Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
* * * * * 17 ψήφοι

Εγγύηση Apple στην Ελλάδα. Τι ισχύει τελικά ;


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
2268 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#1546   makarosa13

makarosa13

    iPH newbie

  • 7 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6
  • Tablet:iPad

Δημοσίευση 20/09/2016 - 15:41

Καλησπερα και απο εμενα αφορμη το ουσιωδες κειμενο του Lellos θα αναφερθω στο τι μου συνεβει εμενα την εβδομαδα που μας περασε

 

 

 

 

Προσπάθησα να γράφω τα πιο σημαντικά, μπορούν να γραφούν κι άλλα, αλλά σημασία έχει να ξέρουμε πόση “εγγύηση” έχουμε. Για αυτό, ανακεφαλαιώνοντας θα ήθελα να γίνει συνείδηση πως οι αξιώσεις μας είναι 2 έτη. Δικαιούμαστε να γελάσουμε αν κάποιος μας πει “πέρασαν 13 μήνες από την αγορά , δε φτιάχνεται” (το έχω ακούσει με τα αυτιά μου).

Η νομική μου συμβουλή με απτά τεκμηριωμένα λόγια είναι η εξής: Τα δικαιώματα που πηγάζουν από τον Αστικό Κώδικα (άρθρα 534 , 540, 554 κλπ) και τα άρθρα των Γενικών του Αρχών δεν παραβλάπτονται από την παροχή της εγγύησης. Αυτό βασίζεται στο άρθρο 559 του ΑΚ σε συνδυασμό με το άρ. 5 παρ. 5 του Ν. 2251/1994. Εφαρμοστέο είναι το ελληνικό δίκαιο και οι διατάξεις του που προσφέρουν τη μέγιστη δυνατή προστασία στον καταναλωτή.

 

αυτο το πραγμα ακουσα απο την vodafone και την πρωην αρβατος νυν σολουσιον αντι να ακουσω οπως θα επρεπε το το επεκταση εγγυησης που μου ανεφερε απευθειας το isquare η ερωτηση μου προς την vodafone ηταν η καθεξις,σαν εταιρεια η οποια προμηθευει καταναλωτη συσκευες θα επρεπε να γνωριζει την εγγυηση και την νομοθεσια που ισχυει για της συσκευες σε ελλαδα η απαντηση ηταν οτι η vodafone αναγνωριζει τον ενα χρονο εγγυηση που τις δινει η apple και τπτ περαιτερω οπως επισης ακριβως ιδια απαντηση δοδηκε και απο την πρωην αρβατος πραγμα που το θεωρω ακρως απαραδεκτο οσο αναφορα το δευτερο γιατι η εταιρεια αρβατος ειναι οφισιαλ σερβις της apple στην ελλαδα και απαραδεκτη συμπεριφορα σε καταναλωτη τον οποιο εχει δωσει  λεφτα και ψαχνει να βρει το δικαιο του βαση δεδομενων της apple το κινητο αγοραστηκε 12/8/2015 και παραδοδηκε στην vodafone 14/9/2016.Η  isquare απευθειας απο το τηλεφωνο μου ειπαν να στειλω την συσκευη σε αυτους και δεν καταλαβαινει τον λογο τον οποιο η μια εταιρεια και η αλλη αντιδρουν ετσι εφοσον γνωριζουν την νομοθεσια μπορει να βοηθησει και να προτεινει καποιος τι μπορω να τους κανω διοτι σημερα το κεφαλι μου εγινε καζανι και σκεφτομαι να κινηθω νομικα απεναντι τους. 



Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#1547   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113.564 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 20/09/2016 - 15:52

Καταρχάς η Arvato δεν είναι επίσημο Service της Apple.

 

Δεν έχει για την ακρίβεια η Apple "επίσημα Service" εδώ, πέρα απο τα εξουσιοτημένα κέντρα, όπω η InfoQuest, iSystem κτλ.

 

Η Arvato είναι η συνεργαζόμενη εταιρεία της Vodafone και Πλαισίου. Τώρα για τα υπόλοιπα..

 

Ο 2ος χρόνος (για άλλη μια φορά) είναι του πωλητή. Αυτός είναι υπεύθυνος να σε εξυπηρετήσει και να αναλάβει τη συσκευή.

 

Η Voda με λίγα λόγια σου είπε, όπως κάνει καιρό τώρα, μ@κακίες. Υπάρχει η 2ετία, μιλάμε για ΝΟΜΟ και είναι υποχρεωμένοι να συμμορφωθούν.

 

Δύο λύσεις έχεις. Μιλάς με το ΣτΚ να κάνεις καταγγελία και θα σου πουν και ευχαριστώ. Λύση Νο. 2 πας απευθείας στην InfoQuest με την απόδειξη αγοράς.

 

Γνώμη μου, να ακολουθήσεις το τη 1η.


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#1548   makarosa13

makarosa13

    iPH newbie

  • 7 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6
  • Tablet:iPad

Δημοσίευση 20/09/2016 - 16:02

Με το να παω στον συνηγορο καταναλωτη το δικιο μου θα το βρω και εγω πιστευω αλλα σε ποσο χρονο δεν ξερω γιατι αν κινειται με τα βηματα που κανει η ελλαδα στην ευρωπη θα κανω να παρω τηλεφωνο πισω η κατι αναλογο το 2020 αλλα απο την αλλη δεν θελω να το αφησω ετσι γιατι θα υπαρχει παντα ο κακομοιρης που θα την φαει στον Κ>ΛΟ και καποτε πρεπει να σταματησει το bulling και η αγνοια μεγαλων εταιρειων προς βαρος μας η infoquest απευθειας μου ειπε να τους στειλω το τηλεφωνο με την αποδειξει αγορας τουλαχιστον αυτο το αναγνωριζω παρολαυτα η αρβατο και βονταφον μου μιλησε σαν να ειμαι καποιος ο οποιος δεν γνωριζω πανω κατω τους νομους και υπηρξε και επιμονη παρεπιπτοντως το αρβατο οφισιαλ σερβις δεν το ειπα τυχαια η βονταφον μου το ανεφερε οποτε δεν το πηγε και σε οφισιαλ σερβις ερε γλεντια που θα γινουν 



#1549   makarosa13

makarosa13

    iPH newbie

  • 7 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6
  • Tablet:iPad

Δημοσίευση 20/09/2016 - 16:27

nikosgr απαντηση τεχνικου τμηματος πλαισιου μολις τωρα αυτο παρακατω δεν ειναι νομος ειναι οδηγια θα μας τρελανουν??? >:(  >:(  >:(

 

 

 

Προσπάθησα να γράφω τα πιο σημαντικά, μπορούν να γραφούν κι άλλα, αλλά σημασία έχει να ξέρουμε πόση “εγγύηση” έχουμε. Για αυτό, ανακεφαλαιώνοντας θα ήθελα να γίνει συνείδηση πως οι αξιώσεις μας είναι 2 έτη. Δικαιούμαστε να γελάσουμε αν κάποιος μας πει “πέρασαν 13 μήνες από την αγορά , δε φτιάχνεται” (το έχω ακούσει με τα αυτιά μου).

Η νομική μου συμβουλή με απτά τεκμηριωμένα λόγια είναι η εξής: Τα δικαιώματα που πηγάζουν από τον Αστικό Κώδικα (άρθρα 534 , 540, 554 κλπ) και τα άρθρα των Γενικών του Αρχών δεν παραβλάπτονται από την παροχή της εγγύησης. Αυτό βασίζεται στο άρθρο 559 του ΑΚ σε συνδυασμό με το άρ. 5 παρ. 5 του Ν. 2251/1994. Εφαρμοστέο είναι το ελληνικό δίκαιο και οι διατάξεις του που προσφέρουν τη μέγιστη δυνατή προστασία στον καταναλωτή.



#1550   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113.564 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 20/09/2016 - 16:58

Ούτε ο ίδιος δε ξέρει τι γράφει. Μη μπλέκεις με Mail κτλ. αλλά να πας απο εκεί.

 

Αν συνεχίσουν τα ίδια ξανά, θα τους ζητήσεις εγγράφως το λόγο που δεν το αποδέχονται μαζί με το όνομα του υπαλλήλου/υπεύθυνου καταστήματος.

 

Με ΣτΚ δε θα πάρει πολλές μέρες. Διαφορετικά και εδώ. Γενικά μην αγχώνεσαι.. Είναι γνωστή η Voda τόσο καιρό.


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#1551   alej

alej

    iPH Elite Poster

  • 3.327 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 8
  • Tablet:iPad Air +4G
  • GameCenter:ALEJSALONICA

Δημοσίευση 21/09/2016 - 23:51

Να ζητάτε γραπτώς τις μαλ@&€μένες απαντήσεις που σας δίνουν!


Sent from my iPhone using Tapatalk

#1552   airbus

airbus

    iPH Member

  • 267 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6

Δημοσίευση 06/11/2016 - 14:33

να γραψω και εγω την μεχρι τωρα την εμπειρια μου με την infoquest.

 

το 6αρι μου εβγαλε προβλημα στο κατω μικροφωνο και οταν ειχα το κινητο στο αυτι δε με ακουγαν καλα οι συνομιλιτες. με ανοιχτη ακροαση η με ακουστικα μια χαρα. (γιατι εχει αλλα 2 μικροφωνα το iphone)

το τηλεφωνο το εχω σε αριστη κατασταση σε θηκη παντα και με temper glass. εγγυηση (2 χρονια που ληγει μεσα νοεμβρη 2016)

εχω iphone απο το 2007 ολα τα μοντελα σχεδον εχουν περασει απο τα χερια μου. αυτο ειναι το πρωτο που βγαζει προβλημα.

το στελνω 27 οκτ 2016. μετα απο 2-3 ημερες μου λενε οτι εχει ενα χρονο εγγυση και αν θελω πληρωνω να μου δωσουν αλλη συσκευη 299+φπα συν 20ε εργασια. 400ε δλδ για ενα refurbish iphone!!!!!!

τους απανταω εχει 2 χρονια εγγυηση. μου στελνουν ενα χαρτι μεσω εμαιλ (EMEA Consumer Law Form)  να το υπογραψω και να το στειλω πισω να το στειλουν στην apple οτι ζηταω 2 χρονια εγγυηση.

μου ειπαν θα ενημερωθω μεσα στη βδομαδα. τη παρασκευη βραδη μου ερχετε ενα sms "ΠΡΟΙΟΝ ΜΕ ΔΠΠ ΧΧΧΧΧΧΧ ΘΑ ΣΤΑΛΕΙ ΣΤο ΧΩΡΟ ΣΑΣ. ΧΡΕΩΣΗ 395 EUR. τα μεσανυχτα παρασκευης μου ερχετε και εμαιλ και τιμολογιο το ιδιο ποσο απο την infoquest. (ολα αυτα παρασκευη βραδυ για να εχω αγωνια μεχρι δευτερα να δω τι εχει γινει γμτ)

 

οι αποριες μου ειναι 

1. δεν εχω ενημερωθει τηλεφωνικα η γραπτα για το τι τελικα απαντησε η apple για τα 2 χρονια εγγυηση.

2. ειναι δυνατον να μου στελνουν συσκευη αντικαταβολη χωρις να με ρωτησουν?

 

μου μενει να ξημερωσει αυριο να μαθω.

κανενας αλλος με παροποια εμπειρια?


Τελευταία επεξεργασία από: airbus, 06/11/2016 - 14:42


#1553   alej

alej

    iPH Elite Poster

  • 3.327 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 8
  • Tablet:iPad Air +4G
  • GameCenter:ALEJSALONICA

Δημοσίευση 06/11/2016 - 14:56

Συνήγορο καταναλωτή βουρ!


Sent from my iPhone using Tapatalk

#1554   airbus

airbus

    iPH Member

  • 267 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6

Δημοσίευση 06/11/2016 - 14:57

ειναι δυνατον ρε παιδι μου να στελνουν ετσι χωρις να ρωτησουν. μιλαμε για 400ε δε μιλαμε για 10-20ε.



#1555   PanosMouz

PanosMouz

    iPH Master

  • 7.098 μηνύματα
  • Twitter:@PanosMouz
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 3G
  • Tablet:iPad 3 +4G
  • GameCenter:PanosMouz

Δημοσίευση 06/11/2016 - 15:04

Τσέκαρες τι έχεις υπογράψει;

 

Μήπως υπέγραψες κανένα χαρτί που ζήταγες αντικατάσταση της συσκευής με πληρωμή και ότι αποδέχεσαι ότι δεν έχεις εγγύηση;

 

Ικανούς τους έχω.


| Jailbreak your iDevice - make it Unique |

#1556   airbus

airbus

    iPH Member

  • 267 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6

Δημοσίευση 06/11/2016 - 15:06

για οποιον θελει να δει το χαρτι που υπεγραψα και ζηταω 2 χρονια εγγυηση το ανεβαζω σε dropbox link. μου ειπαν να συμπληρωσω μονο τα "Customer Details" και μια υπογραφη.

 

https://www.dropbox....m_v2-2.pdf?dl=0


Τελευταία επεξεργασία από: airbus, 06/11/2016 - 15:08


#1557   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113.564 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 06/11/2016 - 15:40

οι αποριες μου ειναι 

1. δεν εχω ενημερωθει τηλεφωνικα η γραπτα για το τι τελικα απαντησε η apple για τα 2 χρονια εγγυηση.

2. ειναι δυνατον να μου στελνουν συσκευη αντικαταβολη χωρις να με ρωτησουν?

 

μου μενει να ξημερωσει αυριο να μαθω.

κανενας αλλος με παροποια εμπειρια?

Το τηλ. απο που είναι αγορασμένο καταρχάς?

 

Τιμολόγιο είχες κάνει την αγορά? Προφανώς και δε θα τους δώσεις ούτε ευρώ.


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#1558   airbus

airbus

    iPH Member

  • 267 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6

Δημοσίευση 06/11/2016 - 15:43

Αγοραμενο απο public.
Ναι εχω αποδειξη αγορας και τους την εδωσα εξαρχης.

#1559   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113.564 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 06/11/2016 - 16:08

Καλό θα ήταν λοιπόν να απευθυνόσουν εξαρχής στα Public μιας και η 2ετία είναι αρμοδιότητα του πωλητή.

 

Παρόλα αυτά δες αύριο τι θα γίνει τελικώς.


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#1560   airbus

airbus

    iPH Member

  • 267 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6

Δημοσίευση 06/11/2016 - 16:11

Η infoquest μου ειπε πριν τους το στειλω οτι και το public σε αυτους θα το εστελνε

Βρισκομαι επαρχια και δεν ηθελα να χανω χρονο.

Τελευταία επεξεργασία από: airbus, 06/11/2016 - 16:18


Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;



Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1

0 μέλη, 1 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες