Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
* * * * * 17 ψήφοι

Εγγύηση Apple στην Ελλάδα. Τι ισχύει τελικά ;


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
2268 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#1576   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113.564 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 28/11/2016 - 14:20

Μωρέ είναι. Αυτοί όμως δε θα 'χουν ιδέα. Και σε αυτό.. :)


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#1577   mat_pep

mat_pep

    iPH newbie

  • 74 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 06/12/2016 - 17:43

Να ρωτήσω κάτι επειδή σκέφτομαι να αγοράσω ένα iphone 6s που έγινε αντικατάσταση πριν κάποιες μέρες μέσω infoquest και δεν έχει ενεργοποιηθεί ακόμα.

 

Έχουμε παραδείγματα τελικά που να δέχτηκαν τα καταστήματα ή η αντιπροσωπεία ότι μία συσκευή από αντικατάσταση έχει εγγύηση 2 χρόνια ανεξαρτήτως του υπόλοιπου εγγύησης που είχε η συσκευή που αντικαταστάθηκε?



#1578   PanosMouz

PanosMouz

    iPH Master

  • 7.098 μηνύματα
  • Twitter:@PanosMouz
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 3G
  • Tablet:iPad 3 +4G
  • GameCenter:PanosMouz

Δημοσίευση 06/12/2016 - 18:31

Να ρωτήσω κάτι επειδή σκέφτομαι να αγοράσω ένα iphone 6s που έγινε αντικατάσταση πριν κάποιες μέρες μέσω infoquest και δεν έχει ενεργοποιηθεί ακόμα.

 

Έχουμε παραδείγματα τελικά που να δέχτηκαν τα καταστήματα ή η αντιπροσωπεία ότι μία συσκευή από αντικατάσταση έχει εγγύηση 2 χρόνια ανεξαρτήτως του υπόλοιπου εγγύησης που είχε η συσκευή που αντικαταστάθηκε?

Η συσκευή από αντικατάσταση δεν έχει 2 χρόνια πάλι από το 0.

 

Η εγγύηση της συνεχίζει από εκεί που ήταν η εγγύηση της προηγούμενης.

 

π.χ. αν έγινε αντικατάσταση στον 1 χρόνο , η νέα συσκευή έχει άλλον ένα χρόνο εγγύηση.

 

Τα παραδείγματα άπειρα, αρκεί να έχεις την απόδειξη αγοράς της αρχικής συσκευής και το χαρτί αντικατάστασης (αυτό δεν είναι απαραίτητο απλά καλό είναι να υπάρχει).


| Jailbreak your iDevice - make it Unique |

#1579   FlyingFinn

FlyingFinn

    iPH newbie

  • 16 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 7 Plus
  • Tablet:iPad Air

Δημοσίευση 14/12/2016 - 01:48

Τηλεφώνησα στον ΣτΚ και επειδή δεν απαντούν έστειλα e-mail.

Έπεσα από τα σύννεφα με αυτά που άκουσα σήμερα. "Δεν ισχύει για εμπορικές συναλλαγές αλλά μόνο για... οικιακές", τι θα πει "οικιακές συναλλαγές"???

"Δεν έχει ενσωματωθεί στην Ελληνική νομοθεσία", δλδ του λέω ισχύει για όλη την Ε.Ε. εκτός της Ελλάδας; "Δυστυχώς, κι εγώ καταναλωτής είμαι, αλλά έτσι είναι" μου απαντάει!!!

Η ελληνική νομοθεσία έχει περιλάβει την οδηγία στο νόμο 3043/2002 αρθ.4 οπότε πες του να διαβάσει καλύτερα



#1580   Nick123

Nick123

    iPH User

  • 138 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 7 Plus

Δημοσίευση 03/01/2017 - 16:21

Καλησπέρα παιδιά θέλω να ρωτήσω κάτι σχετικά με την εγγύηση της ΕΕ.Απ όσο ξέρουμε όλοι εδώ μέσα η ΕΕ δίνει δεύτερο χρόνο εγγύηση η οποία όμως δίνεται από το κατάστημα αγοράς!Αν αγοραστεί το iPhone από ένα Apple Store τι συμβαίνει με το δεύτερο χρόνο εγγύησης;Η ερώτηση μου βασίζεται στο ότι θέλω να πάρω ένα κινητο το οποίο είναι αγορασμένο πριν δέκα μήνες από Apple Store εντός Ευρώπης οποτε θέλω να ξέρω τι ακριβώς παίζει με τον δεύτερο χρόνο εγγυησης

#1581   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113.564 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 03/01/2017 - 17:35

Σαν τι ακριβώς να παίζει?

 

Στα εξουσιοδοτημένα πάλι απευθύνεσαι, όπου και σε αυτή τη περίπτωση ακριβώς επειδή πωλητής είναι η ίδια η Apple, δε χρειάζεται και η απόδειξη στο 2ο έτος.


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#1582   Nick123

Nick123

    iPH User

  • 138 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 7 Plus

Δημοσίευση 03/01/2017 - 18:21

Καλή χρονια Νίκο !
Άρα η infoquest ή τα apple storm/icare κλπ και γνκα τα επίσημα εξουσιοδοτημένα καταστήματα της apple θα καλύπτουν τον δεύτερο χρόνο εγγύησης;


Sent from my iPhone using Tapatalk

#1583   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113.564 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 03/01/2017 - 18:35

Εδώ Ελλάδα στα εξουσιοδοτημένα. InfoQuest, Document, iSystem.


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#1584   Nick123

Nick123

    iPH User

  • 138 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 7 Plus

Δημοσίευση 03/01/2017 - 18:41

Για άλλη μια φορά ευχαριστώ για τη βοήθεια Νίκο :)


Sent from my iPhone using Tapatalk

#1585   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113.564 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 03/01/2017 - 19:07

Τίποτα, να είσαι καλά.


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#1586   eligia

eligia

    iPH newbie

  • 3 μηνύματα
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Κινητό: iPhone 6S Plus

Δημοσίευση 14/01/2017 - 22:36

Καλησπέρα και από μένα. Θα πω κι εγώ τον πόνο μου μπας και βρω παρηγοριά. Αγορά iphone 6s plus πριν από 13 μήνες περίπου από istorm (το πρώτο έτος έληξε συγκεκριμένα στις 16-12-2016). Πήγα στο κατάστημα που αγόρασα το κινητό, γιατί το πρόβλημα που αντιμετώπιζα ήταν ότι όταν έκανα κλήση δε με άκουγαν κι έπρεπε να πατήσω δύο φορές την ανοιχτή ακρόαση για να πάρει μπρος ή να βάλω και να βγάλω το ακουστικό αν ήθελα να δω videos κ.λπ. για να έχω ήχο. Την πρώτη φορά που το πήγα στο κατάστημα νομίζαμε ότι φταίνε τα ακουστικά, οπότε αγόρασα καινούρια. Ξαναπαρουσίασε το πρόβλημα, οπότε τη δεύτερη φορά που το πήγα στο κατάστημα με διαβεβαίωσαν οι υπάλληλοι ότι δεν πρέπει να ανησυχώ γιατί φταίνε τα ios 10, το είχαν λέει αντιμετωπίσει με αρκετές άλλες συσκευές και θα έπρεπε μέσω itunes να σβήσω τα πάντα για να διορθωθεί το πρόβλημα. Δεν τα κατάφερα. Ξαναπήγα το κινητό τρίτη φορά στο κατάστημα κι ενώ μου είπαν ότι τσάμπα θα το αφήσω στο service και μήπως είναι κρίμα τα 25ευρώ που πλήρωσα και να μην ανησυχώ, επέμεινα να το αφήσω για να έχω μία επίσημη απάντηση, ή τουλάχιστον έτσι νόμιζα. Μετά την παρέλευη δεκαημέρου κι εφόσον δεν είχα λάβει απάντηση, επικοινώνησα μαζί τους για να δω μήπως έχουμε νεότερα και με ενημέρωσαν ότι τελικά το πρόβλημα δεν είναι τόσο απλό, ότι έχει πρόβλημα το σύστημα ήχου του κινητού που είναι ενσωματωμένο στην πλακέτα και δεδομένου ότι δεν μπορούν να το διορθώσουν, η μόνη διευκόλυνση που μπορούν να μου κάνουν είναι να αγοράσω νέο κινητό με 420 ευρώ!!!! Θα με τρελάνουν??? Τους είπα για τις εγγυήσεις και τα συναφή, αρνούνται το δεύτερο χρόνο, αλλά μου είπαν ότι θα κάνουν αίτημα για επέκταση κατά ένα έτος, λέγοντάς μου βέβαια ότι σίγουρα θα απορριφθεί. Ταυτόχρονα δε, με ενημέρωσαν με λύπη τους ότι θα ήταν πιο ευνοϊκά τα πράγματα αν είχα κόψει απόδειξη όταν αγόρασα το κινητό, γιατί οι επαγγελματίες όταν κόβουν τιμολόγια δεν καλύπτονται για το δεύτερο έτος της εγγύησης!!!! Είμαι σίγουρη ότι κάτι πάει πολύ στραβά και ότι θα πρέπει να τους τρέξω όσο δεν πάει!!! Καμία συμβουλή??? Έχετε ξανακούσει για το συγκεκριμένο πρόβλημα στον ήχο?? Έχω πραγματικά σοκαριστεί-απογοητευτεί με την αντιμετώπιση, αρχίζω να μετανιώνω για την εμπιστοσύνη που έδειξα στην εταιρεία όταν αγόρασα το κινητό. 



#1587   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113.564 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 15/01/2017 - 00:25

Καταρχάς να ξεκινήσουμε απο αυτό που έχουμε πει πολλές φορές εδώ μέσα. Ο νόμος δε κάνει καμία διάκριση μεταξύ νομικού και φυσικού προσώπου.

 

Συνεπώς πρόβλημα με το τιμολόγιο δε πρέπει και δε θα έχεις. Μπορείς να δεις παρόμοιες περιπτώσεις στις προηγούμενες σελίδες.

 

Στο δια ταύτα.. Δες τι θα σου απαντήσουν και αν τελικώς η απάντηση είναι αρνητική θα μιλήσεις με τον ΣτΚ όπου και θα ξεμπερδέψεις μια και καλή.

 

To πρόβλημα πάλι για τις κλήσεις που το πήγες είναι Bug όπως και σου είπαν που δεν έχει διορθωθεί ακόμα.


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#1588   eligia

eligia

    iPH newbie

  • 3 μηνύματα
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Κινητό: iPhone 6S Plus

Δημοσίευση 15/01/2017 - 00:37

Υπερευχαριστώ για την άμεση απάντηση! Έχω όμως και μία ακόμη ερώτηση δεδομένου ότι όπως είπες nikosgnr πρόκειται για bug: τι στάση πρέπει να κρατήσω κατά τη γνώμη σου? Nα ζητήσω σε κάθε περίπτωση αντικατάσταση ή να ζητήσω πίσω το κινητό και να περιμένω να λυθεί το ζήτημα με την αναβάθμιση που περιμένουμε? Tο κινητό δεν είχε κανένα άλλο πρόβλημα- το πρόσεχα κι εγώ πάρα πολύ- και αν είναι να μου δώσουν refurbished, μήπως είναι σκόπιμο να ζητήσω πίσω το δικό μου και να περιμένω να διορθωθεί το πρόβλημα με το bug?



#1589   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113.564 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 15/01/2017 - 02:10

Εγώ θα έλεγα να το πάρεις πίσω για αρχή, περιμένοντας το επόμενο Update.

 

Αν σου παρουσιάσει το οποιοδήποτε άλλο πρόβλημα έχεις σχεδόν 1 χρόνο ακόμα να σε καλύψει η εγγύηση.


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#1590   eligia

eligia

    iPH newbie

  • 3 μηνύματα
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Κινητό: iPhone 6S Plus

Δημοσίευση 15/01/2017 - 23:08

Ευχαριστώ και πάλι!



Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;



Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 0

0 μέλη, 0 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες