Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
- - - - -

Jailbreak


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
35 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#1   MixalisTor

MixalisTor

    iPH newbie

  • 40 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 21/02/2013 - 12:08

Παιδια για να βγαλω το jailbreak κανω απλα απο το itunes restore ;ευχαριστω!

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#2   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113.616 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 21/02/2013 - 12:17

Απαραίτητα στο τέλος, Set Up As New.
| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#3   MixalisTor

MixalisTor

    iPH newbie

  • 40 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 21/02/2013 - 12:22

Οκ . Δηλαδη restore πρωτα μετα set up as new και μετα restore from back up που το ειχα κανει πριν ρο jb και εγινε οπως πριν ετσι ;

#4   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113.616 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 21/02/2013 - 12:33

Πρώτα θα το βάλεις και σε DFU. Το IPSW θα το περάσεις με Shift + Restore.

Restore From Backup δε κάνεις σε καμία περόπτωση. Ξανά όλα απο την αρχή.

Τελευταία επεξεργασία από: nikosgnr, 21/02/2013 - 17:37

| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#5   MixalisTor

MixalisTor

    iPH newbie

  • 40 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 21/02/2013 - 12:41

Ενα φιλος μου εχει σβησει το cydia απο το κινητο μου καταλαθοσ ..τωρα ποσο καταλαθοσ γινετε δεν ξερω ..και θελω να τα κανω αυτα για να ξανακανω jb .υπαρχει τροπος να το ξαναβαλω χωρις να κανω ολα αυτα ;

#6   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113.616 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 21/02/2013 - 12:50

Στην αναζήτηση το βρίσκεις?
| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#7   MixalisTor

MixalisTor

    iPH newbie

  • 40 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 21/02/2013 - 12:52

Οχι .μονο στο στο safari με βγαζει να ψαξω

#8   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113.616 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 21/02/2013 - 12:55

Το καλύτερο θα ήταν να κάνεις Restore και JB μετά.

Δες αν έχεις πρόσβαση στο Root απο iFunBox.
| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#9   MixalisTor

MixalisTor

    iPH newbie

  • 40 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 21/02/2013 - 13:05

Εχω εγκατεστημενο το ifile παντος..το ifunbox πως μπορω να το βρω ;

#10   omilitis1987

omilitis1987

    iPH Hero

  • 4.524 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone X

Δημοσίευση 21/02/2013 - 13:11

Οκ . Δηλαδη restore πρωτα μετα set up as new και μετα restore from back up που το ειχα κανει πριν ρο jb και εγινε οπως πριν ετσι ;

Εαν ειχες κρατησει back up πριν το JB, τοτε μπορεις να το επαναφερεις οπως ειπες, δηλαδη μετα που θα επιλεξεις set up as new.

#11   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113.616 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 21/02/2013 - 13:13

Εχω εγκατεστημενο το ifile παντος..


Σου ανοίγει? Στο Root μπαίνεις?
| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#12   MixalisTor

MixalisTor

    iPH newbie

  • 40 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 21/02/2013 - 13:17

Ανοιγει κανονικα και μπαινει σε ολα τα αρχεια του κινητου ..αν εννοεις αυτο root γτ δεν τα ξερω καλα :-/


#13   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113.616 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 21/02/2013 - 13:22

Mπες απο Safari εδώ

http://cache.saurik.com/debs/cydia_1.1.8_iphoneos-arm.deb

Επέλεξε άνοιγμα σε iFile πάνω δεξιά και μετά στο iFile, Installer.

Τελευταία επεξεργασία από: nikosgnr, 21/02/2013 - 13:22

| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#14   MixalisTor

MixalisTor

    iPH newbie

  • 40 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 21/02/2013 - 13:32

Οκ τα εκανα .να το ανοιξω τωρα απο το ifile κανονικα για να εγκατασταθει ;

#15   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113.616 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 21/02/2013 - 13:35

Σωστά. Reboot στη συσκευή μετά.
| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;



Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 3

0 μέλη, 3 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες