Δε κάνουν γενικότερα επισκευές.
Η πολιτική είναι με ανακα/σμένο.
Δημοσίευση 10/02/2016 - 15:52
Το να τους βρισω απο το τηλεφωνο ειναι ευκολο Νικο.Είναι αστείοι. Αυτό τους το 'πες?
Μη τρελαίνεσαι. Αν συνεχίσουν το ίδιο τροπάριο, Συνήγορο του Καταναλωτή.
Δημοσίευση 10/02/2016 - 16:22
ο Νομος δεν αναγραφει καπου οτι αν ειναι αγορασμενο με αποδειξη δικαιουσε 2 χρονια εγγυηση ενω με τιμολογιο 1? (μια χαρα εχω κανει χρηση εγγυησης με τιμολογιο σε κινητο τηελφωνο) ζητα και αποδειχτικο αφου στο στειλαν σε μηνυμα να σου τεκμηριωσουν την απαντηση τους... ειναι για μπαζα ωρες ωρες οι τυποι...δοκιμασε να το πας στο document..ισως ειναι ποιο συνεργασιμοι και απο τον γερμανο.( αυτοι κατα πασα πιθανοτητα να το ξαναστειλουν στην Infoquest )
Δημοσίευση 10/02/2016 - 20:01
Οχι στην document δεν δεχονταν κουβεντα.ο Νομος δεν αναγραφει καπου οτι αν ειναι αγορασμενο με αποδειξη δικαιουσε 2 χρονια εγγυηση ενω με τιμολογιο 1? (μια χαρα εχω κανει χρηση εγγυησης με τιμολογιο σε κινητο τηελφωνο) ζητα και αποδειχτικο αφου στο στειλαν σε μηνυμα να σου τεκμηριωσουν την απαντηση τους... ειναι για μπαζα ωρες ωρες οι τυποι...δοκιμασε να το πας στο document..ισως ειναι ποιο συνεργασιμοι και απο τον γερμανο.( αυτοι κατα πασα πιθανοτητα να το ξαναστειλουν στην Infoquest )
Δημοσίευση 10/02/2016 - 20:04
Πιστευεις πως θα βοηθουσε αν επαιρνα αυριο την apple ξαναεξιστορωντας το ολο θεμα και ενημερωνοντας τους πως εκρεμει η εγκριση τους προς την ινφοκουεστ ;Η Apple δε θα σου δημιουργήσει πρόβλημα σε αυτό.
Δημοσίευση 11/02/2016 - 16:35
Δυστυχως αρνηθηκαν χωρις κανεις να γνωριζει γιατι.Καλύτερο θα ήταν να περιμένεις την απάντηση της Apple.
Θα το δεχθούν και θα στο περάσουν για αντικατάσταση.
Δημοσίευση 11/02/2016 - 17:00
Λόγω τιμολογίου, ή δε βρήκαν πρόβλημα στη μπαταρία?
Δε σου είπαν καν?
Δημοσίευση 11/02/2016 - 17:07
Τι να το κανω ρε Νικο .....Πολύ ωραία. Αύριο θα μιλήσεις με Συνήγορο του Καταναλωτή.
Ψοφάνε για κάτι τέτοια.
Δημοσίευση 11/02/2016 - 17:55
Δε θα ταλαιπωρηθείς.. Και κυρίως μη τους κάνεις τη χάρη.
Υπάρχει βέβαια και άλλη λύση αν μιλάς καλά αγγλικά.
Ζήτησε απο το Support να μιλήσεις με το Customer Relations να τους αναφέρεις ο,τι έχει συμβεί.
00800 4414 5417
Δημοσίευση 11/02/2016 - 17:56
υπομονη!! Εκει στοχευουν αυτοι...στο οτι δεν θα ασχοληθεις περισσοτερο!! Ξεφτιλισε τους και με το καλο να σου αντικαταστησουν την συσκευη αμεσα!!
0 μέλη, 2 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες