Jailbreak
Από
MixalisTor
, 21/02/2013 12:08
35 μηνύματα σε αυτό το θέμα
#1
Δημοσίευση 21/02/2013 - 12:08
Παιδια για να βγαλω το jailbreak κανω απλα απο το itunes restore ;ευχαριστω!
Ad
#3
Δημοσίευση 21/02/2013 - 12:22
Οκ . Δηλαδη restore πρωτα μετα set up as new και μετα restore from back up που το ειχα κανει πριν ρο jb και εγινε οπως πριν ετσι ;
#5
Δημοσίευση 21/02/2013 - 12:41
Ενα φιλος μου εχει σβησει το cydia απο το κινητο μου καταλαθοσ ..τωρα ποσο καταλαθοσ γινετε δεν ξερω ..και θελω να τα κανω αυτα για να ξανακανω jb .υπαρχει τροπος να το ξαναβαλω χωρις να κανω ολα αυτα ;
#7
Δημοσίευση 21/02/2013 - 12:52
Οχι .μονο στο στο safari με βγαζει να ψαξω
#9
Δημοσίευση 21/02/2013 - 13:05
Εχω εγκατεστημενο το ifile παντος..το ifunbox πως μπορω να το βρω ;
#10
Δημοσίευση 21/02/2013 - 13:11
Εαν ειχες κρατησει back up πριν το JB, τοτε μπορεις να το επαναφερεις οπως ειπες, δηλαδη μετα που θα επιλεξεις set up as new.Οκ . Δηλαδη restore πρωτα μετα set up as new και μετα restore from back up που το ειχα κανει πριν ρο jb και εγινε οπως πριν ετσι ;
#12
Δημοσίευση 21/02/2013 - 13:17
Ανοιγει κανονικα και μπαινει σε ολα τα αρχεια του κινητου ..αν εννοεις αυτο root γτ δεν τα ξερω καλα :-/
#14
Δημοσίευση 21/02/2013 - 13:32
Οκ τα εκανα .να το ανοιξω τωρα απο το ifile κανονικα για να εγκατασταθει ;
Ad
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 0
0 μέλη, 0 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες






