Μπορείς χειροκίνητα να πάρεις τα δεδομένα και να τα λάνεις Import στο νέο Backup με το iBackupBot.
ναι φυσικα οχι το backup του jb..!! γτ ετσι οπως το χες πει νομιζα οτι αναγκαστικα πρεπει set up as new.. υπαρχει τροπος να κανουμε set up as new αλλα να σωσουμε μηνυματα και progress παιχνιδιων χωρις jb?
Νίκο σε παρακαλώ διόρθωσέ με αν κάνω λάθος, εγώ κάνω μεταφορά αγορασμένων στο itunes μετά restore>setup as a new και στη συνέχεια κάνω συγχρονισμό απο itunes και μετά jb. Σωστό ή λάθος;
Συγχρονισμό να κάνεις φυσικά..
Restore From Backup να μην επιλέξεις..






