Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
- - - - -

Jailbreak


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
35 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#16   MixalisTor

MixalisTor

    iPH newbie

  • 40 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 21/02/2013 - 13:38

Σ'ευχαριστω παρα πολυ φιλε μου

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#17   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113.616 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 21/02/2013 - 13:40

Το έκανες? Όλα καλα?
| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#18   gotigreco

gotigreco

    iPH Member

  • 238 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο

Δημοσίευση 21/02/2013 - 13:44

Πρώτα θα το βάλεις και σε DFU. Το IPSW ια το περάσεις με Shift + Restore.

Restore From Backup δε κάνεις σε καμία περόπτωση. Ξανά όπλα απλ την αρχή.

Υπάρχει κάποιο link που να έχει την διαδικασία σε απλά βήματα?

#19   MixalisTor

MixalisTor

    iPH newbie

  • 40 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 21/02/2013 - 13:51

Τελικα οχι ..δεν εχω παλι το cydia και τωρα δεν μπαινει ουτε στο ifile αλλα κολλαει και το safari και κλεινει

#20   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113.616 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 21/02/2013 - 13:54

Επέλεξες απο το άνοιγμα το Installer?
| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#21   MixalisTor

MixalisTor

    iPH newbie

  • 40 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 21/02/2013 - 13:58

Ναι οπως ακριβως μου ειπες .ειμαι με 6.1.2 αν παιζει κανενα ρολο ..

#22   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113.616 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 21/02/2013 - 14:10

Kατέβασε το iFunBox απο εδώ. Και το .deb του Cydia εδώ.

Πήγαινε μεσω iFunBox εδώ /var/root/Media/Cydia/AutoInstall/ και καν'το επικόλληση.

Αν δεν υπάρχουν οι 2 τελευταίοι φάκελοι τους δημιουργείς εσύ.
| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#23   MixalisTor

MixalisTor

    iPH newbie

  • 40 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 21/02/2013 - 14:17

Αυτο γινετε μονο με pc ετσι ; Καυευθιαν στην συσκευη δεν μπορω;

#24   MixalisTor

MixalisTor

    iPH newbie

  • 40 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 21/02/2013 - 16:53

Φιλε μου το εκανα .υπηρχαν οι φακελοι .το εκανα επικολληση και εκανα restart το κινητο ..δεν υπαρχει και παλι το cydia και δεν ανοιγει το ifile..πρεπει να κανω κατι ακομα ;

#25   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113.616 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 21/02/2013 - 16:59

Δοκίμασε με αυτό
| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#26   efi19

efi19

    iPH newbie

  • 27 μηνύματα
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Κινητό: iPhone 4S
  • Tablet:iPad 2 +3G

Δημοσίευση 21/02/2013 - 17:05

Τι iOS εχεις;

#27   manu

manu

    iPH Enthousiast

  • 475 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max

Δημοσίευση 21/02/2013 - 17:18

Πρώτα θα το βάλεις και σε DFU. Το IPSW ια το περάσεις με Shift + Restore.

Restore From Backup δε κάνεις σε καμία περόπτωση. Ξανά όπλα απλ την αρχή.


ποιο το προβλημα να κανεις restore το backup που ειχες πριν το jb, αφού δεν είχε σχεση με αυτο?
ρωταω γιατί κι εγω εκανα restore απο εκεινο το backup και δε μου εχει εμφανιστει καποιο προβλημα.. τι μπορει να προκύψει?

#28   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113.616 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 21/02/2013 - 17:38

Αν το Backup είναι καθαρό, το επαναφέρεις..

Αν είναι με JB, όχι. Θα δεις σίγουρα μεγάλη κατανάλωση, πιθανόν και κολλήματα.
| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#29   manu

manu

    iPH Enthousiast

  • 475 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max

Δημοσίευση 21/02/2013 - 17:40

ναι φυσικα οχι το backup του jb..!! γτ ετσι οπως το χες πει νομιζα οτι αναγκαστικα πρεπει set up as new.. υπαρχει τροπος να κανουμε set up as new αλλα να σωσουμε μηνυματα και progress παιχνιδιων χωρις jb?

#30   georgeol

georgeol

    iPH Hero

  • 3.874 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 7
  • Tablet:iPad Air

Δημοσίευση 21/02/2013 - 17:44

Αν το Backup είναι καθαρό, το επαναφέρεις..

Αν είναι με JB, όχι. Θα δεις σίγουρα μεγάλη κατανάλωση, πιθανόν και κολλήματα.

Νίκο σε παρακαλώ διόρθωσέ με αν κάνω λάθος, εγώ κάνω μεταφορά αγορασμένων στο itunes μετά restore>setup as a new και στη συνέχεια κάνω συγχρονισμό απο itunes και μετά jb. Σωστό ή λάθος;

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;



Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 2

0 μέλη, 2 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες