Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
* * * * * 17 ψήφοι

Εγγύηση Apple στην Ελλάδα. Τι ισχύει τελικά ;


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
2268 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#1651   Badass

Badass

    iPH Contributor

  • 1.126 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:iPad mini 4

Δημοσίευση 04/05/2017 - 19:39

Η παρούσα εγγύηση δεν καλύπτει τα εξής: (α) αναλώσιμα εξαρτήματα, όπως μπαταρίες ή προστατευτικές επικαλύψεις που έχουν σχεδιαστεί ούτως ώστε να φθείρονται με την πάροδο του χρόνου, εκτός κι αν η ζημιά οφείλεται σε ελαττωματικά υλικά ή πλημμελή κατασκευή

 

Δηλαδή σε περίπτωση μπαταρίας αν δεν υπάρχει ανάκληση πάμε βάση 2ετίας ? Δεν καλύπτεται πλέον? Δε ξέρω αν υπήρχε αυτή η λεπτομέρεια πριν.



Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#1652   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113.560 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 04/05/2017 - 19:50

Εφόσον υπάρχει πρόβλημα και φανεί στα διαγνωστικά που θα τρέξουν, θα γίνει αντ/σταση της.


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#1653   Caveman

Caveman

    iPH User

  • 184 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 19/05/2017 - 09:35

Καταρχάς αφού θα πας έτσι και αλλιώς απο εκεί, να πας με σκοπό να στο αλλάξουν αυτοί βάση της 2ετίας.
 
Να έχεις μαζί την απόδειξη αγοράς μόνο.
 
Επίσης στη θέση σου θα έπαιρνα ένα τηλ. στο Support πρώτα να ανοίξεις Case.


Καλημέρα σας κύριοι.

Τελικά δε βλέπω να βγάζω άκρη...

Πήγα χθες στην documents και τους λέω το πρόβλημα μου και ότι θέλω επιδιόρθωση λόγο διετίας. Μου ανέφεραν οτι βάση κωδικού του iPad αυτό προέρχεται απο Τσεχία κι έτσι δε μου δικαιολογούν τη διετία. Μου την ειπαν κιόλας ότι εχει και ένα "κόστος" όταν περνούμε κινητά-ταμπλετ από τέτοια καταστήματα (λόγω χαμηλότερης τιμής).

Μου ειπαν μόνο από το κατάστημα που το αγόρασα μπορώ να διεκδικήσω τη διετία. Τους εξήγησα οτι απευθύνθηκα στον ΣτΚ και τους ανέφερα να χαρακτηρισμό του κρίσιμου 6μηνου, αλλά πάλι έθιξαν το θέμα προέλευσης του ταμπλετ.

Τι να πω, δε βλέπω προκοπή. Επίσης όταν ρώτησα πόσο εχει η επιδιόρθωση, μου είπε 380€. Καλημέρα σας είπα κι έφυγα.

Κοινώς δε βλέπω να γίνεται κάτι άλλο σωστά;

#1654   Badass

Badass

    iPH Contributor

  • 1.126 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:iPad mini 4

Δημοσίευση 19/05/2017 - 11:59

Σου έδωσαν βεβαίωση βλάβης; θα πάρεις αυτή και θα ανοίξεις case. Επειδη δε μπορω να δω ολα τα προηγουμενα που ποσταρες ειναι υπαρκτο το λυγισμα που ισχυριστηκαν αρχικα στην istorm αν αν ισως μπερδεψει τα πραγματα.

#1655   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113.560 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 19/05/2017 - 12:00

Μου την ειπαν κιόλας ότι εχει και ένα "κόστος" όταν περνούμε κινητά-ταμπλετ από τέτοια καταστήματα (λόγω χαμηλότερης τιμής).

Δε ξέρω αν πρέπει να γελάσεις ή να κλάψεις με τέτοιου είδους απαντήσεις.

 

Η χώρα προέλευσης δε παίζει κανένα ρόλο και δεν επηρεάζει την εγγύηση της συσκευής. Κοινώς αυτά που σου είπαν είναι απλά μακακίες.

 

Κυνήγησε το με το κατάστημα και τον ΣτΚ όπως και πρέπει.


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#1656   PanosMouz

PanosMouz

    iPH Master

  • 7.098 μηνύματα
  • Twitter:@PanosMouz
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 3G
  • Tablet:iPad 3 +4G
  • GameCenter:PanosMouz

Δημοσίευση 19/05/2017 - 13:21

Βασικά, ο νόμος της 2ετίας είναι ξεκάθαρος και σε αυτό πατάει η Document και η κάθε Document από ότι έχω καταλάβει.

 

Υπεύθυνος για την κάλυψη της 2ετίας είναι ο πωλητής και όχι ο οποιοσδήποτε Service Provider. 

 

Συνεπώς αν εγώ έχω πάρει το κινητό μου από τον Κύριο Κώστα, πρέπει να πάω να ζητήσω την κάλυψη της εγγύησης από τον Κύριο Κώστα, ο οποίος είναι υποχρεωμένος να την παρέχει ανεξαρτήτως του τι θα του πουν οι Document, iStorm, infoquest κλπ. 

 

Και μέσω του ΣτΚ και των υπόλοιπων οργανώσεων θα πρέπει να κυνηγήσω τον Κύριο Κώστα που μου πούλησε τη συσκευή καλώς ή κακώς.


| Jailbreak your iDevice - make it Unique |

#1657   agnostos13

agnostos13

    iPH Contributor

  • 1.823 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α
  • Κινητό: iPhone 3G
  • Tablet:iPad Air 2

Δημοσίευση 19/05/2017 - 14:08

Αγόρασα ένα κινητό και παρουσίασε πρόβλημα την επόμενη ημέρα. Το κατάστημα με έστειλε στο service της κατασκευάστριας εταιρείας. Από εκεί με ειδοποίησαν πως το κινητό μου επισκευάστηκε. Το παρέλαβα όμως στη συνέχεια διαπίστωσα πως το πρόβλημα που είχε παραμένει.

 

Ο προμηθευτής, με επιμέλειά του, κατά τη διάρκεια ισχύος της εγγύησης υποχρεούται να προβεί σε επισκευή, διόρθωση ή αντικατάσταση του προϊόντος χωρίς επιπλέον επιβάρυνση του καταναλωτή (ά. 5 του ν. 2251/1994). Εάν ο προμηθευτής δεν τηρεί την υποχρέωσή του μπορείτε να υποβάλετε καταγγελία στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή. Ειδικά πάντως έναντι του πωλητή έχετε και τα δικαιώματά σας από τη σύμβαση πώλησης (άρθρα 540 επ. Αστικού Κώδικα) και μπορείτε να αξιώσετε διόρθωση, αντικατάσταση, αποζημίωση, μείωση του τιμήματος ή να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση, δηλαδή να επιστρέψετε το προϊόν και να λάβετε πίσω τα χρήματά σας, εντός δύο ετών από την αγορά με προσφυγή στα αστικά δικαστήρια.

 

http://www.1520.gov.gr


Τελευταία επεξεργασία από: agnostos13, 19/05/2017 - 14:09


#1658   Caveman

Caveman

    iPH User

  • 184 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 20/05/2017 - 17:20

Κυνήγησε το με το κατάστημα και τον ΣτΚ όπως και πρέπει.

 

Και μέσω του ΣτΚ και των υπόλοιπων οργανώσεων θα πρέπει να κυνηγήσω τον Κύριο Κώστα που μου πούλησε τη συσκευή καλώς ή κακώς.

 

Μα αυτό είναι το θέμα, ότι το κυνήγησα με τον ΣτΚ και στην τελευταία του απάντηση αναφέρει το θέμα για το κρίσιμο 6μηνο (που δεν ξέρω τι ακριβώς σημαίνει), το οποίο πρέπει να πιστοποιήσει κάποιο service λογικά, αλλά στη documents μου ξεκαθάρισαν ότι επειδή το κινητό είναι από Τσεχία δε μπορούν να ασχοληθούν. 



#1659   agnostos13

agnostos13

    iPH Contributor

  • 1.823 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α
  • Κινητό: iPhone 3G
  • Tablet:iPad Air 2

Δημοσίευση 20/05/2017 - 20:04

Μα αυτό είναι το θέμα, ότι το κυνήγησα με τον ΣτΚ και στην τελευταία του απάντηση αναφέρει το θέμα για το κρίσιμο 6μηνο (που δεν ξέρω τι ακριβώς σημαίνει), το οποίο πρέπει να πιστοποιήσει κάποιο service λογικά, αλλά στη documents μου ξεκαθάρισαν ότι επειδή το κινητό είναι από Τσεχία δε μπορούν να ασχοληθούν.

Ποια Τσεχια και πρασιν´αλογα... Εγω φιλε πες τους το εχω παρει απο Ελλαδα!
Καταλαβαινω οτι θα προτιμουσαν να το αγοραζες απο αυτους αλλα η δουλεια τους σαν authorised service ειναι να ελεγχουν και να επισκευαζουν συσκευες και οχι να κανουν υποδειξεις για το που θα τις αγορασουμε!
Στην τελικη μιλα με το καταστημα που στο πουλησε και πες του οτι μου λενε οτι δεν το δεχονται λογω του οτι ειναι απο Τσεχια! Και ασε να βρει αυτος ακρη (μαλλον θα βρει)

Τελευταία επεξεργασία από: agnostos13, 20/05/2017 - 20:06


#1660   gismo301278

gismo301278

    iPH Hero

  • 5.413 μηνύματα
  • Twitter:@Fstavrou
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5S
  • Tablet:Άλλο
  • GameCenter:gismo301278

Δημοσίευση 21/05/2017 - 05:33

Μα αυτό είναι το θέμα, ότι το κυνήγησα με τον ΣτΚ και στην τελευταία του απάντηση αναφέρει το θέμα για το κρίσιμο 6μηνο (που δεν ξέρω τι ακριβώς σημαίνει), το οποίο πρέπει να πιστοποιήσει κάποιο service λογικά, αλλά στη documents μου ξεκαθάρισαν ότι επειδή το κινητό είναι από Τσεχία δε μπορούν να ασχοληθούν.

καλα φίλε μου καιρό διαβάζω το ποστ που έχεις αναρτήσει από την αρχή

Χαράς το κουράγιο σου αδερφέ

Εύχομαι κάποια στιγμή να καταφέρεις να βγάλεις άκρη


Rafael Nadal

Τελευταία επεξεργασία από: gismo301278, 21/05/2017 - 05:42

Rafael Nadal

#1661   dreamangel25

dreamangel25

    iPH Addict

  • 870 μηνύματα
  • Twitter:@@Ssou28
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Κινητό: iPhone 6S Plus
  • Tablet:Άλλο
  • GameCenter:dreamangel25

Δημοσίευση 07/06/2017 - 10:27

Καλημέρα από εμένα, θέλω να σας ρωτήσω σχετικά με ένα πρόβλημα που έχει μια φίλη! Έιχε αγοράσει από cosmote ένα iPhone 6s, πριν 2 μήνες το πήγε 3 μήνες το πήγε στο istorm για επισκευή γιατί είχε πρόβλημα , της έκαναν αντικατάσταση συσκευής και μετά από 3 μήνες σταμάτησε να δουλεύει η κάμερα, την άνοιγες και ήταν μαύρη, όταν το ξαναπήγε της είπαν ότι τα ανακατασκευασμένα έχουν 3 μήνες εγγύηση και δεν μπορούν να το αναλάβουν! Τι ενέργειες πρέπει να κάνει; αφού το πρώτο από την cosmote της το αλλαξαν , τώρα με την αντικατάσταση συσκευής τι γίνεται;ευχαριστώ


Sent from my iPhone using Tapatalk

#1662   manosvitacar

manosvitacar

    iPH Community Leader

  • 12.832 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • Tablet:iPad Air 2

Δημοσίευση 07/06/2017 - 10:46

καλά εκεί στο Istorm δεν παίζονται ,τηλέφωνο για αυτά που σου λένε στην μαμά apple 0080044145417 .



#1663   koumos

koumos

    iPH User

  • 163 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone X

Δημοσίευση 07/06/2017 - 10:48

Καλημέρα από εμένα, θέλω να σας ρωτήσω σχετικά με ένα πρόβλημα που έχει μια φίλη! Έιχε αγοράσει από cosmote ένα iPhone 6s, πριν 2 μήνες το πήγε 3 μήνες το πήγε στο istorm για επισκευή γιατί είχε πρόβλημα , της έκαναν αντικατάσταση συσκευής και μετά από 3 μήνες σταμάτησε να δουλεύει η κάμερα, την άνοιγες και ήταν μαύρη, όταν το ξαναπήγε της είπαν ότι τα ανακατασκευασμένα έχουν 3 μήνες εγγύηση και δεν μπορούν να το αναλάβουν! Τι ενέργειες πρέπει να κάνει; αφού το πρώτο από την cosmote της το αλλαξαν , τώρα με την αντικατάσταση συσκευής τι γίνεται;ευχαριστώ


Sent from my iPhone using Tapatalk

Στο δικό μου refurbished παντως μου είπαν ότι η εγγύηση δεν αλλάζει από αυτήν που έιχα όταν πρωτο-αγόρασα το κινητό.(έμεναν 4 μήνες από την αγορά του καινούργιου -> συνέχισαν οι 4 μήνες με το refurbished) Να απαιτήσεις λοιπόν εφόσον δεν έχει παρέλθει ούτε καν 1 χρόνος από την αρχική ημερομηνία αγοράς την εγγύηση που δικαιούσαι. 



#1664   gismo301278

gismo301278

    iPH Hero

  • 5.413 μηνύματα
  • Twitter:@Fstavrou
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5S
  • Tablet:Άλλο
  • GameCenter:gismo301278

Δημοσίευση 07/06/2017 - 10:53

Η εγγύηση της ισχύει κανονικά και είναι για δυο χρόνια

Τώρα πως το έκαναν ΟΙ ΘΕΟΙ και σας είπαν ότι τα ανακατασκευασμένα έχουν εγγύηση μόνο τρεις μήνες

Να κοιτάξετε να το πάτε άλλου μιας και η κοπέλα δεν ευθύνεται για την βλάβη της συσκευής

Infoquest η document


Rafael Nadal
Rafael Nadal

#1665   dreamangel25

dreamangel25

    iPH Addict

  • 870 μηνύματα
  • Twitter:@@Ssou28
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Κινητό: iPhone 6S Plus
  • Tablet:Άλλο
  • GameCenter:dreamangel25

Δημοσίευση 07/06/2017 - 11:07

Η εγγύηση της ισχύει κανονικά και είναι για δυο χρόνια

Τώρα πως το έκαναν ΟΙ ΘΕΟΙ και σας είπαν ότι τα ανακατασκευασμένα έχουν εγγύηση μόνο τρεις μήνες

Να κοιτάξετε να το πάτε άλλου μιας και η κοπέλα δεν ευθύνεται για την βλάβη της συσκευής

Infoquest η document


Rafael Nadal

είναι στον 2ο χρόνο τώρα, αν το πάει στην cosmote θα το δεχτούν αφού είναι ανακατασκευασμένο ; την 1η φορά ήταν στα όρια λήξης του πρώτου χρόνου


Sent from my iPhone using Tapatalk

Τελευταία επεξεργασία από: dreamangel25, 07/06/2017 - 11:08


Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;



Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 9

0 μέλη, 9 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες