Επαφές άλλου πελάτη
#31
Δημοσίευση 14/09/2018 - 16:11
Ad
#32
Δημοσίευση 14/09/2018 - 16:21
Ξεκίνησα να τους χρωστάω μετά από 4 μήνες αφού έχασα τη δουλειά μου,πριν και για 8,5 χρόνια που ήμουν πελάτης τους δεν τους χρωστούσα €...
Μια χαρά εικόνα του CRM είχα αφού επειδή δεν είχα ακόμα κωδικούς μου είχε δώσει το αφεντικό τους δικούς του...
Βιάζεστε πολύ για συμπεράσματα και δεν έχετε Καν τη πλήρη εικόνα...
Όσο για το ηχητικό που αφαιρέθηκε έστειλα με pm την αίτηση που είχα κάνει για τις κλήσεις που έχω στα χέρια μου και απέδειξα ότι της κατέχω με νόμιμο τρόπο και όχι με υποκλοπή όπως κακώς υπονοήθηκε έστω από το mod.
Δική μου παρανόηση...γιατί έγραψες οτι πλέον η καρτέλα σου είναι ανενεργή και υπέθεσα οτι για να το γνωρίζεις θα το είχες δει ενώ εργαζόσουν στο κατάστημα.
Τελοσπάντων δεν ειμαί δικηγόρος και δεν μπορώ να σε βοηθήσω νόμικά...όχι οτι έχω καταλαβεί και τι προσπαθείς εν τέλη να πετύχεις με όλα αυτά βέβαια.
ⓘⓉⓗⓘⓝⓚ
#33
Δημοσίευση 14/09/2018 - 16:25
Τι προσπαθώ να πετύχω,να τα δει κάποιος δικηγόρος που επιθυμεί να αναλάβει την υπόθεση αφού ενημερωθεί λεπτομερώς και αν δεν μπορέσω να βρω απλά να τους ξεφτυλισω δείχνοντας στον κόσμο τις τακτικές τους όπως με ξεφτίλισαν και αυτοί.Δική μου παρανόηση...γιατί έγραψες οτι πλέον η καρτέλα σου είναι ανενεργή και υπέθεσα οτι για να το γνωρίζεις θα το είχες δει ενώ εργαζόσουν στο κατάστημα.
Τελοσπάντων δεν ειμαί δικηγόρος και δεν μπορώ να σε βοηθήσω νόμικά...όχι οτι έχω καταλαβεί και τι προσπαθείς εν τέλη να πετύχεις με όλα αυτά βέβαια.
#34
Δημοσίευση 31/10/2018 - 17:10
Έτσι κι αλλιώς από Δευτέρα αρχίζουν οι καταγγελίες στην αρχή προστασίας προσωπικών δεδομένων για τις κλήσεις του τρίτου πελάτη και τις επαφές.
#35
Δημοσίευση 31/10/2018 - 19:50
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1
0 μέλη, 1 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες