To τηλ. κένρο κλείνει 5 το απόγευμα..
Τελευταία επεξεργασία από: nikosgnr, 11/02/2016 - 17:57
Δημοσίευση 11/02/2016 - 18:02
Μιλαω απο τις 5:15 με υπαλληλο που αφου τα ξαναμαναειπαμε μου εστειλε την νομοθεσια που λεει οτι καλυπτομαι για 2 χρονια.To τηλ. κένρο κλείνει 5 το απόγευμα..
Δημοσίευση 11/02/2016 - 18:06
Δημοσίευση 11/02/2016 - 18:27
Ποιο γαιδαρο τωρα ξεκιναμε !!!Υπομονή.. Τον έφαγες το γάιδαρο.
Και προφανώς σήμερα μη παίξεις Τζόκερ.
Δημοσίευση 11/02/2016 - 19:15
Εστειλα το παρακατω κειμενο ...
" Αγαπητοι Κυριοι,
Αγορασα την 15-11-2014 όπως φαινεται και από το αντιγραφο τιμολογιου που σας επισυναπτω, ένα τηλεφωνο μαρκας apple και μοντελο iPhone 6. Προσφατα η συσκευή αρχισε να δυσλειτουργει παρουσιάζοντας, υπερθερμανση, αλλοπροσαλη συμπεριφορά μπαταριας, συχνες αποσυνδεσεις, κτλ. Καθοσον η συσκευή μου ακομη καλυπτοταν από την διετη εγγυηση προιοντων επικοινωνησα τηλεφωνικα με την εταιρεια infoquest που είναι ο εισαγωγεας και συντηρητης των προιοντων apple στην Ελλαδα, οπου με καθοδηγησαν να τους αποστειλω την συσκευή μου για τεχνικο ελεγχο. Την παρελαβαν στις 9/2/16 με κωδικο παραλαβης K115173862 και την επομενη ημερα με ενημερωσαν πως η συσκευή μου εχρηζε αντικαταστασης και θα επρεπε να επιβαρυνθώ με το κοστος των 320 Ευρω. Τους ανεφερα ότι η συσκευή μου καλύπτεται ακομη από την διετη εγγυηση και στην περιπτωση αντικαταστασης δεν θα πρεπει να επιβαρυνθώ με κανενος είδους επιβαρυνση. Ισχυριστηκαν ότι λογω του είδους παραστατικου αγορας (τιμολογιο) δεν ισχυει η εγγυηση για τον 2ο χρονο. Τους ανεφερα ότι δεν γνωρίζω να γινεται ουδεμια διακριση εγγυησης αναλογα με τον τυπο παραστατικου αγορας και ζητησα να μου στειλουν τις σχετικες διαταξεις που να αποδεικνυουν τα λεγομενα τους. Μεχρι σημερα δεν εχω λαβει τιποτα σχετικο.
Παρακαλω λοιπον για την μεσολαβηση σας προκειμενου να μην ισχυσει αυτή η αυθαιρετη συμπεριφορά και να αντικατασταθεί η συσκευή μου χωρις καμμια επιπλέον χρεωση εκ μερους μου.
Σας ευχαριστω εκ των προτερων."
Δημοσίευση 12/02/2016 - 12:23
legit
Δημοσίευση 12/02/2016 - 13:12
Δημοσίευση 12/02/2016 - 13:43
Η χτεσινη απαντηση της apple. Μιλησα σημερα με τον υπευθυνο σερβις και μου ειπε πως εφοσον η apple αρνειται την αντικατασταση δεν μπορουν να επιβαρυνθουν αυτοι το κοστος αντικαταστασης.
K115173862
S
Spares
προς εμένα
Πριν από 48 λεπτάΛεπτομέρειες
Kαλημέρα σας κ.,
Η απάντηση της Apple είναι:
Order management (02/10/2016): Customer must be a consumer to qualify for consumer law coverage. Repair has been cancelled.
G225629830
Ευχαριστώ
Anthi Simatou
Technical Back Οffice Administrator
Tel: +30 211 999 1260
Fax: +30 211 999 1262
Email: spares@info.quest.gr
Το χειροτερο ειναι πως μου ειπε πως η συσκευη οπου και να παει ( Γερμανο -Κοσμοτε απο οπου και αγοραστηκε) εχει πλεον συνδεθει με την συγκεκριμμενη αρνηση και δεν προκειται να καλυφθει.
Ο συνηγορος του πολιτη ειναι πλεον η μονη λυση.
Sent from my iPad Air using Tapatalk
δεν θέλω να σε προσβάλω προς θεού άλλα είσαι ένα πολύ κάλο παράδειγμα για να λυθεί τελικά η απορία εδώ μέσα αν ισχύει τελικά η διετία όταν έχεις τιμολόγια και όχι απόδειξη.μακαρι να σου πάνε όλα κάλα εννοείτε και να το δεχτούν με την βοήθεια του συνήγορου του καταναλωτή.οτι βγαίνει κάλο είναι να το γράφεις εδώ για να γνωρίζουν όλοι τι θα πρέπει να κάνει κάποιος για να τον καλυψει η διετία σε περίπτωση που έχουν το ίδιο πρόβλημα.
Δημοσίευση 12/02/2016 - 14:17
Δημοσίευση 12/02/2016 - 14:34
Ξεχνάς κάτι πολύ σημαντικό. Στη προκειμένη περίπτωση υπεύθυνος για το 2ο χρόνο είναι ο πωλητής και όχι ο κατασκευαστής.
Χωρίς να θέλω με αυτό να υπερασπιστώ την στάση τους απέναντι σου.
Η έκβαση των περιπτώσεων πάλι που σου είπε ο υπεύθυνος είναι λίγο-πολύ γνωστή καιρό τώρα.
Και ναι, κάνουν αντικατάσταση γιατί πολύ απλά είναι υποχρεωμένοι.
Άσχετα που μερικοί ακόμα και τώρα αδυνατούν να το συνειδητοποιήσουν. Είναι όπως με τη 2ετία πριν κάτι χρόνια, που χτένιζα τη γλώσσα μου. Θα μάθουν κι' αυτό.
http://www.iphonehel...-2#entry1768995
Στο κατάστημα που έκανες την αγορά θα πας. Πάρε και στο Συνήγορο πρώτα ένα τηλ.
Τελευταία επεξεργασία από: nikosgnr, 12/02/2016 - 14:52
Δημοσίευση 12/02/2016 - 15:37
Τελευταία επεξεργασία από: skiace, 12/02/2016 - 15:39
0 μέλη, 0 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες