αυτο που σου ειπαν " η συσκευη εχει συνδεθει με αρνητικη απαντηση καλυψης αντικαταστασης " δεν μου πολυ κολλαει...σαν παπατζα μου ακουγεται.
[Solved] Μπαταρια και εγγυηση
#76
Δημοσίευση 12/02/2016 - 15:49
Ad
#77
Δημοσίευση 12/02/2016 - 15:58
Οκ νομισα πως θα εξοικονομουσα λιγο χρονο και θα ειχα γρηγοροτερα την συσκευη μου στα χερια μου.
Δεν ηταν αναγκη να μου πουν ολα αυτα περι τιμολογιου και μη εγγυησης. Θα μπορουσαν απλα να μου πουν, δεν το πηρατε απο εμας, πηγαινετε το στην κοσμοτε απο οπου και το αγορασατε.
Ελεος δηλαδη, μιλαμε για λιγη απλη κοινη λογικη.
Το χειροτερο δε θα ειναι αν ισχυει αυτο που μου ειπε ο υπευθυνος του σερβις οτι πλεον η συσκευη εχει συνδεθει με αρνητικη απαντηση καλυψης αντικαταστασης.
Πλακα θα εχει να βγαλει το σερβις της κοσμοτε πως η συσκευη δεν εχει τιποτα για να μην κανουν την αντικατασταση. Η μηπως να τους δειξω το δελτιο τεχνικου ελεγχου που θα μου δωσουν απο την ινφοκουεστ ;
Ουσιαστικά στα εξουσιοδοτημένα, απευθείας πας για να γλυτώσεις χρόνο.
Γενικότερα αυτό και όχι για το 2ο χρόνο αποκλειστικά.
Η Γερμανός (μιας και εκεί πάνε απο Cosmote) πιο πιθανό είναι να στο βγάλει με καμιά υγρασία παρά οτι δεν έχει κάτι.
Γνώμη μου, να μιλήσεις με το Συνήγορο του Καταναλωτή ή ΙΝ.ΚΑ και να επιμείνεις στην Info όπου έγινε και η άρνηση.
Τελευταία επεξεργασία από: nikosgnr, 12/02/2016 - 15:58
#78
Δημοσίευση 13/02/2016 - 00:44
Το θεμα ειναι οτι παρολο που πολλοι ειχαν την βεβαιοτητα οτι θα εξυπηρετηθω τελικα αυτο δεν εγινε. Και πρωτος απο ολους που αρνηθηκε ηταν η apple.Ουσιαστικά στα εξουσιοδοτημένα, απευθείας πας για να γλυτώσεις χρόνο.
Γενικότερα αυτό και όχι για το 2ο χρόνο αποκλειστικά.
Η Γερμανός (μιας και εκεί πάνε απο Cosmote) πιο πιθανό είναι να στο βγάλει με καμιά υγρασία παρά οτι δεν έχει κάτι.
Γνώμη μου, να μιλήσεις με το Συνήγορο του Καταναλωτή ή ΙΝ.ΚΑ και να επιμείνεις στην Info όπου έγινε και η άρνηση.
Ναι απευθυνθηκα σε εξουσιοδοτημενο πιστευοντας οτι θα εξυπηρετηθω ταχυτερα. Αυτο οχι μονο δεν συνεβη αλλα περιεπλεξε τα πραγματα.
Αυτο που με εχει κουρασει ειναι οτι ολοι μιλανε με βεβαιοτητα για θεματα χωρις να αναφερεται κανεις σε καποια επισημη νομοθεσια. Και στο τελος ζητουν απο εμενα να αποδειξω το αυθαιρετο της αποψης τους.
Οπως ειπα αναμενοντας τον συνηγορο του καταναλωτη να κινηθει ( καλο Πασχα δηλαδη, ακομη δεν εχει πρωτοκοληθει η καταγγελια που εκανα προχτες), απο Δευτερα θα δοκιμασω την τυχη μου και στον Γερμανο. Δεν εχω τιποτα να χασω πια.
Sent from my iPad Air using Tapatalk
#80
Δημοσίευση 13/02/2016 - 07:48
Αν ειχες μιλησει με ολους αυτους που εχω μιλησει δεν θα ησουν τοσο αισιοδοξος.Στο τέλος θα εξυπηρετηθείς. Επίσης δε θα πάρει τόσο πολύ με το Συνήγορο.
Προσπαθω να γραφω μονο την ουσια της υποθεσης και οχι τα παραλειπομενα για να μην κουρασω.
Σε τι να πρωτοαναφερθω, στα κοριτσακια της γραμμης της apple δεν ξερουν τι τους γινεται, στο συνηγορο που παιζει ολη μερα μηνυμα οι γραμμες μας ειναι κατειλημμενες αλλα το πρωι μονο σου λεει οτι το ωραριο επικοινωνιας ειναι 9-3.
Στο ωραριο το ιδιο που απο τις 9 αλλαζει η κασετα και ενω σου αναφερει οτι το ωραριο επικοινωνιας ξεκινα απο τις 9, πριν τις 10 δεν απαντουν. Η μηπως στον υπαλληλο τον ιδιο που μονο φεεεεεεετα δεν μου ειπε οταν τον ρωτουσα για την εξελιξη της υποθεσης.
Τελικα αποτιμωντας την μεχρι τωρα εμπειρια οι μονοι λογικοι και συνεπεις στα λογια τους ηταν στην ινφοκουεστ.
Κριμα για μενα που δεν μπορεσα να εξυπηρετηθω εκει.
Sent from my iPad Air using Tapatalk
#81
Δημοσίευση 13/02/2016 - 09:16
ανοιξε μας τα ματια φιλε γιατι το χρειαζομαστε λιγακι.προσωπικα εγω σε ευχαριστω πολυ μεχρι τωρα για τον λογο που εξαιτιας ολο αυτο που τραβας δεν θα παρω ποτε μα ποτε συσκευη με τιμολογιο.καλυτερα την σιγουρια της αποδειξης.νασαι καλα και καλη δυναμη μεχρι να παρεις την συσκευη αντικαταστασης.Αν ειχες μιλησει με ολους αυτους που εχω μιλησει δεν θα ησουν τοσο αισιοδοξος.
Προσπαθω να γραφω μονο την ουσια της υποθεσης και οχι τα παραλειπομενα για να μην κουρασω.
Σε τι να πρωτοαναφερθω, στα κοριτσακια της γραμμης της apple δεν ξερουν τι τους γινεται, στο συνηγορο που παιζει ολη μερα μηνυμα οι γραμμες μας ειναι κατειλημμενες αλλα το πρωι μονο σου λεει οτι το ωραριο επικοινωνιας ειναι 9-3.
Στο ωραριο το ιδιο που απο τις 9 αλλαζει η κασετα και ενω σου αναφερει οτι το ωραριο επικοινωνιας ξεκινα απο τις 9, πριν τις 10 δεν απαντουν. Η μηπως στον υπαλληλο τον ιδιο που μονο φεεεεεεετα δεν μου ειπε οταν τον ρωτουσα για την εξελιξη της υποθεσης.
Τελικα αποτιμωντας την μεχρι τωρα εμπειρια οι μονοι λογικοι και συνεπεις στα λογια τους ηταν στην ινφοκουεστ.
Κριμα για μενα που δεν μπορεσα να εξυπηρετηθω εκει.
Sent from my iPad Air using Tapatalk
#82
Δημοσίευση 13/02/2016 - 11:25
#83
Δημοσίευση 13/02/2016 - 12:32
Κανεις δεν γνωριζε την ακριβη νομοθεσια να μου εξηγησει.Αυτο με το τιμολογιο δε μπορω να καταλαβω που ακριβως το στηριζουν. Οπως δεχθηκαν τον 2ο χρονο εγγυησης στην ευρωπη, ετσι πρεπει να τους επιβληθει και αυτο. Καποιο παραθυρακι βρηκαν και πατανε
Η απαντηση ηταν αφενος οτι μια τοσο μεγαλη εταιρεια για να το λεει καπου θα βασιζεται και αφετερου οτι αφου δεν συμφωνω μπορω να καταφυγω στις υπηρεσιες τυπου συνηγορου του καταναλωτη.
Παντως κανενος δεν ιδρωσε το αυτι με το ενδεχομενο στην αρχη και την βεβαιοτητα στην συνεχεια μιας καταγγελιας, οπως τουλαχιστον πολλοι πιστευαν.
Sent from my iPad Air using Tapatalk
#84
Δημοσίευση 13/02/2016 - 13:16
Αν ειχες μιλησει με ολους αυτους που εχω μιλησει δεν θα ησουν τοσο αισιοδοξος.
Προσπαθω να γραφω μονο την ουσια της υποθεσης και οχι τα παραλειπομενα για να μην κουρασω.
Σε τι να πρωτοαναφερθω, στα κοριτσακια της γραμμης της apple δεν ξερουν τι τους γινεται, στο συνηγορο που παιζει ολη μερα μηνυμα οι γραμμες μας ειναι κατειλημμενες αλλα το πρωι μονο σου λεει οτι το ωραριο επικοινωνιας ειναι 9-3.
Στο ωραριο το ιδιο που απο τις 9 αλλαζει η κασετα και ενω σου αναφερει οτι το ωραριο επικοινωνιας ξεκινα απο τις 9, πριν τις 10 δεν απαντουν. Η μηπως στον υπαλληλο τον ιδιο που μονο φεεεεεεετα δεν μου ειπε οταν τον ρωτουσα για την εξελιξη της υποθεσης.
Τελικα αποτιμωντας την μεχρι τωρα εμπειρια οι μονοι λογικοι και συνεπεις στα λογια τους ηταν στην ινφοκουεστ.
Κριμα για μενα που δεν μπορεσα να εξυπηρετηθω εκει.
Καταρχάς πίστεψε με, καταλαβαίνω απόλυτα το λούκι που περνάς.
Δεν είναι θέμα αισιοδοξίας όμως. Είναι θέμα του τι ισχύει. Και σίγουρα όχι αυτά που ισχυρίζονται όλοι αυτοί για το τιμολόγιο και το 2ο έτος.
Δε θα σου πω τα κλασσικά "μακάρι να βγάλεις άκρη" κτλ. γιατί πολύ απλά αυτό είναι δεδομένο.
#85
Δημοσίευση 13/02/2016 - 14:02
To γεγονός πως σου λένε ότι η διετία δεν ισχύει για αγορά με τιμολόγιο επειδή το λέει ο νόμος ( ;;;; , ΧΩΡΙΣ να σου αναφέρουν τον Νόμο είναι το λιγότερο γελοίο. Ακόμη και η απάντηση της apple ΟΦΕΙΛΕ να περιλαμβάνει τον νόμο στον οποίο στηρίζεται αυτο που λένε. Απευθύνσου στον συνήγορο του καταναλωτή.Ζήτησε εγγράφως τον νόμο τον οποίο επικαλούνται. Φυσικά δεν επικαλούνται κανέναν νόμο. Ντροπή ρε γαμώτο, την Μπανανία μας μέσα..
#86
Δημοσίευση 14/02/2016 - 01:01
Ο νόμος είναι ο 2251/94 “Προστασία του Καταναλωτή” και ο Αστικός Κώδικας. Και οι δύο έχουν ενσωματώσει τις αντίστοιχες ευρωπαϊκές οδηγίες. Το θέμα είναι ποιος ορίζεται σαν καταναλωτής, δηλαδή ποιος προστατεύεται από τις διατάξεις του νόμου.
Ο Συνήγορος του Καταναλωτή λέει:
Έννοια Καταναλωτή. Δεν εμπίπτει στην έννοια του καταναλωτή ο έμπορος ή επαγγελματίας τελικός χρήστης.
http://www.synigoros...logia.html#nom1
Αν ένα αγαθό έχει αγοραστεί με τιμολόγιο, θεωρείται ότι έχει αγοραστεί από επαγγελματία και όχι από ιδιώτη, άρα δεν καλύπτεται από τον νόμο.
Αν κάποιος θέλει να διαβάσει παραπάνω, εδώ υπάρχει μια νομικίστικη εξήγηση του παραπάνω link:
http://www.kk-law.gr/blog/νόμος-για-την-προστασία-του-καταναλωτή-22511994-συμβάσεις-παροχής-αγαθών-ή-υπηρεσιών-καταρτισθε
Τελευταία επεξεργασία από: plitsplits, 14/02/2016 - 01:02
#87
Δημοσίευση 14/02/2016 - 07:42
Αρα εχουν δικιο στο οτι δεν καλυπτουν τον 2ο χρονο λογω αγορασ με τιμολογιο.Ο νόμος είναι ο 2251/94 “Προστασία του Καταναλωτή” και ο Αστικός Κώδικας. Και οι δύο έχουν ενσωματώσει τις αντίστοιχες ευρωπαϊκές οδηγίες. Το θέμα είναι ποιος ορίζεται σαν καταναλωτής, δηλαδή ποιος προστατεύεται από τις διατάξεις του νόμου.
Ο Συνήγορος του Καταναλωτή λέει:
Έννοια Καταναλωτή. Δεν εμπίπτει στην έννοια του καταναλωτή ο έμπορος ή επαγγελματίας τελικός χρήστης.
http://www.synigoros...logia.html#nom1
Αν ένα αγαθό έχει αγοραστεί με τιμολόγιο, θεωρείται ότι έχει αγοραστεί από επαγγελματία και όχι από ιδιώτη, άρα δεν καλύπτεται από τον νόμο.
Αν κάποιος θέλει να διαβάσει παραπάνω, εδώ υπάρχει μια νομικίστικη εξήγηση του παραπάνω link:
http://www.kk-law.gr/blog/νόμος-για-την-προστασία-του-καταναλωτή-22511994-συμβάσεις-παροχής-αγαθών-ή-υπηρεσιών-καταρτισθε
Και προφανως δεν προκειται να υποστηριχτω απο τον συνηγορο. Προφορικα παντωσ μου δηλωναν οτι δεν ειχαν ξανακουσει για διακριση λογω παραστατικου αγορας.
Και αν ισχυει ειναι κατα την ταπεινη μου αποψη ενα νομικιστικο παιχνιδι λεξεων. Την συσκευη την χρησιμοποιουν οι τοιχοι της επιχειρησης η τα προσωπα (ιδιοκτητης-καταναλωτης) ;
Στάλθηκε από το HP 7 Plus μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
#88
Δημοσίευση 14/02/2016 - 18:16
Ότι νά'ναι! Ο καθένας το κοντό και το μακρύ του.. Άλλοι κάνουν χρήση 2ου έτους εγγύησης με τιμολόγιο χωρίς αντίρρηση από τα εξουσιοδοτημένα και άλλοι περνάν αυτά που περνάς εσύ.. Πως γίνεται να μην υπάρχει στάνταρ; Ή έχεις 2 χρόνια με τιμολόγιο ή δεν έχεις! Τέλος!
Τελευταία επεξεργασία από: dimvavas, 14/02/2016 - 18:16
#89
Δημοσίευση 15/02/2016 - 12:06
Ο νόμος είναι ο 2251/94 “Προστασία του Καταναλωτή” και ο Αστικός Κώδικας. Και οι δύο έχουν ενσωματώσει τις αντίστοιχες ευρωπαϊκές οδηγίες. Το θέμα είναι ποιος ορίζεται σαν καταναλωτής, δηλαδή ποιος προστατεύεται από τις διατάξεις του νόμου.
Ο Συνήγορος του Καταναλωτή λέει:
Έννοια Καταναλωτή. Δεν εμπίπτει στην έννοια του καταναλωτή ο έμπορος ή επαγγελματίας τελικός χρήστης.
http://www.synigoros...logia.html#nom1
Αν ένα αγαθό έχει αγοραστεί με τιμολόγιο, θεωρείται ότι έχει αγοραστεί από επαγγελματία και όχι από ιδιώτη, άρα δεν καλύπτεται από τον νόμο.
Αν κάποιος θέλει να διαβάσει παραπάνω, εδώ υπάρχει μια νομικίστικη εξήγηση του παραπάνω link:
http://www.kk-law.gr/blog/νόμος-για-την-προστασία-του-καταναλωτή-22511994-συμβάσεις-παροχής-αγαθών-ή-υπηρεσιών-καταρτισθε
Αρα εχουν δικιο στο οτι δεν καλυπτουν τον 2ο χρονο λογω αγορασ με τιμολογιο.
Και προφανως δεν προκειται να υποστηριχτω απο τον συνηγορο. Προφορικα παντωσ μου δηλωναν οτι δεν ειχαν ξανακουσει για διακριση λογω παραστατικου αγορας.
Και αν ισχυει ειναι κατα την ταπεινη μου αποψη ενα νομικιστικο παιχνιδι λεξεων. Την συσκευη την χρησιμοποιουν οι τοιχοι της επιχειρησης η τα προσωπα (ιδιοκτητης-καταναλωτης) ;
Στάλθηκε από το HP 7 Plus μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
H νομολογία, οι αποφάσεις των δικαστηρίων δλδ, είχε διακυμάνσεις. Βγαίνανε αντικρουόμενες αποφάσεις για το αν ο ελευθ. επαγγελματίας/ 'εμπορος εμπίπτει στην έννοια του "καταναλωτή" .
Προσφάτως , η υπ. αριθμ. 13/2015 απόφαση της Ολομέλειας του Αρείου Πάγου, αποφάσισε πως " καταναλωτής, σύμφωνα με την προαναφερόμενη διάταξη του ν. 2251/1994, που είναι άξιος της σχετικής προστασίας του, είναι το φυσικό ή νομικό πρόσωπο που αποκτά το προϊόν ή τις υπηρεσίες για ικανοποίηση όχι μόνο των ατομικών αλλά και των επαγγελματικών του αναγκών, αρκούντος απλώς και μόνον του γεγονότος ότι είναι ο τελικός αποδέκτης τούτων."
Να επικοινωνήσεις με τον Συν. του Καταναλωτή καταρχάς, δες τι θα σου πούνε.Αν σου πούνε πως δεν είσαι καταναλωτής επειδή χρησιμοποείς το κινητό σου για το επάγγελμά σου, πες τους για την απόφαση της Ολομ. του ΑΠ.
#90
Δημοσίευση 15/02/2016 - 12:15
Η συσκευη σημερα παραδοθηκε στο Γερμανο με την τεχνικη εκθεση της ινφοκουεστ, υπο την εννοια του πωλητη που πρεπει να καλυψει τον 2ο χρονο εγγυησης.
Αναμενω νεωτερα.
Οσον αφορα στον ΣΚ μετα απο 5 ημερες κατατεθειμενη καταγγελια ακομη δεν εχω λαβει αριθμο πρωτοκολλου.
Στάλθηκε από το JY-F1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ad
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 0
0 μέλη, 0 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες