Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
* * * * * 17 ψήφοι

Εγγύηση Apple στην Ελλάδα. Τι ισχύει τελικά ;


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
2268 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#1681   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113.564 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 20/07/2017 - 11:35

Μήπως γνωρίζετε σε iPhone που έχει δωθεί μέσω διαγωνισμού , ελληνικό, τι ισχύει με το δεύτερο χρόνο; από την στιγμή που το έχω κερδίσει εννοείται δεν υπάρχει απόδειξη αλλά μόνο έχω φυλάξει το απόκομμα του κουριερ που αναγράφει την εταιρία από την οποία το κέρδισα!

Σε αυτές τις περιπτώσεις τον 1 χρόνο.

 

η infoquest/i system παντως με αποδειξη απο οποιοδηποτε καταστημα, κ μεσω τυπικης αιτησης προς apple (που απανταται σε 1-2 μερες, την κανουν αυτοι) αναλαμβανουν κανονικα το service εντος εγγυησης.

Κανείς δεν είπε οτι δεν αναλαμβάνουν τις συσκευές στο 2ο έτος.

 

Καλό όμως είναι πρώτα να απευθύνεσαι εκεί που έγινε η αγορά.


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#1682   spiros23

spiros23

    iPH Guru

  • 9.284 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone X
  • Tablet:iPad

Δημοσίευση 24/07/2017 - 18:31

Έχει κανείς ιδέα από παρόμοια περίπτωση με την δική μου πόσες μέρες παίρνει για αντικατάσταση συσκευής;

Έχω στείλει ένα iPhone 7 στην infoquest από τέλη Ιουνίου και ενώ στάλθηκε κανονικά από μένα με κούριερ (βρίσκομαι σε νησί) και έλαβα ειδοποίηση λίγες μέρες μετά ότι έχει γίνει παραγγελία ανταλλακτικού στον προμηθευτή για αντικατάσταση, δεν έχω λάβει την συσκευή ακόμα και είναι πάνω από 25 μέρες από την ημέρα που το έστειλα.

Είχα στείλει ένα email την προηγούμενη εβδομάδα και επικοινώνησε κάποιος από το service μαζί μου και μου είπε ότι η συσκευή θα αντικατασταθεί και θα την στείλουν (ή την έχουν στείλει ήδη, δεν ήξερε) αλλά τίποτα από τότε.

Προσπαθώ να επικοινωνήσω μαζί τους πάλι στο τηλέφωνο αλλά δεν μπορώ να πιάσω γραμμή, τους έστειλα email αλλά δεν έχουν απαντήσει.. Τι άλλο μπορώ να κάνω -πέρα από υπομονή-; Σας πολλές δεν είναι τόσες μέρες;



#1683   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113.564 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 24/07/2017 - 23:26

25 μέρες είναι πάρα πολλές. Βέβαια παίζει ρόλο και για τι πρόβλημα το έστειλες.


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#1684   birbilis

birbilis

    iPH newbie

  • 26 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone X

Δημοσίευση 01/08/2017 - 14:32

Μόλις μίλησα με τον ΣτΚ για θέμα σε Asus laptop αγορασμένο με τιμολόγιο που παρουσίασε πρόβλημα στον 1,5 χρόνο. Ο ΣτΚ με ενημέρωσε οτι άλλο η εμπορική εγγύηση που δίνει ο κατασκευαστής (12 μήνες στην περίπτωση μου) και άλλο η 24μηνη νόμιμη εγγύηση της ΕΕ που δίνει ο πωλητής. Η εμπορική είναι αυτή που μας ενδιαφέρει γιατί αυτή αφορά την επισκευή-αντικατάσταση του προιόντος εφοσον παρουσιασει δυσλειτουργία καθόλη τη διάρκεια της εγγύησης. Η νόμιμη είναι ουσιαστικά για ελαττώματα που υπάρχουν κατά την αγορά του προιόντος και για 6 μήνες απο αυτή, αφού από τον 7ο μήνα μέχρι και τον 24ο θα πρέπει ο καταναλωτής να αποδείξει οτι το πρόβλημα υπήρχε από την αρχή...
Για το τιμολόγιο με ενημέρωσε οτι στην Ελλάδα δεν έχει σημασία όσον αφορά τη "Νόμιμη εγγύηση" αλλά μπορεί να έχει για την "Εμπορική εγγύηση" εφόσον αναγράφεται στους όρους της.
Με απλά λόγια μάλλον δεν έχω ελπίδα στην περίπτωση μου. Κάποια άποψη?
Γενικά πιστέυω οτι πρέπει πλέον να αγοράζουμε προιόντα με τη μεγαλύτερη δυνατή ΓΡΑΠΤΗ εγγύηση.
Όσο για την apple που συνεχίζει να δίνει 1 χρόνο εμπορική εγγύηση, ελπίζω να να την τηρεί για 2ετή έστω και με κυνήγι...


Και σχετικό link που βρήκα
https://www.newlaw.g.../art_new?id=205


Τελευταία επεξεργασία από: nikosgnr, 01/08/2017 - 14:51
Merge


#1685   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113.564 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 01/08/2017 - 15:05

Καταρχάς υπάρχουν όλα στο 1ο Post.

 

Τώρα για τον ΣτΚ δε ξέρω γιατί έχουν αλλάξει τροπάριο τελευταία όταν παλιότερα ξεμπέρδευαν χωρίς πολλά-πολλά περιπτώσεις με τιμολόγιο.

 

Λέγοντας λοιπόν "εμπορική" βγάζουν μόνοι τους εκτός τον 2ο χρόνο που ορίζει ο ΝΟΜΟΣ χωρίς να κάνει διακρίσεις για "αποδείξεις" και ο,τι άλλο μπορεί να φανταστεί κάποιος.

 

Όσο για την Apple και τη κάθε Apple στο 2ο χρόνο που ορίζει ο νόμος δεν έχουν καμία δουλειά. Αυτό είναι υποχρέωση του πωλητή. Παρόλα αυτά..

 

https://www.apple.co...hone-greek.html

 

 

Για τις αγορές που πραγματοποιούνται από καταναλωτές στην Ελλάδα και την Κύπρο, η περίοδος για την έγερση απαιτήσεων που σχετίζονται με ελαττώματα μη συμμόρφωσης με τη σύμβαση πώλησης είναι 2 έτη από την ημερομηνία παράδοσης. Αυτές οι απαιτήσεις υπόκεινται στις προϋποθέσεις και τις απαιτήσεις που επιβάλλονται από την τοπική νομοθεσία.

 

** Πιο αρμόδιος όμως για όσα είπε ο ΣτΚ είναι ο @Lellos.


Τελευταία επεξεργασία από: nikosgnr, 01/08/2017 - 15:07

| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#1686   agnostos13

agnostos13

    iPH Contributor

  • 1.823 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α
  • Κινητό: iPhone 3G
  • Tablet:iPad Air 2

Δημοσίευση 01/08/2017 - 15:50

by https://www.apple.co...hone-greek.html:

 

Για τους καταναλωτές οι οποίοι καλύπτονται από νομοθεσία ή κανονισμούς περί προστασίας καταναλωτών στη χώρα αγοράς ή, ειδάλλως, στη χώρα κατοικίας τους, τα δικαιώματα που παραχωρούνται από την Περιορισμένη Εγγύηση Ενός Έτους της Apple ισχύουν πέρα από όλα τα δικαιώματα και τα ένδικα βοηθήματα που εξασφαλίζονται από την εν λόγω νομοθεσία ή τους κανονισμούς περί προστασίας καταναλωτών, συμπεριλαμβανομένων, ενδεικτικά, αυτών των πρόσθετων δικαιωμάτων.

 

Η εμπορική εγγύηση είναι πέραν της νόμιμης...
Θα μπορούσε η εμπορική να είναι 1 μέρα αντί για 1 έτος...αλλά η νόμιμη 2-ετής ισχύει πάντα!


Τελευταία επεξεργασία από: agnostos13, 01/08/2017 - 15:51


#1687   excrider

excrider

    iPH newbie

  • 1 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6

Δημοσίευση 03/10/2017 - 22:34

Καλησπέρα κι από μένα, πρώτο post στο forum.

Μετά απο 19 μήνες που είχα στην κοτοχή μου το iPhone 6 64Gb πέθανε το Wifi. Το τηλέφωνο το είχα αγοράσει από Q Εlectronics, οπότε αρχικά μίλησα μαζί τους, στο τηλέφωνο ο υπεύθυνος ήταν εξυπηρετικότατος και με διαβεβαίωσε για την διετή εγγύηση. Όταν του είπα αν θα έπρεπε να τους αποστείλω το τηέφωνο λόγω του ότι μένω στην Πάτρα μου είπε να απευθυνθώ στον πάροχό μου (cosmote) για να γλυτώσω τα μεταφορικά και την καθυστέρηση. Έτσι κι έκανα, αρχές Σεπτεμβρίου πάω στο κεντρικό κατάστημα της Cosmote στην Πάτρα όπου δεν δεχόντουσαν με τίποτα να παραλάβουν την συσκευή γιατί και καλά ήταν εκτός εγγύησης. Φεύγω και επικοινωνώ με το Help Desk της Apple όπου με ενημερώνουν πως άσχετα με το που έχει αγοραστεί η συσκευή να μεταβώ στον πάροχό μου. Ξάνα πίσω στο κατάστημα και λέγοντας τους πάλι τα περί εγγύησης τους λέω να μπουν στο site της Apple ή να μιλήσουν με το help desk όπου και το αρνήθηκαν γιατι λέει δεν έχουν πρόσβαση στο Internet. Αφού φώναξα την υπέυθυνη του καταστήματος τελικά το παρέλαβαν. Όλα αυτά στις 12/9, από τότε μέχρι σήμερα πουθενά το τηλέφωνο. Στις 28/9 επικοινώνησα και πάλι με το Help Desk της Apple μου ζήτηθηκαν τα έντυπα αναφοράς βλάβης γιατί τους φάνηκε περίεργο πως έχει καθυστερήσε τόσο. Την επόμενη μέρα 29/9 η εκπρόσωπος της Apple μου τηλεφώνησε και μου έδωσε τις παρακάτω ημερομηνίες: 12/9 παραλαβή από κατάστημα, 14/9 αποστολή στο service, 18/9 παραλαβή από το service (Γερμανός), 18/9 ο Γερμανός ζήτησε τα στοιχεία κατόχου της συσκευής που δεν τα είχε αποστείλει το κατάστημα Cosmote, 27/9 αποστολή στοιχείων από το κατάστημα, 29/9 αποστολή από τον επισημο διανομέα καινούριας συσκευής προς το service. Μετά από έντονα παράπονα προς την Cosmote σήμερα με κάλεσαν να μου πουν πως το κατάστημα δεν έχει καμία ευθύνη γιατι δεν το αγόρασα από αυτούς και απλά μου έκαναν εξυπηρέτηση. Μετά από 10 λεπτά μου τηλεφώνησαν από το Γερμανό πως παρέλαβαν την συσκευή και πως θα την αποστείλουν στο κατάστημα αύριο αλλά δεν μπορούν να μου πουν πότε θα παραλάβω γιατί δεν ξέρουν πότε θα ανοίξει το δέμα το κατάστημα. Από την Apple μου είπαν πως αύριο θα επικοινωνήσουν μαζί μου για να τους πω πως έχω παραλάβει. Όλη αυτή η ταλαιπωρία άσκοπα γιατί στο κατάστημα μάλλον δεν προλάβαιναν μέσα σε 9 ημέρες να αποστείλουν τα στιχεία μου στην θυγατρική τους (Γερμανό).



#1688   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113.564 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 03/10/2017 - 23:02

Η Cosmote/Γερμανός δεν είχε καμία απολύτως ευθύνη για την εγγύηση της συσκευής. Είναι απορίας άξιο πως τη δέχτηκαν τελικά.

 

Η ευθύνη για το 2ο έτος είναι αποκλειστικά του πωλητή, το κατάστημα που το αγόρασες.

 

Κακώς λοιπόν σε έστειλε στο πάροχο που έφαγες όλη αυτή τη ταλαιπωρία.

 

Έπρεπε να το 'χες στείλει σε αυτούς να τα αναλάβουν όλα. Δεν ήταν και δεν είναι δική σου υποχρέωση.


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#1689   giolnts

giolnts

    iPH Elite Poster

  • 3.423 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS
  • Tablet:iPad Pro 3rd gen

Δημοσίευση 04/10/2017 - 19:17

Η Cosmote/Γερμανός δεν είχε καμία απολύτως ευθύνη για την εγγύηση της συσκευής. Είναι απορίας άξιο πως τη δέχτηκαν τελικά.

Η ευθύνη για το 2ο έτος είναι αποκλειστικά του πωλητή, το κατάστημα που το αγόρασες.

Κακώς λοιπόν σε έστειλε στο πάροχο που έφαγες όλη αυτή τη ταλαιπωρία.

Έπρεπε να το 'χες στείλει σε αυτούς να τα αναλάβουν όλα. Δεν ήταν και δεν είναι δική σου υποχρέωση.

Νίκο πλέον γενικά με τα όσα ακούγονται που την πας την εκάστοτε συσκευή για σέρβις;; infoquest ή document?? Επειδή παρατηρούνται κατά καιρούς πολλά σκαμπανεβάσματα στην αντιμέτωπη τους στο χ,ψ θέμα του καθενός μας. Ρωτάω γιατί θέλω κάποια στιγμή πριν τις γιορτές να πάω το 7αρι για hissing.


On iPhone 7

#1690   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113.564 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 04/10/2017 - 21:56

Προσωπικά θα πήγαινα Document.

 

Αν και το θέμα τις εγγύησης και οι τελικές αποφάσεις έρχονται απο τα κεντρικά.

 

Βέβαια στο να φτάσεις μέχρι εκεί οι παραπάνω είναι πιο "φυσιολογικοί".


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#1691   Lellos

Lellos

    iPH Enthousiast

  • 493 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6S
  • Tablet:iPad 3

Δημοσίευση 04/10/2017 - 22:31

Έχει κανείς ιδέα από παρόμοια περίπτωση με την δική μου πόσες μέρες παίρνει για αντικατάσταση συσκευής;

Έχω στείλει ένα iPhone 7 στην infoquest από τέλη Ιουνίου και ενώ στάλθηκε κανονικά από μένα με κούριερ (βρίσκομαι σε νησί) και έλαβα ειδοποίηση λίγες μέρες μετά ότι έχει γίνει παραγγελία ανταλλακτικού στον προμηθευτή για αντικατάσταση, δεν έχω λάβει την συσκευή ακόμα και είναι πάνω από 25 μέρες από την ημέρα που το έστειλα.

Είχα στείλει ένα email την προηγούμενη εβδομάδα και επικοινώνησε κάποιος από το service μαζί μου και μου είπε ότι η συσκευή θα αντικατασταθεί και θα την στείλουν (ή την έχουν στείλει ήδη, δεν ήξερε) αλλά τίποτα από τότε.

Προσπαθώ να επικοινωνήσω μαζί τους πάλι στο τηλέφωνο αλλά δεν μπορώ να πιάσω γραμμή, τους έστειλα email αλλά δεν έχουν απαντήσει.. Τι άλλο μπορώ να κάνω -πέρα από υπομονή-; Σας πολλές δεν είναι τόσες μέρες;

Καταρχάς θα έπρεπε το κατάστημα από το οποίο αγόρασες τη συσκευή να σου έχει δώσει συσκευή να κάνεις τη δουλειά σου. Το όριο ειναι στις 15 ημερες.
Για την επισκευή, αν παίρνει πολλές ημέρες , έχεις δικαιώματα , αλλά εαν η επισκευή είναι δύσκολη ή πχ υπαρχει ελλειψη καποιου ανταλλακτικού, τότε περιμένεις.Κράτησέ μας ενήμερους.



#1692   Lellos

Lellos

    iPH Enthousiast

  • 493 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6S
  • Tablet:iPad 3

Δημοσίευση 04/10/2017 - 22:34

Μόλις μίλησα με τον ΣτΚ για θέμα σε Asus laptop αγορασμένο με τιμολόγιο που παρουσίασε πρόβλημα στον 1,5 χρόνο. Ο ΣτΚ με ενημέρωσε οτι άλλο η εμπορική εγγύηση που δίνει ο κατασκευαστής (12 μήνες στην περίπτωση μου) και άλλο η 24μηνη νόμιμη εγγύηση της ΕΕ που δίνει ο πωλητής. Η εμπορική είναι αυτή που μας ενδιαφέρει γιατί αυτή αφορά την επισκευή-αντικατάσταση του προιόντος εφοσον παρουσιασει δυσλειτουργία καθόλη τη διάρκεια της εγγύησης. Η νόμιμη είναι ουσιαστικά για ελαττώματα που υπάρχουν κατά την αγορά του προιόντος και για 6 μήνες απο αυτή, αφού από τον 7ο μήνα μέχρι και τον 24ο θα πρέπει ο καταναλωτής να αποδείξει οτι το πρόβλημα υπήρχε από την αρχή...
Για το τιμολόγιο με ενημέρωσε οτι στην Ελλάδα δεν έχει σημασία όσον αφορά τη "Νόμιμη εγγύηση" αλλά μπορεί να έχει για την "Εμπορική εγγύηση" εφόσον αναγράφεται στους όρους της.
Με απλά λόγια μάλλον δεν έχω ελπίδα στην περίπτωση μου. Κάποια άποψη?
Γενικά πιστέυω οτι πρέπει πλέον να αγοράζουμε προιόντα με τη μεγαλύτερη δυνατή ΓΡΑΠΤΗ εγγύηση.
Όσο για την apple που συνεχίζει να δίνει 1 χρόνο εμπορική εγγύηση, ελπίζω να να την τηρεί για 2ετή έστω και με κυνήγι...


Και σχετικό link που βρήκα
https://www.newlaw.g.../art_new?id=205

Δυστυχώς έχει βρεθεί " παραθυράκι ", το οποίο είναι νόμιμο. Δυστυχώς. . Δυστυχώς έχει αλλάξει η τακτική του ΣτΚ πλέον. 

Δυστυχώς η apple δίνει έναν χρόνο εμπορική εγγύηση. Να το κυνηγάτε πλέον. 



#1693   spiros23

spiros23

    iPH Guru

  • 9.284 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone X
  • Tablet:iPad

Δημοσίευση 05/10/2017 - 12:56

Καταρχάς θα έπρεπε το κατάστημα από το οποίο αγόρασες τη συσκευή να σου έχει δώσει συσκευή να κάνεις τη δουλειά σου. Το όριο ειναι στις 15 ημερες.
Για την επισκευή, αν παίρνει πολλές ημέρες , έχεις δικαιώματα , αλλά εαν η επισκευή είναι δύσκολη ή πχ υπαρχει ελλειψη καποιου ανταλλακτικού, τότε περιμένεις.Κράτησέ μας ενήμερους.

Φίλε μου όλα αυτά είναι ωραία στα λόγια (και δεν θα διαφωνήσω), αλλά όταν μπλέξεις είναι διαφορετικά τα πράγματα. Πόσο μάλλον όταν είσαι στην άλλη άκρη της Ελλάδας από το κατάστημα που αγόρασες αλλά και το σέρβις. Δεν ασχολήθηκα με το κατάστημα, μίλησα απευθείας με infoquest.

 

Με ταλαιπώρησαν βέβαια αφού η ιστορία τράβηξε ένα μήνα, τέλη Ιουνίου το έστειλα και πήρα συσκευή τέλη Ιουλίου. Ναι μεν η συσκευή αντικαταστάθηκε με νέα, αλλά πιστεύω ότι η αναμονή ήταν υπερβολική. Ειδικά τις τελευταίες δυο εβδομάδες συνεχώς μου έλεγαν σε τηλέφωνα και email ότι η συσκευή θα φύγει σήμερα-αύριο από εμάς και έπρεπε να περάσουν αρκετές μέρες και αρκετό πρήξιμο από πλευράς μου για να σταλεί τελικά συσκευή.

 

Οπότε καταλαβαίνεις ότι δεν έμεινα ευχαριστημένος από την εξυπηρέτηση γενικότερα παρόλο την νέα συσκευή. Πόσο μάλλον όταν τον επόμενο μήνα έτυχε να χαλάσει ένα lg συγγενικού μου προσώπου και ασχολήθηκα εγώ να το στείλω στο αντίστοιχο σέρβις της lg και αυτό σε περίπου 10 μέρες είχε προλάβει να πάει, να ελεγχθεί, να επιδιορθωθεί (αλλαγή πλακέτας) και να σταλεί πίσω, χωρίς να ασχοληθώ καν με τηλέφωνα κτλ.



#1694   Lellos

Lellos

    iPH Enthousiast

  • 493 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6S
  • Tablet:iPad 3

Δημοσίευση 05/10/2017 - 19:23

Φίλε μου όλα αυτά είναι ωραία στα λόγια (και δεν θα διαφωνήσω), αλλά όταν μπλέξεις είναι διαφορετικά τα πράγματα. Πόσο μάλλον όταν είσαι στην άλλη άκρη της Ελλάδας από το κατάστημα που αγόρασες αλλά και το σέρβις. Δεν ασχολήθηκα με το κατάστημα, μίλησα απευθείας με infoquest.

 

Με ταλαιπώρησαν βέβαια αφού η ιστορία τράβηξε ένα μήνα, τέλη Ιουνίου το έστειλα και πήρα συσκευή τέλη Ιουλίου. Ναι μεν η συσκευή αντικαταστάθηκε με νέα, αλλά πιστεύω ότι η αναμονή ήταν υπερβολική. Ειδικά τις τελευταίες δυο εβδομάδες συνεχώς μου έλεγαν σε τηλέφωνα και email ότι η συσκευή θα φύγει σήμερα-αύριο από εμάς και έπρεπε να περάσουν αρκετές μέρες και αρκετό πρήξιμο από πλευράς μου για να σταλεί τελικά συσκευή.

 

Οπότε καταλαβαίνεις ότι δεν έμεινα ευχαριστημένος από την εξυπηρέτηση γενικότερα παρόλο την νέα συσκευή. Πόσο μάλλον όταν τον επόμενο μήνα έτυχε να χαλάσει ένα lg συγγενικού μου προσώπου και ασχολήθηκα εγώ να το στείλω στο αντίστοιχο σέρβις της lg και αυτό σε περίπου 10 μέρες είχε προλάβει να πάει, να ελεγχθεί, να επιδιορθωθεί (αλλαγή πλακέτας) και να σταλεί πίσω, χωρίς να ασχοληθώ καν με τηλέφωνα κτλ.

Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Γι αυτό και είναι υποχρεωμένοι στις 15 ημερες να δίνουν άλλη συσκευή. Βέβαια, ποτέ δε θα το πει κανένα κατάστημα αυτό. Ποτέ όμως.



#1695   agnostos13

agnostos13

    iPH Contributor

  • 1.823 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α
  • Κινητό: iPhone 3G
  • Tablet:iPad Air 2

Δημοσίευση 05/10/2017 - 19:39

Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Γι αυτό και είναι υποχρεωμένοι στις 15 ημερες να δίνουν άλλη συσκευή. Βέβαια, ποτέ δε θα το πει κανένα κατάστημα αυτό. Ποτέ όμως.


Ειναι γνωστος ο επαγγελματισμος σε πολλα ελληνικα καταστηματα...οταν ειναι να παρουν λεφτα! Οταν ειναι να παρεχουν υπηρεσιες περα βρεχει!


Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;



Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 2

0 μέλη, 1 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες


    Google (1)