Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
- - - - -

Jailbreak


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
35 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#31   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113.616 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 21/02/2013 - 17:46

Πιο πίσω αναγκαστικά, γιατί ήταν με JB.

Μπορείς χειροκίνητα να πάρεις τα δεδομένα και να τα λάνεις Import στο νέο Backup με το iBackupBot.

ναι φυσικα οχι το backup του jb..!! γτ ετσι οπως το χες πει νομιζα οτι αναγκαστικα πρεπει set up as new.. υπαρχει τροπος να κανουμε set up as new αλλα να σωσουμε μηνυματα και progress παιχνιδιων χωρις jb?


Νίκο σε παρακαλώ διόρθωσέ με αν κάνω λάθος, εγώ κάνω μεταφορά αγορασμένων στο itunes μετά restore>setup as a new και στη συνέχεια κάνω συγχρονισμό απο itunes και μετά jb. Σωστό ή λάθος;


Συγχρονισμό να κάνεις φυσικά..

Restore From Backup να μην επιλέξεις..
| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#32   georgeol

georgeol

    iPH Hero

  • 3.874 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 7
  • Tablet:iPad Air

Δημοσίευση 21/02/2013 - 17:50

Πιο πίσω αναγκαστικά, γιατί ήταν με JB.

Μπορείς χειροκίνητα να πάρεις τα δεδομένα και να τα λάνεις Import στο νέο Backup με το iBackupBot.





Συγχρονισμό να κάνεις φυσικά..

Restore From Backup να μην επιλέξεις..

Ok Νίκο, απλά για επιβεβαίωση: από jb 4άρι έκανα μεταφορά αγορασμένων στο itunes τα οποία στη συνέχεια πέρασα με συγχρονισμό στο 5

#33   manu

manu

    iPH Enthousiast

  • 475 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max

Δημοσίευση 21/02/2013 - 17:52

Πιο πίσω αναγκαστικά, γιατί ήταν με JB.

Μπορείς χειροκίνητα να πάρεις τα δεδομένα και να τα λάνεις Import στο νέο Backup με το iBackupBot.





Συγχρονισμό να κάνεις φυσικά..

Restore From Backup να μην επιλέξεις..

το import μετα πως το κανεις? υπαρχει καποιος οδηγος?

#34   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113.616 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 21/02/2013 - 18:06

Έχει επιλογή το συγκεκριμένο να κάνεις Import όπου επιλέγεις την ίδια διαδρομή ουσιαστικά.
| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#35   MixalisTor

MixalisTor

    iPH newbie

  • 40 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 21/02/2013 - 18:38

Εγω παντος ειχα κανει backup χωρις να ειμαι με jb..αν κανω restore τωρα θα ειμαι κομπλε ; Γιατι δεν επιασε ουτε με την αλλη εκδοση του cydia

#36   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113.616 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 21/02/2013 - 18:41

Tότε Restore & Set Up As New.

Πάρε Backup πρώτα ο,τι θες και τα περνάς όλα απο την αρχή χειροκίνητα.
| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif




Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 2

0 μέλη, 2 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες