Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
- - - - -

μονομερης αυξηση συμβολαιου wind και σπασιμο συμβολαιου


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
93 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#46   thomasko7

thomasko7

    iPH User

  • 128 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6 Plus
  • Tablet:iPad mini 3

Δημοσίευση 18/02/2012 - 18:02

παιδια το δεκεμβρη ανανέωσα στη wind και πηρα ενα 4ς δωρεάν για 18μηνο κ μια μικρη επιδότηση για το αλλο νούμερο κ εκπτωση για ένα χρόνο και στα δυο πάγια.Δηλαδή τώρα αν κάνω αίτηση φορητότητασ και πάω σε άλλη εταιρία κρατάω το νούμερο κ δε πληρώνω κ τίπτα?πρέπει να κάνω πρώτα καταγγελία σύμβασης?πώς είμαι σίγουρος πως δε θα ζητήσουν κάνενα ποσό ίσο με τις επιδοτήσεις?

Banner Ad (απενεργοποιείται όταν συνδεθείτε)

Banner Ad (απενεργοποιείται όταν συνδεθείτε)

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#47   iMarilina

iMarilina

    -

  • 13470 μηνύματα
  • Twitter:@Ivory_Marilina
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:iPad Air 2
  • GameCenter:MarilinaTz

Δημοσίευση 18/02/2012 - 18:09

Οι συνδρομητες λογω της ανωτερω αυξησης εχουν δικαιωμα να καταγγειλουν την συμβαση τους αζημιως εντος ενος μηνος απο την παρουσα ανακοινωση οφειλοντας να προβουν στην εκπληρωση των εκ του νομου και της συμβασεως τους απορρεουσων υποχρεωσεων τους."


ναι αλλα βλεπετε τι λεει στο τελος της ανακοινωσης?



Προφανώς αυτό το τελευταίο εννοεί αν εχεις καποιο λογαριασμό τελευταίο να πληρωσεις μετα την καταγγελία
Whatsapp doc?

#48   thomasko7

thomasko7

    iPH User

  • 128 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6 Plus
  • Tablet:iPad mini 3

Δημοσίευση 18/02/2012 - 18:16

μόλισ επικοινώνησα με τη wind και μου είπαν πως και καταγγελία σύμβασης να κάνω θα πρέπει να πληρώσω την επιδοτηση που δεν εχει γίνει απόσβεση!και το αζημίως το λένε για τις χρεώσεις !!! λέω με την ίδια λογική όποτε και να εκανα καταγγελιά απο τη πλευρα μου θα η΄ταν το ίδιο,γιατί έβγαλε τοτε ανακοίνωση ηwind ?κ μου απάντησαν πως απλώς ήταν υποχρεωμένοι!!!!πως γίνεται να είμαστε σίγουροι πριν κάνουμε τυην οποιαδήποτε κίνηση?

#49   Atom

Atom

    iPH User

  • 122 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 18/02/2012 - 19:01

Το topic από μόνο του είναι αστείο. Γιατί δεν κάνετε από το πρωί μέχρι το βράδυ φορητότητα να αγοράζετε τζάμπα iPhone; Σας φταίνε οι πάροχοι που δεν σας κάνουν το χατίρι να σας το χαρίσουν; Δηλαδή πάνω στην κουτοπονηριά να έχουμε και το δίκιο με το μέρος μας... Για αυτό φτάσαμε εδώ που φτάσαμε... Τόσο απλά.

Τελευταία επεξεργασία από: Atom, 18/02/2012 - 19:01


#50   petros29

petros29

    iPH Hero

  • 4231 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5S
  • Tablet:iPad 3

Δημοσίευση 18/02/2012 - 20:46

Το topic από μόνο του είναι αστείο. Γιατί δεν κάνετε από το πρωί μέχρι το βράδυ φορητότητα να αγοράζετε τζάμπα iPhone; Σας φταίνε οι πάροχοι που δεν σας κάνουν το χατίρι να σας το χαρίσουν; Δηλαδή πάνω στην κουτοπονηριά να έχουμε και το δίκιο με το μέρος μας... Για αυτό φτάσαμε εδώ που φτάσαμε... Τόσο απλά.

Κάτσε ρε φίλε, δηλαδή με ποιο δικαίωμα ο παροχός αλλάζει τις χρεώσεις σε παλιούς συνδρομητές? Αυτό δε σε πειράζει αλλα σε πειράζει να διεκδικεί ο κάθε ένας μας αυτό που δικαιούτε?
Αν ο παροχός θέλει να είναι σωστός, οφείλει να εφαρμόσει το νέο τιμοκατάλογο σε νέα συμβόλαια και όχι σε παλιούς συνδρομητές. Δηλαδή εσένα αν σε πείοτι σε κάνει αύξηση στο πάγιο 100 ευρώ επειδή γουστάρει θα του πείς ευχαριστώ?? Λίγο ύποπτο φίλε το μήνυμα σου, και στο κάτω κάτω εσένα τη σε πειράζει, μέτοχος της wind είσαι?

#51   TheRelumer

TheRelumer

    iPH newbie

  • 80 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 18/02/2012 - 20:55

στο ebill δε μου λεει κατι , που το ειδατε αυτο?

επισης εχω καινουργιο 2ετες συμβολαιο μαζι τους , πριν 1 μηνα το εκανα
μπορω να το σπασω ?

Τελευταία επεξεργασία από: TheRelumer, 18/02/2012 - 20:56


#52   georgioskio

georgioskio

    iPH Contributor

  • 1610 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 7 Plus
  • GameCenter:georgioskio

Δημοσίευση 18/02/2012 - 21:31

Κάτσε ρε φίλε, δηλαδή με ποιο δικαίωμα ο παροχός αλλάζει τις χρεώσεις σε παλιούς συνδρομητές? Αυτό δε σε πειράζει αλλα σε πειράζει να διεκδικεί ο κάθε ένας μας αυτό που δικαιούτε?
Αν ο παροχός θέλει να είναι σωστός, οφείλει να εφαρμόσει το νέο τιμοκατάλογο σε νέα συμβόλαια και όχι σε παλιούς συνδρομητές. Δηλαδή εσένα αν σε πείοτι σε κάνει αύξηση στο πάγιο 100 ευρώ επειδή γουστάρει θα του πείς ευχαριστώ?? Λίγο ύποπτο φίλε το μήνυμα σου, και στο κάτω κάτω εσένα τη σε πειράζει, μέτοχος της wind είσαι?

Πες τα ρε φιλε!!Εμενα παντως που ημουν σε ενα προνομιακο προγραμμα της vodafone(εταιρικο) για τους νεους συνδρομητες εκαναν αυξηση αλλα εμενα διατηρησαν την τιμη εκει που ημουν!Μιση τιμη πληρωνω σε σχεση με τους νεους!Και ετσι πρεπει γιατι γ αυτο το λογο εκανα συμβολαιο!

#53   tzigis

tzigis

    iPH Enthousiast

  • 584 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 19/02/2012 - 17:45

Το topic από μόνο του είναι αστείο. Γιατί δεν κάνετε από το πρωί μέχρι το βράδυ φορητότητα να αγοράζετε τζάμπα iPhone; Σας φταίνε οι πάροχοι που δεν σας κάνουν το χατίρι να σας το χαρίσουν; Δηλαδή πάνω στην κουτοπονηριά να έχουμε και το δίκιο με το μέρος μας... Για αυτό φτάσαμε εδώ που φτάσαμε... Τόσο απλά.

τοσο απλα φτασαμε εδω γιατα τοσα χρονια δεν μιλαει κανεις αγαπητε
αστειο ειναι αυτο που λες εσυ!!οποτε γουσταρουν κανουν μια αυξηση και εμεις να μην μιλαμε γιατι ειμαστε large!!!τοτε τι ρολο βαρανε τα συμβολαια
οπως δενουν εμενα με το συμβολαιο τους το οποιο αυτοι με βαζουν να υπογραψω ετσι απλα τους δενω και εγω!!!
ετσι απλα το μονο που συμφωνω μαζι σου!

#54   tgnikit

tgnikit

    iPH Contributor

  • 1124 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 19/02/2012 - 17:54

Γι αυτο έφτασε εδω η Ελλάδα. Με τη νοοτροπία κάποιων! Κανένας δε δεσμεύει κανένα. Αν δεσμευτείς θα πάρεις δώρο. Αν όχι αγοράζεις ότι συσκευή θές και δε δεσμεύεσε. Κανένας δε μας δένει. Και κακώς δεν έχουνε βάλει όρο για το σπάσιμο να επιστρέφεις την επιδότηση. Θές να φύγεις, με γειά σου με χαρά σου. Φέρε πίσω μέρος του δώρου και φύγε. Αλλοιώς υπάρχει δόλος. Και κάποια στιγμή μπορεί να μπλέξεις. Στο κάτω κάτω πλέον όλοι οι πάροχοι έχουν ίδιους όρους. Οπότε δεν υπάρχει δικαιολογία να φύγει κάποιος για τα....δευτερόλεπτα!

#55   petros29

petros29

    iPH Hero

  • 4231 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5S
  • Tablet:iPad 3

Δημοσίευση 19/02/2012 - 18:03

Γι αυτο έφτασε εδω η Ελλάδα. Με τη νοοτροπία κάποιων! Κανένας δε δεσμεύει κανένα. Αν δεσμευτείς θα πάρεις δώρο. Αν όχι αγοράζεις ότι συσκευή θές και δε δεσμεύεσε. Κανένας δε μας δένει. Και κακώς δεν έχουνε βάλει όρο για το σπάσιμο να επιστρέφεις την επιδότηση. Θές να φύγεις, με γειά σου με χαρά σου. Φέρε πίσω μέρος του δώρου και φύγε. Αλλοιώς υπάρχει δόλος. Και κάποια στιγμή μπορεί να μπλέξεις. Στο κάτω κάτω πλέον όλοι οι πάροχοι έχουν ίδιους όρους. Οπότε δεν υπάρχει δικαιολογία να φύγει κάποιος για τα....δευτερόλεπτα!

Παιδια νομίζω τα μπερδεύεται τα πράγματα, τα συμφέροντα των πολυεθνικών δεν έχουν καμία σχέση με την κατάσταση της Ελλάδος,. Ναι λοιπών για αυτά τα ψωρο δευτερόλεπτα πρέπει όλοι να κάνουν διακοπή συμβολαίου αζημίως...Απο τη στιγμή που το συμβόλαιο το υπογράφει και η εταιρία αλλα και ο πελάτης τότε πρέπει να τηρηθεί. Καταρχήν ο παροχός πράττει εκ του πονηρού, όταν δεν ανακοινώνει στα μέσα μαζικής ενημέρωσης μονομερής αύξησης συμβολαίου, και απο τη στιγμή που το κάνει σε όλους δε μπορώ να καταλάβω γιατί ο πονηρός είναι ο καταναλωτής τον οποίο σαφώς και δε ρώτησαν για την αύξηση. Απο τη στιγμή που έχει το δικαίωμα να κάνει διακοπή σύμφωνα με το συμβόλαιο εσείς τι ζόρι τραβάτε?

#56   TheRelumer

TheRelumer

    iPH newbie

  • 80 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 19/02/2012 - 18:08

ξαναροταω την ανακοινωση αυτη που την ειδατε? εγω στο e-bill δε βλεπω τιποτα

#57   gregog7

gregog7

    iPH Enthousiast

  • 433 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 4

Δημοσίευση 19/02/2012 - 18:19

Το topic από μόνο του είναι αστείο. Γιατί δεν κάνετε από το πρωί μέχρι το βράδυ φορητότητα να αγοράζετε τζάμπα iPhone; Σας φταίνε οι πάροχοι που δεν σας κάνουν το χατίρι να σας το χαρίσουν; Δηλαδή πάνω στην κουτοπονηριά να έχουμε και το δίκιο με το μέρος μας... Για αυτό φτάσαμε εδώ που φτάσαμε... Τόσο απλά.

Τα πράγματα είναι απλά,υπογράφω συμβόλαιο τηρούνται οι όροι,τελειώνει το συμβόλαιο και μου προτείνουν νέο με άλλους
όρους,με συμφέρουν το υπογράφω δεν με συμφέρουν,χαιρετάω.
Πάμε στην περίπτωσή μας,υπογράφω συμβόλαιο και έρχεται η εταιρεία μετά από 2 μήνες και μου ανακοινώνει αύξηση,πρόσεξε αύξηση είτε
στα δευτερόλεπτα είτε στο τιμολόγιο και μου λές να κάτσω στα αυγά μου;τότε θα ήμουν τουλάχιστον ηλίθιος να μην κάνω κάτι,έστω να τους
ρωτήσω τι δικαιούμαι να κάνω(ναι έχουμε και δικαιώματα και όχι μόνο υποχρεώσεις απέναντι στις πολυεθνικές).
Νομίζω το δίκαιο είναι με το μέρος σας όπως και με την περίπτωση της κοσμοτε.

#58   costas1984

costas1984

    iPH Member

  • 224 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5C
  • Tablet:iPad mini Retina +4G

Δημοσίευση 19/02/2012 - 18:36

εγω οταν εκανα την ανανεωση για 2 χρονια και πηρα το iphone δεν μου εδωσαν να υπογραψω τιποτα!κανενα χαρτι!αυτο φαινεται στο ebill αν κατεβασεις τον λογαριασμο σου ψηφιακα υπογεγραμμενο σε μορφη pdf!ψαχνω και στο σαιτ τους και δεν βρισκω πουθενα την ανακοινωση.εδω ειναι η ανακοινωση απο τον ηλεκτρονικο λογαριασμο.


http://imageshack.us...576/windvl.png/

Συνημμένα αρχεία

  • Συνημμένο αρχείο  wind.png   615.92KB   21 λήψεις


#59   tgnikit

tgnikit

    iPH Contributor

  • 1124 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 19/02/2012 - 18:50

Παιδια νομίζω τα μπερδεύεται τα πράγματα, τα συμφέροντα των πολυεθνικών δεν έχουν καμία σχέση με την κατάσταση της Ελλάδος,. Ναι λοιπών για αυτά τα ψωρο δευτερόλεπτα πρέπει όλοι να κάνουν διακοπή συμβολαίου αζημίως...Απο τη στιγμή που το συμβόλαιο το υπογράφει και η εταιρία αλλα και ο πελάτης τότε πρέπει να τηρηθεί. Καταρχήν ο παροχός πράττει εκ του πονηρού, όταν δεν ανακοινώνει στα μέσα μαζικής ενημέρωσης μονομερής αύξησης συμβολαίου, και απο τη στιγμή που το κάνει σε όλους δε μπορώ να καταλάβω γιατί ο πονηρός είναι ο καταναλωτής τον οποίο σαφώς και δε ρώτησαν για την αύξηση. Απο τη στιγμή που έχει το δικαίωμα να κάνει διακοπή σύμφωνα με το συμβόλαιο εσείς τι ζόρι τραβάτε?


Γιατί ο πονηρός καταναλωτής θα κάνει διακοπή και μετά θα ξαναπάει στην ίδια εταιρία να ξανακάνει σύνδεση, ή σε άλλη, και θα ξαναζητάει επιδότηση και δωρεάν συσκευή! Και το καλύτερο? Σε όποια εταιρία και να πάει οι χρεώσεις ή τα δευτερόλεπτα θα είναι ίδια με αυτά που δε του άρεσαν και έφυγε. Άρα η κίνηση αυτή του καταναλωτή μπορεί να θεωρηθεί οτι έγινε με δόλο. Απο εκεί και πέρα κάθε εταιρία έχει δικάιωμα να ζητήσει εγγύηση αν ξαναεμφανιστεί ο ίδιος πελάτης ή να του δίνει μικρότερη επιδότηση ή να το χειριστεί όπως θέλει..

#60   TheRelumer

TheRelumer

    iPH newbie

  • 80 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 19/02/2012 - 18:53

τελικα το αζημιως πως το εννωουνε ?




Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 0

0 μέλη, 0 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες