από τότε.

Σημειωτέον, Skype, ooVoo και άλλα VoIP apps, δουλεύουν κανονικά μέσω 3G.

Τελευταία επεξεργασία από: azriel84, 18/01/2012 - 12:03


Banner Ad (απενεργοποιείται όταν συνδεθείτε)

Banner Ad (απενεργοποιείται όταν συνδεθείτε)

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#2   Eirini1988

Eirini1988

    iPH Addict

  • 613 μηνύματα
  • Φύλο: Γυναίκα

Δημοσίευση 18/01/2012 - 11:56

Εμενα με sim Vodafone mobile broadband, δουλευει κανονικα μεχρι στιγμης. Ειναι πολυ ζωα εκει στη Βοδα εαν το κανουν αυτο..


απο κάποιο απο τα μήλα μου, αλλά πάντα με Tapatalk...

#3   azriel84

azriel84

    iPH newbie

  • 70 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 18/01/2012 - 12:02

Τι εννοείς ακριβώς με το sim Vodafone mobile broadband; Εγώ πχ, έχω το Vodafone Unlimited 60 με 1.5GB δεδομένων το μήνα...και δεν θα μου υπαγορεύσει κανείς πως θα τα ξοδέψω απ'την στιγμή που τα χρυσοπληρώνω στο Ελλάντα...

Επίσης προσοχή. Μιλάω για κλήση που να πραγματοποιείται, δηλαδή να μιλάτε κανονικά και οι δύο. Γιατί αυτό που συμβαίνει, είναι να φαίνεται μεν η κλήση αλλά από κει και πέρα τίποτα, δεν πραγματοποιείται σύνδεση και κατ'επέκταση συνομιλία.

Τελευταία επεξεργασία από: azriel84, 18/01/2012 - 12:04


#4   sepsis

sepsis

    iPH Hero

  • 8230 μηνύματα
  • Twitter:@hsouris
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5
  • Tablet:iPad 3 +4G

Δημοσίευση 18/01/2012 - 12:05

Και σε μένα μέσω 3G η κλήση δεν βγαίνει ποτέ. Κολλάει συνέχεια στο Ringing...κάτι παίζει

Follow me on twitter


#5   Eirini1988

Eirini1988

    iPH Addict

  • 613 μηνύματα
  • Φύλο: Γυναίκα

Δημοσίευση 18/01/2012 - 12:06

Ειναι sim ΜΟΝΟ internet. Δεν παιρνει τηλεφωνα ουτε στελνει mms. Μονο sms, και 10gb ογκοχρεωση καθε μηνα.


απο κάποιο απο τα μήλα μου, αλλά πάντα με Tapatalk...

#6   MarkKnopfler

MarkKnopfler

    iPH Intergalactic Leader

  • 16726 μηνύματα
  • Twitter:@Fmiggas
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5S
  • Tablet:iPad 4
  • GameCenter:markknopfler

Δημοσίευση 18/01/2012 - 12:07

Εμένα πριν 2-3 μέρες δούλεψε κανονικά...
Το MyVodafone με 3G όμως με τίποτα δε δουλεύει-μικρό το κακό βέβαια.

Αναρτημένη εικόνα


#7   loudaki

loudaki

    iPH Member

  • 244 μηνύματα
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Κινητό: iPhone 6

Δημοσίευση 18/01/2012 - 12:25

Νομίζω με κάποια πακέτα μόνο επιτρέπει το Voip, εμένα με κάρτοκινητό κάνει όλο διακοπές το viber

Κοιτάξτε και αυτό κάτω κάτω με τα ψιλά γράμματα

My link

#8   Researcher

Researcher

    iPH Hero

  • 3588 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 18/01/2012 - 12:26

Νομίζω με κάποια πακέτα μόνο επιτρέπει το Voip, εμένα με κάρτοκινητό κάνει όλο διακοπές το viber

Κοιτάξτε και αυτό κάτω κάτω με τα ψιλά γράμματα

My link


Το δίκτυο κινητής τηλεφωνίας της εταιρίας μας δεν επιτρέπει τη δυνατότητα πρόσβασης σε υπηρεσίες φωνής μέσω πακέτων δεδομένων (mobile VoIP) ανεξαρτήτως εξοπλισμού πρόσβασης (συσκευή κινητής τηλεφωνίας ή κάρτα δεδομένων υπολογιστή), εφαρμογής VoIP client και παρόχου τέτοιων υπηρεσιών.

#9   Researcher

Researcher

    iPH Hero

  • 3588 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 18/01/2012 - 12:29

Λίγο έξυπνοι να είμασταν δε θα χρειαζόταν να πληρώνουμε..

Βάλτε όλοι σήμερα σε όλες σας τις συσκευές Skype, Viber, Whatsapp και ακόμη Twitter και Path. Εξοικιοθείτε με τις εφαρμογές και δουλεύετέ 'τες καθημερινά. Έπειτα θα χρειάζεται να έχουμε μόνο SIM για DATA.

Προσωπικά έχουμε οικογενειακό και εγώ πληρώνω μόνο το πάγιο. Viber, iMessages, SKype όλη την ώρα. Τηλέφωνο ποτέ.

#10   Jimmy08

Jimmy08

    iPH Community Leader

  • 10210 μηνύματα
  • Twitter:@JimmyR8
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 7 Plus
  • Tablet:iPad Air +4G
  • GameCenter:j0kerr

Δημοσίευση 18/01/2012 - 12:32

Και γω το ιδιο κάνω, όμως ξεχνάς και σημαντικό: δεν έχουν όλα τα άτομα - αυτα με τα οποια θελουμε να επικοινωνούμε τουλάχιστον, smartphone..

Τελευταία επεξεργασία από: Jimmy08, 18/01/2012 - 12:32


#11   thanasis

thanasis

    iPH Guru

  • 9457 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6

Δημοσίευση 18/01/2012 - 12:33

Vodafone :


Το δίκτυο κινητής τηλεφωνίας της εταιρίας μας δεν επιτρέπει τη δυνατότητα πρόσβασης σε υπηρεσίες φωνής μέσω πακέτων δεδομένων (mobile VoIP) ανεξαρτήτως εξοπλισμού πρόσβασης (συσκευή κινητής τηλεφωνίας ή κάρτα δεδομένων υπολογιστή), εφαρμογής VoIP client και παρόχου τέτοιων υπηρεσιών.


ezgif_com_crop_2.gif


#12   azriel84

azriel84

    iPH newbie

  • 70 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 18/01/2012 - 12:43

Επαναλαμβάνω, Skype, ooVoo δουλεύουν κανονικά και είναι VoIP. Μόνο το Viber δεν δουλεύει.

#13   azriel84

azriel84

    iPH newbie

  • 70 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 18/01/2012 - 13:00

Μίλησα με Vodafone και αφού μου είπαν πως δεν έχουν μπλοκάρει κάτι πρότειναν και έκανα τα παρακάτω:

Στις ρυθμίσεις στο General-Network-Cellular Data Network-APN, εγώ είχα το internet.vodafone.gr. Μου πρότειναν να βγάλω και να ξαναβάλω την sim για να πάρει ξανά τα carrier settings και να επαναφέρει το webonly.vodafone.gr που είναι το σωστό (;). Δεν άλλαξε κάτι με το Viber. Μετά, το άλλαξα χειροκίνητα σε webonly.vodafone.gr όπως μου είπαν. Ξανά τίποτα. Με το reset settings επανέφερε στο APN το internet.vodafone.gr...τέλος πρότειναν uninstall/reinstall της εφαρμογής (κλασσικά).

Ο υπάλληλος διευκρίνισε πάντως, πως το VoIP είναι ενεργοποιημένο μόνο σε ορισμένα προγράμματα αναλόγως του όγκου δεδομένων. Τσέκαρε το δικό μου πρόγραμμα, είδε πως μπορώ να κάνω VoIP κανονικά αλλά δεν ήξερε τι μπορεί να φταίει.

#14   SirAlex

SirAlex

    iPH Contributor

  • 1643 μηνύματα
  • Twitter:@AlexisKoskinas
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6
  • Tablet:iPad mini Retina
  • GameCenter:Sir Alex7

Δημοσίευση 18/01/2012 - 13:03

Επαναλαμβάνω, Skype, ooVoo δουλεύουν κανονικά και είναι VoIP. Μόνο το Viber δεν δουλεύει.


Μηπως εχει κανενα bug κ δεν εχεις κατεβασει το τελευταιο update?
Κοντες μπαλιες και γρηγορες

#15   azriel84

azriel84

    iPH newbie

  • 70 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 18/01/2012 - 13:04

Όχι, όλα είναι updated (iOS, Viber κτλ...). Απ'ότι φαίνεται, είναι θέμα ΜΟΝΟ της Vodafone, το έχουν αρκετοί χρήστες. Cosmote και WIND λειτουργούν κανονικά.

Τελευταία επεξεργασία από: azriel84, 18/01/2012 - 13:05





Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 0

0 μέλη, 0 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες