Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
* * * * * 1 ψήφοι

[Solved] Μπαταρια και εγγυηση


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
178 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#61   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113.564 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 11/02/2016 - 17:57

To τηλ. κένρο κλείνει 5 το απόγευμα.. :)


Τελευταία επεξεργασία από: nikosgnr, 11/02/2016 - 17:57

| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#62   skiace

skiace

    iPH Elite Poster

  • 2.552 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:iPad Pro 3rd gen + 4G

Δημοσίευση 11/02/2016 - 18:02

To τηλ. κένρο κλείνει 5 το απόγευμα.. :)

Μιλαω απο τις 5:15 με υπαλληλο που αφου τα ξαναμαναειπαμε μου εστειλε την νομοθεσια που λεει οτι καλυπτομαι για 2 χρονια.
Τοτε που διαφωνουμε, ρωτησα, γιατι δεν με καλυπτετε ;

Απο τοτε ψαχνει το customer relations .......
Χαχαχαχχα


Sent from my iPad Air using Tapatalk

#63   skiace

skiace

    iPH Elite Poster

  • 2.552 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:iPad Pro 3rd gen + 4G

Δημοσίευση 11/02/2016 - 18:06

Νεωτερα....
- ελενη .... Ναι μιλησα εγω μαζι τους και μου ειπαν οτι δεν εχουν να σας πουν τιποτα γιατι το θεμα ειναι νομικο.

Μα πρεπει να ειμαι νομικος για να μιλησω με τις σχεσεις πελατων ;;
Ειμαι πελατης και για αυτο θελω να μιλησω μαζι τους.

- μισο λεπτο .....

Οποιος εχει φαει περισσοτερο στραβωμα απο το δικο μου σε υποθεση του να ερθει να μου το πει .....


Sent from my iPad Air using Tapatalk

#64   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113.564 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 11/02/2016 - 18:19

Υπομονή.. Τον έφαγες το γάιδαρο.

 

Και προφανώς σήμερα μη παίξεις Τζόκερ.


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#65   skiace

skiace

    iPH Elite Poster

  • 2.552 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:iPad Pro 3rd gen + 4G

Δημοσίευση 11/02/2016 - 18:27

Υπομονή.. Τον έφαγες το γάιδαρο.

Και προφανώς σήμερα μη παίξεις Τζόκερ.

Ποιο γαιδαρο τωρα ξεκιναμε !!!

Το customer relations δεν μιλαει με ολους και για ολα τα θεματα. Μου ειπαν οτι δεν μπορουν να μιλησουν μαζι σας για αυτο το θεμα και να απευθυνθειτε σε δικηγορο.

Θα τρελλαθουμε τελειως ετσι ;;;

Υπαρχει καποιο εγγραφο που να αποδεικνυει οτι αυτο που λενε περι διαχωρισμου τιμολογιου και αποδειξης δεν ισχυει ;


Sent from my iPad Air using Tapatalk

#66   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113.564 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 11/02/2016 - 18:31

Όχι. Ο νόμος δε κάνει καμία διάκριση μεταξύ νομικού και φυσικού προσώπου.

 

Μίλησε αύριο με Συνήγορο του Καταναλωτή ή ΙΝ.ΚΑ.


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#67   skiace

skiace

    iPH Elite Poster

  • 2.552 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:iPad Pro 3rd gen + 4G

Δημοσίευση 11/02/2016 - 19:15

Εστειλα το παρακατω κειμενο ...

 

" Αγαπητοι Κυριοι,
Αγορασα την 15-11-2014 όπως φαινεται και από το αντιγραφο τιμολογιου που σας επισυναπτω, ένα τηλεφωνο μαρκας apple και μοντελο iPhone 6. Προσφατα η συσκευή αρχισε να δυσλειτουργει παρουσιάζοντας, υπερθερμανση, αλλοπροσαλη συμπεριφορά μπαταριας, συχνες αποσυνδεσεις, κτλ. Καθοσον η συσκευή μου ακομη καλυπτοταν από την διετη εγγυηση προιοντων επικοινωνησα τηλεφωνικα με την εταιρεια infoquest που είναι ο εισαγωγεας και συντηρητης των προιοντων apple στην Ελλαδα, οπου με καθοδηγησαν να τους αποστειλω την συσκευή μου για τεχνικο ελεγχο. Την παρελαβαν στις 9/2/16 με κωδικο παραλαβης K115173862 και την επομενη ημερα με ενημερωσαν πως η συσκευή μου εχρηζε αντικαταστασης και θα επρεπε να επιβαρυνθώ με το κοστος των 320 Ευρω. Τους ανεφερα ότι η συσκευή μου καλύπτεται ακομη από την διετη εγγυηση και στην περιπτωση αντικαταστασης δεν θα πρεπει να επιβαρυνθώ με κανενος είδους επιβαρυνση. Ισχυριστηκαν ότι λογω του είδους παραστατικου αγορας (τιμολογιο) δεν ισχυει η εγγυηση για τον 2ο χρονο. Τους ανεφερα ότι δεν γνωρίζω να γινεται ουδεμια διακριση εγγυησης αναλογα με τον τυπο παραστατικου αγορας και ζητησα να μου στειλουν τις σχετικες διαταξεις που να αποδεικνυουν τα λεγομενα τους. Μεχρι σημερα δεν εχω λαβει τιποτα σχετικο.
Παρακαλω λοιπον για την μεσολαβηση σας προκειμενου να μην ισχυσει αυτή η αυθαιρετη συμπεριφορά και να αντικατασταθεί η συσκευή μου χωρις καμμια επιπλέον χρεωση εκ μερους μου.
Σας ευχαριστω εκ των προτερων."



#68   paparainbow

paparainbow

    iPH Contributor

  • 1.875 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6
  • Tablet:iPad mini Retina

Δημοσίευση 12/02/2016 - 12:23

Κι ομως χωρις να ξερω πως και τι, στο φορουμ εχει ξανακουστει πως η διετης δεν αναγνωριζεται για τιμολογια αλλα μονο αποδειξεις. Ενημερωσε μας για την εκβαση.


Sent from my iPhone using Tapatalk

legit


#69   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113.564 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 12/02/2016 - 12:59

Ο νόμος δε κάνει καμία διάκριση μεταξύ νομικού και φυσικού προσώπου.

 

Εν ολίγοις δεν έχουν κανένα δικαίωμα. Και εδώ μέσα υπάρχουν άτομα που έχουν κάνει την αντικατάσταση με τιμολόγιο στη 2ετία.


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#70   skiace

skiace

    iPH Elite Poster

  • 2.552 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:iPad Pro 3rd gen + 4G

Δημοσίευση 12/02/2016 - 13:12

Η χτεσινη απαντηση της apple. Μιλησα σημερα με τον υπευθυνο σερβις και μου ειπε πως εφοσον η apple αρνειται την αντικατασταση δεν μπορουν να επιβαρυνθουν αυτοι το κοστος αντικαταστασης.

K115173862
S
Spares
προς εμένα
Πριν από 48 λεπτάΛεπτομέρειες
Kαλημέρα σας κ.,



Η απάντηση της Apple είναι:

Order management (02/10/2016): Customer must be a consumer to qualify for consumer law coverage. Repair has been cancelled.

G225629830



Ευχαριστώ



Anthi Simatou

Technical Back Οffice Administrator

Tel: +30 211 999 1260

Fax: +30 211 999 1262

Email: spares@info.quest.gr

Το χειροτερο ειναι πως μου ειπε πως η συσκευη οπου και να παει ( Γερμανο -Κοσμοτε απο οπου και αγοραστηκε) εχει πλεον συνδεθει με την συγκεκριμμενη αρνηση και δεν προκειται να καλυφθει.
Ο συνηγορος του πολιτη ειναι πλεον η μονη λυση.


Sent from my iPad Air using Tapatalk

#71   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113.564 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 12/02/2016 - 13:34

Το οτι σου αναφέρουν τον πωλητή, είναι και αυτό που ουσιαστικά ισχύει.

 

Αυτός υπεύθυνος για τον 2ο χρόνο να σε καλύψει. Και θα σε καλύψουν. Μην αγχώνεσαι γι' αυτό.


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#72   vdkour

vdkour

    iPH Master

  • 5.829 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 7
  • Tablet:iPad 3 +4G

Δημοσίευση 12/02/2016 - 13:43

Η χτεσινη απαντηση της apple. Μιλησα σημερα με τον υπευθυνο σερβις και μου ειπε πως εφοσον η apple αρνειται την αντικατασταση δεν μπορουν να επιβαρυνθουν αυτοι το κοστος αντικαταστασης.

K115173862
S
Spares
προς εμένα
Πριν από 48 λεπτάΛεπτομέρειες
Kαλημέρα σας κ.,



Η απάντηση της Apple είναι:

Order management (02/10/2016): Customer must be a consumer to qualify for consumer law coverage. Repair has been cancelled.

G225629830



Ευχαριστώ



Anthi Simatou

Technical Back Οffice Administrator

Tel: +30 211 999 1260

Fax: +30 211 999 1262

Email: spares@info.quest.gr

Το χειροτερο ειναι πως μου ειπε πως η συσκευη οπου και να παει ( Γερμανο -Κοσμοτε απο οπου και αγοραστηκε) εχει πλεον συνδεθει με την συγκεκριμμενη αρνηση και δεν προκειται να καλυφθει.
Ο συνηγορος του πολιτη ειναι πλεον η μονη λυση.


Sent from my iPad Air using Tapatalk

 

δεν θέλω να σε προσβάλω προς θεού άλλα είσαι ένα πολύ κάλο παράδειγμα για να λυθεί τελικά η απορία εδώ μέσα αν ισχύει τελικά η διετία όταν έχεις τιμολόγια και όχι απόδειξη.μακαρι να σου πάνε όλα κάλα εννοείτε και να το δεχτούν με την βοήθεια του συνήγορου του καταναλωτή.οτι βγαίνει κάλο είναι να το γράφεις εδώ για να γνωρίζουν όλοι τι θα πρέπει να κάνει κάποιος για να τον καλυψει η διετία σε περίπτωση που έχουν το ίδιο πρόβλημα.



#73   skiace

skiace

    iPH Elite Poster

  • 2.552 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:iPad Pro 3rd gen + 4G

Δημοσίευση 12/02/2016 - 14:17

Η αληθεια ειναι οτι ειμαι πολυ απογοητευμενος απο την συμπεριφορα και την εξελιξη μιας τετοιας εταιρειας.
Απο την αλλη ο υπευθυνος του σερβις παραδεχθηκε οτι εχουν γινει πολλες καταγγελιες στην εταιρεια για το θεμα αυτο, αλλα δεν γνωριζε την εκβαση τους με την εννοια οτι κανενας καταγγελων αν τελικα δικαιωθηκε δεν πηρε την συσκευη του απο την infoquest.

Γνωριζει κανεις αν υπαρχει καποιο τηλεφωνο στην κοσμοτε - Γερμανο που μπορω να αποτανθω ενδεχομενως απο εβδομαδα ;


Sent from my iPad Air using Tapatalk

#74   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113.564 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 12/02/2016 - 14:34

Ξεχνάς κάτι πολύ σημαντικό. Στη προκειμένη περίπτωση υπεύθυνος για το 2ο χρόνο είναι ο πωλητής και όχι ο κατασκευαστής.

 

Χωρίς να θέλω με αυτό να υπερασπιστώ την στάση τους απέναντι σου.

 

Η έκβαση των περιπτώσεων πάλι που σου είπε ο υπεύθυνος είναι λίγο-πολύ γνωστή καιρό τώρα.

 

Και ναι, κάνουν αντικατάσταση γιατί πολύ απλά είναι υποχρεωμένοι.

 

Άσχετα που μερικοί ακόμα και τώρα αδυνατούν να το συνειδητοποιήσουν. Είναι όπως με τη 2ετία πριν κάτι χρόνια, που χτένιζα τη γλώσσα μου. Θα μάθουν κι' αυτό.

 

http://www.iphonehel...-2#entry1768995

 

Στο κατάστημα που έκανες την αγορά θα πας. Πάρε και στο Συνήγορο πρώτα ένα τηλ.


Τελευταία επεξεργασία από: nikosgnr, 12/02/2016 - 14:52

| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#75   skiace

skiace

    iPH Elite Poster

  • 2.552 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:iPad Pro 3rd gen + 4G

Δημοσίευση 12/02/2016 - 15:37

Οκ νομισα πως θα εξοικονομουσα λιγο χρονο και θα ειχα γρηγοροτερα την συσκευη μου στα χερια μου.
Δεν ηταν αναγκη να μου πουν ολα αυτα περι τιμολογιου και μη εγγυησης. Θα μπορουσαν απλα να μου πουν, δεν το πηρατε απο εμας, πηγαινετε το στην κοσμοτε απο οπου και το αγορασατε.
Ελεος δηλαδη, μιλαμε για λιγη απλη κοινη λογικη.

Το χειροτερο δε θα ειναι αν ισχυει αυτο που μου ειπε ο υπευθυνος του σερβις οτι πλεον η συσκευη εχει συνδεθει με αρνητικη απαντηση καλυψης αντικαταστασης.

Πλακα θα εχει να βγαλει το σερβις της κοσμοτε πως η συσκευη δεν εχει τιποτα για να μην κανουν την αντικατασταση. Η μηπως να τους δειξω το δελτιο τεχνικου ελεγχου που θα μου δωσουν απο την ινφοκουεστ ;


Sent from my iPad Air using Tapatalk

Τελευταία επεξεργασία από: skiace, 12/02/2016 - 15:39


Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;



Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 0

0 μέλη, 0 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες